Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΛΗ , ΟΥΤΕ ΧΩΡΟΣ, ΔΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΟΥΝ. ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟΝ , ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟΝ , ΤΟ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑ , ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΟΥΤΕ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΑΠΟΘΝΗΣΚΕΙ.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΣΣΑΣ



Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

Χαμός στα Αστυνομικά Τμήματα. Πολίτες υπογράφουν αιτήσεις άρνησης δωρεάς οργάνων

Μεγάλη προσέλευση παρατηρείται στα Αστυνομικά Τμήματα από πολίτες που υπογράφουν συγκεκριμένη φόρμα υπεύθυνης δήλωσης, σύμφωνα με την οποία αρνούνται να γίνουν δωρητές οργάνων, υπό τις συνθήκες που επιβάλει ο νέος Νόμος.

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τις κείμενες νομοθετικές διατάξεις, που ισχύουν από την 1η Ιουνίου, δότης οργάνων καθίσταται αυτοδίκαια και χωρίς την έγκριση των οικείων του, οποιοσδήποτε ασθενής καταστεί εγκεφαλικά νεκρός για οποιοδήποτε λόγο.
Η συγκεκριμένη πρακτική έχει προκαλέσει σημαντικές αντιδράσεις και μάλιστα σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του thebest.gr στα Αστυνομικά Τμήματα της Πάτρας σπεύδουν ακόμη και συμπολίτες που είναι εθελοντές δωρητές οργάνων, αρνούμενοι να συναινέσουν στην συγκεκριμένη διαδικασία.


Στα Αστυνομικά Τμήματα θεωρείται το γνήσιο της υπογραφής τους και στη συνέχεια η δήλωσή τους κοινοποιείται σε κάθε αρμόδιο φορέα.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΦΟΡΜΑ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ


Κύριοι,ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΔΟΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΝ Με την παρούσα υπεύθυνη δήλωσή μου, (γνωρίζοντας τις συνέπειες του νόμου περί ψευδούς δηλώσεως) σας δηλώνω ότι: σε περίπτωση θανάτου μου δεν επιθυμώ να ληφθούν τα όργανα και οι ιστοί μου προς μεταμόσχευση, δεν επιτρέπω σε κανέναν (συγγενή μου ή τρίτο ή οποιονδήποτε φορέα δημόσιο ή ιδιωτικό), σε οποιονδήποτε χρόνο, και για οποιαδήποτε αιτία, να ανακαλέσει αυτή την απόφασή μου ομοίως δεν εκχωρώ σε κανέναν, κανένα δικαίωμα στη σωματική μου ακεραιότητα (όπως το "τεστ άπνοιας") πριν και μετά τη σωματική μου αποβίωση. Η παρούσα μπορεί να ανακληθεί μόνο από εμένα με συμβολαιογραφική πράξη. Επίσης αιτούμαι να γνωστοποιήσετε την παρούσα προς όλους τους αρμόδιους φορείς του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, που με οποιονδήποτε τρόπο εμπλέκονται με το θέμα (και συνεπώς τους θεωρώ ενημερωμένους).


Τα ανωτέρω ισχύουν και για τα ανήλικα τέκνα μου:

-Ονοματεπώνυμο : Ημερ. Γέννησης:
-Ονοματεπώνυμο : Ημερ. Γέννησης:
-Ονοματεπώνυμο :
-Ημερ. Γέννησης:

Ο δηλών (Ονοματεπώνυμο, πατρώνυμο, αρ. δελτίου ταυτότητας / διαβατηρίου, ημερομηνία γέννησης, διεύθυνση κατοικίας με Τ.Κ. και τηλέφωνο επικοινωνίας.) 
http://www.briefingnews.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τό Ναύπλιον

ΠΛΑΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΑ

Χρονοχάρτης τῶν πυρηνικῶν δοκιμῶν ἀπὸ τὸ τέλος τοῦ Β’ΠΠ μέχρι τὸ 2000

.

.

ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ