Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΛΗ , ΟΥΤΕ ΧΩΡΟΣ, ΔΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΟΥΝ. ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟΝ , ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟΝ , ΤΟ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑ , ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΟΥΤΕ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΑΠΟΘΝΗΣΚΕΙ.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΣΣΑΣ



Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

ΒΟΗΘΑΤΕ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ …..ΚΙΝΔΥΝΕΥΩ !!

του Βλάση Γωγούση

Το αίμα στο κεφάλι μου ανέβηκε πρω’ι-πρωί σήμερα, αγαπητοί μου φίλοι , όταν διάβασα την ειδοποίηση που μούστειλε η Δ! ΔΟ Υ Θεσσαλονίκης !

« Επειδή μέχρι σήμερα - έγραφε - δεν έχετε ανταποκριθεί στις σχετικές προσκλήσεις μας για τακτοποίηση των ληξιπρόθεσμών οφειλών σας , είμαστε υποχρεωμένοι να προχωρήσουμε στη λήψη σε βάρος σας μέτρων, όπως προβλέπεται από τον νόμο .»

Βρε , βρε, , βρέ , -λέω τώρα εγώ – τι νόμοι είναι αυτοί κύριε Έφορε, τι νόμοι που εμένα για 919,43 Ευρουλάκια μου τρίζετε τα δόντια ( η μάλλον τις…μασέλες σας-δεν λένε με διπλές μασέλες τρώνε οι εφοριακοί -όχι εσείς , είμαι βέβαιος - ) ενώ τους άλλους τους …πολλά υποσχομένους ούτε τους αγγίζετε.
 
Στον λόγο της τιμής μου ,συμπατριώτες μου , πρώτη φορά, σας διαβεβαιώνω - , πρώτη φορά , ύστερα από 53 χρόνια , - για λίγες μόνο μέρες καθυστέρησα - λόγω… κουρέματος- το παραπάνω ποσό..

Δεν φθάνει βέβαια μόνο η απειλή, μου βάζουνε ((για λίγες μέρες καθυστέρηση ) και 45,97 ΕΥΡΩ…πρόστιμο, !

Και βέβαια επειδή εγώ περιουσιακά στοιχεία δεν κατέχω ( που λεν κι`οι Κρητικοί ) , το μόνο που μπορούν να μου κατάσχουν , είναι τα ……τρία BY PASS μου , το μόνο κέρδος που απόκτησα από την μακροχρόνια προσφορά και τους αγώνες μου γι` `αυτόν τον τόπο ..

Διάβασα χθες φίλοι μου στον ημερήσιο τύπο , ότι συνελήφθη φοροφυγάς για οφειλή ….10 εκατομμυρίων ΕΥΡΩ !!.

Και σας ρωτώ: ¨Έτσι ξαφνικά, μέσα σε μία μέρα έφθασε ο «περί ου» να χρωστάει 10 εκατομμύρια ΕΥΡΩ ;

Κάποια στιγμή δεν χρωστούσε κι`

 αυτός 900 Ευρώ , όπως και γω;

Γιατί τότε δεν παρενέβη ο έφορός του απειλώντας τον με κατάσχεση;

Γιατί δεν του «μπλόκαραν» τους λογαριασμούς

 και τα περιουσιακά του στοιχεία, όταν χρεωστούσε 10.000 Ευρώ;

¨Γιατί δεν τον ……μπαγλάρωσαν όταν

 το χρέος έγινε 1.000.000;

Γιατί δεν σούβλισαν αυτόν και την ….ξανθειά του γραμματέα όταν το χρέος έφθασε ατα 5 ,στα 7 στα 9 εκατομμύρια ΕΥΡΩ;;;

Προφανώς ξέρετε γιατί. Διότι οι εκάστοτε ( δήθεν )

  ελέγχοντες τάπιαναν κάτω απ` το τραπέζι!.

Κι` έρχονται σήμερα οι αχρείοι να απειλούν εμένα ότι θα κατάσχουν ό,τι έχω και δεν έχω ( να μπλοκάρουν τη σύνταξή μου ,προφανώς εννοούν ) χωρίς ΝΤΡΟΠΗ και χωρίς ΤΣΙΠΑ.

Ε! γι` αυτό και γω δημοσίευσα πριν λίγες μέρες απειλητικό άρθρο μου με τίτλο : « ΕΜΦΥΛΙΟΣ εν ΟΨΕΙ !! ΚΑΖΑΝΙ που ΒΡΑΖΕΙ η ΕΛΛΑΔΑ » , για το οποίο - όπως ξέρετε πολλοί από σας - κλήθηκα από τον ανακριτή και προειδοποιήθηκα πως κινδυνεύω να παραπεμφθώ για …. «προτροπή εις πράξεις βίας ».

ΜΑΚΑΡΙ, θα εξασφαλίσω τουλάχιστον τροφή και στέγη ….αφορολόγητη!

Δρ Βλάσης Γωγούσης

:http://eleftheriskepsii.blogspot.gr/
http://eoellas.org/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τό Ναύπλιον

ΠΛΑΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΑ

Χρονοχάρτης τῶν πυρηνικῶν δοκιμῶν ἀπὸ τὸ τέλος τοῦ Β’ΠΠ μέχρι τὸ 2000

.

.

ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ