Τόσο αναγκαίο ήταν , τέτοιο συνωστισμό είχαν στίς συγκοινωνίες τό 1860; Άν καί ή πρόταση για τήν δημιουργία μετρό είχε γίνει από τό 1845 !!! αλλά οι "ανησυχίες" γιά τό κυκλοφοριακό;;; είχαν αρχίσει γιά τούς άγγλους από τό 1830!!!
Λοιπόν προσέξτε αυτό, το έτος 1801 έκανε ο Τρέβιθικ τις πρώτες επιδείξεις λειτουργίας του «σιδηροδρόμου» του και το 1804 μπορούσε η ατμομηχανή του να σύρει 5 βαγόνια σε απόσταση 15 χιλιομέτρων με μέση ταχύτητα 8 km/h. Αυτή ήταν και πρώτη χερσαία μεταφορά προσωπικού και αγαθών με ατμοκίνηση. Όπως συμβαίνει όμως συχνά στην Ιστορία, η κοινωνία και η οικονομία δεν ήταν ακόμα έτοιμες να δεχτούν αυτό το μεταφορικό μέσον. Λόγω απουσίας χρηματοδοτών έμεινε λοιπόν ο πρώτος σιδηρόδρομος αναξιοποίητος.
Το 1825 παρουσιάζει ο 'Αγγλος τεχνικός και επιχειρηματίας George Stephenson (Στέφενσον, 1781-1848) ένα βελτιωμένο σιδηρόδρομο, του οποίου η ατμομηχανή «Locomotion» έσυρε 39 βαγόνια με ταχύτητα 20-25 km/h. Αυτό ήταν και το ταχύτερο αυτοκινούμενο όχημα που είχε κατασκευαστεί ποτέ στην Ιστορία.Το έτος 1830 εγκαινιάστηκε η γραμμή για μεταφορά επιβατών, Liverpool-Manchester. Η πυρετώδης ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου στη Μ. Βρετανία οδήγησε το έτος 1870 σε ένα μήκος γραμμών σχεδόν 22.000 km και το έτος 1914 στα 32.000 km. Όμως, με τη διάδοση του αυτοκινήτου μετά το β' παγκόσμιο πόλεμο και την προσαρμογή του σιδηροδρομικού δικτύου στις μεταφορικές ανάγκες προϊόντων και προσωπικού που είχαν διαμορφωθεί στις ενδιάμεσες δεκαετίες, συρρικνώθηκε αυτό το σιδηροδρομικό δίκτυο στα τέλη του 20ου αιώνα στα 16.000 km.
Τέλος πάντων , εδώ βλέπουμε νά προσπαθούν νά ολοκληρώσουν μιά σωστά δομημένη μηχανή σέ δρόμους κατάλληλα διαμορφωμένους γιά επίγεια οχήματα καί θέλουν νά πειστούμε ότι υπήρχε ανάγκη γιά υπόγειες διαδρομές;
Αναρωτιέμαι !!!
Μήπως εξυπηρετούσαν τά σχέδια κάποιων υποχθόνιων καί έκρυβαν τό θέμα μέ τό "μετρό";
Πολλές φορές γίνονται πράγματα κάτω από τήν μύτη μας καί δέν τό καταλαβαίνουμε. Πολλοί άνθρωποι εργάζονται κάπου χωρίς νά γνωρίζουν τί είναι αυτό γιά τό οποίο εργάζονται.
Τό κάθε μετρό πού υπάρχει στόν κόσμο, πιστεύω πώς έχει παράπλευρες παρακαμπτήριους οδούς πού οδηγούν σέ μεγαλύτερα βάθη καί εξυπηρετούν τούς υπόγειους καί καταχθόνιους πού μέ τόν τρόπο αυτόν συνδέονται άμεσα μέ τίς κεντρικές πόλεις τού πλανήτη μας.
Όλες οι στοές αρχαιότατων χρόνων πού έχουν μέχρι τώρα βρεθεί από τήν αρχαιολογική σκαπάνη δέν έχουν απαντηθεί επαρκώς γιά τόν λόγο τών υπάρξεών των. Λέγετε πώς όλες οι υπόγειες στοές, ένας ατελείωτος υπόγειος λαβύρινθος πού συνδέονται μεταξύ τους, οδηγούν σέ σημεία - βάσεις , τίς πυραμίδες.
ΦΕ
φωτό
This is fantastic!
ΑπάντησηΔιαγραφή