Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΛΗ , ΟΥΤΕ ΧΩΡΟΣ, ΔΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΟΥΝ. ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟΝ , ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟΝ , ΤΟ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑ , ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΟΥΤΕ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΑΠΟΘΝΗΣΚΕΙ.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΣΣΑΣ



Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Λ.Κατσέλη: "Λυπάμαι, αλλά ήταν θέμα αρχών και συνέπειας να πώ "ΟΧΙ" στην αποδόμηση της Δημοκρατίας"

ImageΤην λύπη της για τη διαγραφή της από την Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ εξέφρασε η Λούκα Κατσέλη, τονίζοντας πως το «όχι» που είπε στο άρθρο 37 ήταν θέμα αρχής και συνέπειας.
Η ανακοίνωση της Λούκας Κατσέλη για τη διαγραφή της έχει ως ακολούθως:
"Λυπάμαι για αυτή την απόφαση. Από τη δική μου τη μεριά θέλω να δηλώσω ότι ήμουν και είμαι ΠΑΣΟΚ και έχω στηρίξει με όλες μου τις δυνάμεις την κυβέρνηση. Για μένα όμως, θέματα αρχών και συνέπειας, ιδιαίτερα για ζητήματα που έχω προσωπικά χειριστεί και γνωρίζω, είναι αδιαπραγμάτευτα. Για αυτό δεν μπορώ να συναινέσω στην αποδόμηση θεσμών που διασφαλίζουν εργασιακά δικαιώματα και είναι πυλώνες της Δημοκρατίας και του κοινωνικού κράτους".
Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τό Ναύπλιον

ΠΛΑΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΑ

Χρονοχάρτης τῶν πυρηνικῶν δοκιμῶν ἀπὸ τὸ τέλος τοῦ Β’ΠΠ μέχρι τὸ 2000

.

.

ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ