Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΛΗ , ΟΥΤΕ ΧΩΡΟΣ, ΔΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΟΥΝ. ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟΝ , ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟΝ , ΤΟ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑ , ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΟΥΤΕ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΑΠΟΘΝΗΣΚΕΙ.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΣΣΑΣ



Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

FED: ευθύνες για τις παγκόσμιες κρίσεις...καί ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ..αυτό που θα παρουσιαστεί σαν καινούριο στο μέλλον


Γιατί τ αυτοκίνητα μας δεν ειναι ηλεκτρικά;
Είναι ενδιαφέρον να διαβάσετε αυτό το άρθρο για να καταλάβετε ότι:
αυτό που θα παρουσιαστεί σαν καινούριο στο μέλλονείναι απλά ένα πνιγμένο παρελθόν
Κάποια σημαντικά στοιχεία για την ιστορία του αυτοκινήτου είναι καλό να τα ξέρουμε όλοι, μια και τα αυτοκίνητα πριν 100-150 χρόνια ήταν πιο φιλικά προς το περιβάλλον γιατί ήταν ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ.!!!
Hλεκτρικά αυτοκίνητα 1834.!!!Ο Thomas Davenport
ανακάλυψε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χρησιμοποιώντας μη-επαναφορτιζόμενες μπαταρίες.
Hλεκτρικά αυτοκίνητα 1859Gaston Plante ανακαλύπτει τις επαναφορτιζόμενες μπαταρίες, οξέος-μολύβδου και μπαίνουν οι πρώτες βάσεις για την βελτίωση της αποθήκευσης της ενέργειας των τότε αυτοκινήτων που ήταν κατα βάση ηλεκτρικά.
Hλεκτρικά αυτοκίνητα 1889Thomas Edison κατασκευάζει ένα ηλεκτρικό όχημα χρησιμοποιώντας μπαταρίες αλκαλικές.
Hλεκτρικά αυτοκίνητα 1890William Morrison κατασκευάζει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο Des Moines που μπορεί να ταξιδεύει για 13 ώρες με μία ταχύτητα 14mph.
Hλεκτρικά αυτοκίνητα 1895Ο πρώτος αγώνας αυτοκινή
των στην Αμερική, νικητή βρήκε το Electrobat II, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Hλεκτρικά αυτοκίνητα 1896 Η εταιρεία του Andrew Riker αρχίζει την κατασκευή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Hλεκτρικά αυτοκίνητα 1887 Το πρώτο όχημα με υδραυλικό τιμόνι εμφανίζεται. Είναι ενα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Hλεκτρικά αυτοκίνητα 1899 Το αυτοκίνητο του Camille Jenatzy’s “Jamais Contente’ (ποτέ ικανοποιημένος) θέτει το πρώτο ρεκόρ των 66mph (106χλμ/ώρα) σε ένα αεροδυναμικό αυτοκίνητο που είχε δύο μοτέρ των 12 volt.
Η εξέλιξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι ραγδαία και είμαστε πάνω απο ενα εωνα πριν.!!! Οι περισσότεροι απο εμάς δεν γνωρίζουν καν οτι υπήρχαν ηλεκτρικά αυτοκίνητα τον 18ο αιώνα είναι άραγε τυχαίο αυτό; Οπως θα δούμε παρακάτω τίποτα δεν ε
ιναι τυχαίο…
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συνεχίζουν την υπεροχή τους και στις αρχές του προηγούμενου αιώνα. Ετος 1900: Το πρώτο ρεκόρ απόστασης μπαίνει από το αυτοκίνητο της εταιρείας BGS και ασφαλώς ειναι ενα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.Οδηγείται συνεχόμενα για 180 μίλια (290 χλμ) με μία μόνο φόρτιση.
Hλεκτρικά αυτοκίνητα 1903 Το πρώτο πρόστιμο για υπερβολική ταχύτητα δίδεται σε οδηγό ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Hλεκτρικά αυτοκίνητα 1903 Ο Krieger κατασκευάζει το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο. Ένα εμπροσθοκίνητο ηλεκτρικό αυτοκίνητο το οποίο είχε και βενζιν
οκινητήρα. Το αυτοκίνητο ήταν εφοδιασμένο με υδραυλικό τιμόνι πράγμα πολύ προτοπριακό για την εποχή αυτήΟ Krieger κατασκευάζει το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο.
Ένα εμπροσθοκίνητο ηλεκτρικό αυτοκίνητο το οποίο είχε και βενζινοκινητήρα. Το αυτοκίνητο ήταν εφοδιασμένο με υδραυλικό τιμόνι πράγμα πολύ πρωτοποριακό για την εποχή αυτή. Μάλιστα είναι αξιόλογο ότι πιο πρωτοποριακό ήταν το υδραυλικό τιμόνι από τον ηλεκτρικό κινητήρα για την κίνηση των αυτοκινήτων.
Hλεκτρικά αυτοκίνητα 1930 τελευταία στάση…Αμερική.
Η τεχνολογική πρόοδος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε ολόκληρο τον κόσμο οδηγείται σε ξαφνικό τερματισμό, όχι γιατί ακρίβυναν οι μπαταρίες ή ανακάλυψαν ότι η κίνηση με πετρελαιοειδή ήταν καλύτερη.

Αλλά κάτω από το βάρος της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης που διέλυσε οικονομικά τις κυριώτερες οικονομίες του κόσμου.(Τα καταστροφικά της κύ
ματα τότε όπως και τώρα, έφθασαν και συμπαρέσυραν και την Ελλάδα.)Η πετρελαϊκή εταιρεία Standart oil πρόγονος των σημερινών 7 αδερφών πετρελαϊκών εταιρειών ήταν μέσα στους κυριότερους ύποπτους για την παγκόσμια αυτή καταστρο
φή.
Η παγκόσμια οικονομική κρίση του 1929-1933 είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και επίκαιρη σήμερα γιατί έχει αρκετές ομοιότητες με την σημερινή.Δείτε τα σχετικά ολιγόλεπτα βίντεο με τα αποκαλυπτικά στοιχεία εδω.
Έκτοτε ολα τα σχέδια για την εξέλιξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων πάγωσαν.
(Δεν λέμε οτι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι πανάκεια αλλά το οτι εξαφανίστηκε τελείως είναι αν μη τι άλλο ενδιαφέρον να το ερευνήσουμε)
Χρηματοδοτήθηκε εκτοτε και επικράτησε μόνο ο κινητήρα με βενζίνη (μηχανή εσωτερικής καύσεως που γνωρίζουμε ολοι σήμερα στα αυτοκίνητα μας, με τις ατέλειωτες βλάβες, τα πολλά αναλώσιμα και κυρίως την μέγιστη βλάβη για την υγεία μας και το περιβάλλον.
Θυμηθείτε την επόμενη φορά που θα βρεθείτε με το αυτοκίνητο σας στο μποτιλιάρισμα ότι βρίσκεστε ακριβώς πίσω από την εξάτμιση του μπροστινού σας αυτοκινήτου…) και οι εταιρείες ηλεκτρικών οχημάτων εξαφανίσθηκαν κάτω από τα χρέη και την δύνη των προβλημάτων της εποχής.
Οι πετρελαικές εταιρείες και οι τράπεζες μεγάλωσαν και έγιναν οι γίγαντες που ξέρουμε ολοι σήμερα.Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ηλεκτρικών οχημάτων της εποχής οδηγήθηκαν σε πτώχευση και εξαφανίσθηκαν κάτω από το βάρος των οικονομικών προβλημάτων η οδηγήθηκαν στον πλήρη έλεγχο των τραπεζών.
ΠΙΣΤΕΥΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΣΒΗΣΑΝ ΤΥΧΑΙΑ;
Είναι άραγε και η σημερινή οικονομική κρίση τυχαία η προμελετημένη και από χρόνια σχεδιασμένο γεγονός, όπως και τότε (σύμφωνα πάντα με τις μαρτυρίες της εποχής);(Ισως στο πέρασμα της και η σημερινή οικονομική κρίση καταστρέψει επιχειρήσεις και τεχνολογίες που θα μπορούσαν ν άλλαζαν τον κόσμο προς το καλύτερο. Ας μην ξεχνάμε την πληθώρα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που σχεδίαζαν ξανα για το επόμενο διάστημα οι αυτοκινητοβιομηχανίες)
Για να καταλάβετε ποιές τεχνόλογίες επιδοτήθικαν εκ τοτε και πως, ειναι ενδιαφέρον το ακόλουθο απόσπασμα: (1946 απονεμήθηκε στο Χένρυ το βραβείο του Αμέρικαν Ωτομότιβ Γκόλντεν Τζούμπιλυ Jubilee για την τεράστια συνεισφορά του στην αυτοκινητοβιομηχανία ενώ αργότερα τον ίδιο χρόνο το Αμερικάνικο Ινστιτούτο Πετρελαίου (Αμέρικαν Πετρόλεουμ Ίνστιτιουτ) του απένειμε το πρώτο χρυσό μετάλλιο, ετήσιο βραβείο για τη σημαντική συνεισφορά του στο καλό της ανθρωπότητας…Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δηλαδή δεν αποσκοπούν στο καλό της ανθρωπότητας;)
Ποιος είναι ύποπτος για την εξόντωσή και το θάψιμο του ηλεκτρικού αυτοκινήτου μέχρι σήμερα;
Ποιες προσπάθειες έκανε η αυτοκινητοβιομηχανία όλα αυτά τα χρόνια να επαναφέρει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και ποιοι τις υπονομεύουν;
Περισσότερες πληροφορίες και ολόκληρο το άρθρο για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά και φωτογραφίες με ηλεκτρικά αυτοκίνητα 100 ετών παρακαλώ!!!
μπορούμε να δούμε εδώ:
http://stardust30.wordpress.com/2008/10/28/ποιός-σκότωσε-το-ηλεκτρικό-αυτοκίνητ/
Σχόλια: Και πως ν αντισταθεί η αυτοκινητοβιομηχανία στους διεθνείς τραπεζίτες και τις πετρελαικές εταιρείες, όταν όπως φαίνεται από τα σχετικά βίντεο έλεγχαν μέσω των ΜΜΕ και του τραπεζικού συστήματος ακόμα και την γενικότερη οικονομία της χώρας και την οδηγούν σε οικονομική φούσκα. Στην συνέχεια πετάνε αυτή και τους πολίτες της γυμνούς στους -30 C της οικονομικής κρίσης που οι ίδιοι κάθε φορά προκαλούν;
Είναι απίστευτο να συνειδητοποιεί κάποιος ότι η τεχνολογία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που εμφανίζεται σαν καινούρια σήμερα είναι απλά και μόνο η συνέχεια αυτής που θάφτηκε για 100 περίπου χρόνια προς όφελος των συμφερόντων λίγων εις βάρος της υγείας και της οικονομικής ευημερίας των πολλών αλλά και ολοκλήρου του πλανήτη που μας φιλοξενεί.
ΟΥΤΕ ΤΑ ΖΩΑ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΛΗΣΤΙΑ ΟΣΟ ΟΙ ΛΙΓΟΙ ΑΥΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑ.
http://www.youtube.com/watch?v=HpqRhvHI9ZQ
Με την οικονομική κρίση που συνοδεύει σήμερα την επανεμφάνιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι και πάλι δύσκολη η γρήγορη εξέλιξη τους μια και δεν υπάρχει ευημερία και ανάπτυξη που θα βοηθούσε στις μαζικές πωλήσεις των αρχικά ακριβών ηλεκτρικών αυτοκινήτων ώστε να εξελιχθούν και να βελτιωθούν αλλά και να πέσει το κόστος τους.΄
http://kataggelies.com/kataggelies/?p=651

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τό Ναύπλιον

ΠΛΑΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΑ

Χρονοχάρτης τῶν πυρηνικῶν δοκιμῶν ἀπὸ τὸ τέλος τοῦ Β’ΠΠ μέχρι τὸ 2000

.

.

ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ