Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΛΗ , ΟΥΤΕ ΧΩΡΟΣ, ΔΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΟΥΝ. ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟΝ , ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟΝ , ΤΟ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑ , ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΟΥΤΕ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΑΠΟΘΝΗΣΚΕΙ.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΣΣΑΣ



Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2016

ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΛΑΧ ΠΟΥΛΑΝΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ....ΛΟΓΙΚΟ!!! ΑΦΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝΕ ΣΤΟΥΣ ΠΕΡΙΤΕΤΜΗΜΕΝΟΥΣ...

ΗΡΘΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΙΣΛΑΜ!
Σε ένα βίντεο από το κανάλι Arabic TV, στην εκπομπή Al Mayadeen, προβάλλεται ένα ντοκιμαντέρ στο οποίο μιλεί ένας μουσουλμάνος για τις φιλοδοξίες των μεταναστών που η Γερμανία είναι ο κύριος προορισμός τους.
«Ο κύρος στόχος μου που έφυγα από τη Συρία είναι για να οδηγήσω τους απίστους Ευρωπαίους στην αποδοχή του Ισλάμ.Αν η ευχή μου πραγματοποιηθεί, μετά χαράς θα παραιτηθώ από όλο τον κόσμο. Για αυτόν το σκοπό δεν θα πουλούσα μόνο τη Συρία, αλλά ακόμα και τους γονείς μου, οι οποίοι είναι πιο πολύτιμοι για μένα από ότι η Συρία. Ορκίζομαι στον Αλλάχ ότι ήρθα εδώ μόνο για αυτόν τον μοναδικό στόχο. Αλλά αυτή θα είναι μια πολύ απαιτητική δουλειά για εμένα. Και γι’ αυτόν το λόγο έχω συναντηθεί με μερικούς άντρες και γυναίκες οι οποίοι θέλουν να μάθουν παραπάνω για το Ισλάμ...
συνέχεια ΕΔΩ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τό Ναύπλιον

ΠΛΑΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΑ

Χρονοχάρτης τῶν πυρηνικῶν δοκιμῶν ἀπὸ τὸ τέλος τοῦ Β’ΠΠ μέχρι τὸ 2000

.

.

ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ