Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΛΗ , ΟΥΤΕ ΧΩΡΟΣ, ΔΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΟΥΝ. ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟΝ , ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟΝ , ΤΟ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑ , ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΟΥΤΕ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΑΠΟΘΝΗΣΚΕΙ.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΣΣΑΣ



Παρασκευή 8 Αυγούστου 2014

Τὸ αἰδοῖον σέρνει πλοῖον… (Ἤ… πῶς ἡ ἀπόλαυσις ΠΡΕΠΕΙ νὰ εἶναι ὁ στόχος μας!!!)


Τὸ αἰδοῖον σέρνει πλοῖον... (Ἤ... πῶς ἡ ἀπόλαυσις ΠΡΕΠΕΙ νὰ εἶναι ὁ στόχος μας!!!)1Διατροφή, τρόπος ζωής… πρέπει να πάψουν οι αιρέσεις: νομοθέτης, ελεγκτής και κριτής η μόδα, αποδίδει δογματικά δικαιοσύνη, φωνάζει να πάρεις το ρόλο του πιθήκου-πειραματόζωου στο δρόμο που ξεκινά από το Χημείο και παράγει χάπια και κολλαγόνα συμπληρωματικά, φαρμάκια μεταμφιεσμένα…
  • «Ο άντρας δεν χρειάζεται τίποτα άλλο… Κολλαγόνο #######» ( FU*^&NG S@$T !!!)
  • «Ανακαλύψτε το μυστικό και αναστενάξτε από ικανοποίηση! Το Durex PLAY O ήρθε για να φέρει την επανάσταση στον γυναικείο οργασμό! Σχεδιασμένο από γυναίκες για γυναίκες, με έναν μοναδικό συνδυασμό συστατικών, σε ένα μικρό και κομψό μπουκαλάκι υπόσχεται ανεπανάληπτους οργασμούς κάθε φορά! Το μοναδικό μείγμα συστατικών του είναι σχεδιασμένο να διεγείρει και να αυξάνει την ερωτική επιθυμία, μετατρέποντας κάθε άγγιγμα και κίνηση σε μια πιο έντονα απολαυστική Οργασμική εμπειρία. Το PLAY O μπορεί να χρησιμοποιηθεί πριν και κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής επαφής. Εσείς ή ο σύντροφός σας τοποθετήστε μια μικρή ποσότητα στο δάχτυλό σας και απλώστε την με απαλές και μαλακές κινήσεις στην ευαίσθητη περιοχή. Άμεσα θα νιώσετε μια απαράμιλλη αίσθηση ζεστασιάς, κρύου και γαργαλιστικής αίσθησης που θα σας οδηγήσει σε μια σαγηνευτική οργασμική απόλαυση. Το Durex PLAY O είναι η αρχή μιας επανάστασης, που θα κάνει εσάς και τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο να έχουν ένα εκπληκτικό χαμόγελο συνεχώς!»
Μεθοδεύεται με εξαιρετικά υπολογισμένο τρόπο, επιλέγεται ακριβώς για την συγκινητική απήχηση, που μπορεί να έχει σε στερημένες μάζες και διαδίδεται μέσα από τα πιο εξελιγμένα επικοινωνιακά δίκτυα – γίνεται ένα άκρως ορθολογικό μέσο για την επίτευξη επιτελικά σχεδιασμένων σκοπών, οι οποίοι, αν τους εξετάσουμε από κοντά, είναι ιδιοτελείς στο έπακρον και συνοψίζονται σε ανταγωνιστικές αξιώσεις κυριαρχίας. Μηχανισμοί χειραγώγησης που εξαπολύουν οι σύγχρονες ολοκληρωτικές «δημοκρατίες», με στόχο να ρυθμίσουν και να ελέγξουν όχι μόνο τη βούληση, τη συμπεριφορά, την παραγωγική δύναμη, τα γούστα και τον ελεύθερό μας χρόνο, αλλά – ει δυνατόν – ακόμη και τις κυτταρικές μας λειτουργίες…(!!!)
(Και στο επίπεδο που μιλούμε τώρα, παρεπιπτόντως, κανένα κεφάλαιο δεν έκλεισε – ο καταναλωτισμός συνεχίζει να τρώει σαν καρκίνος τον πλανήτη όσο οι επαναστάσεις ηττώνται…)

Τὸ αἰδοῖον σέρνει πλοῖον... (Ἤ... πῶς ἡ ἀπόλαυσις ΠΡΕΠΕΙ νὰ εἶναι ὁ στόχος μας!!!)2Και τι λοιπόν αν είναι οι άντρες που δεν ξέρουν να ικανοποιήσουν μια γυναίκα ή οι γυναίκες που δεν ενδίδουν με τίποτα στην προσφερόμενη ικανοποίηση;
Αν χρησιμοποιήσετε το μυαλό σας και το βάλετε να σκεφθεί και λίγο παραπέρα από το οφθαλμοφανές καθημερινό, δέστε σε τι κόσμο ελέγχου θέλουν και οδεύουν να μας αναγκάσουν να ζήσουμε (=λάθος – να επιβιώνουμε, μάλλον).


(Θα τους επιτρέψετε ακόμη να σας κοροϊδεύουν;)

Πατσιᾶς Βασίλειος

Βarbie. Η παιδική κούκλα, που η δημιουργία της βασίστηκε σε μια πόρνη…

Έχουν περάσει σχεδόν πενήντα χρόνια, από τότε που κυκλοφόρησε στην αγορά η πρώτη κούκλα Μπάρμπι και συνεχίζει να αποτελεί, μέχρι σήμερα, το διασημότερο παιχνίδι για κορίτσια. Η ιστορία της Μπάρμπι Όλα ξεκίνησαν, όταν η δημιουργός της Μπάρμπι, Ρουθ Χάντλερ, παρατήρησε την κόρη της και τις φίλες της, να παίζουν με χάρτινες κούκλες, στις οποίες έδιναν ρόλους ενηλίκων. Διαπίστωσε, ότι όλες οι κούκλες που κυκλοφορούσαν στην αγορά, είχαν μορφή παιδιού ή μωρού, περιορίζοντας τα κοριτσάκια, που ήθελαν να παίξουν τις μεγάλες. Μοδάτα ρούχα και παπούτσια και ρόλοι όπως «μαμά», «σύζυγος», «μοντέλο», «δασκάλα», δεν μπορούσαν να αναπαρασταθούν με τις κούκλες- μωρά. 

Η Χάντλερ, μαζί με το σύζυγό της και ένα φίλο τους, είχαν ιδρύσει την εταιρία Ματέλ, η οποία μεταξύ άλλων, πουλούσε και παιχνίδια, χωρίς ιδιαίτερη εμπορική επιτυχία. Τότε, η Ρουθ έβαλε σκοπό να φτιάξει μια ενήλικη κούκλα, που θα μπορούσε να συμβαδίσει με το κοριτσίστικο παιδικό όνειρο.
???????????????????????????????Κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού της στην Ευρώπη, ανακάλυψε μια γερμανική κούκλα, που λεγόταν Λίλι και πλησίαζε πολύ στην κούκλα, που είχε στο μυαλό της. Η Λίλι είχε αναλογίες μοντέλου, ήταν ντυμένη με στιλάτα ρούχα και φορούσε ψηλοτάκουνα παπούτσια. Ήταν αντίγραφο μιας ηρωίδας κόμικ ενηλίκων και δεν απευθυνόταν σε παιδιά, αλλά αυτό δεν ενόχλησε τη Ρουθ, που αποφάσισε να τη χρησιμοποιήσει σαν παράδειγμα για τη δική της κούκλα. Αυτό που αγνοούσε η Αμερικανίδα, ήταν ότι η Λίλι του κόμικ, ήταν πόρνη. Φεύγοντας για την Αμερική, η Ρουθ πήρε μαζί της τρεις Λίλι. Τη μια τη χάρισε στην κόρη της και τις άλλες δύο τις πήγε στο εργοστάσιο, για να αρχίσει δουλειά.
Η πρώτη Μπάρμπι

Τὸ αἰδοῖον σέρνει πλοῖον... (Ἤ... πῶς ἡ ἀπόλαυσις ΠΡΕΠΕΙ νὰ εἶναι ὁ στόχος μας!!!)4Λίγο καιρό μετά, η πρώτη κούκλα ήταν έτοιμη. Ονομάστηκε Μπάρμπι, από την κόρη της Ρουθ, τη μικρή Μπάρμπαρα.
Η πρώτη κούκλα κυκλοφόρησε τον Μάρτιο του 1959 και σάρωσε την αγορά παιχνιδιών, κάνοντας σχεδόν 350.000 πωλήσεις μέσα σε ένα χρόνο.
Τον επόμενο χρόνο, η εταιρία Ματέλ μπήκε με αξιώσεις στο χρηματιστήριο και κατέλαβε μια θέση ανάμεσα στις 500 πιο επιτυχημένες επιχειρήσεις, σε λίστα του περιοδικού Fortune….
Οι πρώτες Μπάρμπι διατίθεντο σε ξανθιά και μελαχρινή έκδοση και ήταν ντυμένες με ένα ασπρόμαυρο ριγέ μαγιό. Λίγο καιρό μετά, βγήκαν στην αγορά και άλλα ρούχα και αξεσουάρ, που ξετρέλαναν τα μικρά κοριτσάκια.
Η Μπάρμπι έγινε σύμβολο στην αγορά παιχνιδιών της Αμερικής. Δεν υπήρχε κοριτσάκι, που να μην είχε τουλάχιστον μια κούκλα. Η αρχική της τιμή δε ήταν απαγορευτική για τους γονείς, αφού κόστιζε 3 δολάρια η μία….
Οι αντιδράσεις
Αρκετοί ενήλικες, είδαν στη Μπάρμπι το λάθος πρότυπο για τα παιδιά τους, αφού η εμφάνισή της θα μπορούσε να επηρεάσει πολλά κορίτσια και να οδηγηθούν στην ανορεξία.
Τὸ αἰδοῖον σέρνει πλοῖον... (Ἤ... πῶς ἡ ἀπόλαυσις ΠΡΕΠΕΙ νὰ εἶναι ὁ στόχος μας!!!)5Η ζωή της, δίνει στα παιδιά μια λανθασμένη εικόνα για την πραγματικότητα. Η Μπάρμπι έχει αμέτρητα ρούχα και αξεσουάρ, ζει σε τεράστια σπίτια, έχει πολλά κατοικίδια και ακριβά έπιπλα. Ανάλογα με τη διάθεσή της, επιλέγει το μέσο μετακίνησής της, ανάμεσα σε: πολυτελή σπορ αυτοκίνητα, μηχανές και μηχανάκια, ελικόπτερο, αεροπλάνο, ακόμα και άλογο.
Η καριέρα της μπορεί να αλλάξει ανά πάσα στιγμή.
Η ταλαντούχα Μπάρμπι μπορεί την μια ημέρα να είναι κομμώτρια και την επόμενη αστροναύτης.
Τα σχόλια ποικίλουν. Οι πιο ρομαντικοί πιστεύουν, ότι η κούκλα δίνει τη δυνατότητα στα κορίτσια, να εξαντλήσουν τη δημιουργικότητα και την φαντασία τους. Οι πιο καχύποπτοι πιστεύουν, ότι μπορεί να οδηγήσει τα παιδιά σε λάθος επιλογές στη ζωή τους.
Στην Αμερική, η λέξη Μπάρμπι, όταν χρησιμοποιείται στην αργκό, σημαίνει τη ρηχή γυναίκα. Αρκετές μουσουλμανικές χώρες, θεώρησαν την εικόνα της κούκλας προκλητική. Το 2003, η Σαουδική Αραβία απαγόρευσε την κυκλοφορία της, με τη δικαιολογία ότι προσβάλλει το Ισλάμ. …
Τὸ αἰδοῖον σέρνει πλοῖον... (Ἤ... πῶς ἡ ἀπόλαυσις ΠΡΕΠΕΙ νὰ εἶναι ὁ στόχος μας!!!)6Η Μπάρμπι σήμερα
• Στις ημέρες μας η Μπάρμπι, αν και οι πωλήσεις της έχουν πέσει σε σχέση με το παρελθόν, συνεχίζει να αποδίδει μεγάλα κέρδη στην εταιρία Ματέλ.
• Κυκλοφορεί και πωλείται σε 150 χώρες ανά τον κόσμο.
•Η γκαρνταρόμπα της εμπλουτίζεται με 100 καινούρια κομμάτια κάθε χρόνο.
• Περίπου 70 γνωστοί σχεδιαστές μόδας έχουν σχεδιάσει κοστούμια για τη Μπάρμπι
• Ανάλογα με την χώρα κυκλοφορίας, η Μπάρμπι κυκλοφορεί σε έγχρωμη έκδοση, με σκιστά μάτια και άλλα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε λαού….
• Η Μπάρμπι μέχρι στιγμής έχει κυκλοφορήσει με 125 διαφορετικές καριέρες. Πχ. Μπάρμπι αεροσυνοδός, Μπάρμπι ιπποκόμος, Μπάρμπι αστυνομικός κτλ.
• Ο ετήσιος τζίρος της εταιρίας αγγίζει τα 2 δισεκατομμύρια δολάρια.
•Το μπεστ σέλερ της Μπάρμπι κυκλοφόρησε το 1992. Στην συγκεκριμένη έκδοση, η κούκλα είχε τόσο μακριά μαλλιά, που άγγιζαν τα παπούτσια της.
• Το 2006, πουλήθηκε σε δημοπρασία μια συλλεκτική κούκλα του 1965. Η τιμή αγοράς της έκλεισε στα 17.000 δολάρια….

Ντιζάιν αιδοίου: υπάρχει -και γίνεται δημοφιλές Τα 18χρονα κορίτσια είναι πια οι καλύτερες πελάτισσες της αιδοιοπλαστικής

Τὸ αἰδοῖον σέρνει πλοῖον... (Ἤ... πῶς ἡ ἀπόλαυσις ΠΡΕΠΕΙ νὰ εἶναι ὁ στόχος μας!!!)1
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα μια από τις κορυφαίες κλινικές της Βρετανίας οι γυναίκες όχι απλά έχουν εξοικειωθεί με τις πλαστικές επεμβάσεις, αλλά τις πραγματοποιούν σε όλο και μικρότερη ηλικία. Μια από τις πλέον δημοφιλείς επεμβάσεις στην κλινική Transform Cosmetic Surgery στην Βρετανία είναι η αιδοιοπλαστική.
Η έρευνα που διεξήχθη κατά τη διάρκεια των τεσσάρων τελευταίων ετών έδειξε ότι οι γυναίκες μεταξύ των ηλικιών 18 και 24 πραγματοποιούν τη χειρουργική επέμβαση μείωσης χειλέων αιδοίου περισσότερο από κάθε άλλη ηλικιακή ομάδα. Η επέμβαση είναι γνωστή σαν ‘Designer vagina’ και θεωρείται η νέα μόδα στον τομέα της πλαστικής χειρουργικής.
Η κλινική πραγματοποιεί ετησίως πάνω από 1000 τέτοιες επεμβάσεις και η ζήτηση αυξάνεται συνεχώς. Όπως λένε οι γιατροί τα περισσότερα αιτήματα είναι υπερβολικά και δεν υπάρχει σημαντικό πρόβλημα. Μια από τις πιθανές αιτίες που έχει κάνει τις νεαρές γυναίκες να έχουν σχηματίσει συγκεκριμένα πρότυπα είναι σίγουρα η επαφή με την πορνογραφία. Οι γιατροί πάντα εξηγούν πως οι εικόνες αυτές δεν είναι ρεαλιστικές αλλά είναι σχεδόν αδύνατο να αλλάξεις γνώμη σε μια νεαρή κοπέλα. Ο Dr. Norman Rowe που διατηρεί κλινική στο Μανχάταν αναφέρει πως τα κορίτσια ζητάνε να αφαιρεθούν σχεδόν όλα τα χείλη του αιδοίου και πως συχνά καταφτάνουν στο ιατρείο με περιοδικά Playboy σαν παράδειγμα.
Εκτός από τα νεαρά κορίτσια πολλές είναι και οι γυναίκες ηλικίας άνω των 40 και 50 ετών που θεωρούν την επέμβαση αναπόσπαστο μέρος της αντιγηραντικής κοσμετολογίας. Μια ακόμη παράμετρος που σύμφωνα με τους γιατρούς παίζει ρόλο στην αναπάντεχη δημοφιλία τέτοιων επεμβάσεων είναι η μόδα. Οι γυναίκες έχουν αρχίσει να φοράνε κολάν και τα περιβόητα yoga pants όλο και πιο συχνά σε γυμναστήρια, αλλά και στις καθημερινές τους δραστηριότητες. Το ύφασμα και η εφαρμογή τέτοιων ρούχων αποκαλύπτει πολύ περισσότερα για την ανατομία μιας γυναίκας και αρκετές είναι εκείνες που ανησυχούν για το πως δείχνει το επίμαχο σημείο.
Αν και η αιδοιοπλαστική γίνεται συνεχώς όλο και πιο δημοφιλής, στην κορυφή της ζήτησης εξακολουθούν να παραμένουν οι επεμβάσεις που έχουν να κάνουν με το στήθος, οι ρινοπλαστικές και οι λιποαναρροφήσεις. Ακόμη μια σχετικά καινούργια επέμβαση για την οποία αρκετές νεαρές κοπέλες δείχνουν ενδιαφέρον είναι η πλαστική στις θηλές.
Η γενική διευθύντρια της κλινικής Patricia Dunion, τονίζει: «Για πάνω από 40 χρόνια παρατηρούνε πως οι τάσεις αλλάζουν χρόνο με το χρόνο. Τον τελευταίο χρόνο είχαμε 350.000 πελάτες από όλη τη χώρα. Και πάλι οι τάσεις συχνά είναι απρόβλεπτες. Όταν παλιότερα ο ποδοσφαιριστής Wayne Rooney έκανε χειρουργική προσθετική μαλλιών, είχαμε σχεδόν 5000 αιτήματα από άντρες που ήθελαν το ίδιο.»
Η Sarah Creighton, σύμβουλος γυναικολόγος στο University College Hospital, δήλωσε: «Η χειρουργική επέμβαση μείωσης χειλέων θα πρέπει να αξιολογηθεί πιο αυστηρά στο μέλλον. Νομίζω θα πρέπει να επικεντρωθούμε στο πώς μια γυναίκα οδηγείται με τόση ευκολία στη θυσία σεξουαλικά ευαίσθητου ιστού που συμβάλλει στην ερωτική εμπειρία για χάρη των νέων προτύπων ομορφιάς. Νομίζω πως θα πρέπει να υπάρχει καλλίτερη και πιο προσωπική παροχή συμβουλευτικής στα νεαρά κορίτσια.»
από

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τό Ναύπλιον

ΠΛΑΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΑ

Χρονοχάρτης τῶν πυρηνικῶν δοκιμῶν ἀπὸ τὸ τέλος τοῦ Β’ΠΠ μέχρι τὸ 2000

.

.

ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ