«Αὐτὸ ποὺ μᾶς λείπει εἶναι τὸ ὀργανωμένο σχέδιο δράσης κατά τῶν πιονιῶν τοῦ συστήματος».
Ἔτσι λοιπὸν θὰ προσπαθήσῳ νὰ ἀπαντήσῳ συνολικὰ μὲ τὴν ἐλπίδα νὰ διαμορφώσῳ μία ἄποψη ποὺ μπορεῖ νὰ κατευθύνῃ τὸν τρόπο σκέψεώς μας σὲ γνωστὸ ἔδαφος ποὺ νὰ ἔχῃ τὴν δυνατότητα νὰ κυριαρχήσῃ ἡ λογική μας μὲ ἀνάλογες προϋποθέσεις ποὺ θὰ ἐγγυώνται ὅτι ἀποκτοῦμε τὸν ἔλεγχο τῆς καταστάσεως ἢ ἐκλαμβανόμενο ὑπὸ τὴν εὐρεῖα ἔννοια νὰ τὸν ἀφαιρέσουμε ἀπὸ τὴν ἀντίπαλη παράταξη.
Ὁ χαρακτηρισμὸς ἀντίπαλη δὲν δεικνύει ὑπερβολή, ἐφ ὅσον ἡ ἄποψή μου εἶναι ὅτι τὸ σύνολο τῶν ἀνθρώπων διεξέρχεται τὴν σχέση του μὲ τὸ καθεστὼς διατηρῶντας τὴν ἴδια ἀντίληψη, άφοῦ ἀποτελεῖ κοινὴ ἐμπειρία τῶν πολιτῶν σὲ σχέση μὲ τοὺς ἀστυνομικοὺς νὰ αἰσθάνονται ἀπειλὴ ὅταν βρίσκονται δίπλα τους παρὰ ἀσφάλεια ὅπως θὰ ἔπρεπε.
Ἐπανέρχομαι στὴν ἐπίμαχη ἐρώτηση: «Τί μποροῦμε νὰ κάνουμε»; λέγοντας ὅτι εἶναι μία ἐρώτηση ποὺ συγκαταλέγεται μεταξὺ αὐτῶν ποὺ δὲν χαίρουν ποτὲ ἀπαντήσεως, ἀλλὰ ἂς ἐξηγήσῳ πρῶτα τί ἐννοῶ• θὰ ἔχετε παρατηρήσει ὅτι κάποιες κοινὲς ἀπορίες, ἀμφιβολίες, ἂν θέλετε ἐρωτήσεις, εἶναι πάντοτε ἐπίκαιρες, εἶναι πάντοτε οἱ ἴδιες, ὅλοι θέλουν νὰ ἀπαντηθοῦν, ἀλλὰ κανεὶς δὲν προσφέρεται νὰ ἀπαντήσῃ μὲ ἀποτέλεσμα νὰ διαιωνίζονται οἱ ἀμφιβολίες στὸ διηνεκές. Αὐτὲς οἱ ἐρωτήσεις λοιπὸν εἶναι:
Γιατὶ οἱ Ἕλληνες δὲν ἀντιδροῦν;
Τί ἰσχύει στὶς ἐκλογές; (τί γίνεται ὰν δὲν ψηφίσουμε, τί ἰσχύει γιὰ τὰ Λευκὰ ψηφοδέλτια κ.λ.π.)
Τί πρέπει νὰ κάνουμε μὲ τὴν κρίση;
Γιατί ὅλοι λένε θεωρίες καὶ κανεὶς δὲν μᾶς λέει τί νὰ κάνουμε; Νομίζω γίνομαι κατανοητός.
Πρὶν ξεκινήσω θὰ σχολιάσω, ὅτι αὐτοὶ ποὺ εἶναι καθ᾽ ὕλην ἁρμόδιοι νὰ προσφέρουν μὲ τὰ δικαιώματα ποὺ ἀπορρέουν ἀπὸ τὴν εἰδικότητά τους αὐτὲς τὶς ἀπαντήσεις, εἶναι ἀκριβῶς αὐτοὶ ποὺ ἀποφεύγουν τὴ διευκρίνησή τους, θολώνουν τὰ νερὰ καὶ μονίμως ἀποπροσανατολίζουν καὶ συγχίζουν τοὺς πολῖτες• φυσικὰ μιλάω γιὰ τὰ Μέσα Μαζικῆς Ἐξαθλιώσεως ὅπως τὰ γνωρίζουμε.
Ἀπὸ μέρους μας μένει νὰ ἀναγνωρίσουμε τὸ πρότυπο, νὰ δοῦμε ὅτι αὐτὸ ποὺ συμβαίνει ἔχει μία περιοδικότητα ποὺ δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ περάσῃ ἀπαρατήρητη, ἄλλωστε ὁλόκληρη ἡ ζωή μας ἔχει δομηθεῖ μὲ αὐτὴν τὴ μέθοδο, ὥστε μὲ κάποιο τρόπο καὶ μὲ παρατήρηση ποὺ θὰ μᾶς ἀποκαλύψῃ τὴ σχέση, νὰ ἐπινοήσουμε τὸν τῦπο τῆς ἐξισώσεως ποὺ καθορίζει αὐτοῦ τοῦ εἴδους τὴν συμπεριφορά.
Ἀρωγὸς λοιπὸν στὸ διακύβευμα, ἔρχεται τὸ ἐκ γενετῆς θεῖο δῶρο τοῦ κάθε ἀνθρώπου ποὺ λέγεται λογικὴ ἢ κοινὴ λογικὴ ἡ ὁποία εἶναι ἀπόρροια τῆς ἐγγενοῦς δικαιοσύνης ὥς ἐμφύτου ἀνθρωπίνης ἰδιότητος καὶ ὄχι ἐπικτήτου. (Ἡ λογικὴ ὥς ἀπόρροια τῆς δικαιοσύνης ἐνυπάρχει στὸν ἄνθρωπο ἂν καὶ κατὰ τὴ διάρκεια τῆς ζωῆς του, ἐξ αἰτίας τοῦ ἐγλωβισμοῦ του στὴν ὑλικὴ ὑπόσταση, πλανᾶται, ἀτονεῖ καὶ σκοτίζεται μὲ τὴν ἐνηλικίωση).
Κάθε φορά, σὲ κάθε ἐκλογές, τὰ ἴδια πράγματα, οἱ ἴδιες ἀπορίες, τὰ ἴδια ἀδιέξοδα ποὺ κλυδωνίζονται ἀνάμεσα στὶς διαμάχες τῶν κομματικῶν ἐκπροσώπων καὶ τὶς γελοῖες ἀτάκες περὶ ὀρθότητος καὶ κοινωνικῆς δικαιοσύνης, ὁπότε οἱ φτωχοὶ ἄνθρωποι πηγαίνουν στὶς κάλπες, μὲ μόνη πυξίδα τους τὰ συναισθηματικὰ κίνητρα, τὴν παραζάλη τῶν ἀμφιλεγομένων δημοσκοπήσεων μονίμως δὲ μὲ ἀμφιβολίες καὶ ἀδυναμία ἀποφάσεως μέχρι τελευταῖας στιγμῆς, σημεῖο στὸ ὁποῖο προσβλέπει τὸ καθεστὼς προκειμένου νὰ ὠφεληθῇ ἐὰν ἡ χειραγώγηση τοῦ ὑποκειμένου (προπαγάνδα), ἔχει πιάσει τόπο.
Λέει ὁ κόσμος λοιπόν: «τέρμα οἱ θεωρίες καὶ οἱ συμβουλές, πεῖτε μας τώρα τί νὰ κάνουμε»; Ἂν καὶ τὰ ἴδια ποὺ θὰ πῷ τὰ ἔχω γράψει πολλὲς φορές, ἐν τούτοις δὲν ἀπολαμβάνουν δημοσιότητος διότι οἱ ἄνθρωποι εἶναι συνηθισμένοι, ἐὰν κάτι δὲν προέρχεται ἀπὸ τὴν τηλεόραση νὰ μὴν θεωρεῖται ἔγκυρο, κατὰ συνέπειαν νὰ μὴν τὸ πιστεύουν (τώρα γι᾽ αὐτὸ ποιός εὐθύνεται;) καὶ ἀκόμη χειρότερα ἔστω κι ἂν αὐτὸ ποὺ θὰ διαβάσουν ἀπὸ κάποιον τυχόντα σχολιαστὴ - ὅπως τὸ παρὸν ποὺ ὁρμώμενος ἀπὸ τὸ τυχαῖο σχόλιο, σκέφτηκα νὰ διασπείρῳ τὸν προβληματισμὸ καὶ σὲ ἄλλους - τοὺς φαίνεται λογικό, δὲν τὸ κοινοποιοῦν, δὲν τὸ συζητοῦν δὲν τὸ μοιράζονται προκειμένου νὰ πάρουν ἔστω κάποια βοήθεια ἀπὸ τοὺς φίλους τους• ἑπομένως, ἐνῷ θὰ εἶχε τὴ δυνατότητα νὰ ἀποτελέσῃ μία πρώτης τάξεως ἰδέα, παραμένει στὴν ἀφάνεια καὶ ἀνεκμετάλλευτη.
Ἔχουμε, τοὐλάχιστον ὅσοι πληροφοροῦνται ἀπὸ τὸ διαδίκτυο, μία ἀρκετὰ καλὴ ἰδέα τῆς χρηματοπιστωτκῆς ἀπάτης εἰς βάρος τῶν λαῶν καὶ γνωρίζουμε ἐπίσης ὅτι ἔχει δημιουργηθεῖ μία ὀντότης, ἕνα «θηρίο», ἕνα «τέρας» ἀνυπολογίστων διαστάσεων (παγκοσμιοποίηση), ποὺ εἶναι ἀδύνατον νὰ καταπολεμηθῇ, διότι εἶναι ἐξαπλωμένο παντοῦ, διαθέτει τὸ χρῆμα, τὴν ἀστυνομία, τὸν στρατό, τὴν τεχνογνωσία καὶ τὰ πρόθυμα σκουλήκια ποὺ θὰ καταστρέψουν ὁποιονδήποτε συνάνθρωπό τους ἔναντι τῆς καλύτερης διαβιώσεώς τους• αὐτὸ εἶναι ἡ ἀλήθεια.
Πρὶν μπῶ στὸ θέμα θὰ θέσῳ ἀκόμη μία παράμετρο ποὺ εἶναι ἀναγκαῖα γιὰ τὴν ἐξίσωσή μας. Εἶναι ἡ ἄποψη τῆς συλλογικότητος ποὺ ἐλπίζουμε νὰ ἐπιτύχουμε προκειμένου νὰ ἀντιμετωπίσουμε ἕναν κίνδυνο ἢ ἕναν ἐχθρό• αὐτὸ εἶναι μόνο μία πλάνη, τὸ νὰ νομίζουμε ὅτι γιὰ νὰ τὰ καταφέρουμε πρέπει νὰ πᾶμε ὅλοι στὸ Σύνταγμα ἢ τέλος πάντων νὰ εἴμαστε σὲ φυσικὴ μορφὴ πολλοὶ γιὰ νὰ ἐπιφέρουμε ἀποτέλεσμα• ἔτσι νομίζουμε, ὅμως αὐτὴ δὲν εἶναι πλέον ἡ ἀλήθεια, τοὐλάχιστον μὲ αὐτὸν τὸν τρόπο, διότι ὅπως γνωρίζουμε, ἡ Νέα Τάξη σὰν πρωταρχικό της μέλημα ἔχει τὴ διάσπαση τῶν δεσμῶν ποὺ συνδέουν τὸν κοινωνικὸ ἱστὸ καὶ ὁ,τιδήποτε συμβάλλει στὴν συνοχή του ὅπως οίκογένεια, θρησκεία, ἱστορία, συνήθειες, παραδόσεις, ἔθιμα, κοινωνικὸς ἔλεγχος, ἡ ἔννοια τῆς γειτονιᾶς κ.λ.π.
Ὅλοι ἔχουμε παρατηρήσει καὶ βιώσει τὴ συστηματικὴ καὶ ἀνελέητη ἐπίθεση καὶ μὲ τὶ μεθοδικότητα οἱ ἐκτελεστὲς ἔφεραν σὲ πέρας τόσο γρήγορα τὴν ἀποβλάκωση τῶν πληθυσμῶν, τὸν διαμελισμὸ τῶν κοινωνιῶν, τὴν γελοιοποίηση τῶν θρησκειῶν (πλὴν Μωαμεθανισμοῦ διότι τὸν χρησιμοποιοῦν ὡς μέρος τοῦ σχεδίου διαλύσεως τῆς Εὐρώπης), τὴ νομιμοποίηση ἐγκλημάτων, νομοθεσίες ποὺ ὑποστηρίζουν περιθωριακὲς συμπεριφορὲς ἀνθρώπων καὶ ἀποδοχῆς των διὰ τῆς βίας (ἐν ὀνόματι τῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων) καὶ σὲ ὅλα αὐτὰ τώρα ἐπιτίθενται καὶ στὴν ἴδια τὴ φύση μὲ τὴν αὐθαίρετη καὶ ἀκατανόητη ἐπιβολὴ καὶ νομιμοποίηση τοῦ τρίτου φύλου, μὲ ταυτόχρονη τιμωρία ὁποιουδήποτε φυσιολογικοῦ ἀνθρώπου τολμήσει νὰ ἀμφισβητήσῃ τὸν τρόπο ποὺ μοιράζουν τὰ ἀνθρώπινα δικαιώματά τους• ἐξ ἄλλου, ὅπως θὰ ἔχετε παρατηρήσει οἱ ἄνθρωποι ἀπομονώνονται ὁλοένα καὶ περισσότερο κλείνονται στὸν ἑαυτό τους καὶ οὔδεὶς ἐνδιαφέρεται γιὰ τὸν διπλανό του. Φαίνεται ἐκ τῶν πραγμάτων ὅτι τὴ συλλογικότητα μᾶς τὴν ἔχουν κλέψει μὲ τὴν μορφὴ ποὺ τὴν ἀντιλαμβανόμαστε, βλέπετε τὶ γίνεται στὸν δρόμο, στὴ γειτονιά σας, ὅ,τι καὶ νὰ συμβῇ ὅλοι θὰ προσποιηθοῦν ὅτι δὲν εἶδαν, δὲν ἄκουσαν ἀλλὰ θὰ ζητᾶνε ἀπεγνωσμένα βοήθεια ἐὰν συμβεῖ στοὺς ἴδιους• (ἐδῶ διακρίνουμε ἀκόμη ἕνα μεγάλο μειονέκτημα ποὺ μπορεῖ νὰ καταλογιστῇ μόνο σὰν ὁλοκληρωτικὴ νίκη τῶν ἐπικυριάρχων.
Ἐπανέρχομαι στὸ προηγούμενο θέμα τοῦ θηρίου γιὰ νὰ διευκρίνήσῳ ἀκόμη μία παρανόηση, ἐννοῶ ὅτι ὅπως εἶναι γνωστὸ ὅτι τὸ θηρίο εἶναι ἀνίκητο, παρομοίως εἶναι γνωστὸ ὅτι ἀποτελεῖται ἀπὸ ποσοστὸ 1% καὶ φυσικὰ κατὰ πολὺ λιγώτερο τοῦ συνολικοῦ πληθυσμοῦ τῆς γῆς• καὶ αὐτὸ εἶναι σωστό, ἀλλὰ ἐπίσης εἶναι σωστὸ ὅτι οἱ ὑπόλοιποι ἄνθρωποι εἶναι 7.500.000.000, οἱ ὁποίοι φοβοῦνται ἀπὸ μία μικρὴ ὁμάδα τοῦ 1% ποὺ τὴν φυλάει μία μικρότερη ἀκόμη ἡ ὁποία ὅμως κρατάει ὅπλα. Ὀρίστε λοιπὸν ἔχετε τὰ δεδομένα σας, τί μπορεῖτε νὰ σκεφτεῖτε γιὰ νὰ νικήσετε τὸ θηρίο;
Κάτι πολὺ ἁπλό (μία λύση σὲ πολύπλοκο πρόβλημα εἶναι συνήθως πιὸ εὔκολη ἀπ᾽ ὅ,τι νομίζουμε). Τὸ θηρίο γιὰ νὰ ζήσῃ πρέπει νὰ φάῃ καὶ αὐτὸ τρώει ἀπὸ ἐμᾶς ποὺ τὸ ταΐζουμε. Ἐὰν τοῦ κόψουμε τὸ φαΐ, θὰ ψοφήσῃ καὶ αὐτὸ εἶναι κάτι ποὺ ἐν τέλει μπορεῖ νὰ ἀποτελέσῃ συλλογικότητα ἐνῷ δὲν εἶναι ἀνάγκη νὰ προϋπάρξῃ ἰδιαίτερη συννενόηση.
Τώρα εὔλογα κάποιος θὰ μὲ ῥωτήσῃ: «καὶ πῶς θὰ συνεννοηθοῦμε μεταξύ μας»; σωστὴ ἡ ἐρώτηση, Στὸ στάδιο ποὺ βρισκόμαστε πλέον καὶ ἀφοῦ ὁ πλανήτης ἀφέθηκε βλακωδῶς στὶς ὀρέξεις τοῦ θηρίου, εἴτε ποὺ θὰ ἀρχίσῃ νὰ ἀλλάζῃ σὲ ἀτομικὸ ἐπίπεδο ἀπὸ μόνος του, δηλαδὴ ὁ καθένας θὰ ἀντιλαμβάνεται ὅτι θὰ πρέπῃ νὰ σταματήσῃ νὰ ταΐζῃ τὸ θηρίο ἀπὸ μόνος του καὶ μοιραία θὰ τὸ κάνῃ καὶ ὁ διπλανός του διότι δὲν θὰ ἔχῃ ἄλλη ἐπιλογή καὶ θὰ περιμένουμε νὰ ἔχουμε τὰ ἀποτελέσματα τῆς ἐρεύνης τοῦ ἑκατοστοῦ πιθήκου (ἐλπίζω νὰ γνωρίζετε αὐτὴν τὴν ἔρευνα), εἴτε θὰ «πολεμήσῃ» μὲ τὰ μέσα ποὺ ἔχει γιὰ νὰ ἐπιφέρῃ τὸ ἴδιο ἀποτέλεσμα. Ποιά μέσα ἐννοῶ; αὐτὰ ἀκριβῶς ποὺ μᾶς ἔδωσαν γιὰ νὰ μᾶς ὑποδουλώσουν• Θὰ πολεμηθοῦν μὲ τὸ πληκτρολόγιο καὶ τὴν ὀθόνη• εἶναι αὐτὸ ποὺ κάνουμε κι ἐμεῖς αὐτὴν τὴν στιγμὴ τώρα, νὰ ἐπικοινωνοῦμε καὶ νὰ κοινοποιοῦμε αὐτὴν τὴν ἐπικοινωνία μας καὶ στοὺς φίλους μας.
Γιὰ νὰ ὁλοκληρώσῳ ὀφείλω νὰ ἐξηγήσῳ πῶς σταματᾶμε νὰ ταΐζουμε τὸ θηρίο ἢ τί δὲν προσφέρουμε στὸ θηρίο.
Αὐτὸ λοιπὸν τρώει τὰ πάντα καὶ ἀπὸ τὰ πάντα, κυρίως δὲ αὐτὰ ποὺ παράγει γιὰ νὰ μᾶς «ταΐζῃ»• ἐν γένει ἄχρηστα πράγματα ἀπὸ τὰ ὁποῖα δὲν ἔχουμε ἄμεση ἀνάγκη ἀλλὰ μᾶς ἀρέσουν, ἐπειδὴ ὅμως κι αὐτὸ διαισθάνεται ὅτι σύντομα θὰ τὸ καταλάβουμε ἀρχίζει καὶ σοῦ δεσμεύει καὶ αὐτὰ ποὺ ἔχεις ἀπόλυτη ἀνάγκη καὶ σὲ βάζει νὰ πληρώνῃς γιὰ νὰ τὰ ἔχῃς, ἀγαθὰ ὅπως ἡ τροφή, σπόρους (Monsanto), νερὸ - βλέπε τὴ λύσσα ποὺ ἔχουν γιὰ τὴν ἰδιωτικοποίηση τῶν ὑδάτων - τὸν ἀέρα, Carbon Taxes ἢ φόρος διοξειδίου ποὺ πληρώνουμε μέσῳ τοῦ λογαριασμοῦ τῆς ΔΕΗ, παράλογες δηλώσεις ὅτι τὸ νερὸ δὲν εἶναι ἀγαθὸ ποὺ δικαιοῦνται οἱ ἄνθρωποι (γιὰ τὰ ζῶα δὲν ὑπάρχει πρόβλημα, ἀλλὰ οἱ ἄνθρωποι δὲν τὸ δικαιοῦνται παρὰ μόνον ἐὰν τὸ πληρώσουν), ὅπως καὶ τὴν ἀντίστοιχη νομοθεσία καὶ φορολογία. Ἐπομένως βλέπουμε ὅτι γνωρίζουν πρὸς τὰ ποῦ θὰ πάῃ τὸ κοπάδι καὶ ἐνεργοῦν πρὶν νὰ ἀντιληφθῇ τὸ ἴδιο ὅτι πηγαίνει γιὰ σφαγή.
Ἂς δοῦμε καὶ ἕνα ἄλλο πολὺ πρόσφατο παράδειγμα ποὺ δείχνει τὸν πανικὸ τοῦ θηρίου ὅταν βλέπει ὅτι κόβεται τὸ φαΐ του• τὴν Ἑλλάδα. Θέλουν νὰ πάρουν τὰ πάντα καὶ γιὰ νὰ τὸ ἐπιτύχουν φορολογοῦν ἀλύπητα γνωρίζοντας ὅτι στὴν κυριολεξία σκοτώνουν αὐτοὺς ποὺ τοὺς «βγάζουν» τὴν τροφή τους ὅπως ἐπίσης ἔχουν τὴ βεβαιότητα ὅτι αὐτὸ ἔχει ἡμερομηνία λήξεως, δηλαδὴ σκοτώνουν τὸν ἐργάτη ποὺ παράγει τὸ φαγητό τους γιὰ νὰ ἔχουν νὰ φᾶνε «καὶ» σήμερα• μία πεντακάθαρη αὐτοκαταστροφικὴ τακτική, ἀφοῦ ἀποτελεῖ γνώση νηπιαγωγείου ὅτι ὅταν δὲν ἔχεις χρήματα, δὲν ἔχεις τὴν δυνατότητα ἀγορᾶς καὶ ὅταν δὲν ἀγοράζεις ὁ ἔμπορος δὲν πουλάει, διώχνει ὑπαλλήλους, αὐτοὶ δὲν ἔχουν λεφτὰ νὰ ἀγοράσουν, ὁ ἔμπορος δὲν μπορεῖ νὰ ἀγοράσῃ ἀπὸ τὸν παραγωγό, ὁ παραγωγὸς ἀπολύει, οἱ νέοι ἀπολυθέντες δὲν ἔχουν λεφτὰ νὰ ἀγοράσουν καὶ ὁ παραγωγὸς σταματάει τὴν παραγωγή, ἡ τράπεζα ποὺ ἔβαζε τὰ λεφτά του χάνει τὴν ῥευστότητά της, διώχνει κι αὐτὴ ὑπαλλήλους συγχωνεύεται, οἱ ὑπάλληλοι προστίθενται στοὺς ἄνεργους, τὸ κράτος χάνει τοὺς πόρους του διότι δὲν ἔχει αἷμα νὰ κυκλοφορήσῃ στὶς φλέβες του καὶ ψοφάει. (Αὐτὸ ταυτίζεται μὲ τὸ ἐγγενὲς σφάλμα τοῦ καπιταλισμοῦ ὁ ὁποῖος μοιραῖα ὁδηγεῖται στὸ νὰ τρώῃ τὶς ἴδιες του τὶς σάρκες γιὰ νὰ ἐπιβιώσῃ).
Ὴ ἐμπορία (marketing), ποὺ ἀποκαλεῖται καὶ ἀπὸ τοὺς ἴδιους μὲ αὐτοσαρκασμό, τέχνη τῆς ἐξαπάτησης (art of deception), εἶναι τὸ κύριο ἐργαλεῖο ποὺ ἔφερε τὶς κοινωνίες σὲ αὐτὴν τὴν δυσμενὴ θέση• ἡ βασικὴ ἔννοιά του εἶναι ἡ προσπάθεια νὰ πείσῃς τὸ θῦμα σου νὰ ἀγοράσῃ κάτι ποὺ δὲν τὸ χρειάζεται• αὐτὸ εἶναι ὅλο.
ΠΑΡΕΚΒΑΣΗ: Θεωρῶ αὐτὴν τὴν παρέκβαση ἀναγκαῖα προκειμένου νὰ διευκρινίσῳ αὐτὸ ποὺ ἀνέφερα παραπάνω γιὰ τὸν πόνο. Οἱ ψυχιατρικὲς μελέτες ἔχουν ἀποδείξει ὅτι ὁ ἄνθρωπος θὰ κάνῃ κάτι, τὸ ὁ,τιδήποτε ὁδηγούμενος ἀπὸ δύο καὶ μόνο κύρια κίνητρα: α) ἀποφυγὴ πόνου (avoid pain) καὶ β) ὄφελος εὐχαριστήσεως (gain pleasure). Ὅσο φτηνὸ καὶ ποταπὸ μπορεῖ νὰ σᾶς φαίνεται αὐτὴ εἶναι ἡ ἀλήθεια καὶ θυμηθεῖτε τὶ σᾶς ἔλεγα γιὰ τὴν γειτνίαση τοῦ ἀνθρώπου μὲ τὰ ζῶα• εἴμαστε πολὺ κοντά. Αὐτὸ λοιπὸν σημαίνει ὅτι ἡ ἀπόφασή μου γιὰ κάτι θὰ καθορισθῇ περνῶντας μέσα ἀπὸ αὐτὰ τὰ δύο φίλτρα καὶ τίποτε ἄλλο.
Ἔχοντας πέσει ὅλοι λίγο ὥς πολὺ θύματα τῆς ἐμπορίας γνωρίζουμε πολὺ καλὰ τὰ ἀδιέξοδα ποὺ ἔχουμε βρεθεῖ, τὴν ἐπίπλαστη ἀγωνία μας νὰ ἀποκτήσουμε τὰ «ἀγαθὰ» ποὺ δὲν μᾶς χρειάζονται ἀλλὰ ποὺ κατὰ κάποιον τρόπο νομίζουμε ὅτι πρέπει νὰ ἔχουμε γιὰ νὰ θεωρούμαστε ὁτι συμβαδίζουμε μὲ τὴν τάση καὶ πρόοδο τῆς κοινωνίας. Τεράστιο λάθος, συμβαίνει ὅμως καὶ εἶναι φανερὸ ἐπὶ τὸ πλεῖστον στὰ παιδιὰ τῆς ἐφηβικῆς ἡλικίας ποὺ προσπαθοῦν νὰ ἀφομοιωθοῦν μὲ τὶς ἐπιταγὲς τῆς ἑκάστοτε μόδας στὴν προσπάθειά τους νὰ ἑδραιωθοῦν σὰν ἀνεξάρτητα ἄτομα ἀπαλλαγμένα ἀπὸ τὴν ἐπιρροὴ τῶν γονέων τους, ὅπως καὶ νὰ συμφύρονται μὲ ἄλλα παιδιὰ ποὺ φέρονται νὰ κάνουν τὸ ἴδιο. Αὐτὸ ἀποτελεῖ μία γενικὴ τάση καὶ ῥοπὴ τῆς ἀνθρωπίνης ἐξελίξεως ποὺ πηγάζει ἀπὸ τὴν ἀνάγκη τοῦ ἀνθρώπου νὰ διαπιστώσῃ ἰδίοις ὄμμασι τὴν ἱκανότητά του νὰ νὰ ἐπιβιώνῃ, νὰ ἐμπιστεύεται τὸν ἑαυτό του καὶ τὶς δυνάμεις του καὶ αὐτὸ προσπαθεῖ νὰ τὸ δηλώσῃ μὲ τὴν διαφορετικότητα τῆς ἐμφανίσεώς του, τὴν ἀπείθια καὶ ἐν γένει τὴν ἐκκεντρικὴ συμπεριφορά του κατὰ τὴ διάρκεια τῆς μεταβάσεως στὴν ἐνήλικη ζωή.
Ἐκμεταλλευόμενοι οἱ καλλιτέχνες τῆς ἀπάτης αὐτὴν τὴ φυσικὴ τάση, ἐπιτίθενται μὲ πλῆρες ὁπλοστάσιο στοὺς γονεῖς ποὺ μάταια προσπαθοῦν νὰ συνετίσουν τὰ παιδιά τους μὲ κλασσικὴ διαχρονικὴ μόδα ἢ τὴν σπουδαιότητα τοῦ ξεχωριστοῦ χαρακτῆρος, τὴν ἀποφυγὴ προβατοποιήσεως καὶ στρατεύσεώς των, διότι περὶ αὐτοῦ πρόκειται ὅταν οὐσιαστικὰ παρατηρεῖ κάποιος τὶς νέες γενεὲς ντυμένες μὲ πειθαρχία στρατιωτικῆς στολῆς νὰ ὑπηρετοῦν πιστὰ τὶς ὁλοένα ἀνανεούμενες τάσεις τῆς μόδας καὶ νὰ εἶναι γεμάτοι μὲ διακριτικὰ τῶν οἴκων ποὺ τὰ παράγουν, ὅπως τὰ παράσημα καὶ τὰ διακριτικὰ τῶν σωμάτων ἀσφαλείας προσφέροντας οἰκειοθελῶς τὸν ἑαυτό τους σὰν ζωντανὸ διαφημιστικὸ μέσο στὴν ὑπηρεσία τοῦ κέρδους τῆς ἑταιρείας ποὺ παράγει τὰ σύνεργα τῆς μόδας.
Μία πολὺ ἁπλὴ σκέψη καὶ μία ἐρώτηση ποὺ θὰ κάνουμε στὸν ἑαυτό μας μπορεῖ νὰ μᾶς ἀποκαλύψῃ τὴν ἀλήθεια. Τί χρειάζομαι πραγματικὰ γιὰ νὰ ζήσῳ; Ἐὰν καὶ μόνο ἀναλογισθοῦμε τὸ τί εἶναι ἀναγκαῖο θὰ ἐκπλαγοῦμε ἀπὸ τὴν λιτότητα τῶν ἀπαιτουμένων, ὅποια κι ἂν εἶναι αὐτὰ γιὰ τὸν καθένα, φθάνει νὰ εἶναι εἰλικρινής. Μπορεῖ νὰ ὑπάρχουν πάρα πολλὲς ἐκδοχὲς ἀλλὰ ἐπὶ τῆς οὐσίας οἱ ἀπαιτήσεις εἶναι πολὺ λιγότερες ἀπὸ αὐτὲς ποὺ ἤδη διαθέτουμε καὶ δὲν ἐννοῶ αὐτὲς ποὺ «θέλουμε», ἀλλὰ αὐτὲς ποὺ χρειάζονται. Μὲ μία ἀναδρομὴ στὴ ζωή μας θὰ ἀνακαλύψουμε δεκάδες πραγμάτων ποὺ κάναμε καὶ δὲν ἦταν ἀναγκαῖα καὶ χιλιάδες πράγματα ποὺ ἀγοράσαμε ἐνῷ δὲν τὰ χρειαζόμασταν. Τὰ χρήματα ποὺ ξοδέψαμε καὶ συνεχίζουμε νὰ σπαταλᾶμε μεταφράζονται σὲ ἐνέργεια ποὺ ἔχουμε καταναλώσει μὲ τὴν ἐργασία μας, τὸν χρόνο ποὺ ἀφιερώσαμε καὶ τὴν προσπάθεια ποὺ κατεβλήθη γιὰ νὰ τὰ ἀποκτήσουμε, συνεπῶς αὐτὸ εἶναι τὸ μέτρο τῆς δυνάμεώς μας ἐκπεφρασμένο σὲ ἀριθμὸ χρημάτων. Αἵ λοιπὸν αὐτὰ τὰ χρήματα, αὐτὴ ἡ δύναμη, εἶναι αὐτὴ ποὺ τρέφει τὸ θηρίο• αὐτὸ τὸ τέρας εἶναι μία ὀντότητα ποὺ ἔχει ἀναπτύξει ὄργανα προβοσκίδες, πλοκάμια, βεντοῦζες γιὰ τὴν πρόσληψη τῆς τροφῆς του καὶ τρέφεται μὲ τὴν ἐνέργεια ποὺ περικλείεται στὰ χρήματα ἢ μὲ ὅ,τι αὐτὰ ἐκπροσωποῦν στὶς διάφορες μορφὲς ποὺ εἶναι διαθέσιμα.
Ἄς κάνουμε ἕναν παραλληλισμὸ μὲ ἀσφαλὲς παράδειγμα ποὺ μᾶς προσφέρει ἡ φύση ὥς ἡ πλέον ἀξιόπιστη πηγὴ πληροφορίας γιὰ ἐμᾶς τὰ φυσικὰ ὄντα. Ὅπως ὅλα τὰ ἔμβια ὄντα ζοῦμε καταναλώνοντας ἐνέργεια ἡ ὁποία προέρχεται ἀπὸ τὸν ἥλιο. Αὐτὴ ἡ ἐνέργεια μᾶς εἶναι χρήσιμη ἐπειδὴ παρέχεται σὲ μία μορφὴ μὲ χαμηλὴ ἐντροπία διότι ἡ παροχὴ ἐνέγειας σὲ κατάσταση θερμικῆς ἰσορροπίας εἶναι μάταιη. Τὰ φυτὰ χρησιμοποιοῦν αὐτὴν τὴν ἐνέργεια χαμηλῆς ἐντροπίας κατὰ τὴν φωτοσύνθεση, μειώνοντας μὲ τὸν τρόπο αὐτὸ τὴν δική τους ἐντροπία, ἐν συνεχείᾳ τὰ ζῶα ἐκμεταλλεύονται τὰ φυτὰ γιὰ νὰ μειώσουν τὴν δική τους ἐντροπία καὶ ἀκολούθως ἐμεῖς ποὺ ἐκμεταλλευόμαστε καὶ τὰ φυτὰ καὶ τὰ ζῶα γιὰ νὰ μειώσουμε τὴν δική μας, νὰ διατηρηθοῦμε στὴ ζωή, δηλαδὴ νὰ καθυστερήσουμε τὴ φθορά μας. Ἐδῶ γίνεται κατανοητὸ ὅτι τὰ φυτὰ συλλέγουν ἐπὶ μακρὸν τὴν «ἐνέργεια» ἀπὸ τοὺς φορεῖς τῆς ἠλεκτρομαγνητικῆς ἀκτινοβολίας ποὺ εἶναι τὰ φωτόνια, τὰ ζῶα παραλαμβάνουν «πακέτα» ἀποθῆκες ἐνεργείας τρώγοντας τὰ φυτὰ καὶ οἱ ἄνθρωποι ἀκόμη μεγαλύτερα ποὺ ἔχουν ἀποθηκευθεῖ στὰ ζῶα. Παρατηροῦμε λοιπὸν ὅτι ἡ ζωὴ εἶναι μία διαχείρηση προσλήψεως καὶ ἀποπομπῆς ἐνεργείας γιὰ νὰ ἐπιτευχθῇ μείωση τῆς ἐντροπίας.
Χρησιμοποιῶντας αὐτὴν τὴ φυσικὴ διεργασία καὶ κάνοντας ἕναν ὑποθετικὸ παραλληλισμὸ μποροῦμε νὰ καταλάβουμε τὸν τρόπο ποὺ δημιουργήθηκε αὐτὴ ἡ ὀντότητα τοῦ θηρίου ποὺ ἐπέτρεψε στὸν ἑαυτό του νὰ βρῇ ἕναν τρόπο νὰ χρησιμοποιήσῃ τὴν ἀποθηκευμένη ἐνέργεια, τὰ «πακέτα» ἐνεργείας τῶν ἀνθρώπων ὅπως θὰ ἦταν τὰ φύλλα ἑνὸς δένδρου ποὺ τὰ τρώει μία καμηλοπάρδαλη ὥστε νὰ μειώνῃ τὴν ἐντροπία του ἢ ἀλλιῶς νὰ διατηρεῖται στὴ ζωή.
Σκεφτῆτε το σὰν ἕναν ἄνθρωπο ποὺ τρώει ἕνα καρότο ἢ μία σαλάτα μὲ πολλὰ λαχανικὰ, ἢ ἀκόμη ἕνα κομμάτι κοτόπουλο• τὸ τρώει ἡ ὀντότητα ἄνθρωπος ποὺ ἀποτελεῖται ἀπὸ 37 τρισεκατομμύρια κύτταρα ποὺ ἀνήκουν σὲ μία καὶ μόνη ὀντότητα• αὐτὸν τὸν ἄνθρωπο.
Τί θὰ γίνῃ ὅμως ἐὰν πέσει μία ξηρασία καὶ τὰ φυτὰ ἀρχίσουν νὰ ἐξαφανίζονται; τὰ ζῶα θὰ φύγουν καὶ οἱ ἄνθρωποι θὰ πρέπῃ νὰ πᾶνε ἐκείνοι νὰ τὰ βροῦν ἐὰν μπορέσουν ἀλλιῶς θὰ πεθάνουν ἀπὸ ἀσιτία• γιὰ νὰ μὴν γίνει αὐτό, φρόντισαν νὰ δημιουργήσουν τέτοιες προϋποθέσεις ὥστε νὰ ἐπέμβουν στὴν διαδικασία καὶ ἀφοῦ καλλιέργησαν οἱ ἴδιοι χωράφια γιὰ νὰ ὑπάρχει τροφή, μετὰ ἔφιαξαν καὶ μαντριὰ ὥστε νὰ βάλουν τὰ ζῶα μέσα γιὰ νὰ ἐξασφαλίσουν τὴν τροφή τους.
Μὲ αὐτὸν τὸν παραλληλισμὸ καὶ ὅσο ἀκόμα οἱ δεσμοὶ δὲν εἶναι τόσο ἰσχυροὶ γιὰ τοὺς ἀνθρώπους, ὑπάρχουν ἀκόμη, ἀλλὰ πολὺ μικρὰ περιθώρια νὰ ἀλλάξῃ αὐτὴ ἡ «ἰσορροπία» τῆς διατροφικῆς ἀλυσίδας τοῦ θηρίου διότι ἀντὶ νὰ μᾶς προσφέρεται ἡ διατροφὴ πρέπει νὰ τὴν ἐξασφαλίζουμε μόνοι μας.
Διαφαίνεται ὁτι τὸ θηρίο, τὸ ὁποῖο ὅπως εἴδαμε, δὲν ὁρίζεται ἁπλά, ἀλλὰ ἡ ὕπαρξη καὶ φύση του πρέπει νὰ γίνῃ κατανοητή, ἡ δὲ παρουσία του ἀντιληπτὴ μέσῳ ἐννοίας ποὺ δηλώνει ἰδιότητα ἐνέργεια καὶ κατάσταση, ἦταν ἀναγκαῖος αὐτὸς ὁ παραλληλισμός.
Παρομοίως ταβέρνες, καφετερίες, ζαχαροπλαστεῖα, ἀφήνω τὰ καφενεῖα γιὰ τοὺς ἀπόμαχους τῆς ζωῆς, δῶρα ὑποκρισίας ποὺ συντηροῦν κακὲς συνήθειες καὶ δημιουργοῦν ὑποχρεώσεις ἢ ἀλλιῶς κίνδυνο τοῦ κοινωνικοῦ κατεστημένου, ἐνῷ ἡ ἐπίσκεψη μπορεῖ νὰ εἶναι ἀξιοπρεπέστατη μὲ ἕνα σπιτικὸ γλυκὸ ἢ κάποιο φαγητὸ γιὰ νὰ τὸ μοιραστοῦν ὅλοι στὴν ἐπίσκεψη, ῥοῦχα, παπούτσια, τσάντες, αὐτὸ πλέον ἔχει ξεφύγει τελείως, φθάνει μόνο μία ματιὰ στὶς ντουλάπες μας καὶ ἡ διαπίστωση εἶναι ὁτι μποροῦμε νὰ ἐνδύσουμε ἕναν ὁλόκληρο στρατὸ μὲ ὅ,τι ἔχουμε μαζέψει ἐκεῖ μέσα, ἔχει δημιουργηθεῖ δὲ ἡ ἐσφαλμένη ἐντύπωση ἐπειδὴ μποροῦμε νὰ βροῦμε κάτι φθηνὰ πρέπει νὰ τὸ πάρουμε ἐνῷ κατ᾽ οὐσίαν δὲν τὸ χρειαζόμαστε, παράλογες διασκεδάσεις (μπουζούκια), ἁλπὰ τὸ ἀναφέρω γιατὶ ἡ ἀλήθεια εἶναι ὁτι οἱ ἄνθρωποι ποὺ πηγαίνουν ἐκεῖ, πλὴν ἐξαιρετικῶν περιπτώσεων, δὲν ὑπάρχει περίπτωση νὰ διαβάσουν αὐτὸ τὸ κείμενο, ἀλλὰ κι ἂν τὸ ἔκαναν δὲν ἐπρόκειτο νὰ πεισθοῦν ἀπὸ τὰ γραφόμενά του, ἐπιπλέον στολίδια, διακοσμητικὰ σπιτιοῦ ποὺ τὰ ὀνομάζω σκωπτικὰ συλλέκτες σκόνης, ἀξεσουὰρ ῥουχισμοῦ σὲ ἀτελείωτες ποικιλίες ποὺ ἀλλάζουν ὅσο πιὸ συχνὰ γίνεται διαφημίζοντας δῆθεν νέες ἐμφανίσεις (looks), δὲν ἔχουν ἀλλο σκοπὸ ἀπὸ τὴν ἀλόγιστη κατανάλωση χρημάτων σὲ συνεργασία μὲ τὰ περιοδικὰ μόδας καὶ τὶς ἐλεεινὲς πρωϊνὲς ἐκπομπὲς τῆς τηλεοράσεως, εἶναι ὅλα παντελῶς ἄχρηστα ἀλλὰ δαπανηρά, μετρῆστε τὰ ζευγάρια γυαλιῶν ἡλίου ποὺ ἔχετε καὶ θὰ δεῖτε τί ἐννοῶ• καταλαβαίνετε ὅτι ὑπάρχουν καὶ ἄλλα πολλὰ καὶ ὁ κατάλογος περιέχει ἕνα σωρὸ ἀκόμη ἄχρηστα ἔξοδα ποὺ μποροῦμε νὰ ἀναφέρουμε, ἀλλὰ τοὐλάχιστον τώρα ἔχετε μία ἰδέα περὶ τοῦ τί θέλω νὰ πῷ.
Αὐτὰ μὲν ἀποτελοῦν μία σκιαγράφηση τῶν περιττῶν ἐξόδων γιὰ τὰ ὁποῖα θὰ μπορούσατε νὰ μοῦ πεῖτε ὁτι λίγο ὥς πολὺ τὰ ἔχετε θέσει ἤδη ὑπὸ ἔλεγχον τώρα, δὲν πειράζει ἡ λαϊκὴ παροιμία λέει: «κάλλιο ἀργὰ παρὰ ποτὲ» ἢ ἀκόμη καὶ νὰ νομίζετε πὼς εἶναι τόσο μικρὸ τὸ ἔξοδό σας ποὺ δὲν θὰ κάνῃ τὴν διαφορά, ἀλλὰ ἀκόμη καὶ νὰ διαλέξετε τὴν νοητικὴ ὑποχώρηση ποὺ λέει: ἐὰν τὸ κάμω ἐγὼ δὲν θὰ τὸ κάνουν οἱ ἄλλοι, ὁπότε δὲν θὰ γίνῃ τίποτα.
Πάνω σ᾽ αὐτὸ ἐπιτρέψατέ μου ἕνα μικρὸ παράδειγμα ποὺ θὰ βοηθήσῃ τὸν ἰσχυρισμό μου. Εἶχα πολλὰ χρόνια νὰ δῷ τὸν ἀδελφό μου καὶ ὅταν βρεθήκαμε ἀποφασίσαμε νὰ πᾶμε στὴν πλατεία τῆς γειτονιᾶς μου γιὰ νὰ τὰ ποῦμε• πῆρα λοιπὸν μερικὲς μπῦρες ἀπὸ τὸ σπίτι καὶ πήγαμε στὴν πλατεῖα• πρὶν καθήσουμε τὸ εἶδα νὰ κοιτάζῃ γύρω γύρω του ἀκόμη καὶ νὰ βλέπῃ μέσα στοὺς κάδους ἀπορριμάτων• τὸν ῥωτησα: τί ψάχνεις; καὶ μοῦ ἀπάντησε γιὰ κάποιο κουτάκι ἀναψυκτικοῦ ἢ παρόμοιο γιὰ τὰ ἀποτσίγαρά μας γιατὶ δὲν μποροῦσε νὰ ἀποδεχθῇ νὰ τὰ ἀφήσουμε στὸ χῶμα.
Ἡ ἀλλαγὴ τοῦ τρόπου σκέψεως βρίσκεται στὴν ἁρμοδιότητά μας καὶ εἶναι πολὺ εὔκολα προσβάσιμη διότι βρίσκεται ἀποκλειστικὰ στὸν χῶρο μας καὶ τὴν δικαιοδοσία μας. Προηγουμένως ἀναφέρθηκα στὸ περιττὸ ἔξοδο τοῦ καφέ• ξέρω ὅτι γιὰ πολλοὺς εἶναι τρόπος ζωῆς νὰ πηγαίνουν στὴ δουλειά τους, νὰ ἀγοράσουν ἕναν καφέ νὰ ἀκολουθήσουν τὴ ῥουτίνα τους...ἐδῶ εἶναι ἡ παγίδα, σᾶς ἔκαναν τρόπο ζωῆς καὶ ῥουτίνα = συνήθεια = ὑποσυνείδητο αὐτοματισμό, κάτι ἀπὸ τὸ ὁποῖο νὰ σᾶς παίρνουν χρήματα• ἐκεῖ ἔχει ἐφαρμογὴ ἡ ἀλλαγὴ ποὺ μπορεῖτε νὰ ἐπιτύχετε.
Ἀλλὰ ἂς προσεγγίσουμε τὸ θέμα ἀπὸ ἀκόμη μία ὀπτικὴ γωνία, ἂς πάρουμε γιὰ παράδειγμα τὴν πιὸ ἁπλὴ καὶ ἀγαθὴ συνήθεια (δὲν λέω ἀνάγκη), τοῦ νεροῦ ἀπὸ τὸ περίπτερο καὶ ἕνα φθηνὸ καφέ.
Γιὰ νὰ μὴν ἀσχοληθοῦμε μὲ πολλοὺς ὑπολογισμοὺς γνωρίζουμε ὁτι στὴν Ἑλλάδα ἔχουμε 11 ἑκ. πληθυσμοῦ, ἐργάζονται πιθανῶς τὰ 5, ἂς ὑποθέσουμε ὁτι τὰ 3 ἐξ αὐτῶν διατηροῦν αὐτὴν τὴν συνήθεια. Χάριν τοῦ παραδείγματος δὲν λαμβάνουμε ὑπ᾽ ὄψιν τίποτα ἀπὸ τὰ ὑπόλοιπα ὅπως τυρόπιτες sandwich, Fast Food κ.λ.π. Μὲ τιμὲς 0,50 € τὸ νερὸ καὶ 1,50 € τὸν καφέ, καὶ ἀνάλογο ΦΠΑ 13% καὶ 24% ἀντιστοίχως μόνο, παρατηροῦμε ἕνα ποσὸν τῆς τάξεως τῶν 97.500 καὶ 388,800, σύνολο 486.300 € σὲ μία ἡμέρα μόνο χρήματα ΦΠΑ. Μὲ ἁπλὴ ἀναγωγὴ αὐτὰ τὰ ἔσοδα θὰ εἶναι 14.589.000 € μηνιαίως καὶ 175.068.000 € ἐτησίως• καὶ αὐτὰ ἀπὸ ποῦ; ἀπὸ ἕνα ἀθῶο μπουκαλάκι νεράκι κι ἕνα καφεδάκι, μόνο ἀπὸ τὸ 1/3 τῶν Ἑλλήνων, μόνο ἀπὸ τὴν Ἑλλάδα. Τώρα ἁπλὰ ἀναλογιστεῖτε, ὁτι μὲ αὐτὰ τὰ λεφτὰ δὲν θὰ ὑπῆρχαν αὐτὰ ποὺ λένε κόκκινα δάνεια ἢ οἱ οἰκογένειες ποὺ βρίσκονται σὲ ἔνδεια, θὰ εἶχαν πάρει μία ἀνάσα καὶ δὲν θὰ βρίσκονταν στὸ χεῖλος τοῦ γκρεμοῦ.
Ὑπολοίπονται βέβαια 30% προκαταβολὲς φόρων γιὰ τὸ ἑπόμενο ἔτος, ΑΕΠΙ, ΕΥΔΑΠ, ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΤΕΒΕ, φόρος ἀλληλεγγύης (γιὰ ὄνομα τοῦ Θεοῦ), δημοτικὰ τέλη, ὑποχρεωτικὴ συνδρομὴ στὸ ἑκάστοτε Ἐπιμελητήριο, εἰσφορὲς ΙΚΑ , ὑποχρεωτικὰ σεμινάρια, πιστοποιήσεις, μισθοὶ ὑπαλλήλων, λογιστής καὶ ἄλλα ποὺ δὲν γνωρίζω ποὺ πληρώνουν ποσοστὰ καὶ χρεώνονται ἐπιπλέον ΦΠΑ καὶ φυσικὰ τὸ κέρδος τῶν προμηθευτῶν ἀπὸ ὅπου παίρνει μερίδιο τὸ θηρίο.
Ἠθελημένα ἄφησα στὸ τέλος τὸ ἔξοδο τῆς βενζίνης τῆς ὁποίας ἡ χρήση πρέπει πλέον νὰ εἶναι πολὺ περιορισμένη καὶ διαχειριζόμενη κατὰ τὸ δυνατὸν μὲ τοὺς τρόπους ποὺ γνωρίζετε, δηλαδὴ ὄχι ἄσκοπες μετακινήσεις, ταξίδια ἀναψυχῆς, χρησιμοποίηση τοῦ αὐτοκινήτου μὲ περισσότερα ἄτομα καὶ σχεδιασμὸς μετακινήσεως γιὰ νὰ συμπεριλαμβάνῃ περισσότερες δουλειές. Ἐπιγραμματικὰ μόνο ἀναφέρω ὅτι τὸ κέρδος τοῦ βενζινάδικου εἶναι ~10¢ μὲ τιμὴ λίτρου 1,5 €, τὰ δὲ ἔσοδα μόνο ἀπὸ τὸ ΦΠΑ 24% ἀνέρχονται στὸ 1.700.000.000 € ἐτησίως• ὑπολογίσατε τὰ κέρδη τοῦ θηρίου.
Ἐὰν προβάλλετε τώρα μὲ τὴ φαντασία σας τὰ τεράστια ποσὰ ποὺ παράγονται ἀπὸ τὶς μικρές σας ἀγορὲς εἶναι ἀναπόφευκτο νὰ μὴν καταλήξετε στὸ συμπέρασμα ὁτι πρόκειται γιὰ δυσθεώρητο ποσὸ ποὺ δὲν θὰ περνοῦσε ἀπαρατήρητο σὲ καμμία τράπεζα καὶ κανένα κύτταρο τοῦ θηρίου, ἡ διατροφή τους θὰ ὑφίστατο σημαντικὴ μείωση καὶ αὐτὸ θὰ γινόταν αἰσθητὸ σὲ ὅλο τὸ «σῶμα» του, γεγονὸς ποὺ θὰ πυροδοτοῦσε ἀλυσίδα ἀντιδράσεων ἀπὸ δημοσιογράφους μέχρι ἐπιχειρηματίες, θὰ προξενοῦσε σχόλια καὶ ἀναταραχή, θὰ ἔφθανε μοιραίως στὴν εὐρεία δημοσιότητα, θὰ ἀναπτέρωνε τὸ ἠθικὸ πολλῶν ἀνθρώπων ποὺ θὰ ἦταν ἀκόμη ἐν ὑπνώσει μὲ ἀποτέλεσμα νὰ ἑτοιμαστοῦν ὅλοι γιὰ ἑνα ἰσχυρότερο θανάσιμο πλῆγμα στὴν ὀντότητα τοῦ θηρίου.
Ἡ σημασία ποὺ ἔδωσα στὰ συγκεκριμένα εἴδη, νερό, ἀναψυκτικά, βενζίνη δὲν εἶναι τυχαία ἐπιλογή. Ἡ ἀπάτη ἀπὸ μέρους τους καὶ ἡ κοροϊδία δὲν ἔχει ὅρια, ἠ δὲ ἀδράνεια τῆς σκέψεως ἔχει φθάσει τὸν κόσμο νὰ ἀδυνατεῖ νὰ κάνῃ ἁπλὲς συγκρίσεις καὶ νὰ καταλήξῃ σὲ συμπεράσματα ποὺ θὰ ἦταν σωτήρια γιὰ τοὺς ἴδιους καὶ τὴν κοινωνία μας. Σκεφτεῖτε λοιπὸν τὴν ἀναλογία τῶν χρημάτων ποὺ κοστίζει τὸ νερὸ καὶ ἠ βενζίνη.
Ἂν καταλαβαίνετε γιὰ τὸ πετρέλαιο γίνονται πόλεμοι καὶ ἐξαφανίζονται χιλιάδες ζωὲς καὶ κράτη ὁλόκληρα, ἀλλὰ ὁ ἀγαθὸς κοσμάκης πληρώνει ἰσάξια τὸ νεράκι καὶ δὲν διαμαρτύρεται, διατυμπανίζει δὲ καὶ κάποια ἠλίθια θεωρία ποὺ τοῦ ἔχει χώσει στὸν ἐγκέφαλο ἡ τηλεόραση ὁτι τἆχα δὲν πρέπει νὰ πίνῃ ἀπὸ τὸ νερὸ τῆς βρύσης καὶ ἔτσι ἱκανοποιημένος αἰσθάνεται ὐπεροχὴ νὰ πηγαίνει στὸ περίπτερο καὶ νὰ ἀγοράζῃ τὸ μπουκαλάκι, καὶ νὰ κυκλοφορεῖ κουβαλῶντας το ἐπιδεικνύοντας τὴν ἄμετρη ἠλιθιότητά του ἀλλὰ ταὐτόχρονα νὰ εἶναι εὐχαριστημένος μὲ τὸ ἄθλιο σαρκίο του καὶ νὰ ἔχει ἄποψη καὶ γιὰ τὶς τιμὲς τοῦ πετρελαίου. Πρόσφατα εἶχα πολλοὺς μαθητὲς καὶ βγαίνοντας στὸ διάλειμμα ἔτρεχαν νὰ ἀγοράσουν νεράκια γιὰ νὰ καταλαγιάσουν τὴ δίψα τους• ὁταν μὲ ἔβλεπαν νὰ πίνῳ νερὸ ἀπὸ τὴν βρύση, τὰ σαγώνια τους ἔπεφταν μέχρι τὸ πάτωμα καὶ μὲ κοιτοῦσαν σὰν ἐξωγήϊνο μὴ μπορῶντας νὰ συνειδητοποιήσουν αὐτὸ ποὺ ἔβλεπαν μπροστά τους. Εἶχα τὴν εὐκαιρία βέβαια νὰ τοὺς ἐξηγήσῳ τὰ ἀνάλογα καὶ φυσικὰ ἡ εὐχαρίστησή μου ἢταν διπλὴ διότι μποροῦσα νὰ διαλύσῳ τὰ ἐμφανῆ δείγματα τῆς προπαγάνδας ποὺ εἶχε ἀλλοιώσει τὶς συνειδήσεις τους.
Παρεμπιπτόντως ἀξίζει νὰ ἀναφέρουμε ὁτι μὲ τὴν ἔκρηξη τῆς πωλήσεως τῶν νερῶν ἔχει αὐξηθεῖ δραματικὰ ἡ παραγωγὴ πλαστικῶν μπουκαλιῶν γιὰ νὰ δοθῇ ἡ εὐκαιρία στὸν γόνο τῆς οἰκογενείας Rothschild, τὸν David Mayer de Rothschild, ὁ ὁποῖος προσπαθεῖ νὰ ὑποδυθῇ τὸν νέο Ἰησοῦ ἐν ζωῇ καὶ φωτογραφίζεται ἀναλόγως, νὰ διεκδικῇ τὴν σωτηρία τοῦ πλανήτου ἀπὸ τὴν μόλυνση τῶν πλαστικῶν μπουκαλιῶν ποὺ παράγονται ἀπὸ τὴν οἰκογένειά του, ποινικοποιῶντας τοὺς «κακοὺς» ἀνθρώπους ποὺ ῥυπαίνουν τὸν πλανήτη μὲ τὰ πλαστικὰ μπουκάλια ποὺ μολύνουν τὶς θάλασσες καὶ τὶς χωματερές.
Ἂς σκεφτοῦμε τώρα λοιπόν, τί εἶναι πιὸ ἀπαραίτητο στὸν ἄνθρωπο, τὸ νερὸ ἢ ἡ βενζίνη; καὶ ἐπειδὴ τὸ ξέρετε εἶναι καλὸ νὰ γνωρίζετε ὁτι αὐτὸ τὸ ξέρουν κι ἐκείνοι, γι᾽ αὐτὸ καὶ ἔχουν βάλει τὸν κόσμο νὰ τὸ πληρώνῃ ἀπὸ τώρα γιὰ νὰ συνηθίσῃ ὁτι δὲν εἶναι ἀγαθὸ ποὺ τὸ δικαιοῦται καὶ νὰ καταλήξῃ νὰ τὸ πληρώνῃ ἐφ᾽ ὅρου ζωῆς χωρὶς νὰ διαμαρτύρεται.
Ἐρχόμαστε τώρα στὸ δυσκολώτερο ἀπὸ πλευρᾶς κατανοήσεως πρόβλημα ποὺ εἶναι αὐτὸ τῆς ἐπικοινωνίας τοῦ κόσμου καὶ τῆς συλλογικότητος ποὺ ὅπως εἴπαμε δὲν εἶναι δυνατὴ μὲ τὸν τρόπο ποὺ γνωρίζουμε.
Ὅπως εἰπαμε αὐτὸ ποὺ θὰ ἔθετε ἐκτὸς ἐλέγχου ἂν ὄχι σὲ πολὺ μεγάλη ἀνησυχία τὸ κράτος ἀρχικὰ καὶ ἐν συνεχείᾳ τὸ θηρίο τὸ ὁποῖο λόγῳ μεγέθους κατὰ συνέπειαν ἀδρανείας ἀντιλαμβάνεται τοὺς κλυδωνισμοὺς χρονικὰ ἀργότερα, εἶναι ἡ ἀρχικὴ στέρηση τῆς «τροφῆς» ποὺ τὸ συντηρεῖ, ἀλλὰ μὲ πολὺ πιὸ ἄμεσο τρόπο θὰ διαισθανθῇ ὁτι κάποια παράμετρος, κάποια δομή, κάποια «νευρικὴ διαδρομή», δὲν λειτουργεῖ ὅπως εἶναι ἀναμενόμενο ἑπομένως θὰ διεγείρῃ κάποιο μηχανισμὸ ποὺ θὰ δηλώνῃ ὁτι ἡ ἀκεραιότητα τοῦ «ὀργανισμοῦ» βρίσκεται σὲ κίνδυνο.
Παρόμοιο παράδειγμα ἀποτελοῦν οἱ ἐκλογές.
῾Zbigniew Brzezinski giving the CFR branch in Montreal a presentation discussing world government and his fears of the mass global awakening that has taken place῾.
Ἐπίσης παραδέχθηκε σὲ ἄλλη ὁμιλία του: “Americas world domination is no longer possible” καὶ αὐτὸ ἐξ αἰτίας τῆς ἀφυπνίσεως ὅλο καὶ περισσοτέρων ἀνθρώπων στὰ χρηματοπιστωτικὰ καὶ γεωπολιτικὰ θέματα.
Οἱ παρατηρητὲς τους καὶ τὰ μέσα τους ἔχουν συγκεκριμένο τρόπο ποὺ λειτουργοῦν, ἔχουν μελετήσει πολὺ περισσότερο ἀπὸ τὸν καθένα μας τὶς ἀντιδράσεις τοῦ κόσμου, Stanford, Tavistock, πέιραμα Milgram, εἶναι ἀπὸ τὰ λίγα ἀλλὰ ἀρκετὰ νὰ γνωρίζουμε ὁτι ἡ ἀνθρωπογνωσία ποὺ κατέχουν ξεπερνάει τὶς δυνατότητές μας καὶ μία εὐθεία ἀντιπαράθεση δὲν θὰ μποροῦσε νὰ ἐπιφέρῃ ἱκανοποιητικὸ ἀποτέλεσμα. Αὐτὸ ποὺ ἔχει μείνει εἶναι ὁ,τι συνέβαινε καὶ στὸ παρελθόν• ἀντάρτικο, ἀνορθόδοξος πόλεμος, ἀλλὰ καὶ πάλι ὄχι μὲ τὸν τρόπο ποὺ γνωρίζουν ἐκείνοι.
Ἐν κατακλεῖδι ἐπικοινωνεῖστε χωρὶς νὰ ἐπικοινωνεῖτε, συνεννοηθεῖτε χωρὶς λόγια, συμφωνεῖστε χωρὶς νὰ χρειάζεται νὰ διαλεχθεῖτε, μπορεῖ νὰ τὸ κάνετε γιὰ τοὺς ἴδιους, ἄλλους ἢ διαφορετικοὺς λόγους ὁ καθένας, μπορεῖ οἱ παράμετροί σας νὰ εἶναι τελείως διαφορετικές, ἐνδέχεται νὰ εἶστε πιὸ συνεπεῖς ἀπὸ ἄλλους, ὑπάρχει πιθανότητα νὰ νομίζετε ὁτι εἴσαστε λίγοι, ἴσως ὅμως νὰ ἀνακαλύψετε στὴν πορεία ὁτι ἔχετε ἀρχίσει νὰ ἐπικοινωνεῖτε σὲ ἕνα ἄλλο ἐπίπεδο ἂς τὸ ὀνομάσουμε χάριν τῆς συζητήσεως σὲ ἀνώτερο, ἀκόμη ἀποκαλέστε το καὶ μεταφυσικό, τὸ ἴδιο ἴσως ποὺ λειτούργησε καὶ μὲ τοὺς 100 πιθήκους ποὺ ἔπλεναν τὶς γλυκοπατάτες τους, ἄλλωστε ἀναλογιστεῖτε: τί ἔχετε νὰ χάσετε;
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΑΤΕΡΑΚΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου