Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΛΗ , ΟΥΤΕ ΧΩΡΟΣ, ΔΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΟΥΝ. ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟΝ , ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟΝ , ΤΟ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑ , ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΟΥΤΕ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΑΠΟΘΝΗΣΚΕΙ.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΣΣΑΣ



Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

ΤΑ "ΠΕΡΙΕΡΓΑ" ΤΟΥ ΤΑΦΟΥ ΤΗΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ... ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΠΕΦΤΟΥΝΕ ΜΑ Η ΜΕΝΔΩΝΗ ΜΕΝΕΙ...



Τα περίεργα συνεχίζουν στις ανασκαφές του τάφου της Αμφίπολης. Περίεργα που συνδέονται με πολιτικά πρόσωπα που καθώς φαίνεται τους έπιασε όψιμη πρεμούρα για τις ανακαλύψεις που βλέπουν το φως της δημοσιότητος σχετικά με τα ευρήματα του τάφου.
Έτσι από σήμερα το πρωΐ η κ. Λίνα Μενδώνη (μμμ... περίεργο και το όνομα...) η γ.γ. Πολιτισμού επιβλέπει τις ανασκαφές! Η κ. Μενδώνη είναι η γνωστή Γενική Γραμματέας Πολιτισμού που ότι και να γίνει την θέση της δεν την ΄χανει ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ !!!
Από την εποχή των κυβερνήσεων Πασοκ επί Σημίτη έως και το 2004, βρίσκεται στην θέση της γ.γ. και επανέρχεται επί Υπουργού Πολιτισμού Γερουλάνου το 2010, παρ' ότι ο Γιώργος Παπανδρέου είχε πει πως: σε οποιαδήποτε θέση δε θα τοποθετηθεί κανείς, ο οποίος κατείχε την ίδια θέση στο παρελθόν. Φαίνεται πως η κ. Μενδώνη ήταν κάτι ΠΟΛΥ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ για αυτήν την θέση για να μην ισχύσει ο λόγος του τότε πρωθυπουργού !!!  Μια θέση που ούτε οι αλλαγές των κυβερνήσεων την επιρρεάζουν,φυσικά, αφού και με την νέα κυβέρνηση Ν.Δ.-ΠΑΣΟΚ η κ. Μενδώνη και πάλι γίνεται γ.γ στο εν λόγω υπουργείο...
Για να δούμε όμως κάποια περιστατικά από το παρελθόν της κ. Μενδώνη εκ της θέσεώς της ως γ.γ. του Υπουργείου Πολιτισμού:

"Τον Ιανουάριο του 1999 πρωταγωνίστησε στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων της περιοχής της Θράκης, όταν κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου αδιαφόρησε για ερωτήματα πολιτών σχετικά με την αξιοποίηση του αρχαίου θεάτρου Μαρώνειας, στη συνέχεια απαξίωσε συγκεκριμένο επιχειρηματία της Μαρώνειας και αμέσως μετά εκνευρισμένη αποχώρησε αφήνοντας τους πάντες άφωνους!
“Ούτε στα μνημεία σας δε θα πάω!”
Πιο συγκεκριμένα ο γνωστός ξενοδόχος της Μαρώνειας Γιώργος Βολουδάκης που παρευρισκόταν στο χώρο, ζήτησε από την Λίνα Μενδώνη να απαντήσει για το ζήτημα της συντήρησης του αρχαίου θεάτρου Μαρώνειας και την κατά τη γνώμη του απουσία ενδιαφέροντος από το υπουργείο Πολιτισμού για το ζήτημα. Η επιμονή του επιχειρηματία στο να ζητά τεκμηριωμένο λόγο κι όχι αόριστες απαντήσεις που συνήθως δίνονται σε αυτές τις περιπτώσεις από τους πολιτικούς μάλλον εξόργισε την τότε Γενική Γραμματέα που απαξιωτικά τον ρώτησε …τι επάγγελμα κάνει! Οταν εκείνος της απάντησε “αγρότης” τότε έγινε έκρηξη και η Λίνα Μενδώνη σηκώθηκε και έφυγε!

Μάταια οι παρευρισκόμενοι όπως ο αείμνηστος τότε δήμαρχος Γιώργος Παπαδριέλης και ο τότε αντινομάρχης Αρης Γιαννακίδης προσπαθούσαν να την ηρεμήσουν λέγοντάς της πως πρόκειται για μεμονομένη περίπτωση πολίτη που εκφράζει μόνο τον εαυτό του και πως ο ερωτών δεν είναι βέβαια αγρότης αλλά εκτός των άλλων είναι και αρχαιολόγος! Λέξη δεν άκουγε όμως η κυρία Γ.Γ. και μαζί με το επιτελείο της αποχώρησε εκστομίζοντας το ανεκδιήγητο για επίσημο εκπρόσωπο της Πολιτείας ούτε στα μνημεία σας δε θα πάω το οποίο και καταγράφηκε σε εφημερίδα της Κομοτηνής." ( rodopinews)


«Η “αποτελεσματική” κυρία Μενδώνη», άρθρο της Έφης Γιαννοπούλου. «Μπορεί μια γενική γραμματέας υπουργείου να αλλάζει πρακτικά συνεδρίασης συλλογικού οργάνου, μπορεί να αφήνει να περάσει ένας ολόκληρος χρόνος χωρίς να κάνει τίποτα και μετά να κατηγορεί όλους τους άλλους ότι καθυστερούν; Μπορεί να χειραγωγεί ένα επιστημονικό όργανο και να αλλάζει την απόφασή τού με την παρέμβαση τρίτων; Κι όμως, στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας, όλα μπορεί να συμβούν…»
O λόγος για τη μακροβιότερη Γενική Γραμματέα του υπουργείου Πολιτισμού (νυν και Αθλητισμού). Η κα Λίνα Μενδώνη υπήρξε ΓΓ από το 1999 ως το 2004, και βρίσκεται ξανά στην ίδια θέση από το 2010 ως σήμερα, «επιβιώνοντας» όχι μόνο των ανασχηματιζόμενων υπουργών, αλλά και των αλλαγών κυβερνήσεων. Είναι αλήθεια πως έχει τη φήμη «αποτελεσματικού» στελέχους. Τίθεται ωστόσο το ερώτημα: αποτελεσματικό για ποιον;»


Lina MendoniΕδώ και περισσότερο από ένα χρόνο είναι σε εξέλιξη μια μεγάλη διαμάχη για τη σωτηρία των αρχαιοτήτων που βρέθηκαν στο Σταθμό Βενιζέλου του Μετρό Θεσσαλονίκης. Μόνο που οι ρόλοι είναι λίγο διαφορετικοί από αυτό που θα περίμενε κανείς. Υπέρ της σωτηρίας των αρχαιοτήτων στη θέση τους έχουν ταχθεί οι αρχαιολόγοι, ο Δήμος Θεσσαλονίκης και οι φορείς της πόλης. Υπέρ της συνέχισης του έργου με κάθε κόστος για τις αρχαιότητες, εκτός από τον ίδιο τον εργολάβο, έχει ταχθεί και η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Πολιτισμού!


Πώς μεθοδεύτηκε, πριν από ένα χρόνο, η ομοφωνία του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου υπέρ της μεταφοράς των αρχαιοτήτων σε άλλη θέση;

Μπορεί η Λ. Μενδώνη, Γενική Γραμματέας Πολιτισμού που προεδρεύει του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου, να ερμηνεύει κατά το δοκούν τις Υπουργικές Αποφάσεις;

Μπορεί να «σουλουπώνει» τα επίσημα πρακτικά που αποστέλλει στο Συμβούλιο της Επικρατείας, προσθέτοντας φράσεις που ποτέ δεν ειπώθηκαν;

Μπορεί να επιβάλλει αλλεπάλληλες ψηφοφορίες στο Συμβούλιο μέχρι να φτάσει στην απόφαση που επιθυμεί;

Γιατί ακόμη το Υπουργείο Πολιτισμού επιμένει στο «σήκωμα» των αρχαιοτήτων, όταν όλοι οι φορείς ζητούν μελέτη για την παραμονή του σημαντικού αρχαιολογικού χώρου στη θέση του;

Ποιος ήταν ο «οικονομικός πόλεμος» πίσω από τον πόλεμο για τις αρχαιότητες;

 
Στο UNFOLLOW 27 η Έφη Γιαννοπούλου ρωτάει: Σε μια εποχή που οι fast-track επενδύσεις και το ξεπούλημα της δημόσιας γης «σκοντάφτουν» σε αρχαιότητες, που το ΤΑΙΠΕΔ ξεπουλά τον Αστέρα Βουλιαγμένης μαζί με τον αρχαϊκό ναό του Απόλλωνα Ζωστήρα και εποφθαλμιά την ακίνητη περιουσία του ΥΠΠΟ, μήπως ένας άνθρωπος προσδεμένος στη εξουσία, έτοιμος να διαστρέψει την πραγματικότητα και να απειλήσει όποιον έχει διαφορετική γνώμη, είναι τελικά ο «κατάλληλος για τη θέση»;( unfollow)

Διαβάστε και σχετικό άρθρο με το θέμα του τάφου της Αμφίπολης και τα ...περίεργα  :

Κ. ΣΗΜΊΤΗΣ....ΕΧΕΙ ΑΠΟ "ΠΡΏΤΟ ΧΕΡΙ" ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ....ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΣΚΑΦΈΣ ΣΤΗΝ ΑΜΦΊΠΟΛΗ!

από

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τό Ναύπλιον

ΠΛΑΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΑ

Χρονοχάρτης τῶν πυρηνικῶν δοκιμῶν ἀπὸ τὸ τέλος τοῦ Β’ΠΠ μέχρι τὸ 2000

.

.

ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ