Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΛΗ , ΟΥΤΕ ΧΩΡΟΣ, ΔΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΟΥΝ. ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟΝ , ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟΝ , ΤΟ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑ , ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΟΥΤΕ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΑΠΟΘΝΗΣΚΕΙ.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΣΣΑΣ



Πέμπτη 18 Ιουνίου 2020

Αδρενοχρώμιο... αρχαίοι θεοί , αρχαία ιστορία...

Τι είναι το ΑΔΡΕΝΟΧΡΩΜΑ;
Σε επιστημονικούς όρους πρόκειται για χημική ουσία του ανθρώπινου σώματος που παράγεται από την οξείδωση της αδρεναλίνης (επινεφρίνης). Η εξαγωγή της απο το σώμα γίνεται με σύριγγα από τη βάση του αυχένα στη σπονδυλική στήλη. Θεωρείται  ήπιο ψυχότροπο κάπως σαν ελαφρύ LSD. Πως εξάγεται από τον άνθρωπο;
Η διαδικασία είναι φρικιαστική και απάνθρωπη. Σύμφωνα με τον κορυφαίο ερευνητή και πληροφοριοδότη που γνωρίζει πολύ καλά τις μεθόδους της σατανικής ελίτ, Φριτς Σπρινγκμάγερ η διαδικασία έχει ως εξής : Επιλέγονται μικρά παιδιά συνήθως έως 7-8 ετών τα οποία έχει αρπάξει η ελίτ και τα χρησιμοποιεί ως «φιάλες αίματος»,στη συνέχεια τα τρομοκρατούν μέχρι να οξειδωθεί η αδρεναλίνη και όταν αυτά φτάσουν στο υψηλότερο επίπεδο τρόμου τα σκοτώνουν και τους αποσπούν το αδρενόχρωμα.Αργότερα η ουσία θα πουληθεί σε πολύ υψηλή τιμή στους πλούσιους βρικόλακες οι οποίοι θα κερδίσουν μερικά ακόμα χρόνια ζωής και ενεργητικότητας.


{Δείτε αυτήν τήν ταινία. Τό Χόλιγουντ δέν κάνει τίποτα τυχαία...}
....
ΝΕΚΤΑΡ ΚΑΙ ΑΜΒΡΟΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΓΙΑ ΑΘΑΝΑΣΙΑ.

Οί θεοί στήν αρχαία Ελλάδα τρέφονταν μέ νέκταρ καί αμβροσία, αυτό τούς εξασφάλιζε τήν αθανασία καί κανένας θνητός δέν επιτρεπόταν νά δοκιμάσει τό νέκταρ ή τήν αμβροσία.


Τό νέκταρ ήταν τό ποτό τους καί ή  αμβροσία ή τροφή τους. 
Στήν ποίηση τού Ομήρου, τού Ησίοδου καί τού Πίνδαρου, φέρει τό νέκταρ σάν τό γλυκό καί αρωματώδες ποτό τών θεών, κόκκινο όπως ό οίνος μέ εξέχουσα δύναμη πού δίνει αθανασία.
ΟΊ Ώρες καΊ Ή Γαία ενστάλαξαν σταγόνα πρός σταγόνα πάνω στά χείλη τού Αρισταίου τό νέκταρ καί τήν αμβροσία καί τού έδωσαν τήν αθανασία, μάς γράφει ό Πίνδαρος.
Και  προσθέτει, ότι οι επί ψευδορκία ένοχοι θεοί δεν επιτρέπεται πλέον να τραφούν με νέκταρ και αμβροσία:«Όποιος λοιπόν χύνει νερό απ’ αυτό για να ορκιστεί με ψέμα από τους αθανάτους, που έχουν την κορυφή του χιονισμένου Ολύμπου, ακέριο χρόνο κοίτεται χωρίς πνοή˙
δεν φέρνει μήτε μια φορά την αμβροσία στα χείλη του ή το νέκταρ, για να τραφεί, αλλά κοίτεται χωρίς αναπνοή, δίχως φωνή σε μια στρωμασιά˙ μια φοβερή παράλυση τα μέλη του σκεπάζει».
Οι Θεές αλείφονταν με αμβροσία για να διατηρούν αμάραντα τα κάλλη τους, οι δε θνητές γυναίκες χάρη στη χρήση της αμβροσίας φαίνονταν ωραιότερες. Επίσης οι πληγές με την αμβροσία επουλώνονταν ταχέως, οι δε νεκροί που αλείφονταν με αυτή καθίστατο άσηπτοι.
Καί σάν συνωμοσιολόγοι , λέμε, μήπως τό νέκταρ ήταν αδρενόχρωμα από τό αίμα ανθρώπων πού θυσίαζαν στούς θεούς καί ή αμβροσία ανθρώπινη σάρκα παιδιών;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΘΕΟΙ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΟΥΣΑΝ ΝΕΚΤΑΡ ΚΑΙ ΑΜΒΡΟΣΙΑ ΓΙΑ ΑΘΑΝΑΣΙΑ;
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ «ΑΠΟΛΛΩΝ»;
«Έχουσι βασιλέα επ’ αυτών τον άγγελον της αβύσσου. όνομα αυτώ Εβραϊστί Αβαδδών, εν δε τη Ελληνική όνομα έχει  Απολλύων»  
                                                                                              
 (Αποκάλυψις Ιωάννου, Θ΄, 10)  


Το όνομα προέρχεται από το ρήμα «απόλλυμι» «απολλύειν» και «απόλλειν», δηλ. «σκοτώνω», «καταστρέφω»! Ο «Απολλύων» της Αποκάλυψης. «…ως και ο Απόλλων δοκεί τισίν εκ του απόλλειν δια το φοβερώτερον ονομάζεσθαι.» 
Λίγοι το παραδέχονται σήμερα, γιατί χαλάει την ιδεώδη εικόνα ενός θεού που στην πραγματικότητα είναι εξολοθρευτής και προξενεί απώλειες... Στην αρχαιότητα, όμως, λίγοι το ερμήνευαν αλλιώς, και αυτοί από σεβασμό προς τον Φοίβο, όχι στην Αλήθεια. Πολλοί Έλληνες φοβόταν ακόμα και να προφέρουν το φριχτό όνομα του «αντιπροσωπευτικού» μας θεού…
Λέει ο Πλάτωνας: «το ίδιο συμβαίνει, όπως είπα, και με τον Απόλλωνα, πολλοί  φοβούνται το όνομα του θεού, σα να προμηνά κάτι κακό» «ως σημαίνον φθορά τινά».
  {ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ




ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ-ΣΟΦΙΣΤΕΣ ΚΛΠ, ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΞΕΝΟΦΕΡΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ.

Ο σοφιστης Πρωταγορας διδασκε ότι το πραγματικο θειον είναι αγνωστο στους ανθρώπους, ενώ οι θεοι της αρχαιας θρησκειας ηταν δαιμονικοι- ανύπαρκτοι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Λένε πως και ο μυθικός Κέκροπας, μισός φίδι και μισός άνθρωπος, ο πρώτος βασιλιάς της Αθήνας, ήταν Αιγύπτιος, αν και άλλοι τον θέλουν αυτόχθονα. «Ελέγετο δε διφυής και δια το από Αιγύπτου γενέσθαι και εις Ελλάδα ελθείν και βασιλεύσαι»  «Πρώτος ο Κέκροπας αποκάλεσε το θεό «Δία», ενώ πριν δεν είχε όνομα. Πρώτος έστησε βωμό, και πρώτος άγαλμα της Αθηνάς») [54] «ούτος πρώτος βουν εθυσίασε και Ζήνα προσηγόρευσεν» Οι βασιλείς Κέκροψ ο α΄, Ερεχθεύς και Εριχθόνιος, είναι και οι τρεις φίδια από τη μέση και κάτω, αλλά δεν έχουν καμιά συγγένεια! Πρέπει λοιπόν, τα ιστορικά αυτά πρόσωπα απ’ την Αίγυπτο, να αναμίχθηκαν με το ντόπιο θρύλο κάποιου Διφυούς (Φιδάνθρωπου) ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ

Οι ανθρωποθυσίες, δηλαδή  η θυσία ανθρώπων για  θρησκευτικούς ή άλλους συγγενείς λόγους, αποτέλεσε παμπάλαια συνήθεια, η οποία καίτοι πολύ νωρίς κατακρίθηκα και καταδικάστηκε, άργησε πολύ να εκλείψει. Ανθρωποθυσίες ΄χουμε και σήμερα σε ορισμένους λαούς, σε διάφορες αιρέσεις και σε σατανιστικές τελετές.ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Στόν Τάφο τού Φιλοποίμονος θυσιάζονται Μεσσήνιοι αιχμάλωτοι {183 π.Χ}
Κορυφαία θέση έχει ή θυσία βρέφους επάνω στόν βωμό τού Λύκαιου Δία κατά τήν οποία ακολουθούσε διανομή καί βρώση τών ψημένων τεμαχίων τού θυσιασθέντος βρέφους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ καί  ΕΔΩ

Θεοί σήμερα είναι οί διάσημοι , οί  πολιτικοί, οί ηθοποιοί, οί τραγουδιστές καί βέβαια όλοι τής  ελίτ  πού ελέγχουν τήν ζωή μας. Ποιός από αυτούς δέν θά ήθελε νά είναι νέος καί αθάνατος; Θά έκαναν τό πάν γιά νά έχουν τό ελιξήριο τής μακροζωίας.  
Βρωμάει πολύ τό πράγμα. Καί θά ξεβρωμίσει όταν όλα θά έχουν αποκαλυφθεί σύντομα.  



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τό Ναύπλιον

ΠΛΑΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΑ

Χρονοχάρτης τῶν πυρηνικῶν δοκιμῶν ἀπὸ τὸ τέλος τοῦ Β’ΠΠ μέχρι τὸ 2000

.

.

ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ