Οπωσδήποτε κάθε έρευνα που διεξάγεται με υγιείς προϋποθέσεις είναι αποδεκτή, όπως τονίζεται και στην Καινή Διαθήκη (κατά Ματθαίον 7, 7 - 8): «Ερευνάτε και θα βρείτε», «αυτός που ψάχνει βρίσκει». Πρέπει λοιπόν να αναζητούμε την αλήθεια και «η αλήθεια ελευθερώσει υμάς» (κατά Ιωάννη 8,32), όπως είχε πει ο Ιησούς.
Αντίθετα, σε κανένα σημείο της Αγ. Γραφής δεν υπάρχει η περίφημη πια φράση «Πίστευε και μη ερεύνα». Λέγεται μάλιστα ότι η σωστή φράση είναι «πίστευε και μη, ερεύνα». Ένα κόμμα δηλαδή ευθύνεται για την όλη διαστρέβλωση του νοήματος, αν είναι έτσι.
Λέγαμε λοιπόν ότι η Αγ. Γραφή δεν απορρίπτει την ύπαρξη εξωγήινων πολιτισμών. Αντίθετα, ανακαλύπτει κανείς ορισμένα χωρία που μπορεί να υποδηλώνουν την πιθανή ύπαρξη και άλλων φυλών στο σύμπαν, εκτός του ανθρώπου.
Στην Καινή Διαθήκη λοιπόν βρίσκουμε τα εξής σημεία: «Και άλλα πρόβατα έχω, α ουκ εστίν εκ της αυλής ταύτης» δηλ. «Έχω και άλλα πρόβατα, που δεν ανήκουν σ' αυτήν την μάντρα». Πρόκειται για λόγια που είπε ο ίδιος ο Χριστός (κατά Ιωάννη 10, 16).
Στο χωρίο αυτό, όπως και στα επόμενα που θα δούμε, δεν δηλώνεται ξεκάθαρα ότι υπάρχει ζωή σε άλλους κόσμους, είναι όμως πιθανό να εννοεί και αυτό. Το ίδιο ισχύει και για τη φράση του Αποστόλου Παύλου στην προς Ρωμαίους επιστολή (8, 39) περί «κτίσης ετέρας». Μεταφράζουμε: «Και είμαι πραγματικά βέβαιος πως ούτε θάνατος ούτε ζωή, ούτε άγγελοι ούτε άλλες ουράνιες δυνάμεις, ούτε παρόντα ούτε μέλλοντα, ούτε κάτι άλλο στον ουρανό ή στον Άδη, ούτε καμία άλλη κτίση - δημιουργία δεν θα μπορέσει να μας χωρίσει από την αγάπη του Θεού».
Δε μπορούμε να γνωρίζουμε αν περιλαμβάνονται κι άλλα σκεπτόμενα όντα εκτός από μας στην ερμηνεία για την «άλλη κτίση» και τα «άλλα πρόβατα»[1]. Αν οι νύξεις αυτές αφορούν και στην περίπτωση ύπαρξης άλλων έλλογων όντων, δε σημαίνει ότι αυτά κατοικούν απαραίτητα σε άλλους πλανήτες. Μπορεί να ζουν σε άλλες διαστάσεις - πραγματικότητες π.χ., ή μπορεί να μην έχουν τη δική μας εξωτερική μορφή. Το ίδιο ισχύει και για τη φράση που υπάρχει στην Αποκάλυψη από τον Ιωάννη (5,13): «(μτφ.) Και ύστερα άκουσα κάθε δημιούργημα που βρίσκεται στον ουρανό και στη γη και κάτω από τη γη...».
Τέλος στα κατά Μάρκον (13,27) και κατά Ματθαίον (24, 31) Ευαγγέλια αναφέρεται ότι στη Δευτέρα Παρουσία οι άγγελοι θα μαζέψουν τους εκλεκτούς του Χριστού από το άκρο της γης ως το άκρο του ουρανού (στο κατά Μάρκον) ή από το ένα άκρο των ουρανών ως το άλλο (στο κατά Ματθαίον). Αυτό σημαίνει ότι αν υπάρχουν άλλα ευφυή όντα στο σύμπαν θα κριθούν και αυτά στη Δευτέρα Παρουσία από τον Υιό του Θεού, που προϋπήρχε της δημιουργίας του κόσμου (κατά Ιωάννη 17, 5 - 6 και 24 - 25).]
Ἅγιοι Πατέρες, ἀνάμεσά τους καὶ ὁ ὅσιος Παΐσιος, ἄποκλείουν τὴν ὕπαρξη ἐξωγηίνων. Στὴν Ἁγία Γραφὴ δὲν ἀναφέρεται ΚΑΘΟΛΟΥ, ὄχι «ξεκάθαρα», ἡ ὕπαρξη ἔξωγηίνων.
ΑπάντησηΔιαγραφήἩ ἔκφραση "Καὶ ἄλλα πρόβατα ἔχω, ἅ οὐκ ἔστιν ἐκ τῆς αὐλῆς ταύτης· " δὲν ἀναφέρεται σὲ εξωγήινους ἀλλὰ σὲ ἀλλοεθνεῖς.
Ἑὰν ὐπῆρχαν εξωγήινοι ὁ ἄνθρωπος Χριστὸς θὰ ζοὺσε μία ἀέναη κόλαση γιὰ νὰ σώση τὰ ἄπειρα πλάσματά του.
Τὰ "ἄκρα τοῦ Οὐρανοῦ " ἴσως χρησιμοποιείται γιὰ ἐμφαση, ἴσως νὰ ἀναφέρεται στοὺς αστροναύτες πέριξ τῆς Γῆς ἀλλὰ καὶ στοὺς γήινους κατοίκους τῆς Σελήνης, τοῦ Ἄρη καὶ ἴσως καὶ ἄλλοῦ. ( Πολλὰ λέγονται περὶ ἀποικιῶν στὴν Σελήνη καὶ τὸν Ἄρη ).
Ἐὰν ὕπήρχαν εξωγήινοι, οἵ Θεοτόκες θὰ ἦταν ἄπειρες, ομοίως καὶ οἱ θρόνοι έμπροσθεν τοῦ Θεοῦ ἀλλὰ καὶ οἱ Απόστολοι.
Τὰ ΑΤΙΑ εἶνε ἤ γήινες κατασκευὲς ἤ δαιμονικές.
Ἡ ὕπαρξις ἐξωγηίνων καλλιεργείται ἀπὸ τὴν Ν.Τ.Π., ἀκριβῶς, διότι ἀκυρώνει τὸν Χριστό.
Νικόλαος
Σέ αυτό θά συμφωνήσω καί εγώ μαζί σας. Προσωπικά πιστεύω πώς άν υπάρχει κάπου κατοικημένος πλανήτης θά πρέπει νά είναι από γήινους τού μακρινού παρελθόντος πού είχαν αναπτύξει ξανά έναν παρόμοιο καί πιό εξελιγμένο τεχνολογικό πολιτισμό μέ δραματικά αποτελέσματα...
ΑπάντησηΔιαγραφή