OYTE
YΨΩMA
OYTE
BAΘOΣ
OYTE
TIΣ
KTIΣIΣ
ETEPA
ΔYNHΣETAI
HMAΣ
XΩPIΣAI
AΠO
THΣ
AΓAΠHΣ
TOY
ΘEOY
THΣ
EN
XPIΣTΩ
IHΣOY
TΩ
KYPIΩ
HMΩN
Απ. Παύλου, Προς Pωμαίους
επιστολή 8:39.
Η
φράση του Αποστόλου των εθνών Παύλου, περί ετέρας κτίσεως, δηλαδή ύπαρξης
και άλλου κτιστού υλικού και όχι άυλου, πνευματικού κόσμου
εκτός από αυτόν
που εμείς βιώνουμε εδώ στη γη, είναι μία σοβαρή ένδειξη ύπαρξης των παράλληλων
κόσμων. Ένα δεύτερο σημαντικό γεγονός που επιβεβαιώνει την ύπαρξη των ψυχών ή
βιοενέργειας κατ άλλους είναι αυτό που διαδραματίσθηκε κατά τη διάρκεια της 1ης
οικουμενικής συνόδου.
Ο Σπυρίδων, μετέπειτα γνωστός Αγιος εν τω μέσω
διενέξεως
περί της του Αρείου θεωρίας άδραξε ένα απλό τούβλο, το οποίο μπροστά στα
μάτια
των έκπληκτων συνέδρων αυτοδιαλύεται σε σκόνη και νερό που πέφτουν στο
έδαφος
ενώ παράλληλα μία φλόγα βγαίνει από αυτό και χάνεται στον ουρανό. Hταν η
εκ Θεού απόδειξις ότι και τα κτιστά , ΟΛΑ ΤΑ ΚΤΙΣΤΑ (υλικά ) όντα έχουν
κάποιου είδους
ΨΥΧΗ, αυτό το έμπυρο που είδαν έκπληκτοι οι σύνεδροι να αποδίδεται πίσω
στον
ουράνιο Πατέρα και κτίστη του. Στο Γεροντικό του Αγίου Όρους, ένα
φαινομενικά
απλό σύγγραμμα, όπου αναφέρονται σαφέστατες περί ψυχής πληροφορίες,
γίνεται
αναφορά στα πέντε μέρη της, ένα εκ των οποίων φέρεται ως καθαρή ενέργεια
Αν θελήσουμε να προσεγγίσουμε το νόημα ΠΑΡΑ-Δ-Ε-ΙΣΟΣ,
η ίδια η λέξη μαρτυρεί περί του χώρου του πνευματικού (ΠΝΕΥΜΑ +ΟΙΚΩ = η κατοικία
των πνευμάτων)όπου το Δ (το Δ είναι το σύμβολο της Αγίας Τριάδος, δηλαδή
του θεού και του κατ εικόνα ποιηθέντος ανθρώπου) όταν Εκδηλωθεί (περάσει από
μήτρα ανθρώπινη και επαναθεωθεί) γίνεται ΙΣΟΣ ΠΑΡΑ τω θεώ. Δεν είναι τυχαίο
βέβαια το ότι η Ελληνική γλώσσα είναι η γλώσσα των ΕΥ-ΑΓΓΕΛΙΩΝ (σωστών, Θεικών
ανακοινώσεων) , ούτε το ότι εγράφησαν όλα κατ οικονομία (δηλαδή ΝΟΜΟΣ + ΟΙΚΟΣ =
κατά το νόμο του ΘΕΟΥ στον ΟΙΚΟ Του) στην Ελληνική. Η παραπάνω δοκιμασία
πτώσης του πνευματικού ανθρώπου στην ύλη για να περάσει από το κατ΄εικόνα στο
καθ ομοίωση, δηλαδή να γίνει όμοιος με το θεό δημιουργό του φανερώνεται
άλλωστε και από το όνομά του.
ΑΝ Θ ΡΟΠ- ΟΣ = είναι αυτός (ΟΣ) ο οποίος ΑΝ
σαν Θ (δηλαδή ο αρχικά ποιηθείς εκ Θεού ΤΡΙΣΥΠΟΣΤΑΤΟΣ πνευματικός άνθρωπος),
αποκτήσει ΡΟΠή πέσει στην ύλη (το οποίο τόσο απλοικά στην παλαιά Διαθήκη
αναφέρεται ως αμάρτημα των πρωτοπλάστων).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου