Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΛΗ , ΟΥΤΕ ΧΩΡΟΣ, ΔΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΟΥΝ. ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟΝ , ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟΝ , ΤΟ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑ , ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΟΥΤΕ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΑΠΟΘΝΗΣΚΕΙ.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΣΣΑΣ



Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Κέρδισε το Λονδίνο η «ξανθιά» μπίρα από την Κέρκυρα




Την πρώτη της διάκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου έχει πετύχει η Ελλάδα πριν ακόμη αυτοί πραγματοποιηθούν. Μία «ξανθιά» από την Κέρκυρα είναι αυτή που έχει κερδίσει τις εντυπώσεις των Λονδρέζων διοργανωτών. Πρόκειται για μια μπίρα, την Ionian Pilsner (αφιλτράριστη και απαστερίωτη), που παράγει η Κερκυραϊκή Μικροζυθοποιία, η οποία έχει διακριθεί στα τεστ γεύσης που γίνονται για την επίσημη μπίρα των διοργανωτών και θέλει να κατακτήσει μία θέση στις εξέδρες των σταδίων.
Ελληνικές γεύσεις
Το παράδειγμά της έφεραν οι εκπρόσωποι της εταιρείας «Ζύθος» (ζυθεστιατόρια της Θεσσαλονίκης), για να υπογραμμίσουν τη δυναμική των ελληνικών προϊόντων εντός και εκτός της χώρας, μια δυναμική που, όπως είπαν, γίνεται συχνά μόδα, αλλά στους δύσκολους (οικονομικά) καιρούς επιβάλλεται η καθιέρωσή τους στις επιχειρηματικές επιλογές. Η εταιρεία, που σχεδιάζει να ανοίξει τρίτο κατάστημα στην Αθήνα επενδύοντας περί τις 500.000 ευρώ, μετά τρία χρόνια προσπάθειας και επίμονη στροφή στα εγχώρια προϊόντα, ανακοίνωσε χθες ότι το σύνολο του νέου καταλόγου της αποτελείται
αποκλειστικά από ελληνικά προϊόντα (μπίρες, τυριά, κρασιά, λάδια, αλλαντικά, κρέατα, ζυμαρικά κ.ά.). Η οικονομική κρίση, ωστόσο, δεν έχει αφήσει αλώβητη και τη συγκεκριμένη επιχείρηση εστίασης, που είδε μεν σταθεροποίηση του αριθμού των πελατών της, αλλά τον τζίρο της να μειώνεται κατά 50%. Οπως ανέφερε η εκπρόσωπος της επιχείρησης κ. Δέσποινα Μαυρομάτη, ο τζίρος των δύο καταστημάτων σε «Λαδάδικα» και «Ντορε», με συνολικά 52 εργαζόμενους, ήταν 1,3 εκατ. και 1,2 εκατ. ευρώ, ενώ η ζημία έφτασε τα 70.000 ευρώ ύστερα από συνεχή κερδοφόρο πορεία.
Πάντως, η πλήρης ελληνοποίηση των γεύσεων του «Ζύθου» -όπως είπαν οι εκπρόσωποί του- «εναρμονίζεται με μια πρωτοβουλία που σκοπεύει στη δημιουργία ενός Δικτύου Ελληνικών Γεύσεων, μια οργανωμένη προβολή των χώρων εστίασης της Θεσσαλονίκης, που δίνουν προτεραιότητα στους Ελληνες παραγωγούς και στα ελληνικά προϊόντα».
«Αν 1.000 οικογένειες άλλαζαν απλώς την κατανάλωση από εισαγόμενα προϊόντα θα δημιουργούσαν τουλάχιστον 100 – 150 θέσεις εργασίας», επισήμανε ο κ. Δημήτρης Μάρδας, καθηγητής Οικονομικών Επιστημών του ΑΠΘ, που μίλησε στην εκδήλωση.
http://www.otyposnews.gr/archives/43642#axzz1wLmoXWqx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τό Ναύπλιον

ΠΛΑΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΑ

Χρονοχάρτης τῶν πυρηνικῶν δοκιμῶν ἀπὸ τὸ τέλος τοῦ Β’ΠΠ μέχρι τὸ 2000

.

.

ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ