Δεν τα είπαμε εμείς για τους Εβραίους. Τα έχουν πει μεγάλες ιστορικές φυσιογνωμίες. Παραδεκτές ή μη, τα έχουν πει. Με τους Εβραίους, ο Ελληνισμός χωρίζεται από ποτάμι βαθύ. Δεν τους κάναμε εμείς κακό. Αυτοί μας έχουν βλάψει. Εμείς ότι κάναμε το κάναμε για να αμυνθούμε. Για να προστατέψουμε τα όσια και τα ιερά της πατρίδος μας. Και όσες φορές χύθηκε αίμα, χύθηκε για να μείνουμε ζωντανοί.
Σήμερα, ήρθαν πάλι για να μας κυβερνήσουν. Και τα κατάφεραν. Το πιο μίσθαρνο όργανό τους στην Ελλάδα, είναι ο πρωθυπουργός των δούλων, Αντώνης Σαμαράς. Και πιο δίπλα του ο «εκτελεστής»: Ο πολιτικά βουλιμικός Βενιζέλος. Ο Τούρκογλου.
Δείτε τι έχουν πει για τους Εβραιομασόνους, προσωπικότητες της ιστορίας. Και βγάλτε τα συμπεράσματα σας:
Henry Ford
«…Βεβαιότατα οι ιουδαίοι είναι οι πιο ενσαρκωμένοι διάβολοι…»
Ουϊλιαμ Σαίξπηρ
«Οι ιουδαίοι είναι η συμφορά μας»
Heinrich Van Treitschke
«Οι ιουδαίοι είναι από ιδιοσυγκρασία ένας αντιπαραγωγικός λαός…»
...
«Ο εβραίος είναι ο εχθρός της ανθρωπότητας. Είναι αναγκαίο να στείλουμε αυτήν την ράτσα πίσω στην Ασία ή να την εξοντώσουμε…»
Πιέρ Ζοζέφ Προυντόν
«Οι εβραίοι είναι μια τόσο καταστρεπτική, λεπρώδης και ολέθρια γενιά που αξίζει να εξολοθρευτεί πριν γεννηθεί»
Τζορντάνο Μπρούνο
«Υπήρξε ποτέ έθνος πιο πρόστυχο από τους εβραίους που δεν έχουν πετύχει τίποτε στην τέχνη και στην επιστήμη και οι οποίοι έχουν μόνο διακριθεί σε μια καταγραφή από εγκλήματα και κτηνωδία. Σε κάθε σελίδα από τα αηδιαστικά τους χρονικά σε κάνουν να αρρωστήσεις»
Charles Fourier
«Οι εβραίοι είναι κτήνη, οι συναγωγές τους χοιροστάσια που πρέπει να τα πυρπολήσουμε….ζουν από το κακό….είναι ζώα κακά που πρέπει να τα κυνηγήσουμε, όπως τα λυσσασμένα σκυλιά…»
Λούθηρος
«Ανήκουν αυτοί οι περιτετμημένοι εις την φυλή των Ναφθαλείμ ή του Ησαχάρ, πολύ ολίγο με ενδιαφέρει, αυτοί εν πάση περιπτώσει είναι οι πλέον λωποδύτες, οι οποίοι ρυπαίνουν την επιφάνεια της γης…»
.....
«…δεν θα βρείτε στους εβραίους παρά ένα λαό αμαθή και βάρβαρο ο οποίος συγκεντρώνει από πολλού την πλέον αισχρή φιλαργυρία, την απεχθή δεισιδαιμονία με το ακατανίκητο μίσος για όλους τους λαούς οι οποίοι τον ανέχονται και τον πλουτίζουν…»
Βολταίρος
«Πως ημείς δυνάμεθα να επιτρέψομεν την συμμετοχή των εβραίων εις τον Πολιτισμόν μας, του οποίου την πηγήν και την προέλευσιν αρνούνται…»
Γκαίτε
«…εις όποια υπηρεσία επέτρεψαν να εισέλθουν, οι εβραίοι παντού καταχράστηκαν αυτήν την υπηρεσίαν…»
Φρειδερίκος ΙΙ Χοενστάουφεν
«Ο εβραϊσμός είναι κράτος εν κράτει…»
Βίσμαρκ
«Δέκα χιλιάδες χριστιανοί με αγαπώσι και ένας με μισεί. Χίλιοι Τούρκοι με αγαπώσι και ένας όχι τόσον. Χιλιάδες εβραίοι θέλουν τον θάνατό μου και ένας όχι…»
Κοσμάς ο Αιτωλός
Αδαμάντιος Κοραής
«Το Χόλυγουντ εβραιοκρατείται, άρα και τα Όσκαρ κατασκευάζονται…»
Μάρλον Μπράντο
«οβριός κι αρματωμένος δεν γίνεται…»
Θεόδωρος Κολοκοτρώνης
«Οι εβραίοι είναι έθνος δεισιδαιμονικόν…»
Περσαίος
«Οι εβραίοι είναι απόγονοι λεπρών και οι Αιγύπτιοι τους έδιωξαν ως μολυσμένους…»
Τάκιτος
Σενέκας
«Οι εβραίοι είναι παγκόσμιοι συνομώτες…» Τύλλιος Κικέρων |
«Καθώς οι εβραίοι κυρήττουν τον σοσιαλισμό και τον ριζοσπαστισμό,θα κρατήσουν τις ρίζες τους και θα μείνουν ενωμένοι και αφού όλα τα πλούτη της Ευρώπης πάνε χαμενα, οι Τράπεζες των Εβραίων θα είναι ακόμη εκεί.»
Ντοστογιέφσκι
«Όπου επικρατεί ο Ιουδαίος ο άλλος δεν μπορεί να ζήσει.»
Ernest Renan
«Εβραίος και άνθρωπος είναι έννοιες αντιφατικές δηλαδή η μία αποκλείει την άλλη»
Κ.Πλεύρης
«Οι Εβραίοι είναι με το ένα πόδι στην τράπεζα, με το άλλο στο σοσιαλιστικό κίνημα και με τα οπίσθια τους καθισμένα πάνω στο Γερμανικό Τύπο…
Ο Εβραϊκός κόσμος είναι στις ημέρες μας, κατά μεγάλο μέρος, στην διάθεση του Μαρξ ή του Ρότσιλντ. Είμαι βέβαιος ότι, από την μία πλευρά, η οικογένεια Ρότσιλντ εκτιμά την αξία του Μαρξ, και από την άλλη πλευρά, ο Μαρξ αισθάνεται μία ενστικτώδη συμπάθεια και τρέφει ένα μεγάλο σεβασμό για την οικογένεια Ρότσιλντ…»
Μιχαήλ Αλεξάνδροβιτς Μπακούνιν “Polιmique contre les Juifs” 1872 (διαβάστε ακόμη περισσότερα λεγόμενα του Μπακούνιν κατἀ των εβραίων ΕΔΩ)
” Η διαμάχη και το μίσος ανάμεσα στον κόσμο τρέφεται από πολύ συγκεκριμένες ενδιαφερόμενες ομάδες. Είναι μια μικρή. χωρίς ρίζες, διεθνής κλίκα, που στρέφει τον ένα λαό εναντίον του άλλου, που δε θέλει να έχουν ειρήνη. Είναι ένας λαός που νιώθουν σπίτι τους πουθενά και παντού, που δεν έχουν πουθενά χώμα στο οποίο να μεγάλωσαν, αλλά μένουν στο Βερολίνο σήμερα, στις Βρυξέλλες αύριο, στο Παρίσι μεθαύριο, μετά στην Πράγα ή στην Βιέννη ή στο Λονδίνο και που νιώθουν παντού σαν στο σπίτι τους. Οι Εβραίοι! Αυτοί είναι οι μόνοι που μπορούν να θεωρηθούν ως διεθνή στοιχεία με την πραγματική έννοια του όρου, διότι εκτελούν τις δουλειές τους παντού. Αλλά ο λαός δεν μπορεί να τους ακολουθήσει. Ο λαός είναι δεμένος με το έδαφός του, δεμένος με την πατρίδα του, δεμένος με τις προοπτικές της ζωής, που το κράτος, το έθνος προσφέρει. ”
Αδόλφος Χίτλερ
Σ.Χ
antipliroforisi
«Όταν λέμε ότι κάποιος γεννιέται ή πεθαίνει, εννοούμε επιστημονικά ότι χάνεται ή εμφανίζεται η δυνατότητα να τον αντιλαμβάνονται οι αισθήσεις μας»
1oΤΙ ΕΛΛΑΔΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ;
Οποιοσδήποτε αναλάβει το έργο να κυβερνήσει την Ελλάδα ( ή οποιαδήποτε άλλη χώρα ) θα βρεθεί αντιμέτωπος με τα παρακάτω ερωτήματα .
Είναι ερωτήματα που αφορούν τις ΑΝΑΓΚΕΣ των ατόμων . Μπόρεσα να εντοπίσω 11 ανάγκες . Θα ήμουν ευγνώμων αν κάποιος μου υποδείξει οτι ξέχασα κάποια .
Μέσα στους 11 τομείς υπάρχουν 19 ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ( με κόκκινα γράμματα ) που δέχονται για απάντηση ένα "ΝΑΙ" ή ένα "ΟΧΙ" . Όποιος άλλος θέλει να καταθέσει πολιτικές προτάσεις θα πρέπει να τις απαντήσει .
1) Ανάγκη φιλοσοφικού προσανατολισμού
Γιατί υπάρχουμε ; Ειναι ο άνθρωπος αφεντικό της Φύσης ;
2) Ανάγκη επιλογής ηγετών της κοινωνίας .
Όλοι θα έχουν τα ίδια δικαιώματα στην λήψη αποφάσεων ;
Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΜΥΝΑΣ ;
3) Ανάγκη για ένα καθαρό περιβάλλον .
Πόσα άτομα μπορεί να θρέψει η χώρα ;
Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΟΣ ΩΣΤΕ ΟΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ( ΤΡΟΦΗ , ΡΟΥΧΑ , ΦΑΡΜΑΚΑ ) ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ;
Ο άνθρωπος θα κατοικεί σε μέρη όπου η παρουσία του θα προκαλεί αύξηση της βιοποικιλότητας ; ( ή "Πού πρέπει να κατοικεί ο άνθρωπος;" )
Θα υπάρχει ατομική κληρονομική ιδιοκτησία επι της γής ;
Θα υπάρχουν πόλεις ;
Πού πρέπει να ρίξουμε το βάρος των προσπαθειών ; Στην χορτοφαγική ή στην μικτή διατροφή ;
5) Ανάγκη για παραγωγή και διανομή άλλων υλικών αγαθών ( πλήν της τροφής ) .
Θα υπάρχει κληρονομική ιδιοκτησία επι κινητών πραγμάτων ;
Ο μηχανισμός της ελεύθερης αγοράς θα αποφασίζει ποιά προϊόντα θα παραχθούν ;
Θα υπάρχει χρήμα ;
Χρειαζόμαστε μηχανές ;
Ποιές και πόσες ;
Χρειαζόμαστε κοσμήματα ;
Χρειαζόμαστε πολυτελή έπιπλα ;
Τί υλικά αγαθά ( πλήν τροφής ) χρειαζόμαστε ;
Ποιοί θα τα παράγουν και ποιοί θα τα απολαμβάνουν ;
Θα υπάρχουν πλούσιοι και φτωχοί ;
6) Ανάγκη ανατροφής των παιδιών που δεν μπορούν να εργαστούν ακόμη .
Οι γονείς θα αναλαμβάνουν το οικονομικό βάρος της ανατροφής των παιδιών ;
Οι πολίτες θα καθορίζουν πόσα παιδιά θα γεννηθούν ;
Θα υπάρχει ο θεσμός του γάμου ;
7) Ανάγκη για φροντίδα της υγείας των ατόμων .
Θα υπάρχει υποχρεωτική ευθανασία ;
Θα έχουν όλοι το δικαίωμα τεκνοποίησης ;
Τί είδους ιατρική θα εφαρμόζεται ;
Ποιοί θα επωμισθούν το οικονομικό βάρος της φροντίδας ;
8) Ανάγκη προστασίας απο εξωτερικούς εχθρούς .
9) Ανάγκη προστασίας απο εσωτερικούς εχθρούς (εγκληματίες ) .
Θα υπάρχει θανατική ποινή ;
10) Ανάγκη διαφύλαξης και μεταβίβασης της Γνώσης που έχει σωρευθεί .
Ποιός θα επιλέγει τους αυριανούς επιστήμονες ;
Πώς θα αυξήσουμε το ποσόν της Γνώσης ξοδεύοντας λίγους πόρους ;
Πόσους επιστήμονες χρειαζόμαστε ;
Πώς θα είναι το σύστημα που θα εμφυτεύει την Γνώση ;
11) Ανάγκη θρησκείας .
Τί θα κάνουμε με αυτούς που αισθάνονται την ανάγκη να πιστεύουν και να λατρεύουν θεότητες ;
Θα υπάρχει "επίσημη" θρησκεία ;
Θα υπάρχουν απαγορευμένες θρησκείες ;
Θα υπάρχουν ναοί σε δημόσιο χώρο ;
Θα υπάρχει ιερατείο πληρωμένο απο το Δημόσιο Ταμείο ;
Όποια ερώτηση δεν τίθεται εδώ εννοείται οτι δεν είναι ΚΡΙΣΙΜΗ και θα απαντηθεί
απο την μελλοντική υγιή κοινωνία αφού ληφθούν υπ΄ όψιν όλες οι συνθήκες που θα επικρατούν ΤΟΤΕ .
Η σημερινή κοινωνία ( και όλες οι προηγούμενες κοινωνίες ) δίνει απαντήσεις στις 19 κρίσιμες ερωτήσεις ( δεν θα μπορούσε να τις αποφύγει ) . Είναι φανερό όμως οτι είναι ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ . Πρέπει να βρούμε άλλες ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ .
Προσθήκη 20-1-2011 :
Σήμερα προστέθηκε το τελευταίο κείμενο της ομάδας "ΤΙ ΕΛΛΑΔΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ;" . Τις προσεχείς εβδομάδες θα υπάρχουν συνεχείς μικροβελτιώσεις στα κείμενα εφ' όσων δεχθώ εύστοχες υποδείξεις λαθών .
Υπάρχουν άλλοι που να έχουν καταθέσει σαφή , λιτά και περιεκτικά πολιτικά προγράμματα ; Τα μεγάλα κόμματα σίγουρα "ΟΧΙ" . Αν υπάρχουν , σε οποιονδήποτε χώρο , θα ήθελα να τα δώ .
Μέσα στα κείμενα αυτά δίνονται απαντήσεις σε 19 κρίσιμα ερωτήματα και σε 16 δευτερεύοντα .
Όποιος και αν ασχοληθεί με την πολιτική δεν μπορεί να αποφύγει αυτά τα ερωτήματα . Αν δεν δώσει ΣΑΦΕΙΣ απαντήσεις δεν πρόκειται να κερδίσει την υποστήριξη κανενός σκεπτόμενου ανθρώπου .
Ακόμη , όποιος ασχοληθεί με κατάθεση πολιτικών προτάσεων δεν πρέπει να ξεχνά τα όρια που μας βάζει η Φύση .
Κάθε πολιτική πρόταση που κατατίθεται πρέπει να εξασφαλίζει οτι η μια γενιά πρέπει να παραδίδει στην επόμενη το περιβάλλον στην ίδια ή σε καλύτερη κατάσταση . Αυτό σημαίνει οτι δεν πρέπει να παραδίδει ούτε ένα κιλό σκουπίδια θαμμένα σε σκουπιδότοπους .
Κάθε πολιτική πρόταση πρέπει να εξασφαλίζει οτι το ποσοστό των ανίκανων για εργασία ( μέσα στην κοινωνία ) δεν πρέπει να αυξάνεται απο γενιά σε γενιά .
Καθε πολιτική πρόταση πρέπει να ξεκαθαρίζει ποιά υλικά αγαθά θεωρούνται επιθυμητά απο την κοινωνία και ποιά όχι .
Θέλουμε γυναικεία περιοδικά μόδας ; Θέλουμε 100 είδη αρωμάτων ;
Ή τουλάχιστον να ξεκαθαρίζει ποιός θα κρίνει το αν ένα αγαθό είναι επιθυμητό απο την κοινωνία ή όχι .
Αυτά είναι τρία ακανθώδη σημεία που τα ξεχνούν όλοι όσοι υποβάλλουν πολιτικές προτάσεις .
Δεν τολμώ να ισχυρισθώ οτι τα κείμενά μου είναι η τελευταία λέξη στην πολιτική . Εύχομαι να γίνει σπινθήρας για να καταθέσουν , άλλοι , καλύτερα προγράμματα . Αυτό που μας τιμά είναι οτι ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΧΩΡΟ ( τον ΕΛΛΗΝΟΠΡΕΠΗ ΧΩΡΟ ) τέθηκαν τόσο ΤΟΛΜΗΡΑ πολιτικά ερωτήματα . Δεν κρύβουμε τα σκουπίδια κάτω απο το χαλί . Επισημαίνουμε τα καυτά θέματα ( γάμος , ευθανασία , Ευγονική ) και τολμούμε να προτείνουμε λύσεις . Δεν φοβόμαστε το "τί θα πεί ο κόσμος" . Δεν φοβόμαστε το λεγόμενο "πολιτικό κόστος" . Φυσικά και θα υπάρχει κόστος ! Το πολιτικό πρόγραμμα που κατέθεσα είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα των ΝΕΩΝ , ΥΓΙΩΝ και ( κυρίως ) ΤΙΜΙΩΝ .
Όλοι οι άλλοι θα το απορρίψουν . Μάλιστα , θα έλεγα , ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΜΟΥ εάν το απορρίψουν ! Θα είναι η επιβεβαίωση οτι πέτυχα τον στόχο μου .
Ένα σαφές πολιτικό πρόγραμμα και μια ηγεσία είναι τα ζητούμενα στον Ελληνοπρεπή χώρο . Η έως τώρα πείρα μου με διαβεβαιώνει οτι ένα ΣΑΦΕΣ πρόγραμμα πάντα έχει κάποιους θερμούς υποστηρικτές . Η ασάφεια μόνο έχει μηδέν υποστηρικτές .
Το πολιτικό πρόγραμμα είναι η προϋπόθεση για την δημιουργία ηγετικού πυρήνα . Το πρόγραμμα είναι ο "πυρήνας συμπύκνωσης" που δημιουργεί τις στιβαρές ηγετικές ομάδες . Ηγετικές ομάδες που βασίζονται στην λογική της "παρέας" δεν μου εμπνέουν εμπιστοσύνη .
Καλώ τους διανοητές του Ελληνοπρεπούς χώρου να καταθέσουν τις δικές τους απαντήσεις στα κρίσιμα ερωτήματα . Προφορικές κριτικές του τύπου "Το πρόγραμμά σου δεν είναι καλό" δεν έχουν καμμιά αξία . Οι απαντήσεις πρέπει να είναι ΓΡΑΠΤΕΣ και ΣΑΦΕΙΣ . Η απάντηση "Απορρίπτω την πρότασή σου" δεν είναι σαφής . Το θέμα είναι "ΕΣΥ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ;" . Ρίξε στο τραπέζι μια ολοκληρωμένη πρόταση .
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
...............................................................................................................
2o Αλήθειες και ψέματα για την δραχμή...
Τι θα γίνει έτσι και επιστρέψουμε στη δραχμή;
Προφανώς θα πέσει ο ουρανός να μας πλακώσει.
Η Ελλάδα θα γίνει Αλβανία του Εμβέρ Χότζα, Βόρεια Κορέα του Κιμ Ιλ Σουνγκ, ή θα γυρίσουμε στην λίθινη εποχή.
Ακριβώς δηλαδή όπως ήταν πριν αποκτήσουμε το ευρώ.
Διότι, αν δεν με γελά η μνήμη μου, οι Έλληνες πριν το ευρώ κατοικούσαν στις σπηλιές και στα δέντρα, φορούσαν δέρματα, ζεσταίνονταν με κοπριές και έτρωγαν κουκουνάρια. Μιας και ποιος δεχόταν τότε την ξεφτιλισμένη πληθωριστική δραχμούλα;
Η αλήθεια είναι ότι η ελληνική οικονομία επιβίωνε – με όλα τα προβλήματά της – πολύ καλύτερα εκτός ευρώ παρά με το «ισχυρό ευρώ». Είχε διεθνείς σχέσεις και πριν το ευρώ και μάλιστα καλύτερες, με περισσότερες χώρες και πιο προσοδοφόρες. Και παρά το γεγονός... ότι το εθνικό νόμισμα, δηλαδή τη δραχμή, την μεταχειρίζονταν οι κυβερνήσεις με κύριο σκοπό να διευκολυνθεί η κερδοσκοπία και να αυξηθεί η λεγόμενη ανταγωνιστικότητα με διαρκείς υποτιμήσεις, τα αποτελέσματα ήταν τα εξής:
§ Τα εξωτερικά ελλείμματα της χώρας ποτέ δεν έφτασαν στα ύψη που βρέθηκαν επί ευρώ. Μάλλον ήταν αδιάφορο σ’ όλους όσοι εμπορεύονταν με την χώρα η κατάσταση της δραχμούλας. Οι εξωτερικές σχέσεις της χώρας ήταν σαφώς πιο εκτεταμένες και πιο πολύπλευρες απ’ ότι σήμερα που 3 χώρες ελέγχουν ουσιαστικά το εξωτερικό εμπόριό της.
§ Παρά τον πληθωρισμό και τις διαρκείς υποτιμήσεις οι εξωτερικοί όροι εμπορίου της χώρας ήταν πολύ καλύτεροι απ’ ότι την δεκαετία του ευρώ. Το ίδιο και η εσωτερική αγοραστική δύναμη της οικονομίας.
§ Χάρις στη δραχμούλα το χρέος ήταν απολύτως διαχειρίσιμο και παρά την εκτίναξή του επί Μητσοτάκη και Σημίτη δεν μας οδήγησε σε χρεοκοπία. Κι ούτε θα μπορούσαμε να οδηγηθούμε στη σημερινή χρεοκοπία, όσο διατηρούσαμε τη δραχμή.
Αυτά είναι τα γεγονότα. Να θυμίσουμε μόνο ότι από την υποτίμηση της δραχμής έναντι του δολαρίου επί Μαρκεζίνη (1954), το εθνικό νόμισμα έχασε πάνω από 10 φορές την αξία του έως ότου μπήκαμε στο ευρώ. Στην μεταπολίτευση χάρις στις τρεις επίσημες υποτιμήσεις και την τακτική της διολίσθησης, η δραχμή έχασε το 90% της αξίας της. Καταστράφηκε η οικονομία; Μήπως χρεοκόπησε και δεν το γνωρίζουμε; Χάθηκαν οι καταθέσεις; Εξαφανίστηκε το νόμισμα; Κατέρρευσαν οι εξωτερικές οικονομικές δοσοληψίες; Τίποτε απ’ όλα αυτά. Γιατί άραγε;
Επιπλέον, μήπως χρεοκόπησε ποτέ η Ελλάδα λόγω εθνικού νομίσματος; Ποτέ! Το 1893 η Ελλάδα χρεοκόπησε λόγω υπερδανεισμού σε χρυσό φράγκο, λόγω της ένταξης στην νομισματική Λατινική Ένωση, η οποία διαφημίστηκε και τότε ως ιδανική για φτηνά δάνεια προς το δημόσιο. Το 1932 η Ελλάδα χρεοκόπησε λόγω χρυσής δραχμής και υπερδανεισμού σε χρυσές λίρες, μιας και τότε ανήκε στην νομισματική ένωση της χρυσής λίρας στερλίνας.
Δεν υπάρχει «διεθνής λύση»
Το ίδιο και αμέσως μετά την απελευθέρωση όταν η Βρετανία επέβαλε την συμφωνία του Λονδίνου (1944) στην Ελλάδα με βάση την οποία η χρυσή λίρα λειτουργούσε ως βασικό γενικό ισοδύναμο της ελληνικής οικονομίας. Έτσι φτάσαμε να στοιχίζει ένα καρβέλι ψωμί μερικά εκατομμύρια δραχμές και ο μαυραγοριτισμός να σαρώνει. Αυτή η συμφωνία του Λονδίνου και η έκδοση κατόπιν της στρατιωτικής βρετανικής λίρας για το εσωτερικό της Ελλάδας, σηματοδότησε την δεύτερη περίοδο της κατοχής, την βρετανική κατοχή.
Οι παγκόσμιες κρίσεις του οικονομικού στερεώματος της αγοράς δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν σε διεθνές επίπεδο. Εκτός κι αν αποζητάμε εμπόλεμες συρράξεις ανάμεσα στους ισχυρούς με οικονομικούς, είτε πολιτικούς όρους. Μόνο έτσι ξέρει η παγκόσμια αγορά να αναζητά διεθνείς λύσεις. Αυτό αποτελεί θέσφατο για όποιον έχει στοιχειωδώς μελετήσει τις μεγάλες περιόδους παγκόσμιας κρίσης από την εποχή της πρώτης Μεγάλης Ύφεσης του 1873-1896.
Η ανάγκη εθνικού νομίσματος, ειδικά για τις πιο ασθενικές οικονομίες, γεννήθηκε ως αδήριτη ανάγκη αντιμετώπισης και θωράκισης των εθνικών οικονομιών από τις παγκόσμιες κρίσεις και αναταράξεις των αγορών. Εντελώς ενδεικτικά μόνο, θα άξιζε τον κόπο να αναφέρουμε ότι ο Τζον Μέϊναρτ Κέϊνς, που παπαγαλίζουν ορισμένοι σύγχρονοι idiotus ignoramus με πανεπιστημιακούς τίτλους, όταν βρέθηκε σε μια ανάλογη παγκόσμια κρίση χρέους, τι πρότεινε; Όταν μετά τον πρώτο παγκόσμιο πόλεμο, όλα τα εμπόλεμα κράτη βρέθηκαν καταχρεωμένα κυρίως προς την μόνη χώρα πιστωτή που είχε απομείνει, τις ΗΠΑ, ο Κέϊνς ξάφνιασε το αστικό κατεστημένο με δυο καίριες προτάσεις: Αφενός, ισχυρίστηκε ότι τα χρέη είναι αδύνατο να εξυπηρετηθούν και προκειμένου να επιβάλλουν οι εξεγερμένοι λαοί τη διαγραφή τους, θα έπρεπε να πειστούν οι ΗΠΑ να προβούν αυτές σε διαγραφή των χρεωστικών της απαιτήσεων. Αφετέρου, να καταργηθεί ο χρυσός κανόνας, οι σταθερές ισοτιμίες και το ιδιωτικά εκδιδόμενο χρήμα και οι οικονομίες να μεταβούν τάχιστα σε εθνικό νόμισμα που εκδίδει το οικείο κράτος με βάση τις ανάγκες του.
Όταν τόλμησε να τα προτείνει για πρώτη φορά το 1920, αντιμετωπίστηκε ως «γραφικός» και ανόητος από τους μεγάλους τραπεζίτες και χρηματιστές. Ο μεγαλοχρηματιστής Λέφινγουελ και συνεταίρος του Μόργκαν, όταν πρωτάκουσε τον Κέινς να προτείνει τόσο αιρετικές ιδέες, σχολίασε: « Ο Κέινς… φλερτάρει με περίεργους θεούς και προτείνει να εγκαταλείψουμε για πάντα τον χρυσό κανόνα και να τον αντικαταστήσουμε με ένα «κατευθυνόμενο» νόμισμα… είναι καλύτερα να έχουμε κάποια σταθερά παρά να παραδώσουμε τις υποθέσεις μας στην ευφυΐα των δημοσιολογούντων οικονομολόγων και των πολιτικών…» Εκεί βρισκόταν το κουμπί. Η αντικατάσταση του παγκόσμιου σταθερού νομίσματος με εθνικά «κατευθυνόμενα» νομίσματα με βάση τις ανάγκες των εθνικών οικονομιών, περιόριζε δραστικά τον έλεγχο από τους μεγάλους χρηματιστές και τραπεζίτες που λειτουργούσαν στην παγκόσμια αγορά. Κι αυτό ήταν κάτι αδιανόητο. Τι θα συνέβαινε αν γινόταν κάτι τέτοιο; Οι ουρανοί θα άνοιγαν και θα κατέστρεφαν τους ασεβείς! Μα είναι δυνατόν να λειτουργήσει η οικονομία χωρίς σταθερό νόμισμα με παγκόσμιο αντίκρισμα; Θα εξαφανιστεί το διεθνές εμπόριο. Θα χαθούν οι αποταμιεύσεις και κανείς δεν θα θέλει να συναλλάσσεται με ένα πληθωριστικό εθνικό νόμισμα, το οποίο το μόνο που θα κάνει είναι να υποτιμάται διαρκώς. Αυτά κι άλλα πολλά, σαν σήμερα, επικαλούνταν όσοι θεωρούσαν τον Κέϊνς τρελό, γραφικό και ανόητο που προτείνει τέτοια πράγματα.
Βέβαια ο Κέϊνς πίστευε λανθασμένα ότι μπορεί να πείσει τις κυβερνήσεις και κυρίως τις ΗΠΑ να το κάνουν από μόνες τους, πριν προλάβουν να τους το επιβάλουν οι λαοί. Όπως κάποιοι σήμερα πιστεύουν πώς μπορούν να πείσουν την ΕΕ και την ΕΚΤ να ασκήσει άλλη πολιτική από αυτή που ασκούν και να κρατήσουν άλλη στάση από αυτήν που κρατούν.
«Ισχυρό ευρώ» και πόλεμος
Το κλου της ιστορίας είναι ότι η κρίση του 1929 έφερε όλα αυτά που οι πολέμιοι του Κέϊνς χρέωναν ως δήθεν αναπόφευκτες συνέπειες των προτάσεων για διαγραφή του χρέους και αποκατάσταση του εθνικού νομίσματος. Οι λαοί εξεγέρθηκαν τελικά και οι ίδιοι που δεν ήθελαν με τίποτε να δουν να χάνονται τα χρηματιστικά κέρδη τους, έφεραν τον φασισμό και τον ναζισμό οδηγώντας τον κόσμο στο ολοκαύτωμα του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου.
Το ίδιο θα συμβεί και σήμερα, αν αφήσουμε τις ίδιες δυνάμεις της ανοιχτής δικτατορίας του χρηματιστικού κεφαλαίου να επιμείνουν στην εξυπηρέτηση του χρέους και στην κατοχύρωση του «ισχυρού ευρώ». Κι αυτό ήδη συμβαίνει με τον διορισμό τραπεζιτών επικεφαλής δοτών κυβερνήσεων, όπως έγινε στην Ελλάδα με τον κ. Λουκά Παπαδήμο και στην Ιταλία με τον κ. Μάριο Μόντι.
Η επινόηση του ευρώ
Ορισμένοι λένε ότι μπορεί η είσοδος στο ευρώ να ήταν λάθος, αλλά τώρα που μπήκαμε η έξοδος θα ήταν καταστροφή. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ανοησία από κάτι τέτοιο. Το ευρώ αποτελεί μια χρηματοπιστωτική επινόηση που δεν βασίζεται, ούτε απηχεί την πραγματική οικονομία ακόμη και σε επίπεδο ευρωζώνης. Η σταθερότητα του ευρώ εξαρτάται όχι από την πραγματική δυναμική της οικονομίας, αλλά από συγκεκριμένες αξιωματικές πολιτικές παραδοχές, από ορισμένες υποθέσεις εργασίας: (1) Σταθερή νομισματική κυκλοφορία, που δεν επιτρέπει την έκδοση πρόσθετου νομίσματος. (2) Χαμηλά επίπεδα χρέους και κρατικών ελλειμμάτων. (3) Συντονισμός οικονομικής και δημοσιονομικής πολιτικής.
Η οικονομία όμως δεν κινείται με βάση πολιτικές παραδοχές και μάλιστα αξιωματικού χαρακτήρα, αλλά με βάση την αντικειμενική κατάσταση των συναλλαγών και της παραγωγής στην πραγματική οικονομία. Κι αυτή η κατάσταση είναι πάντα κυμαινόμενη σε τέτοιον βαθμό που καμιά σταθερά δεν μπορεί να λειτουργήσει. Όταν μια οικονομία είναι διαρκώς ελλειμματική στο επίπεδο της παραγωγής και των συναλλαγών, όσο κι αν προσπαθεί είναι αδύνατο να τηρήσει τις όποιες παραδοχές και αξιώματα. Ότι κι αν κάνει.
Έτσι και με το ευρώ. Ένα νόμισμα που βασίζεται σε εξωπραγματικά αξιώματα δεν μπορεί να διασωθεί ενισχύοντας τις υποθέσεις εργασίας πάνω στις οποίες στηρίχθηκε. Είναι αδύνατον. Όσο ενισχύονται οι αξιωματικές πολιτικές παραδοχές σε βάρος της πραγματικής κατάστασης της οικονομίας, τόσο περισσότερο θα σπέρνει την χρεοκοπία, την καταστροφή και την ισοπέδωση. Σε βαθμό μάλιστα πρωτάκουστο για τους λαούς της Ευρώπης.
Μέχρι εδώ το παραμύθι περί «λίθινης εποχής»
Επομένως η λίθινη εποχή δεν είναι ένα ενδεχόμενο που συνδέεται με την επιστροφή σε εθνικό νόμισμα, αλλά με την ίδια την παραμονή στο ευρώ. Άλλωστε στη λίθινη εποχή ζουν ήδη οι πάνω από 1 εκατομμύριο άνεργοι της χώρας, αλλά και τα 4 εκατομμύρια εργαζόμενοι που βιώνουν μια κατάσταση όπου είτε βρίσκονται με δουλειά χωρίς μέλλον, είτε με μέλλον χωρίς δουλειά, όπως το 50% και πλέον της νέας γενιάς. Δεν συζητάμε βέβαια για την ανέχεια που έχει ενσκήψει στην πλειοψηφία των ελληνικών νοικοκυριών. Οι συνθήκες μέσα στις οποίες ζει η μέση ελληνική οικογένεια μπορεί να συγκριθεί μόνο με την κατοχική και την πρώτη μετακατοχική περίοδο.
Κι επειδή η κατάσταση αυτή θα επιδεινωθεί σε βαθμό ανήκουστο, θα πρέπει να ρωτήσουμε που βρίσκεται η «κόκκινη γραμμή»; Που πρέπει να φτάσουμε για να πούμε «φτάνει, ως εδώ»; Πόσοι από τους νέους μας πρέπει να μεταναστεύσουν μαζικά γιατί δεν βρίσκουν ούτε δουλειά του ποδαριού; Πόσοι εργαζόμενοι και μικρομεσαίοι πρέπει να ζήσουν σε συνθήκες πείνας και εξαθλίωσης; Πόσοι από τους ηλικιωμένους πρέπει να πεθάνουν γιατί δεν έχουν ούτε καν να πληρώσουν για την θέρμανσή τους; Πόσα άτομα με ειδικές ανάγκες πρέπει να ριχτούν στον Καιάδα γιατί καταργείται ακόμη και η πιο στοιχειώδης κοινωνική πρόνοια; Πόσοι θα πρέπει να αφήσουν την τελευταία τους αναπνοή σε κάποιο ράντσο, ή στα χέρια των δικών τους, γιατί διαλύεται ακόμη και η πρωτοβάθμια υγεία;
Είναι ή δεν είναι η λίθινη εποχή αυτή που ζουν σήμερα εκατομμύρια Έλληνες; Τι έχουν να φοβηθούν οι άνεργοι, οι κατεστραμμένοι επαγγελματίες και οι αφανισμένοι μικρομεσαίοι, τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά και οι εργαζόμενοι που ζουν κυριολεκτικά στο όριο; Τι έχουν να φοβηθούν όλοι αυτοί από την επιστροφή στο εθνικό νόμισμα; Μην χάσουν τις (ανύπαρκτες) καταθέσεις τους; Μην και χάσουν ακόμη κι αυτά τα λίγα που τους έχουν απομείνει; Μόνο ένας ανόητος ή ένα τυπικό κομματικό στέλεχος, μπορεί να πιστεύει στα σοβαρά σήμερα ότι δεν οδηγούμαστε με μαθηματική βεβαιότητα σε ολοκαύτωμα ενός ολόκληρου λαού προκειμένου να διατηρηθεί μια τυχάρπαστη κερδοσκοπική επινόηση των τραπεζιτών: το ευρώ.
Νέα αρχή να επιβάλλει ο ελληνικός λαός
Με το εθνικό νόμισμα μπορεί να γίνει μια νέα αρχή προς το συμφέρον της μεγάλης πλειοψηφίας του λαού. Αρκεί να το επιβάλει ο ίδιος και όχι οι καταχτητές του και οι ντόπιοι δοσίλογοι. Με το εθνικό νόμισμα μπορεί να κερδίσει την ελευθερία του από τους δυνάστες των αγορών και να διεκδικήσει την κυριαρχία του σ’ αυτόν τον τόπο. Κι αυτό είναι το ζουμί της όλης υπόθεσης.
Μπορεί ένας λαός σαν τον ελληνικό να σταθεί στα πόδια του και να προχωρήσει με ίδιες δυνάμεις; Ή είναι καταδικασμένος να χρειάζεται πατερίτσες, προστάτες και νταβατζίδες; Αυτό είναι το δίλλημα που συνδέεται πρώτα και κύρια με το ζήτημα του εθνικού νομίσματος. Η τερατολογία που συνδέεται με την επιστροφή σε εθνικό νόμισμα συνδέεται με την ανάγκη ο λαός να πιστέψει ότι δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα μόνος του, ότι αν και κατοικεί σε μια από τις πιο ευλογημένες χώρες της Ευρώπης δεν μπορεί να παράγει τίποτε, δεν έχει τα μέσα για να σταθεί όρθιος με τις δικές του δυνάμεις.
Δεν είναι καινούργια αυτή η προσπάθεια. Λίγο μετά την ναζιστική κατοχή οι ίδιες δυνάμεις που υπηρέτησαν το καθεστώς κατοχής πάσχιζαν να πείσουν τον Έλληνα ότι η ανεξαρτησία και η εθνική κυριαρχία είναι ένας μύθος. Ο Γεώργιος Βλάχος της Καθημερινής, συνεργάτης των γερμανικών δυνάμεων κατοχής, έγραψε το 1958 ότι το σύνθημα της εθνικής ανεξαρτησίας είναι «κενό ουσίας πυροτέχνημα», ενώ ο διευθυντής του γνωστού συγκροτήματος Χρ. Λαμπράκης, που διέπρεψε στην κατοχή, έγραφε την ίδια χρονιά πώς «η ανεξαρτησία στον σημερινό κόσμο είναι μια ουτοπία…» Στον χορό αυτού του νεοδοσιλογισμού και ονομαστοί διανοούμενοι της εποχής όπως ο κ. Γ. Θεοτοκάς, ο οποίος έγραφε ότι η «ιστορική αναγκαιότητα» οδηγεί στο ξεπέρασμα των εθνών και στη δημιουργία υπερεθνικών σχηματισμών, γιατί μόνο έτσι μπορεί «να αξιοποιηθεί εντελώς η σύγχρονη τεχνική» και να πραγματοποιηθεί η «σταθερή εξύψωση του βιοτικού και μορφωτικού επιπέδου των λαϊκών μαζών του κόσμου.»
Αυθυπαρξία ή υποτέλεια;
Την εποχή εκείνη με νωπές της μνήμες των αγώνων κατά του καταχτητή παλιού και νέου, για την λαϊκή και εθνική κυριαρχία, δεν περνούσαν εύκολα οι ενδοτισμοί. Έτσι ο Ε. Παπανούτσος απαντώντας στον Θεοτοκά έγραφε: «ομολογώ πώς άμα βάζω στο νου μου πραγματοποιημένο το καθεστώς που προφητεύει ο καλός φίλος με πιάνει φόβος. Μεγάλος φόβος… Ας θυμηθούμε ότι ο Χίτλερ προόριζε την Ελλάδα για τουριστικά ταξίδια και για καλλιέργεια της αγριόμεντας…». Πολύ σωστά ο κ. Παπανούτσος διαβλέπει τους κινδύνους που συνεπάγονται για την Ελλάδα σε τέτοιες «υπερεθνικές ενώσεις» και σωστά υπογραμμίζει πως η «εθνική μας προσωπικότητα, η πολιτική μας παράδοση, το πνεύμα και το ήθος του λαού μας… ένας μόνο σίγουρος τρόπος υπάρχει να διαφυλαχθούν: η αυθυπαρξία, το δικαίωμα να διαθέτει κανείς τον εαυτό του όπως θέλει, να κυβερνάει αυτός το σπίτι του και όχι οι άλλοι – ας είναι και οι καλύτεροι φίλοι».
Αυθυπαρξία ενός λαού χωρίς οικονομική αυτοδυναμία και εθνική ανεξαρτησία δεν μπορεί να υπάρξει κάτω από οποιοδήποτε καθεστώς. Και αφετηρία για μια τέτοια αυθυπαρξία αποτελεί η επιστροφή στο εθνικό νόμισμα.
Δημοσιεύτηκε στο Ποντίκι, 24/11/2011
3ο
Το κεφάλι της άπληστης Μέδουσας που παρέλυσε ένα κράτος
"Έβγαλε γλώσσα" στην εξουσία. Στην εξουσία του χωροφύλακα. Στη δήθεν εξουσία του δήθεν χωροφύλακα, τον οποίο οι ίδιοι διορίζουν... από το 81' και πέρα και τον χρησιμοποιούν κατά βούληση. Όταν δεν τον βρίζουν στον δρόμο κάποιες πολύ συγκεκριμένες "ηρωικές" ημερομηνίες, τον έχουν έξω από τα σπίτια τους, είτε για να τους φυλάει είτε για να τον στείλουν στο σούπερ μάρκετ και να κουβαλήσει τα ψώνια τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου