Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΛΗ , ΟΥΤΕ ΧΩΡΟΣ, ΔΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΟΥΝ. ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟΝ , ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟΝ , ΤΟ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑ , ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΟΥΤΕ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΑΠΟΘΝΗΣΚΕΙ.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΣΣΑΣ



Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015

«Ή νέα τεχνολογία θέλει νά ἀλλάξει τόν τρόπο πού πληρώνουμε γιά τό καθετί, άλλά μέ ποιό κόστος; Ἐπιπτώσεις τῆς άχρήματης κοινωνίας: στό ἄτομο, στήν κοινωνία, στή δημοκρατία»

Ἀπόλυτος ἔλεγχος = κατάργηση ἰδιωτικότητας. Ἐδῶ πρέπει νά δώσουμε παράδειγμα γιά νά φανεῖ τό μέγεθος τοῦ προβλήματος:

    Φεύγω ἀπό τό σπίτι μου τό πρωί. Γιά ὅλες μου τίς ἀγορές χρησιμοποιῶ Κάρτα. Ὁπότε: Πληρώνω εἰσιτήριο στό λεωφορεῖο. Καταγράφεται κάθε μέρα τί ὥρα πηγαίνω καί ἔρχομαι στή δουλειά μου. Μέ τό ἁπλό εἰσιτήριο σήμερα, ΔΕΝ καταγράφεται.
    Ἀγοράζω καφέ ἀπό τό ἰσόγειο κάτω ἀπό τό γραφεῖο μου: Freddo Cappuccino (δηλ. μέ γάλα) Δευτέρα, Τρίτη, Πέμπτη, Freddo Espresso (δηλ. χωρίς γάλα) Τετάρτη, Παρασκευή -> Χριστιανός πού νηστεύει. Μέ τά μετρητά, μόνο ὁ πωλητής τῆς καφετέριας μπορεῖ νά καταλάβει ὅτι κάτι γίνεται, ἀλλά πόσοι σήμερα γνωρίζουν ὅτι ἡ ἀποχή ἀπό τό γάλα συνιστᾶ νηστεία; Τό κομπιοῦτερ ὅμως, ἐάν προγραμματισθεῖ θά τό ξέρει!
    Ἀγοράζω ἐφημερίδα καί τσιγάρα ἀπό τό περίπτερο -> ἐφημερίδα: φανερώνει καί καταγράφεται ποιᾶς πολιτικῆς παρατάξεως ὑποστηρικτής εἶμαι. Μέ τήν ποσότητα πακέτων πού ἀγοράζω καταγράφεται ἡ ἔνταση τῆς ἐπιβλαβοῦς συνήθειας πού ἔχω: πληροφορία χρυσός στίς ἀσφαλιστικές ἑταιρεῖες πού θά ἀπευθυνθῶ μία μέρα γιά ἰδιωτική ἀσφάλιση, μιᾶς καί τό δημόσιο σύστημα ἀσφάλισης καταρρέει…
    Πληρώνω ἀπό τόν Η/Ὕ στό γραφεῖο μου τή διαμονή σέ ξενοδοχεῖο γιά τίς καλοκαιρινές μου διακοπές: Καταγράφεται ποῦ, πότε καί γιά πόσο θά ἀπουσιάζω ἀπό τό σπίτι μου. Σέ συνδυασμό μέ τό ἠλεκτρονικό περιουσιολόγιο πού θά φέρει ὁ Τσίπρας τούς ἑπόμενους μῆνες καί θά μέ ὑποχρεώσει νά δηλώσω ἐάν φυλάσσω μετρητά στό σπίτι μου καί πόσα, θά ξέρει ὁ κάθε ἐπίδοξος χάκερ, ἐάν ἀξίζει νά μπουκάρει σπίτι μου ἤ ὄχι!!!
    Πληρώνω τήν ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ μέ Κάρτα. Ἐάν ἡ μισθοδοσία μου εἶναι στήν ἴδια Τράπεζα (καί νά μήν εἶναι, ξέρουν οἱ Τράπεζες μεθόδους νά ἀνταλλάσσουν πληροφορίες!) τότε ἡ Τράπεζα συνδυάζοντας τό εἰσόδημά μου μέ τήν κατανάλωσή μου σέ ΔΕΚΟ, θά μποροῦσε νά μέ κατατάξει σέ ὑψηλῆς κατανάλωσης (σπάταλο) πελάτη ἤ σέ χαμηλῆς κατανάλωσης (οἰκονόμο) πελάτη καί ἀνάλογα νά προσαρμόσει τά ἐπιτόκια δανεισμοῦ ἀποκλειστικά σέ ἐμένα! Οὔτε στόν ὕπνο τους τέτοια δυνατότητα!
    Πηγαίνω νά πάρω τά ἀποτελέσματα τῶν ἰατρικῶν μου ἐξετάσεων καί πληρώνω μέ Κάρτα: Γνωρίζει ἡ τράπεζα πότε, ποῦ καί πόσο συχνά προβαίνω σέ ἰατρικές πράξεις: συχνή πρόσβαση σέ ὑπηρεσίες ὑγείας; αὐξημένη πιθανότητα χρόνιου προβλήματος. Πληροφορία «λουκούμι» γιά τίς Ἀσφαλιστικές Ἑταιρεῖες τῶν Τραπεζῶν ἐνόψει τῆς μετάβασης στήν ἰδιωτική ἀσφάλιση πάλι. Τό ἴδιο ἰσχύει καί γιά τά φάρμακα πού ἀγοράζω ἀπό τό Φαρμακεῖο μέ Κάρτα.
    Χρησιμοποιῶ Κάρτα γιά μικρό-ἀγορές, ἐπίσης μέ Κάρτα ἀγοράζω στό Super Market: Καταγράφονται ἀναλυτικά οἱ καταναλωτικές μου συνήθειες: Ποσότητα κρέατος, ψαριοῦ, γάλακτος κλπ καθώς καί οἱ περίοδοι πού τό καταναλώνω. Ἐπαναλαμβανόμενες ἀγορές ἤ ἀποκλεισμός προϊόντων ἀπό τή λίστα τῶν ἀγορῶν μου, δηλώνουν πάλι ἐάν νηστεύω, ἐάν κάνω κατάλυση, ἐάν κάνω ὑπερβολές στήν κατανάλωση προϊόντων. Ἔξυπνα συστήματα θά μποροῦσαν νά μέ πληροφοροῦν «γιά τό καλό μου» ὅτι ἔχω ξεπεράσει τό ἀνώτατο ἐπιτρεπόμενο ὅριο κατανάλωσης κρέατος καί ἡ Ἀσφαλιστική μου Ἑταιρεία μοῦ ἀπαγορεύει νά προβῶ στήν ἀγορά του…

Σᾶς φαίνονται ὑπερβολικά/ ἐξωπραγματικά αὐτά πού εἴδατε; Οἱ ἄνθρωποι τῆς Πληροφορικῆς ξέρουν πώς ὅλα εἶναι θέμα κώδικα/προγραμματισμοῦ.

...συνέχεια ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τό Ναύπλιον

ΠΛΑΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΑ

Χρονοχάρτης τῶν πυρηνικῶν δοκιμῶν ἀπὸ τὸ τέλος τοῦ Β’ΠΠ μέχρι τὸ 2000

.

.

ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ