Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΛΗ , ΟΥΤΕ ΧΩΡΟΣ, ΔΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΟΥΝ. ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟΝ , ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟΝ , ΤΟ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑ , ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΟΥΤΕ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΑΠΟΘΝΗΣΚΕΙ.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΣΣΑΣ



Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ..... Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ


Το ελληνικό κράτος είναι ένα "σκάφος", το οποίο διατηρεί τη "ρότα" του μέσαστην ιστορία μόνον για όσο διάστημα εξασφαλίζει την ύπαρξήτου και άρα δεν διαλύεται. Αυτήν τη δυνατότητα την εξασφαλίζειμόνον για όσο διάστημα εξασφαλίζει τη "μνήμη" του. Η συλλογική ελληνική"μνήμη" είναι η "μνήμη" των κυττάρων του. Η μνήμη των κοινοτήτων του. Οελληνισμός επιβίωνε μέσα στους αιώνες, γιατί κάποιοι αισθάνονταν μόνιμαΈλληνες —επειδή ήταν Αθηναίοι, Σπαρτιάτες Μυκηναίοι αλλά και Σιατιστινοίκαι Αμπελακιώτες και Σφακιανοί ή Καστελιώτες—.

Πρακτικά αυτό σημαίνει ότιδεν υπάρχει Ελλάδα όπως τη γνωρίζουμε σήμερα, αν δεν υπάρχει η ελληνική"μνήμη" της κοινωνίας της Σιάτιστας, των Σφακιών, των Αμπελακίων, τωνΜυκηνών, του Καστελίου και χιλιάδων άλλων μικρών αλλά ζωντανώνκοινωνικών "κυττάρων", τα οποία είναι έμπειρα στον αγώνα τους για τηνεπιβίωση μέσα στο χρόνο.
Κύτταρα μικρά ή μεγάλα και τα οποία —άσχετα αν ονομάζονται Δήμοιή Κοινότητες— έχουν αποκτήσει "ανοσία" στην απειλή του χρόνου.

Κύτταρα,τα οποία επιβίωναν πολύ εύκολα ακόμα και στις πιο δύσκολες για τονελληνισμό εποχές. Κύτταρα, τα οποία επιβίωναν ακόμα κι όταν δεν ταχρηματοδοτούσε καθόλου και κανένα κράτος. Κύτταρα, τα οποία μέσα στουςαιώνες "παρήγαγαν" τοπικούς ή ακόμα και εθνικούς ευεργέτες και από τότεπου άρχισαν να χρηματοδοτούνται "παράγουν" μόνον λαμόγια. Κύτταρα, ταοποία μπορούν να επιβιώσουν ακόμα και με την αυτοχρηματοδότηση τωνδομών τους αν παραστεί ανάγκη.

Το έχουν κάνει άπειρες φορές στοπαρελθόν και δεν βλέπουμε τον λόγο που δεν θα μπορούσαν να τοεπαναλάβουν και στο μέλλον.
Η ελληνική κοινωνία, δηλαδή, δεν είναι ένας άμορφος "χυλός" ανθρώπινωνψυχών, που εντάσσονται σε σύνολα ανάλογα με τις οικονομικές δυνατότητεςτου εκάστοτε κρατικού συστήματος.

Η ελληνική κοινωνία είναι ένα σύνολοελληνικών κοινωνιών, οι οποίες επιβιώνουν μέσα στον χρόνο με τις δικές τουςιδιομορφίες. Είναι ένα "λιθόκτιστο" "κάστρο" μέσα στο οποίο η κάθε μικρήκοινωνία είναι ένας σκληρός "λίθος", που συμμετέχει ενεργά σ' αυτήν τη"δομή". Ένας ιδιαίτερος "λίθος", του οποίου η ελληνική "σκληρότητα" δίνειμακροβιότητα στο ελληνικό "κάστρο". Με αυτόν τον τρόπο πορευόταν ηΕλλάδα μέσα στους αιώνες και αυτή ήταν η απόδειξη ότι αυτό το μοντέλοαυτοδιοίκησης ήταν πετυχημένο.
Σήμερα αυτό το πετυχημένο μοντέλο αμφισβητείται και επιχειρείται μια"ισοπέδωση" των πάντων. Όμως, αυτό δεν είναι τυχαίο. Δεν είναι τυχαίο, γιατίτα τυχαία είχαν στη διάθεσή τους ολόκληρους αιώνες για να εμφανιστούν. Οιελληνικές "κοινότητες" ήταν αυτές οι οποίες επιβίωσαν μέσα στον χρόνο καιόχι τα διοικητικά "βιλαέτια" των κατά καιρούς κυρίαρχων Αγάδων.

Οι "λίθοι"επιβίωσαν και όχι οι αυθαίρετες διοικητικές "ξυλοκατασκευές", πουεξαφανίστηκαν σαν "σκόνη". Σήμερα με τον "Καλλικράτη" οι σύγχρονοι"Αγάδες" επιχειρούν να στήσουν και πάλι τέτοιες νέες διοικητικές"κατασκευές". Αυτό συμβαίνει, γιατί απλούστατα αυτό βολεύει την Νέα Τάξη.Την Τάξη, η οποία μισεί την έννοια του "έθνους" και του "εθνικού κράτους".Όλοι αυτοί μισούν την έννοια της "ελληνικότητας". Μισούν την έννοια που μαςσυντηρεί ως λαό. Μισούν την "ιδιαιτερότητα" των μικρών ελληνικώνκοινωνιών, οι οποίες δίνουν μακροβιότητα στην ελληνική κοινωνία.
Αυτοί είναι οι στόχοι των "αφεντικών" των Ραγκούσηδων. Στόχος τους είναινα μετατρέψουν την ελληνική κοινωνία σε μια άμορφη και ουδέτερη νεοταξική"σούπα". Στόχος τους είναι να βάλουν τους Έλληνες σε μια άμορφη διοικητικήδομή, προκειμένου να τους "αποκολλήσουν" από τη συλλογική τους "μνήμη".Να αποκολλήσουν τους Έλληνες από τη γη της ιδιαίτερης πατρίδας τους, γιανα μην διατηρούν τις αντιστάσεις τους στις νεοταξικές αλλαγές. Αλλαγές, οιοποίες προβλέπεται να εντάξουν "βιαίως" μέσα στις κοινωνίες τους και τουςσημερινούς λαθρομετανάστες. Αυτό είναι το ζητούμενο. Σε χώρους νέους,άγνωστους και κενούς από πλευράς μνήμης για τους τοπικούς πληθυσμούς,θα λειτουργήσουν άψογα τα νέα συμβούλια ένταξης μεταναστών. Σε χώρους άγνωστων και ψυχρών τοπικών αρχών θα αντιμετωπίζονται οι πάντες ωςξένοι και άρα πραγματικά επωφελημένοι θα είναι μόνον οι πραγματικά ξένοι.
Αυτούς τους μικτούς πληθυσμούς θα τους "ομογενοποιήσουν" σε νέους σχηματισμούς, οι οποίοι δεν είναι αποτελέσματα πολιτιστικών ή εθνικώνζυμώσεων, αλλά καθαρά αποτελέσματα οικονομοτεχνικών μελετών. Θα τους"ομογενοποιήσουν" με κριτήρια αγοράς και αντιμετωπίζοντάς τους σανκαταναλωτές.

Αυτοί είναι οι στόχοι τους. Δεν είναι τυχαίο που οι άνθρωποι, οιοποίοι "οραματίστηκαν" τον Καλλικράτη, είναι οι ίδιοι που σπρώχνουν και τοννέο εθνοκτόνο νόμο περί πολιτικών δικαιωμάτων των μεταναστών.
Όλοι αυτοί έχουν ως στόχο να διαγράψουν από τη μνήμη των Ελλήνων όχιαπλά ότι είναι Έλληνες μέσα σε ελληνική κοινωνία, αλλά άνθρωποι, οι οποίοιμεγάλωσαν μέσα σε οικογένειες. Γιατί; Για να πάνε και να ξεπουλήσουν ταπάντα.

Για να μην συνδέονται οι πληθυσμοί με τη γη, η οποία θα ξεπουληθείσε ξένους

Για να μην αντιδρά κανένας στο ξεπούλημα της εθνικής και άρα της"οικογενειακής" μας περιουσίας. Άνθρωπος, ο οποίος δεν αντιδρά στοξεπούλημα της οικογενειακής του περιουσίας, δεν θα μπορεί να σκεφτεί ωςΈλληνας και ν' αντιδράσει στο αντίστοιχο ξεπούλημα της εθνικής μαςπεριουσίας. Γι' αυτόν τον λόγο μάς θέλουν σαν καταναλωτικά ζώα. Ζώα μεάγρια ένστικτα, τα οποία σκέφτονται μόνον την έννοια του στενούπροσωπικού τους συμφέροντος. Ό,τι δεν κατάφεραν να μας πάρουν οιΟθωμανοί μέσα σε τετρακόσια χρόνια, σκοπεύουν να μας τα πάρουν αυτοίμέσα σε τετρακόσιες μέρες.
Αυτοί είναι οι στόχοι των αυθαίρετων "οραματιστών" των νέων κοινωνικώνμοντέλων. Των νεοταξιτών κοινωνικών "διανοουμένων" τύπου Ραγκούση,
του οποίου η μέχρι τώρα διοικητική "σκέψη" περιοριζόταν στο ναεξυπηρετήσει ένα "αίτημα" του τύπου …"πιάσε ένα μπιφτέκι με διπλήντομάτα".

Αυτό είναι ο Ραγκούσης. Ένας "κομματάνθρωπος", ο οποίοςμεταλλάχθηκε, για να "παρακολουθήσει" την Νέα Τάξη.

Μια εύπλαστη"κατασκευή" του κομματικού "σωλήνα". Μέχρι τώρα τα αφεντικά τωνκομμάτων διέταζαν αυτούς τους "κομματανθρώπους" να κομματικοποιήσουντο κράτος και σήμερα τα ίδια αφεντικά τούς ζητάνε να το διαλύσουν.
Κάποτε όλους αυτούς τους έβαζαν να φέρονται αντεθνικά στο πνεύματης ιδεολογίας και στο όνομα του "κομματικού" συμφέροντος και σήμερα τουςβάζουν να κάνουν το ίδιο στο πνεύμα της ελεύθερης οικονομίας και στο όνοματου οικονομικού συμφέροντος. Ο Ραγκούσης αυτόν τον "δρόμο" τον βάδισεμέχρι τέλους.

Μέχρι ενός σημείου ζούσε άνετα ως αφισοκολλητής του
κόμματος και στη συνέχεια ανακάλυψε την ελεύθερη οικονομία ως
επιχειρηματίας της σαλάτας.
Αν δεν ήταν κομματικός σφουγκοκολάριος, ακόμα θα περιφερόταν στηνΠάρο με τη σαγιονάρα. Ως κομματόσκυλο έζησε μια εύκολη ζωή.Όλη του η ζωή ήταν το κομματικό παρακράτος του ΠΑΣΟΚ. Από την ΠΑΣΠστην ΠΑΣΠ και από εκεί πάλι στην ΠΑΣΠ.

Όταν δεν σήκωνε τα βρακιά τωνπασοκικών αξιωματούχων, ξεσκόνιζε τα σακάκια τους. Όταν οι ιδεολογίες"πέθαναν", ο κομματάνθρωπος ανακάλυψε την ιδιωτική οικονομία και έφτασεμέχρι το ύψος της βάσης της.

Ούτε έναν πόντο παραπάνω. Μπιφτέκια τύλιγεο "επιστήμονας" Ραγκούσης μέχρι να τον "ανακαλύψει" ο Giorgo. Ούτε καν"ραγκούσικα" μπιφτέκια. Franchising μπιφτέκια, για να φάει στις σίγουρεςπλάτες των άλλων.
Αυτός ο άνθρωπος έρχεται τώρα να "διαλύσει" τη χώρα. Να "σβήσει" τη"μνήμη" της κοινωνίας της. Ο σαγιονάρας του ΠΑΣΟΚ. Ο μπιφτεκάνθρωποςτου Αιγαίου. Επειδή ακριβώς είναι τέτοιος, ανάλογη είναι και η σκέψη του.Ένας τέτοιος άνθρωπος μόνον για "παράδες" μπορεί να μιλάει και αυτό κάνει."Κουκιά" ξέρει να μετράει και να απαντάει σε απλά αριθμητικά ερωτήματα, ταοποία άπτονται της έννοιας του συμφέροντος. Απόδειξη αυτού του οποίουλέμε είναι ότι δεν έχει επιχειρήματα να υπερασπιστεί το "όραμά" του. Συνέχειαεπιχειρηματολογεί γύρω από την έννοια του κόστους. Πόσο θα μας κοστίσεικαι τι "ρέστα" θα πάρουμε. Ποτέ δεν μας εξήγησε τι ακριβώς επιδιώκεται ωςκέρδος από τον Καλλικράτη. Κέρδος εθνικό, πολιτισμικό, πολιτιστικό ή άλλο.
Ας μας πει το οποιοδήποτε άλλο κέρδος, που μπορεί να προκύψει για τουςΈλληνες και εμείς απλά δεν το φανταζόμαστε. Να μάθουμε ως Έλληνες πούθα μας εξυπηρετήσει αυτό το σχέδιο. Πού θα μας εξυπηρετήσει συλλογικά ωςκοινωνία ή ατομικά ως πολίτες. Πού θα μας "ανυψώσει" εθνικά ή πολιτισμικά.Πού θα μας βελτιώσει ως πολίτες και ως ανθρώπους. Πού θα μας "θωρακίσει"ως λαό μέσα σε έναν κόσμο, ο οποίος απειλεί λαούς και πολιτισμούς μεαφανισμό, εφόσον τους βάζει σχεδόν με τη βία στη μηχανή του "κιμά" τηςπαγκοσμιοποίησης. Το μόνο που μας λένε είναι πόσα χρήματα θα"γλιτώσουμε". Είναι δυνατόν να επιχειρείται πλήρης και εκ βάθρωναναδιάρθρωση της ελληνικής κοινωνίας και το μόνο επιχείρημα, που να τηστηρίζει, να είναι οικονομικής φύσεως;
Αυτό υπό τις παρούσες συνθήκες έχει την εξήγησή του. Αυτός και όλοι όσοικρύβονται πίσω από αυτόν, εκμεταλλεύονται τώρα την άσχημη οικονομικήκατάσταση, στην οποία έχει περιέλθει η χώρα, προκειμένου να περάσουνστον λαό εκβιαστικά διλήμματα …Να μειωθούν τα έξοδα …Να αυξηθούν ταέσοδα. Αναρωτιόμαστε λοιπόν εμείς …τι άνθρωποι είναι αυτοί, που στη ζωήτους υπάρχουν μόνον έσοδα και έξοδα; Πώς σκέφτονται άραγε τέτοιοιάνθρωποι; Όλα τα μετράνε με τα ευρώ; Μόνον τα χρήματα υπάρχουν σ'αυτήν τη ζωή; Αν δηλαδή ο Ραγκούσης δεν τα βγάζει πέρα με τα μπιφτέκια,θα βγάλει στη "βίζιτα" τη γυναίκα του; Γιατί δεν μοιράζει τα παιδιά του σεανάδοχες οικογένειες, για να περιορίσει τα έξοδά του; Κέρδη θα βγάλει απόόλες αυτές τις κινήσεις. Δημοφιλής σε όλη την Πάρο θα γίνει.
Πως μπορεί να σταματήσει
η λαίλαπα του Καλλικράτη;
Ο "Καλλικράτης" τους εξυπηρετεί όλους αυτούς, κυρίως εξαιτίαςτης δυνατότητας που δίνει σε κάποιους "ανώτερους" ανθρώπους —τουτύπου των μελών της λέσχης Μπίλντεμπεργκ— να απειλούν την πατρίδα μαςμε διάλυση. Σ' αυτήν του τη δυνατότητα βρίσκεται η όλη "στήριξη" πουαπολαμβάνει. Αν για κάποιον λόγο το "σχέδιο" Καλλικράτης στερηθεί αυτήν τηδυνατότητα εκβιασμού, δεν θα συνεχίσουν να το υπερασπίζονται με το πάθοςπου το κάνουν σήμερα. Αν δηλαδή θέλει κάποιος να σταματήσει τον "καρκίνο"του Καλλικράτη, θα πρέπει να γνωρίζει πού θα πρέπει να τον "χτυπήσει". Πούνα τον "χτυπήσει", για να τον κάνει —αν όχι "άχρηστο" για τους νεοταξίτες—τουλάχιστον λιγότερο αποδοτικό, ώστε να τον εγκαταλείψουν.
Πού βρίσκεται η παρανομία του Καλλικράτη; Πού βρίσκεται η
"αχίλλειος πτέρνα" του; Η παρανομία του και άρα η αδυναμία του
βρίσκεται στην αιρετή θέση των Περιφερειαρχών.
Η θέση αυτή είναι "εκκωφαντικά" παράνομη, γιατί απλούστατα δενπροβλέπεται από το Σύνταγμα και δεν σέβεται το Πολίτευμα που αυτό τοΣύνταγμα περιγράφει. Στην πραγματικότητα αυτή η ιδιόμορφη θέση όχι απλάδεν προβλέπεται από το Σύνταγμα, αλλά στην κυριολεξία διαλύει τοΠολίτευμά μας. Η κοινοβουλευτική μας Δημοκρατία δεν μπορεί ναλειτουργήσει, όταν θα υπάρχουν "παράλληλα" επίπεδα αντιπροσώπευσηςτων πολιτών. Όταν κάποιοι θα αντιπροσωπεύονται ως Έλληνες από τουςΒουλευτές και ταυτόχρονα θα αντιπροσωπεύονται ως Μακεδόνες ή Κρητικοί ήΘράκες από τους αντίστοιχους Περιφερειάρχες. Δεν προβλέπεται από τοΣύνταγμά μας αιρετός "αντιπρόσωπος" πολιτών, που να είναι ισχυρότεροςαπό τον βουλευτή. Δεν προβλέπεται κατακερματισμός της ενιαίας κρατικήςεξουσίας σε "άθροισμα" περιφερειακών εξουσιών. Δεν προβλέπεται ναμοιράζονται κοινοί εθνικοί πόροι —όπως είναι ο ΦΠΑ ή ο φόρος εισοδήματοςΦυσικών και Νομικών Προσώπων— με ειδικά περιφερειακά "κριτήρια".
Ο Πρωθυπουργός της χώρας ασκεί την εκτελεστική εξουσία με βάση την"εντολή" του ελληνικού λαού και δεν είναι απλά ο "προϊστάμενος" του"σώματος" των Περιφερειαρχών, οι οποίοι παίρνουν ειδικές "εντολές" από"ειδικούς" Έλληνες. Το ελληνικό κράτος είναι ενιαίο "μόρφωμα" και δεν είναιμια "χαλαρή" συνομοσπονδία ημιαυτόνομων περιφερειών. Ο "Καλλικράτης"απειλεί ευθέως το ελληνικό κράτος με "καντονοποίησή" του και άρα μεδιάσπασή του. Ο "Καλλικράτης" δημιουργεί μικρούς "Πρωθυπουργούς"ισχυρότερους από ολόκληρες ομάδες βουλευτών. Παράνομους"Πρωθυπουργούς", οι οποίοι απειλούν το δημοκρατικό μας πολίτευμα. Ο"Καλλικράτης" με την αναδιανομή των κοινών εθνικών πόρων απειλεί τηνελληνική κοινωνία με "στρέβλωση" και μακροπρόθεσμα με διχασμό.
Αν κάποιος θέλει να "σταματήσει" τον "Καλλικράτη", θα πρέπει να τον"καταγγείλει" στα συνταγματικά δικαστήρια. Θα πρέπει να κριθεί ησυνταγματικότητά του και αυτό για τον "Καλλικράτη" είναι ένα αξεπέραστοεμπόδιο. Ο "Καλλικράτης" θα μας απειλεί μόνον για όσο διάστημα η άγνοια
των Ελλήνων πολιτών θα τον προστατεύει. Μόνον για όσο διάστημα δενκρίνεται η παρανομία του από την Ελληνική Δικαιοσύνη. Στα δικαστήρια θααποκαλυφθεί ότι το δημιούργημα του Ραγκούση είναι πιο σάπιο από ταμπιφτέκια του. Στα δικαστήρια θα ηττηθούν οι σύγχρονοι ανθέλληνεςγενίτσαροι. Οι λακέδες της Νέας Τάξης. Οι ξεδιάντροποι δωσίλογοι.Τουλάχιστον οι προηγούμενοι είχαν μια στοιχειώδη ντροπή και φόβο καιφορούσαν κουκούλες. Οι σημερινοί ούτε αυτό δεν κάνουν …Είναι απόλυτασίγουροι για την ισχύ των αφεντικών τους …Έξω από τη λέσχηΜπίλντεμπεργκ κάνουν τις ανακοινώσεις τους …Απ’ ευθείας στα αγγλικά μάςτις μεταφέρουν …Ούτε καν μεταφράζουν.
Τραϊανού Παναγιώτης
Αρχηγός του ΕΑΜ.Β’
ΥΓ.
Ο "Καλλικράτης" σε ένα πράγμα αποδεικνύεται χρήσιμος για τους Έλληνες.Είναι αποκαλυπτικός των όσων πραγματικά συμβαίνουν σ' αυτήν τη χώρακαι δεν φαίνονται. Διαψεύδει με τον πιο απόλυτο τρόπο τον λαό, ο οποίοςκατηγορεί τους πολιτικούς ότι είναι στο σύνολό τους διεφθαρμένοι. Διαψεύδειτον λαό, ο οποίος θέλει τη διαφθορά να είναι το αίτιο της υπολειτουργίας τηςΒουλής των Ελλήνων. Άδικα τους κατηγορούμε τους ανθρώπους. Ο"Καλλικράτης" αποδεικνύει ότι το αίτιο της υπολειτουργίας της Βουλής είναι ηβλακεία και όχι η διαφθορά. Οι Βουλευτές είναι στην πλειοψηφία τους βλάκεςκαι όχι διεφθαρμένοι. Δεν υπερασπίζονται τα συμφέροντα του λαού επειδήείναι βλάκες και όχι επειδή είναι διεφθαρμένοι. Η απόδειξη αυτού που λέμεείναι ότι δεν μπορούν να υπερασπιστούν ούτε τα δικά τους συμφέροντα. Είναιαξιολύπητοι οι άνθρωποι.
Θα πάνε σαν τα "πρόβατα" της κομματικής "στάνης" να ψηφίσουν το σχέδιο"Καλλικράτης". Μόνοι τους θα βγάλουν τα "μάτια" τους. Μόνοι τους θαυποσκάψουν τη δική τους θέση. Μόνοι τους θα μειώσουν τη δική τουςεξουσία. Θα μετατρέψουν τους εαυτούς τους σε παρατρεχάμενους καισφουγκοκολάριους των νέων πανίσχυρων "καλλικρατικών" Περιφερειαρχών.Θα "διορίσουν" —και μάλιστα παρανομώντας— τα δικά τους αφεντικά. Θαβοηθήσουν αυτούς, τους οποίους σε άλλη φάση θα έπρεπε να πολεμάνε μεόλα τα μέσα. Θα "αυτοκτονήσουν", ευθυγραμμισμένοι με την κομματικήγραμμή. Θα νομιμοποιήσουν "έγχρωμους" ψηφοφόρους, οι οποίοι μελλοντικάθα στηρίξουν "έγχρωμους" εκπροσώπους τους. Αν αυτό δεν είναι απόδειξηβλακείας, τότε τι είναι; Όταν σε "δουλεύει" ένας Γιωργάκης, όχι τα συμφέρονταενός λαού δεν μπορείς να προστατεύσεις, αλλά πρέπει το κράτος να σουεξασφαλίσει συνοδό, για να περνάς τις διασταυρώσεις.
http://www.scribd.com/

1 σχόλιο:

Τό Ναύπλιον

ΠΛΑΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΑ

Χρονοχάρτης τῶν πυρηνικῶν δοκιμῶν ἀπὸ τὸ τέλος τοῦ Β’ΠΠ μέχρι τὸ 2000

.

.

ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ