διαπαιδαγωγούν τα παιδιά τους με μέσον την τρομοκρατία, που τους βαστά ενωμένους γύρω από τους “προστάτες” τους. Σ’ ό,τι αφορά την ατομική εκπαίδευση των μελών του λαού τους, επιλέγουν την αυστηρή εξειδίκευση. Γιατί; Γιατί ο απόλυτα εξειδικευμένος άνθρωπος δεν μπορεί να επιβιώσει μόνος του και ως εκ τούτου φοβάται...Στόχος τους, για να λύσουν μόνιμα το πρόβλημα της επιβίωσής τους, είναι να δημιουργήσουν μέσω της παιδείας τον “υπερλαό”, που επιβιώνει παντού —ακόμα και “ακέφαλος”— και όχι ο “υπεράνθρωπος”, που θα ηγηθεί του λαού και θα τον οδηγήσει στη “σωτηρία”. Ακόμα και οι ηγέτες τους είνα εξειδικευμένοι “οδηγοί” και όχι ταλαντούχοι “υπεράνθρωποι”.
Τους ταλαντούχους τους μισούν, γιατί απειλούν τον σχεδιασμό. Απόδειξη; Ο Ιησούς. Ο λαός των δειλών γέννησε τον “υπεράνθρωπο” και τον απέβαλε από την κοινωνία του....
Αντίθετα ο ελληνικός ανθρωπότυπος στηρίζεται στα ακριβώς αντίθετα πράγματα.
Επιβιώνουν τα άτομα και απλά λόγω αριθμού επιβιώνει ο λαός.
Ο ελληνικός ανθρωπότυπος είναι γενναίος, γιατί αγωνίζεται να επιβιώσει σε προσωπικό επίπεδο. Αναγκαστικά δηλαδή οι Έλληνες εξουσιαστές επιλέγουν τη διαπαιδαγώγηση που γεννά γενναίους ανθρώπους, οι οποίοι θα μπορούν να
επιβιώνουν μόνοι τους. Στόχος τους, για να λύσουν το πρόβλημα της επιβίωσης, είναι ο “υπεράνθρωπος”, που επιβιώνει παντού μόνος του.σ
συνέχεια ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου