Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΛΗ , ΟΥΤΕ ΧΩΡΟΣ, ΔΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΟΥΝ. ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟΝ , ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟΝ , ΤΟ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑ , ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΟΥΤΕ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΑΠΟΘΝΗΣΚΕΙ.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΣΣΑΣ



Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2019

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΜΑΝΤΡΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΜΑΡΞΙΣΜΟΥ.


Ήλθε πάλιν στην επικαιρότητα η «υπόθεσις Watson» με δημοσίευμα του BBC. 
Βεβαίως, η «υπόθεσις Watson» είναι γνωστή και στην ωραία μας την Ελλάδα:


Ο ξυλοδαρμός του J. Watson

Γνωστός ο μεγάλος επιστήμων ο Τζέϊμς Γουώτσον, ο ανακαλύψας το DNA. Αυτός προσεκλήθη διά μίαν διάλεξιν στο Πανεπιστήμιον Πατρών (ιδέ· "Πάτρα: Επιτέθηκαν στον νομπελίστα καθηγητή Τζέιμς Γουότσον, ΤΟ ΒΗΜΑ, 14/04/2011), όπου εμφανισθέντες φοιτητές με κοντάρια και στυλιάρια τον επροπηλάκισαν και τον ξυλοφόρτωσαν, αυτόν και τους παρισταμένους και ένας καθηγητής κατέληξε στο νοσοκομείον! Εμάθαμε ότι οι φοιτητές και οι φοιτητριές μας τον εξυλοφόρτωσαν διότι έχει ειπή ότι οι Νέγροι έχουν χαμηλή νοημοσύνη και αυτό τους ενόχλησε πολύ! Εδώ αρχίζουν τα ερωτήματα!

1. Τίνι τρόπω γνωρίζουν οι φερέλπιδες επιστήμονές μας ότι δεν ισχύει ότι "οι Νέγροι έχουν χαμηλή νοημοσύνη"; Μαζί με τον βαθμό των Πανελληνίων εξετάσεων το Πανεπιστήμιον Πατρών, ζητάει νάχεις και Διδακτορική διατριβή επί της νοημοσύνης των Νέγρων από το Καίμπριτζ ή την Οξφόρδη; Πιθανόν!

2. Κι αν δεν ζητάει για την εισαγωγή το πανεπιστήμιο νάχεις διατριβή στην νοημοσύνη των Νέγρων, πως ενδιεφέρθησαν διά το θέμα οι φοιτητές και οι φοιτήτριές μας; Εδώ γιά τα μαθήματα της σχολής τους και απαιτούν το "δημοκρατικό Πέντε" της αγραμματωσύνης! 

3. Ας πούμε ότι ναί, το φλέγον επιστημονικόν θέμα διά τους νέους επιστήμονές μας είναι η νοημοσύνη των Νέγρων, δεν γνωρίζουν ότι υπάρχει η ελευθερία των ιδεών; Εδώ μας λέγουν οι φοιτητές μας ότι ούτε η αστυνομία δεν πρέπει να μπαίνει στο πανεπιστήμιο διότι είναι Ασυλο ιδεών! Και ασφαλώς, σύμφωνα με το Σύνταγμα, έχω δικαίωμα να πιστεύω οτιδήποτε, ακόμη κι αν όλοι οι άλλοι συμπολίτες μου το θεωρούν αδικαιολόγητον, άτοπον, παράδοξον! Διατί λοιπόν να με ξυλοφορτώνουν οι φοιτηταί μας επειδή πιστεύω ότι οι Νέγροι έχουν χαμηλή νοημοσύνη ή επειδή πιστεύω ότι τα σαλιγκάρια έχουν νοημοσύνη υψηλοτέρα φοιτητού ελληνικού πανεπιστημίου; Γιατί τάχα; Εγώ άλλο θα περίμενα από τους τόσον μελετηρούς και φερέλπιδες νέους επιστημονές μας! Εχοντες μελετήσει καλώς το θέμα της νοημοσύνης των Νέγρων και εκπληττόμενοι από την θέσιν του γνωστού επιστήμονος να ζητήσουν ειδικήν διάλεξιν επ' αυτού διά να κρίνουν! 

4. Ποιοί εδίδαξαν τους νέους μας ότι οι επιστημονικές γνώμες ή οι οιαισδήποτε άλλες απόψεις πρέπει να αντιμετωπίζονται με ξυλοδαρμό;

5. Πώς ήλθε στους νέους μας, αυτούς που η φιλανθρωπία της κοινωνίας τούς σπουδάζει στο πανεπιστήμιον με την "δωρεάν παιδεία", ότι αντί να έχουν σκυμμένο το κεφάλι, να μάθουν κάτι κι όχι να χαραμίζουν τα χρήματα του δημοσίου ταμείου, αντιθέτως έχουν διορισθή μαντρόσκυλα μιάς επιστημονικής ορθότητος και ξυλοφορτωτές των αντιφρονούντων; Πώς τους ήλθε αυτή η ιδέα αλήθεια; Οτι καθήκον του φοιτητού είναι να ξυλοφορτώνη;

6. Ομως, κι άλλα ερωτήματα γεννώνται μυριάδες! Μετά, λέγουν, το πανεπιστήμιον συνέχισε τις εργασίες του, πώς τις συνέχισε; Πώς μπαίνει και διδάσκει ο παρητημένος από την προστασίαν της Αστυνομίας καθηγητής της Γεωμετρίας ή της Καρδιολογίας; Κι αν οι φοιτητές έχουν άλλην επιστημονικήν γνώμην διά τις παράλληλες ευθείες ή το έμφραγμα του μυοκαρδίου; Πόσα ξυλοφορτώματα θα αντέξει; Εφ' όσον είναι μαζοχιστής διατί δεν πηγαίνει καλύτερα ένα σαφάρι, να τον φάνε τα θηρία; Πιό γούστο θάχει!
Πάμε όμως και παρακάτω: Δεν είναι μόνον οι φοιτητές μας που ξυλοφόρτωσαν τον μεγάλο επιστήμονα, μαθαίνομε ότι σύμπασα η επιστημονική κοινότης και τα πανεπιστήμια τον έχουν εξοστρακίσει! Πιό πολιτισμένοι αυτοί τού κλείνουν την θύρα των επιστημονικών ιδρυμάτων, δεν τον ξυλοφορτώνουν όχι, ίσως δεν είναι τόσον άλκιμοι όσον είναι οι νέοι και οι νέες μας! Εδώ γεννώνται επίσης άφθονα ερωτήματα:

"Σύμπασα η επιστημονική κοινότης", πώς; Τίνι τρόπω; Πώς έχει γνώμη και αποφασίζει; Πόσοι είναι οι επιστήμονες σήμερον που είναι ειδικοί και έχουν γνώμη επί του ζητήματος της νοημοσύνης των Νέγρων; Ελάχιστοι φαντάζομαι!
Οπότε τί έγινε; Η επιστημονική κοινότης συνετάχθη με τους μεν δι' ένα επιστημονικόν θέμα που ως μη-ειδική αγνοεί;
Εντάξει, ας πούμε, ο μη-ειδικός επιστήμων μελετώντας επιπολαίως (αφού ειδικός δεν είναι) του φάνηκε σωστή μία γνώμη, όμως διατί εστράφη πολεμικώς και με διόλου επιστημονικήν ανοχήν εναντίον της άλλης γνώμης; Και οι ειδικοί επιστήμονες; Διατί δεν αντέδρασαν επιστημονικώς, με αντιρρητικές εργασίες και καλούντες εις στρογγύλες τράπεζες; Αλλά εκάλεσαν την επιστημονική κοινότητα να εξοστρακίση τον έχοντα άλλην γνώμην;

Διαβάζομε με φρίκη διά τους πραγματικούς ή φανταστικούς μεσαιωνικούς διωγμούς των επιστημόνων, διά τον Σερβέτιο που τον εκάη επί της πυράς από την Προτεσταντική Γενεύη διότι ανεκάλυψε την πνευμονική κυκλοφορία του αίματος ή τον Γαλιλαίον που θαυμάζομε τον μύθο της επιμονής του! Εδώ τί γίνεται; Νέα ιερά εξέτασις; Νέοι φανατικοί όχλοι λυντσάρουν τους αιρετικούς στην ωραία μας την Πάτρα; Η μεταχείρισις που επεφυλάχθη στον Γουώτσον, οι όχλοι με τα κοντάρια, ασφαλώς μάς ενθυμίζει το κυνήγι των αιρετικών του Μεσαίωνος!

Α! Μιά ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια: Κάποιοι λέγουν ότι αυτοί οι άριστοι και πολύ κατηρτισμένοι φοιτηταί μας και θεματοφύλακες συγχρόνως της επιστημονικής αληθείας λέγονται "Αντιεξουσιαστές"! Κάποιο λάθος συμβαίνει εδώ, καθώς βλέποντες ότι οι νέοι μας αποτελούν την χωροφυλακήν της διεθνούς επιστημονικής κοινότητος θα τους ονομάζαμε καλύτερον "μαντρόσκυλα της Εξουσίας"!
Του κ. Παν. Μαρίνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τό Ναύπλιον

ΠΛΑΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΑ

Χρονοχάρτης τῶν πυρηνικῶν δοκιμῶν ἀπὸ τὸ τέλος τοῦ Β’ΠΠ μέχρι τὸ 2000

.

.

ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ