Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΛΗ , ΟΥΤΕ ΧΩΡΟΣ, ΔΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΟΥΝ. ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟΝ , ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟΝ , ΤΟ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑ , ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΟΥΤΕ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΑΠΟΘΝΗΣΚΕΙ.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΣΣΑΣ



Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Υποχρέωσή μου να στηρίξω τα μέτρα» του ΠΑΣΟΚ



To χαράτσι στα ακίνητα ψηφίστηκε χθες από τη Βουλή με 155 ψήφους, καθώς εκτός των 154 του ΠΑΣΟΚ υπέρ ψήφισε και η ανεξάρτητη Βουλευτής Έλσα Παπαδημητρίου. Σήμερα, ανέφερε και τους λόγους που ψήφισε για μια ακόμα φορά τα επαχθή μέτρα της κυβέρνησης, λέγοντας ότι είναι υποχρέωσή της!  



«Θεωρώ ότι είναι....
υποχρέωσή μου να στηρίζω τα μέτρα που παίρνει η κυβέρνηση, όταν δεν κατάφερε κανένας -ούτε εγώ δυστυχώς- να αντιπροτείνει κάτι στις πιέσεις της τρόικας», παρατήρησε η Παπαδημητρίου μιλώντας στον Βήμα FM και αναγνωρίζοντας πως δεν είναι όλα δίκαια και σωστά, ξεκαθάρισε πως δεν πρόκειται να ψηφίσει με άλλο τρόπο «πλην της συνείδησής μου και της επιτέλους απόλαυσης ανεξαρτησίας μου».

«Μακάρι να μπορούσαμε όλοι να συνεργαστούμε τώρα… τα πράγματα θα ήταν πάρα πολύ καλά εάν ο κ. Παπανδρέου, ο πρωθυπουργός, έδινε ακόμη μια ευκαιρία που τη χειρίστηκε όπως τη χειρίστηκε στο παρελθόν ο κ. Σαμαράς. Ο κ. Καρατζαφέρης ζητάει τη συνεργασία, η κυρία Μπακογιάννη την προτείνει κάθε μέρα και το μάξιμουμ ιδεατό και των βουλευτών το επιθυμούν», ανέφερε η Παπαδημητρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τό Ναύπλιον

ΠΛΑΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΑ

Χρονοχάρτης τῶν πυρηνικῶν δοκιμῶν ἀπὸ τὸ τέλος τοῦ Β’ΠΠ μέχρι τὸ 2000

.

.

ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ