Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΛΗ , ΟΥΤΕ ΧΩΡΟΣ, ΔΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΟΥΝ. ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟΝ , ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟΝ , ΤΟ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑ , ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΟΥΤΕ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΑΠΟΘΝΗΣΚΕΙ.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΣΣΑΣ



Κυριακή 16 Μαΐου 2021

ΣΤΟ ΕΙΠΑ, ΔΕΝ ΣΤΟ ΕΙΠΑ;!!!

 

Εγώ, ΔΕΝ _ ΕΚΑΝΑ εμβόλιο. Μ@λ@κ@ς είμαι; Όχι βέβαια! Κτηνίατρος είμαι ρε... ζώα - γκόιμ. 
Εσείς όμως, θα κάνετε ΚΑΙ ΤΡΙΤΗ ΔΟΣΗ ΦΕΤΟΣ !!! Αν δεν ψοφήσετε και με 
την τρίτη δόση, τότε, θα κάνετε εμβόλιο ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ, 
μέχρι να ψοφήσετε [Δεν λέω «μέχρι να πεθάνετε», διότι απλά, δεν είστε άνθρωποι.
 Ζώα είστε είπαμε. Εγώ δε, κτηνίατρος είμαι. Όχι ιατρός. 
Ακόμη να το καταλάβετε; Λοβοτομημένοι...] {Από ΕΔΩ }
Τώρα ξέρουμε πώς θά γίνει αυτό ... μέ τό εμβόλιο ... 
καί μετά δέν θά υπάρχουν άνθρωποι ...
 θά υπάρχουν μόνο ζόμπι ....



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τό Ναύπλιον

ΠΛΑΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΑ

Χρονοχάρτης τῶν πυρηνικῶν δοκιμῶν ἀπὸ τὸ τέλος τοῦ Β’ΠΠ μέχρι τὸ 2000

.

.

ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ