«Προσέξτε εκείνη την τόσο διαδεδομένη παροιμία: «Από μικρό κι από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια». Το συμπέρασμα είναι απλό και ολοκάθαρο: οι ενήλικοι και οι πνευματικά υγιείς ποτέ δεν λένε αλήθεια. Ο Πάρκμαν, ο ιστορικός, επισημαίνει: «Η αρχή της αληθείας ενδέχεται να καταλήξει σε παραλογισμό». Σε ένα άλλο σημείο, στο ίδιο κεφάλαιο, τονίζει: «Το απόφθεγμα είναι πολύ παλιό: η αλήθεια δεν πρέπει να λέγεται όλες τις φορές∙ και εκείνοι, τους οποίους ενοχλεί μια ασθενής συνείδηση, ωθώντας τους σε μια καθ’ έξιν παράβαση του ανωτέρου γνωμικού, είναι ηλίθιοι και κοινωνικές μάστιγες».
... H πραγματικότητά μας κατασκευάζεται, μεθοδικά κι εξαιρετικά πολύ προσεκτικά από ισχυρές πηγές εταιρικού και ειδικού ενδιαφέροντος, ώστε να επηρεάζει υποσυνείδητα, κρυφά, δόλια και προπαγανδιστικά τον μαζάνθρωπο, αποκαλούμενο κι ως «κοινή γνώμη». Κραυγαλέα κι ολοφάνερα ψέματα βγαίνουν σε δημόσια θέα προς συμφωνία, στην πολιτική, θρησκεία, ιατρική, δημοσιογραφία, τρομοκρατία, τρόφιμα, πόλεμο, υγεία, διασκέδαση, επιστήμες, πολέμους, εξοπλισμούς, χρηματιστήρια, αγορές κλπ. κλπ. Διαμορφώνονται και διανέμονται με τέτοιον φροντισμένο τρόπο ώστε να επηρεάσουν και να προγραμματίσουν το ανθρώπινο ζώο για να αποδεχθεί ως θέσφατο και πραγματικό αυτό που έχει γίνει καταστροφική κοινωνική νόρμα.
Το ψέμα που μοιάζει με αλήθεια· είναι το όπλο των ισχυρών
«Οι αληθινές κουβέντες δεν είναι ευχάριστες, οι ευχάριστες κουβέντες δεν είναι αληθινές» Λάο Τσε
... Η πρακτική του χειρισμού κι ελέγχου της «κοινής γνώμης» με παραμορφωμένα μηνύματα Μέσων Μαζικοποίησης έχει γίνει τόσο κοινή που μια ισχυρή βιομηχανία με ίδια οφέλη σχηματίζεται γύρω από αυτήν. Ο βασικός ρόλος αυτής της βιομηχανίας πλύσης εγκεφάλου είναι να αναμασάει πληροφορίες της εντολοδόχου γραμμής των ελίτ λόμπυ.
... Ο ειδικός μαζικής πλύσης εγκεφάλου L Wolfe αναφέρει: «Όπως έδειξαν οι ερευνητές του Tavistock, ήταν σημαντικό το γεγονός ότι τα θύματα της μαζικής πλύσης εγκεφάλου δεν πρέπει να γνωρίζουν ότι το περιβάλλον τους είναι ελεγχόμενο, πρέπει λοιπόν να υπάρχει ένας τεράστιος αριθμός πηγών πληροφόρησης, των οποίων τα μηνύματα πρέπει να ποικίλουν ελαφρώς, έτσι ώστε να καλύψουν την ψευδαίσθηση του εξωτερικού ελέγχου»
Τα μηνύματα που παρουσιάζουν ως ειδήσεις, επιστημονικές, πολιτικές, θρησκευτικές, μουσικές, τέχνης κλπ· οι διάφορες καλοπληρωμένες αυθεντίες, πηγάζουν, ελέγχονται, διαμορφώνονται και διοχετεύονται από εταιρικές, ισχυρές πηγές· που ξοδεύουν άπειρα χρήματα και δύναμη για να τις επιβάλλουν μέσω κάθε είδους προπαγανδιστικής διαφήμισης και προβολής. Ακολούθησε το χρήμα σε μία οποιαδήποτε από αυτές τις αυθεντίες και θα σου γίνει ολοφάνερο.
Έξι όμιλοι, που τρέχουν την διαφήμιση στις ΗΠΑ, κατέχουν το 90% των μέσων ενημέρωσης: η General Electric (GE), News-Corp, η Disney, η Viacom, η Time Warner, και το CBS. Ωστόσο, αυτές οι επιχειρήσεις-ελίτ λειτουργούν υπό πολλές διαφορετικές μάρκες, όπως το FOX, ABC, CNN, Comcast, η Wall Street Journal, κλπ, δίνοντας σου την ψευδαίσθηση της επιλογής.
Ο όρος «AstroTurf» προέρχεται από το AstroTurf ένα εμπορικό σήμα από τον γνωστό τεχνητό χλοοτάπητα (ψεύτικο, κατασκευασμένο, μη αληθινό) που έχει σχεδιαστεί για να μοιάζει με φυσικό χορτάρι. Σημαίνει κάτι το ψεύτικο, κάτι που μοιάζει με κάτι· που όμως δεν είναι αυτό το κάτι. Η χρήση του όρου σημαίνει ότι, αντί για μια αληθινή ή φυσική δραστηριότητα που φαίνομενικά μοιάζει αληθινή, υπάρχει μια πραγματική που είναι ψεύτικη, ελεγχόμενη, τεχνητή κι αφανής προσπάθεια υποστήριξης, δόλιων κι αόρατων σκοπών...Οι Astroturfs συνήθως μιλούν επώνυμα (φαίνονται) με την ειδικότητα τους -ιερείς, επιστήμονες, γιατροί, φαρμακοποιοί, δημοσιογράφοι και λοιποί- αυτοί που παρουσιάζονται με ψεύτικα προφίλ είναι οι γνωστοί «κλικαδόροι» ή «κράχτες» ή «αβανταδόροι» (όπως στους παπατζήδες) και σχολιαστές του διαδικτύου, όπως παλιότερα διείσδυαν στα διάφορα κινήματα για να περάσουν ως ισότιμα μέλη την ολέθρια προπαγάνδα τους, τώρα κάνουν ακριβώς το ίδιο σε ομάδες του internet και λοιπά Μέσα Μαζικοποίησης.
... Πολλές ιστοσελίδες για Astroturfing στην Ελλάδα ξεκίνησαν όταν η μάζα των ανθρώπων άρχισε να βλέπει τι γίνεται στον ουρανό και να ψάχνεται, τότε ξεφύτρωσαν από τις τρύπες τους τρωκτικά που ενημέρωναν ότι όλα αυτά είναι hoaxes και με ‘στοιχεία’ από ομοίους τους στο εξωτερικό αποσημαντοποίησαν αυτό το καίριο θέμα.... Είναι πανεύκολο να παρουσιάσουν κάποια έρευνα ή κάποιον επιστήμονα ως ανεξάρτητο που ολοφάνερα ή συγκαλυμμένα να προβάλλει την δική τους ατζέντα, τωρινή ή μελλοντική. Αυτό κάνουν οι διάσημοι επιστήμονες όπως οι Einstein, Hawkins, που δήθεν διαφωνούν, πάντα κάτω από την ίδια ομπρέλα. Φαντάσου λοιπόν τι γίνεται σε υψηλότερης σημασίας θέματα, όπως η Αθανασία, ο Χρόνος, η Υγεία, ο Χώρος, τα Αστρικά ταξίδια, Παράλληλοι Κόσμοι κλπ. κλπ.Ακολούθησε το χρήμα … κερδισμένη η Ελίτ φυσικά!!!!
... Πως αντιμετωπίζεις τα AstroTurf, Hoaxes, Trolls, Fake News;
Ενας και μοναδικός τρόπος υπάρχει. ΚΟΒΕΙΣ ΚΑΘΕ ΓΡΑΜΜΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι στα forums, blogs, social media διαγράφεις τα σχόλια τους και τους μπλοκάρεις με συνοπτικές διαδικασίες. Δεν διαβάζεις τα κείμενα τους, δεν τα σχολιάζεις (ούτε βρίζοντας τους) δεν επιτρέπεις σε άλλους να σου μιλάνε γι’ αυτά, εννοείται πως δεν τα αναπαράγεις και δεν τους δίνεις καθόλου μονάδες προσοχής.
Η τροφή τους είναι οι «μονάδες προσοχής»...ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου