Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΛΗ , ΟΥΤΕ ΧΩΡΟΣ, ΔΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΟΥΝ. ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟΝ , ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟΝ , ΤΟ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑ , ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΟΥΤΕ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΑΠΟΘΝΗΣΚΕΙ.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΣΣΑΣ



Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2018

Σας διαβιβάζω κατά τις απόλυτα έγκυρες πληροφορίες του, επίκειται διαμελισμός της Ελλάδας.



Κύριοι Βουλευτές,
Κατά καθήκον σας διαβιβάζω τις κατωτέρω πληροφορίες, από τον γνωστό μου από χρόνια Έλληνα της Αμερικής (ΗΠΑ) κ. Στυλιανούδη (με email,
  groupvector@verizon.net).

Ο οποίος  μου τηλεφώνησε προ ολίγου από τις ΗΠΑ και αφού μου είπε ότι μπορώ να αναφέρω τα στοιχεία του, μου ανέφερε ότι οι  πληροφορίες του προέρχονται από υψηλόβαθμο  βαθμούχο των Ενόπλων Δυνάμεων των ΗΠΑ.

Συγκεκριμένα μου ανέφερε ότι κατά τις απόλυτα έγκυρες ως είπε πληροφορίες  του,  επίκειται διαμελισμός της Ελλάδας.
Με παροχή ως αντάλλαγμα στον Ερτογάν, εκτός από τη Θράκη, και των νησιών μας Μυτιλήνης και Σύρου για να γίνουν υπό  τον «έλεγχο» του Ερτογάν  αποθήκη μουσουλμάνων μεταναστών.

Μου ανέφερε επίσης ότι με την παροχή του ονόματος στους σκοπιανούς, θα δημιουργηθεί και μία πολύ μεγάλη λεωφόρος από τα Σκόπια προς τη Θεσσαλονίκη μας.  Κυρίως για ανάγκες μετακίνησης των Αμερικανών στρατιωτικών της μεγαλύτερης βάσης τους του κόσμου, στο Κόσσοβο και στα σκόπια.

Ως επίσης μου είπε για να επιτευχθούν τα ανωτέρω θα δημιουργηθεί στημένο θερμό επεισόδιο με τους Τούρκους  και θα κατέβουν δήθεν οι Αμερικανοί  από τη βάση τους, δήθεν  ως διαιτητές  για τα μάτια του κόσμου,  για επίτευξη των ανωτέρω.

Ως ισχυρίστηκε για τα ανωτέρω  είναι που μεταβαίνει στην Άγκυρα ο εν Αθήναις Αμερικανός πρέσβης (που ως γνωστόν μας απειλούσε πρόσφατα ίσως  προετοιμάζοντας μας), για να διαπραγματευθεί, με τους τούρκους τα ανωτέρω σχέδια του Αμερικανού στρατού που αφορούν τον  αποκλεισμό και της Ρωσίας. Με αντάλλαγμα την επιστροφή της τουρκίας στη Δύση  

Τέλος,  αδυνατώ να πιστέψω και να αναφέρω όσα μου είπε για συμμετοχή  «ημετέρων» στα ανωτέρω,  που τα μεταβιβάζω κατά καθήκον με κάθε επιφύλαξη.

Λέγεται μάλιστα ότι λόγω των ανωτέρω , αναβάλλεται (ματαιώθηκε) και η αναγόρευση Πούτιν σε επίτιμο διδάκτορα από το πανεπιστήμιο Πελοποννήσου (http://www.kathimerini.gr/948862/article/epikairothta/ellada/anavalletai-h-anagoreysh-poytin-se-epitimo-didaktora-apo-to-panepisthmio-peloponnhsoy0

Τα ανωτέρω επώνυμα, σας μεταβιβάζονται με κάθε επιφύλαξη κατά καθήκον,  για έλεγχο.  

Ευριπίδης Μπίλλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τό Ναύπλιον

ΠΛΑΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΑ

Χρονοχάρτης τῶν πυρηνικῶν δοκιμῶν ἀπὸ τὸ τέλος τοῦ Β’ΠΠ μέχρι τὸ 2000

.

.

ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ