Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010
Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010
Η διοίκηση της ΔΕΗ Ναυπλίου ζητά το ποσό των 10.000!!! ευρώ από φιλόπτωχο ταμείο

Το κοινωνικό έργο που παρουσιάζει τον τελευταίο χρόνο το φιλόπτωχο ταμείο του Ι.Ν Ευαγγελιστρίας Ναυπλίου είναι αναμφισβήτητο και πραγματικά πολύ μεγάλο. Μέχρι τώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές σιτίζονται σε καθημερινή βάσει 72 άτομα και μέρα με την μέρα αυτός ο αριθμός αυξάνεται χάρις την επιμονή και την ακούραστη προσπάθεια του εφημέριου του Ναού π.Ελευθέριου, και των εθελοντριών.Τις προσπάθειες αυτές και την αναγνώριση του έργου που επιτελεί το φιλόπτωχο ταμείο όμως δεν φαίνεται να συμμερίζεται η διοίκηση της ΔΕΗ Ναυπλίου,και ζητά το ποσό των 10.000!!! ευρώ από τους υπευθύνους του ταμείου για να κάνει την αναβάθμιση του δικτύου ρεύματος που χρειάζεται προκειμένου να μπορούν οι γυναίκες εθελόντριες, να μαγειρεύουν καθημερινά για τους άπορους και φτωχούς συμπατριώτες μας.Μετά από αιτήσεις και ότι προβλέπεται τέλος πάντων, η απάντηση της διοίκησης της ΔΕΗ Ναυπλίου ήταν πως πρέπει να πληρωθεί το πόσο των 10.000 ευρώ για να γίνει η αναβάθμιση που χρειάζεται.Κύριοι της ΔΕΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΚΕΙ και ζητάτε αυτό το εξωφρενικό ποσό από ανθρώπους που ούτε στο όνειρο τους δεν το έχουν δει.Δεν μπορείτε να κάνετε μια κοινωνική προσφορά σε αυτούς τους ανθρώπους που πραγματικά το έχουν ανάγκη,πρέπει μονίμως να πίνετε το αίμα του κοσμάκη με τις αυξήσεις στα τιμολόγια σας,δείξτε και λίγο το κοινωνικό πρόσωπο του οργανισμού,στο κάτω κάτω πείτε στους συνδικαλιστές σας να κόψουν 10.000 από τις επιχορηγήσεις ,δάνεια και δεν ξέρω τι άλλο παίρνουν από την διοίκηση (που από ότι μάθαμε φτάνουν τα 3.900.000 ευρώ το χρόνο)και δώστε το ρεύμα που χρειάζεται σε αυτούς τους ανθρώπους μέρες που έρχονται.Θα υπάρξει και συνέχεια δεν θα τελειώσουμε εδώ με το θέμα αυτό, γιατί υπάρχουν και άλλοι τρόποι η διοίκηση να κάνει την χορηγία αυτή στους συνανθρώπους μας ας ελπίσουμε πως δεν θα φτάσουμε σε αυτό το σημείο να βγάλουμε παρανομίες που συντελούνται εδώ και χρόνια, και κάνουν μερικοί πως δεν καταλαβαίνουν (π.χ στον προφήτη Ηλία του Ναυπλίου κ. διευθυντά!!!) http://www.parapolitikaargolida.gr/2010/12/blog-post_7238.html
Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010
Κ Α Π Ο Τ Ε. . . . . - ΣΗΜΕΡΑ..
Κ Α Π Ο Τ Ε. . . . . - ΣΗΜΕΡΑ..
ο χρόνος είχε τέσσερις εποχές -έχει δύο
δουλεύαμε οκτώ ώρες -έχουμε χάσει το μέτρημα
είχαμε χρόνο να πάμε για καφέ με τους φίλους μας
-τα λέμε μέσω MSN και Skype
είχαμε τις πόρτες των σπιτιών ανοικτές, όπως και τις καρδιές μας -κλειδαμπαρωνόμαστε, βάζουμε συναγερμούς και έχουμε και 5-6 λυκόσκυλα για να μην αφήσουμε κανέναν να μας πλησιάσει.
Είτε είναι καλός, είτε κακός. πίναμε νερό της βρύσης και ήμασταν μια χαρά
-πίνουμε εμφιαλωμένο και...αρρωσταίνουμε
παίζαμε με τους φίλους μας ποδόσφαιρο στις αλάνες
-παίζουμε ποδόσφαιρο στο Playstation
είχαμε 2 τηλεοπτικά κανάλια και πάντα βρίσκαμε κάτι ενδιαφέρον να δούμε
-έχουμε 100 κανάλια και δεν μας αρέσει κανένα πρόγραμμα
κυκλοφορούσαμε με ταπεινά αυτοκίνητα 1000 κυβικών και ήμασταν χαρούμενοι -κυκλοφορούμε με τζιπ 2000 κυβικών και στεναχωριόμαστε που δεν έχουμε τζιπ... 3000 κυβικών
είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας
-δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
η σκληρή δουλειά ήταν ιδανικό
-είναι μαλακία
λέγαμε καλημέρα σε ένα περαστικό και τον ρωτούσαμε για την τάδε οδό
-μας τa λέει ο navigator
ζούσαμε σε σπίτι 65 τετραγωνικών και...ήμασταν ευτυχισμένοι
-ζούμε σε σπίτια 120 τετραγωνικών και δεν χωράμε μέσα...
είχαμε χρόνο να κοιτάξουμε τον ουρανό, να δούμε το χρώμα του, να ακούσουμε το κελάϊδισμα των πουλιών, να νιώσουμε την ευωδιά του βρεγμένου χώματος
-τα βλέπουμε στην τηλεόραση
ζητάγαμε συγγνώμη από κοντά
-το λέμε και με SMS
αγοράζαμε ένα παντελόνι και το είχαμε για δύο χρόνια
-τώρα το έχουμε δύο μήνες και μετά παίρνουμε άλλο
τα περιοδικά έπαιρναν συνέντευξη από ανθρώπους σα το Σεφέρη
-παίρνουν από την Βανδή..
ξυπνάγαμε πρωί πρωί την Κυριακή για να πάμε στην εκκλησία
-δεν πάμε γιατί οι παπάδες γίνανε μεσίτες και επιχειρηματίες
μαζευόμασταν όλη η οικογένεια γύρω από το κυριακάτικο τραπέζι και αισθανόμασταν ενωμένοι και ευτυχισμένοι.
-έχει ο καθένας το δικό του δωμάτιο και βρισκόμαστε μαζί στο τραπέζι κατα τύχη..
οι τραγουδίστριες τραγουδούσαν με τη φωνή
-τραγουδούν με το κορμί...
ντοκουμέντο ήταν μια επιστημονική ανακάλυψη
-ντοκουμέντο είναι ένα ερασιτεχνικό βίντεο που δείχνει δύο οπαδούς ομάδων να ανοίγουν ο ένας το κεφάλι του άλλου
είχαμε το θάρρος και τη λεβεντιά να λέμε «Έκανα λάθος».
-Λέμε «Αυτός φταίει»...
Τα παιδιά έβλέπαν στην τηλεόραση κινούμενα σχέδια με τον Μίκυ Μάους, τον Σεραφίνο, τον Τιραμόλα
-βλέπουν τους Power Rangers και τους Monsters με όπλα και χειροβομβίδες να σκοτώνουν και να ξεκοιλιάζουν...τους κακούς.
νοιαζόμασταν για το γείτονα
-τσατιζόμαστε αν αγοράσει καλύτερη τηλεόραση από εμάς.
Ζούσαμε με ένα μισθό
-ζούμε με τους μισθούς που ΘΑ πάρουμε
Κάποτε περνάγαμε υπέροχα στο ταβερνάκι της γειτονιάς, με κρασάκι, τραγούδι και κουτσομπολιό
-μιζεριάζουμε σε ακριβά εστιατόρια..
τα δανεικά τα έδινε ο αδελφός, ο φίλος...
-μας δανείζουν οι τράπεζες
δουλεύαμε για να ζήσουμε -ζούμε για να δουλεύουμε
δεν είχαμε φράγκο στην τσέπη, μα ήμασταν τόσο, μα τόσο αισιόδοξοι, ακόμη κι ευτυχισμένοι!-έχουμε τα πάντα και τρωγόμαστε με τα ρούχα μας...
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν Ζωή....
http://geiasoy.blogspot.com/
ο χρόνος είχε τέσσερις εποχές -έχει δύο
δουλεύαμε οκτώ ώρες -έχουμε χάσει το μέτρημα
είχαμε χρόνο να πάμε για καφέ με τους φίλους μας
-τα λέμε μέσω MSN και Skype
είχαμε τις πόρτες των σπιτιών ανοικτές, όπως και τις καρδιές μας -κλειδαμπαρωνόμαστε, βάζουμε συναγερμούς και έχουμε και 5-6 λυκόσκυλα για να μην αφήσουμε κανέναν να μας πλησιάσει.
Είτε είναι καλός, είτε κακός. πίναμε νερό της βρύσης και ήμασταν μια χαρά
-πίνουμε εμφιαλωμένο και...αρρωσταίνουμε
παίζαμε με τους φίλους μας ποδόσφαιρο στις αλάνες
-παίζουμε ποδόσφαιρο στο Playstation
είχαμε 2 τηλεοπτικά κανάλια και πάντα βρίσκαμε κάτι ενδιαφέρον να δούμε
-έχουμε 100 κανάλια και δεν μας αρέσει κανένα πρόγραμμα
κυκλοφορούσαμε με ταπεινά αυτοκίνητα 1000 κυβικών και ήμασταν χαρούμενοι -κυκλοφορούμε με τζιπ 2000 κυβικών και στεναχωριόμαστε που δεν έχουμε τζιπ... 3000 κυβικών
είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας
-δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
η σκληρή δουλειά ήταν ιδανικό
-είναι μαλακία
λέγαμε καλημέρα σε ένα περαστικό και τον ρωτούσαμε για την τάδε οδό
-μας τa λέει ο navigator
ζούσαμε σε σπίτι 65 τετραγωνικών και...ήμασταν ευτυχισμένοι
-ζούμε σε σπίτια 120 τετραγωνικών και δεν χωράμε μέσα...
είχαμε χρόνο να κοιτάξουμε τον ουρανό, να δούμε το χρώμα του, να ακούσουμε το κελάϊδισμα των πουλιών, να νιώσουμε την ευωδιά του βρεγμένου χώματος
-τα βλέπουμε στην τηλεόραση
ζητάγαμε συγγνώμη από κοντά
-το λέμε και με SMS
αγοράζαμε ένα παντελόνι και το είχαμε για δύο χρόνια
-τώρα το έχουμε δύο μήνες και μετά παίρνουμε άλλο
τα περιοδικά έπαιρναν συνέντευξη από ανθρώπους σα το Σεφέρη
-παίρνουν από την Βανδή..
ξυπνάγαμε πρωί πρωί την Κυριακή για να πάμε στην εκκλησία
-δεν πάμε γιατί οι παπάδες γίνανε μεσίτες και επιχειρηματίες
μαζευόμασταν όλη η οικογένεια γύρω από το κυριακάτικο τραπέζι και αισθανόμασταν ενωμένοι και ευτυχισμένοι.
-έχει ο καθένας το δικό του δωμάτιο και βρισκόμαστε μαζί στο τραπέζι κατα τύχη..
οι τραγουδίστριες τραγουδούσαν με τη φωνή
-τραγουδούν με το κορμί...
ντοκουμέντο ήταν μια επιστημονική ανακάλυψη
-ντοκουμέντο είναι ένα ερασιτεχνικό βίντεο που δείχνει δύο οπαδούς ομάδων να ανοίγουν ο ένας το κεφάλι του άλλου
είχαμε το θάρρος και τη λεβεντιά να λέμε «Έκανα λάθος».
-Λέμε «Αυτός φταίει»...
Τα παιδιά έβλέπαν στην τηλεόραση κινούμενα σχέδια με τον Μίκυ Μάους, τον Σεραφίνο, τον Τιραμόλα
-βλέπουν τους Power Rangers και τους Monsters με όπλα και χειροβομβίδες να σκοτώνουν και να ξεκοιλιάζουν...τους κακούς.
νοιαζόμασταν για το γείτονα
-τσατιζόμαστε αν αγοράσει καλύτερη τηλεόραση από εμάς.
Ζούσαμε με ένα μισθό
-ζούμε με τους μισθούς που ΘΑ πάρουμε
Κάποτε περνάγαμε υπέροχα στο ταβερνάκι της γειτονιάς, με κρασάκι, τραγούδι και κουτσομπολιό
-μιζεριάζουμε σε ακριβά εστιατόρια..
τα δανεικά τα έδινε ο αδελφός, ο φίλος...
-μας δανείζουν οι τράπεζες
δουλεύαμε για να ζήσουμε -ζούμε για να δουλεύουμε
δεν είχαμε φράγκο στην τσέπη, μα ήμασταν τόσο, μα τόσο αισιόδοξοι, ακόμη κι ευτυχισμένοι!-έχουμε τα πάντα και τρωγόμαστε με τα ρούχα μας...
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν Ζωή....
http://geiasoy.blogspot.com/
Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010
Έφυγε ο Ιωάννης Φουράκης
Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010
Η «ΠΑΤΑΤΑ» ΤΗΣ ΝΑΣΑ

Μας δουλεύουν κανονικά από την ΝΑΣΑ.
Έκαναν ανακοίνωση βαρύγδουπη από προχθές , ότι θα γίνουν σημαντικές αποκαλύψεις για εξωγήινη ζωή.
Και έστησαν κόσμο στις τηλεοράσεις για να μας πούν τι;
Ότι ανακάλυψαν βακτήρια πού αναπτύσσονται σε τοξικό περιβάλλον.
Μπαρούφες.
Η αλήθεια είναι πώς τους έχουν κοπεί σημαντικά κονδύλια από την κυβέρνηση Ομπάμα και βρήκαν τρόπο για να δικαιολογήσουν έρευνες που πρέπει να χρηματοδοτηθούν για να συνεχίσουν… την μάσα.
ΤΑ ΙΕΡΑ ΠΟΤΑΜΙΑ
Σύμφωνα με τη Θεογονία του Ησιόδου τα παιδιά της Γης και του Ουρανού, ο Ωκεανός και η Τηθύς, γέννησαν 3000 κόρες (τις Ωκεανίδες) και ισάριθμους γιούς (τους Ποταμούς)
Στην Αθήνα υπήρχαν τρεις ποταμοί, ο Κηφισός, ο lλισσός και ο Ηριδανός.
Ο Κηφισός είναι ο κυριότερος ποταμός της Αττικής (στην αρχαιότητα θεωρούνταν ως τοπική θεότητα). Πηγάζει από το Πεντελικό, κοντά στην Κηφισιά. Παλιά, βρισκόταν δυτικά και σε αρκετή απόσταση από την πόλη.
Σήμερα, το τελευταίο αυτό ποτάμι του λεκανοπεδίου διατηρεί ακόμη μέρος από την ομορφιά του.
O Ιλισσός ήταν ονομαστός ποταμός των αρχαίων που πήγαζε από τη ΒΔ πλευρά του Υμηττού. Ένας βραχίονάς του περνούσε από την περιοχή του εγκαταλελειμμένου μοναστηριού του Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου.
Κυλούσε μπροστά από το Στάδιο και από το νοτιοανατολικό τείχος της Αθήνας κατευθυνόταν προς τον Κηφισό, ανάμεσα από τους λόφους του Φιλοπάππου και της Σικελίας.
Σύμφωνα με μαρτυρία του Στράβωνα, ο Ιλισσός ήταν "χειμαρρώδης, το πλέον θέρος δε μειούται τελείως" (το μεγαλύτερο μέρος του καλοκαιριού), ενώ ο Πλάτων τον αποκαλεί "υδάτιον" (ρεματάκι).
Η περιοχή του Ιλισσού ήταν ο αγαπημένος τόπος για μελέτη και περισυλλογή των αρχαίων Αθηναίων. Στο "Φαίδρο" του Πλάτωνα υπάρχουν στοιχεία για τη φύση και το τοπίο του Ιλισσού. Ο Σωκράτης, αφού περνούσε ξυπόλυτος μέσα από την κοίτη του ποταμού, που είχε λίγα αλλά "χαρίεντα και διαφανή" νερά, γιατί ήταν καλοκαίρι, καθόταν στον ίσκιο ενός μεγάλου πλατανιού με συντροφιά το αδιάκοπο τραγούδι των τζιτζικιών και το θρόισμα των φύλλων από τη δροσερή πνοή του ανέμου. Στο τοπίο του "Φαίδρου" με την "αμφιλαφή και υψηλήν πλάτανον" υπήρχε και μικρή αλλά "χαριεστάτη πηγή μόλα ψυχρού ύδατος" και μεγάλη και σύσκια λυγαριά, που με τα άνθη της ευωδίαζε τον αέρα.
Το ποτάμι, εδώ και χρόνια, έχει καλυφθεί.
Ένας από τους Θεούς-ποταμούς ήταν ο Ηριδανός.
Σύμφωνα με τον Στράβωνα, οι πηγές του Ηριδανού ποταμού βρίσκονταν κοντά στους νότιους πρόποδες του Λυκαβηττού, απέναντι από τις πύλες του Διοχάρους, όπου βρίσκεται και η Πάνοπος κρήνη.
Ο Παυσανίας στα Αττικά του πιστοποιεί την παρουσία του Ηριδανού στην Αθήνα και μάλιστα αναφέρει ότι τα νερά του κατέληγαν στον Ιλισσό ποταμό .
Σήμερα ο Ηριδανός, με εμφανή τα φυσικά χαρακτηριστικά ενός ποταμού (κοίτη, φυσικά και τεχνητά αναχώματα), είναι ορατός μόνο στον αρχαιολογικό χώρο των ανασκαφών του Κεραμεικού.
http://www.eimastegynaikes.gr
Στην αρχαιότητα, που οι πηγές και τα ποτάμια ήταν ιερά, οι Αθηναίοι θεωρούσαν το νερό ύψιστο αγαθό και αναπόσπαστο μέρος του πολιτισμού τους αλλά και της καθημερινότητάς τους γενικότερα.
Σύμφωνα με τον Όμηρο ο ποταμός είναι : ιερός, δίος, λάβρος, ωκύρροος, δινήεις, αργυροδίνης, βαθυδίνης και κελάδων.
Το νερό, πολύτιμη πηγή ζωής και αναπόσπαστο μέρος του φυσικού πλούτου, φαίνεται πως ήταν απαραίτητο όχι μόνο για τους ζωντανούς, αλλά και για τους νεκρούς. Κάτω από τον ίσκιο των δέντρων και τη δροσιά των νερών οι αποθανόντες «απολάμβαναν» την αιώνια γαλήνη και «εξασφάλιζαν» την ανάπαυση των ψυχών τους.
Δεν είναι τυχαίο ότι οι πιο περιποιημένοι κήποι ήταν εκείνοι που περιέβαλαν νεκροταφεία!
Το υγρό στοιχείο σε συνδυασμό με την πλούσια βλάστηση έδινε τη δυνατότητα στους ανθρώπους για ηρεμία πνεύματος και ψυχής καθώς και περισυλλογής.
Έτσι λοιπόν, προϋπόθεση για την καλή λειτουργία των φιλοσοφικών σχολών ήταν ένα φυσικό περιβάλλον απότελούμενο από ολάνθιστους κήπους και τρεχούμενα νερά.
Ένα σχόλιο στον Πίνδαρο (Πύθια,4,145) αναφέρει ότι οι αρχαίοι έκοβαν τις παιδικές τους μπούκλες και τις αφιέρωνανα στους ποταμούς, που «..άντρες αντρώνουν (κουρίζουσι)..», επειδή πίστευαν ότι το νερό συμβάλλει στην αύξηση των πάντων.
Στην Αρκαδία, τα νεαρά αγόρια και κορίτσια μαζεύονταν κάθε χρόνο, μια επίσημη μέρα, στις όχθες της Νέδας, για να κόψουν εκεί τα μαλλιά τους, που τα αφιέρωναν στον ποταμό. Αυτή η συνήθεια ανάγεται στους πρώτους χρόνους της Ελλάδας. Βρίσκουμε μια περίεργη μαρτυρία γι’ αυτή στην 23η ραψωδία της Ιλιάδας (Ψ144-151).
Ο Αχιλλέας απευθυνόμενος στον Σπερχειό ποταμό, λέει: « Σπερχειέ, του κάκου αλήθεια σου’ταξεν ο κύρης μου ο Πηλέας στην ποθητή πατρίδα αν γύριζα κει πέρα, τα μαλλιά μου στη χάρη σου να κόψω, κάνοντας τρανή θυσία από πάνω : πενήντα κριάρια πλάι στους όχτους σου βαρβάτα να σου σφάξω, πα στις πηγές, όπου’ναι το άλσος σου κι ο ευωδιαστός βωμός σου. Τέτοιαν ευκή είχε κάμει ο γέροντας, μα εσύ το ναι δεν το’πες!
Τώρα που πίσω πια δεν έρχομαι στη γη την πατρική μου, ας πάρει τα μαλλιά μου ο Πάτροκλος ο αντρόκαρδος μαζί του.» (Μετάφραση : Ν.Καζαντζάκη-Ι.Θ.Κακριδή) Αυτή η συγκινητική προσφορά δείχνει καλά ποιες θρησκευτικές ιδέες οι ποταμοί ξυπνούσανε στις ψυχές των Ελλήνων, που έφταναν και ως τη θυσία των μαλλιών τους προς αυτούς, των μαλλιών τους που ήταν αναγκαίο στόλισμα εκείνης της φυσικής τους ομορφιάς, για την οποία ήταν τόσο περήφανοι.
Πίστευαν επίσης πως βρίσκανε στα νερά τους μια δύναμη κάθαρσης, ανάλογη με εκείνη που αναζητούσαν στα ιερά του Απόλλωνα. «Ποτέ των αείρροων ποταμιών τ’ομορφοκύλιστο νερό να μήν περνάς με τα πόδια, προτού να προσευχηθείς κοιτάζοντας την όμορφη ροή, νίβοντας τα χέρια στο πολυαγάπητο νερό. Όποιος περάσει ποτάμι με το κακό μέσα του και μ’άνιφτα χέρια, μ’αυτόν οι θεοί οργίζονται και βάσανα του δίνουν μετά».(Ησίοδος : Έργα και Ημέραι,737-741)
Σύμφωνα με τον Πλάτωνα (Κριτίας,V105-118) πριν το μεγάλο κατακλυσμό του Δευκαλίωνα, η Ακρόπολη ήταν τόσο μεγάλη, που έφτανε ως τον Ηριδανό και τον Ιλισσό και έπαιρνε μέσα και την Πνύκα και είχε σύνορό της το Λυκαβηττό .
Ήταν δε όλη σκεπασμένη με χώμα και είχε νερά μπόλικα και εξόν από λίγα μέρη ήταν στο πάνω μέρος ίσιωμα. Ο καιρός ήταν κάθε εποχή καλός. Κάποτε έπεσε πάρα πολύ βροχή και ξέγδαρε όλο το γύρω από αυτή χώμα και την έκανε γυμνή. Από την αρχαιότητα το «λεπτόγειον» και οι περιορισμένες βροχές έκαναν το πρόβλημα της λειψυδρίας μεγάλο για την Αθήνα. (βρίσκεται στον 38ο παράλληλο του βορείου ημισφαιρίου σε γεωγραφικό πλάτος 37΄΄58΄18΄68΄΄ και γεωγραφικό μήκος 23΄43΄, μέση θερμοκρασία 17,7ο και μέση θερμοκρασία Ιουλίου-Αυγούστου 32,4ο και 98 ημέρες του χρόνου βροχή, με ύψος νερού 393 χιλιοστόμετρα) Οι Αθηναίοι φρόντιζαν για την υδροδότηση ανοίγοντας πηγάδια, κατασκευάζοντας δεξαμενές για τη συλλογή βρόχινου νερού, κρήνες και υδραγωγεία. Κάποτε το λεκανοπέδιο Αττικής διασχιζόταν από μερικές εκατοντάδες ρέματα.
Ο Κηφισός, ο Ιλισός και ο Ηριδανός, μαζί με δύο μικρούς παραπόταμους, τον Κυκλοβόρο και το Σκίρωνα, άρδευαν την πεδιάδα των Αθηνών.
Το 1894 μια μεγάλη πυρκαγιά κατάκαψε την Αττική και όλα της τα δάση. Το φθινόπωρο έγινε μια μεγάλη νεροποντή και ακολούθησε δεύτερη καταστροφή. Τα πάντα πλημμύρισαν, ο Κηφισσός και ο Ιλισσός μεταφέροντας προς τη θάλασσα σκουπίδια και αποκαΐδια έφραξαν την έξοδό τους προς τη θάλασσα και πλημμύρισαν το Φάληρο, το Μοσχάτο κα την Καλλιθέα. Οι καταστροφές ήταν μεγάλες και υπήρχαν και ανθρώπινα θύματα.
Στην τελευταία δεκαετία του 20ου αιώνα, λόγω της επέκτασης της πόλης, έχουν μείνει ελάχιστα (Ποδονίφτης, Κοκκιναράς, Κακόρεμα, Λυκόρεμα, Κρυονέρι, Βαθύ ρέμα, Κρύα Βρύση, Αγία Τριάδα, Πικροδαφνέζα, Πικροφάφνη, Γερουλάνου, Σαρανταπόρου, Χελιδονού, Κατσικόρεμα, Αγίου Γεωργίου, Προφήτη Δανιήλ και λίγα ακόμα).
Τα υπόλοιπα μπαζώθηκαν ή καλύφθηκαν και πάνω τους κατασκευάστηκαν κτίρια, οδικές αρτηρίες και διάφορες άλλες κατασκευές (μέχρι και αεροδρόμιο!) ή έγιναν αγωγοί ομβρίων υδάτων και αποχετευτικοί αγωγοί.
Ο σημαντικός περιορισμός του αριθμού των ρεμάτων στο λεκανοπέδιο Αττικής και σε συνδυασμό με την αποψίλωση και την καύση ή εμπρησμό των λίγων δασών που απέμειναν στις παρυφές στα γύρω βουνά, καθιστά τον κίνδυνο των πλημμύρων εφιαλτικό.
Παράλληλα τα αντιπλημμυρικά έργα που εκτελούνται δεν καλύπτουν πάντοτε ολόκληρη τη χειμαρρική διαδρομή, αλλά περιορίζονται συνήθως στα τελευταία τμήματα της λεκάνης απορροής. Έτσι, προκαλούν περισσότερα προβλήματα από αυτά που επιλύουν.
http://7gym-zograf.att.sch.gr/activities/2004-05/TELIKO/teliko1n.htm
Διαδήλωση και πορεία στη Βουλή από φοιτητές
Επεισόδια και συμπλοκές με τα ΜΑΤ σημειώθηκαν χτες, κατά τη διάρκεια της πορείας φοιτητών προς τη Βουλή. Οι φοιτητές -στη πλειονότητα τους, της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς- πραγματοποίησαν διαδήλωση στο κέντρο της Αθήνας με συνθήματα κατά του μνημονίου αλλά και των σχεδίων της κυβέρνησης για τα ΑΕΙ. Οταν η πορεία έφτασε μπροστά στη Βουλή μια ομάδα επιτέθηκε με καδρόνια σε διμοιρία των ΜΑΤ , οι αστυνομικοί της οποίας, τους απώθησαν κάνοντας περιορισμένη χρήση χημικών . Κατά τη διάρκεια των επεισοδίων προσήχθησαν 5 άτομα αλλά λίγο αργότερα αφέθηκαν ελεύθεροι καθώς δεν προέκυψε τίποτα σε βάρος τους. Μετά από αυτό μια ομάδα διαδηλωτών κατέφυγε στο Πολυτεχνείο και στις 5 το απόγευμα έκανε πορεία στη Λ. Αλεξάνδρας με προορισμό τη ΓΑΔΑ.
Οταν έφτασαν όμως στην οδό Λουκάρεως η πορεία σταμάτησε , αφού στο μεταξύ είχαν αφεθεί ελεύθεροι οι 5 διαδηλωτές.< Οι δυνάμεις καταστολής, χωρίς κανένα πρόσχημα, έσπασαν μπλοκ των φοιτητικών συλλόγων, ξυλοκοπώντας και ποδοπατώντας αιμόφυρτους φοιτητές και προσέφυγαν σε συλλήψεις 5 διαδηλωτών, εκ των οποίων ο ένας νοσηλεύεται στο νοσοκομείο>, αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΥΝ. Οι φοιτητές πάντως, εμφανίζονται αποφασισμένοι να προχωρήσουν σε «κυλιόμενες» καταλήψεις πανεπιστημιακών σχολών, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τις αλλαγές, που προωθεί στην Ανώτατη Εκπαίδευση το υπουργείο Παιδείας.
Σε κατάληψη βρίσκονται ήδη 30 σχολές (κυρίως σε Αθήνα , Θεσσαλονίκη, Γιάννενα , Πάτρα) αριθμός που θα αυξηθεί σημαντικά έως και τη Δευτέρα , που έχει προγραμματισθεί ,συλλαλητήριο στη μνήμη του μαθητή Αλέξη Γρηγορόπουλου.
Οταν έφτασαν όμως στην οδό Λουκάρεως η πορεία σταμάτησε , αφού στο μεταξύ είχαν αφεθεί ελεύθεροι οι 5 διαδηλωτές.< Οι δυνάμεις καταστολής, χωρίς κανένα πρόσχημα, έσπασαν μπλοκ των φοιτητικών συλλόγων, ξυλοκοπώντας και ποδοπατώντας αιμόφυρτους φοιτητές και προσέφυγαν σε συλλήψεις 5 διαδηλωτών, εκ των οποίων ο ένας νοσηλεύεται στο νοσοκομείο>, αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΥΝ. Οι φοιτητές πάντως, εμφανίζονται αποφασισμένοι να προχωρήσουν σε «κυλιόμενες» καταλήψεις πανεπιστημιακών σχολών, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τις αλλαγές, που προωθεί στην Ανώτατη Εκπαίδευση το υπουργείο Παιδείας.
Σε κατάληψη βρίσκονται ήδη 30 σχολές (κυρίως σε Αθήνα , Θεσσαλονίκη, Γιάννενα , Πάτρα) αριθμός που θα αυξηθεί σημαντικά έως και τη Δευτέρα , που έχει προγραμματισθεί ,συλλαλητήριο στη μνήμη του μαθητή Αλέξη Γρηγορόπουλου.
ΚΟΖΑΝΗ , ΚΕΡΔΙΣΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ
«Ο τολμών νικά». Τα ιδρυτικά μέλη του Συνεταιρισμού Αρωματικών Φυτών Βοΐου Κοζάνης αντικατέστησαν τις επιδοτούμενες καλλιέργειες καπνού και σιτηρών, στράφηκαν πριν από έξι χρόνια στο βιομηχανικό ροζ τριαντάφυλλο και επιχειρηματικά δικαιώθηκαν.Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα της εφημερίδας «Το Έθνος», οι τολμηροί αυτοί καλλιεργητές ξεκίνησαν την παραγωγή ροδέλαιου από τριαντάφυλλο και τώρα λανσάρουν στην αγορά μια σειρά από υποπροϊόντα, με τελευταίο την μπουγάτσα με τριαντάφυλλο, που έκανε θραύση στην πρώτη πειραματική παρουσίασή της.
Αυτή τη στιγμή ο αριθμός τους ανέρχεται σε 18 και τα καλλιεργήσιμα στρέμματα σε 100, με προοπτική πενταπλασιασμού τα επόμενα χρόνια.
Το ροδέλαιο, προϊόν απόσταξης του τριαντάφυλλου είναι περιζήτητο από αρωματοποιίες και φαρμακευτικές εταιρείες, με την τιμή του στην χονδρική αγορά να ξεπερνά τα 6.000 ευρώ ανά λίτρο και στη λιανική να αγγίζει τα 15 ευρώ ανά γραμμάριο.
Σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου του Συνεταιρισμού Ν. Ξανθόπουλου στο «Έθνος», «η παραγωγή δίνει στρεμματική απόδοση πενταπλάσια από αυτήν των σιτηρών ή του καπνού, ενώ το τελικό προϊόν είναι από τα καλύτερα του κόσμου».
Το ροδέλαιο έχει και γαστριμαργικές εφαρμογές, καθώς πρόσφατα δύο εργαστήρια ζαχαροπλαστικής – αρτοποιημάτων σε Κοζάνη και Καστοριά το χρησιμοποίησαν για την Παρασκευή μιας αρωματικής μπουγάτσας!
http://www.econews.gr//
Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010
ΜΟΝΣΑΝΤΟ - ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

Το 91% των μεταλλαγμένων σπόρων κατασκευάζεται και ανήκει σε μία αμερικανοεβραϊκή εταιρεία, την Monsanto, η οποία δεν θέλει να γνωρίζουμε πότε τα μεταλλαγμένα βρίσκονται στην τροφή μας.
Η πλειονότητα των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο είναι αντίθετη με τα μεταλλαγμένα, διότι η γενετική μηχανική έχει συνδεθεί με κινδύνους για την υγεία, με την απώλεια της βιοποικιλότητας, την αυξημένη χρήση τοξικών ζιζανιοκτόνων και άλλα περιβαλλοντικά προβλήματα.
Πρωταρχικός σκοπός της Monsanto είναι να μετατρέψει τη γεωργία και την παραγωγή τροφίμων παγκοσμίως σε ένα μεγάλο γενετικό πείραμα. Ωστόσο, μέχρι τώρα η επιτυχία της ήταν πολύ περιορισμένη.
Η πλειονότητα των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο είναι αντίθετη με τα μεταλλαγμένα, διότι η γενετική μηχανική έχει συνδεθεί με κινδύνους για την υγεία, με την απώλεια της βιοποικιλότητας, την αυξημένη χρήση τοξικών ζιζανιοκτόνων και άλλα περιβαλλοντικά προβλήματα.
Πρωταρχικός σκοπός της Monsanto είναι να μετατρέψει τη γεωργία και την παραγωγή τροφίμων παγκοσμίως σε ένα μεγάλο γενετικό πείραμα. Ωστόσο, μέχρι τώρα η επιτυχία της ήταν πολύ περιορισμένη.
Το 85% των γενετικά τροποποιημένων καλλιεργειών είναι συγκεντρωμένο σε τρεις μόνο χώρες: τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Αργεντινή και τον Καναδά.
Επιπλέον, μέχρι σήμερα, μόνο τέσσερα γενετικά μεταλλαγμένα φυτά (βαμβάκι, ελαιοκράμβη, σόγια και καλαμπόκι) έχουν καλλιεργηθεί σε εμπορική κλίμακα. Συνολικά, οι γενετικά μεταλλαγμένες καλλιέργειες καλύπτουν λιγότερο από το 1% της καλλιεργήσιμης γης.Σε πολλά μέρη του κόσμου (π.χ. στην Ευρώπη, Ρωσία, Αφρική και στις περισσότερες ασιατικές χώρες) μεγάλες εταιρείες τροφίμων και λιανοπωλητές αρνούνται να πουλήσουν γενετικά τροποποιημένα τρόφιμα.
Πολλές κυβερνήσεις έχουν απαγορεύσει την καλλιέργεια μεταλλαγμένων φυτών ή αρνούνται να τα εισάγουν. Παρ’ όλα αυτά και παρά τις αυξανόμενες ενδείξεις ότι τα μεταλλαγμένα φυτά και τρόφιμα βλάπτουν το περιβάλλον
και αποτελούν κίνδυνο για την ανθρώπινη υγεία, η Monsanto εξακολουθεί να προσπαθεί να τα εισάγει στην παγκόσμια αγορά.
και αποτελούν κίνδυνο για την ανθρώπινη υγεία, η Monsanto εξακολουθεί να προσπαθεί να τα εισάγει στην παγκόσμια αγορά.
Πρόσφατα, η Monsanto γνωστοποίησε ότι θεωρεί την εισαγωγή του μεταλλαγμένου καλαμποκιού ως το επόμενο υψίστης σημασίας πεδίο μάχης.
Πρωταρχικός στόχος της είναι η Ευρώπη την οποία η Monsanto περιγράφει ως την «επόμενη ευκαιρία της», για να «επεκταθεί και να κυριαρχήσει στην παγκόσμια αγορά». Σκοπός της Monsanto είναι μέχρι το 2010 να έχει καλλιεργήσει σχεδόν 150.000.000 στρέμματα γενετικά τροποποιημένου καλαμποκιού στην Ευρώπη, όπως επεσήμανε πρόσφατα ο Αντιπρόεδρος της Εταιρείας Bret Begemann.
Τον Ιανουάριο του 2005 η Monsanto αναγκάστηκε να πληρώσει πρόστιμο 1,5 εκατομμύριο δολάρια Η.Π.Α. στην αμερικανική κυβέρνηση για δωροδοκία προς αξιωματούχους της Ινδονησίας που αποσκοπούσε στην αποφυγή ελέγχων στις νέες γενετικά μεταλλαγμένες καλλιέργειες βαμβακιού.
Η Monsanto παραδέχτηκε επίσης ότι είχε πληρώσει πάνω από 700.000 δολάρια Η.Π.Α. για δωροδοκίες προς διάφορους αξιωματούχους της Ινδονησίας μεταξύ του 1997 και του 2002, που προέρχονταν από τις πωλήσεις των εντομοκτόνων της στην Ινδονησία, πωλήσεις για τις οποίες είχε δώσει λανθασμένα στοιχεία
Τον Ιούνιο του 2005 κάποιο γερμανικό δικαστήριο διέταξε τη Monsanto να αποκαλύψει δημόσια μια έκθεση 1000 σελίδων την οποία είχε αποκρύψει και αφορούσε εργαστηριακές έρευνες σε αρουραίους που είχαν καταναλώσει το μεταλλαγμένο καλαμπόκι της εταιρείας ΜΟΝ863.
Η απόφαση ελήφθη μετά από εκστρατεία της Greenpeace για την απόκτηση δικαιώματος πρόσβασης στην έκθεση, όπως ορίζει η ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Η Monsanto προσπάθησε σθεναρά να εμποδίσει τη δημοσίευση της έκθεσης η οποία παρουσίαζε τις ανησυχίες που εκφράστηκαν για τις επιπτώσεις του μεταλλαγμένου καλαμποκιού στην υγεία των αρουραίων.
Σύμφωνα με έκθεση του Αφρικανικού Κέντρου για τη Βιοασφάλεια και της διεθνούς οργάνωσης Φίλοι της Γης:
Οι μεταλλαγμένες καλλιέργειες στην Αφρική δεν θα επιλύσουν το πρόβλημα της πείνας.
Οι περισσότερες μεταλλαγμένες καλλιέργειες που μέχρι σήμερα γίνονται για εμπορικούς σκοπούς προορίζονται για ζωοτροφές, και όχι για τη διατροφή, και καμία δεν έχει παρουσιαστεί ως μέσο για την αντιμετώπιση του προβλήματος της πείνας και της φτώχειας.
Η γλυκοπατάτα της Κένυας που χρηματοδοτείται από τη Monsanto αποτυγχάνει.
Η μεταλλαγμένη γλυκοπατάτα στην Κένυα παρουσιάστηκε ως βασική μεταλλαγμένη καλλιέργεια για να βοηθήσει τη γεωργία της Αφρικής.
Ωστόσο, στα τέλη του Ιανουαρίου του 2004 και ενώ είχαν δαπανηθεί περισσότερα από 10 εκατομμύρια δολάρια, τα αποτελέσματα των πειραμάτων που αποδείκνυαν ότι οι ισχυρισμοί ήταν ψευδείς, δημοσιεύτηκαν κρυφά. Τα αποτελέσματα αποκάλυψαν ότι οι μη γενετικά τροποποιημένες γλυκοπατάτες είχαν αποδώσει πολύ περισσότερο από τη μεταλλαγμένη ποικιλία.
Στα τέλη του 2005, η Νότιος Αφρική υιοθέτησε ακόμα και πάγωμα των νέων γενετικά μεταλλαγμένων καλλιεργειών εν αναμονή μιας μελέτης του Υπουργείου Εμπορίου και Βιομηχανίας που είχε ως αποτέλεσμα την απαγόρευση όλων των εισαγωγών του γενετικά τροποποιημένου καλαμποκιού από τις Η.Π.Α. στη Νότιο Αφρική.
Στα τέλη του 2005, η Νότιος Αφρική υιοθέτησε ακόμα και πάγωμα των νέων γενετικά μεταλλαγμένων καλλιεργειών εν αναμονή μιας μελέτης του Υπουργείου Εμπορίου και Βιομηχανίας που είχε ως αποτέλεσμα την απαγόρευση όλων των εισαγωγών του γενετικά τροποποιημένου καλαμποκιού από τις Η.Π.Α. στη Νότιο Αφρική.
Το βαμβάκι της Monsanto διαψεύδει τις προσδοκίες Ινδών αγροτών
Κάποια θυγατρική της Monsanto στην Ινδία, η Mahyco-Monsanto, προωθεί μεταλλαγμένο βαμβάκι από το 2003.
Η Monsanto ισχυρίζεται ότι το μεταλλαγμένο βαμβάκι (γνωστό επίσης ως «βαμβάκι Bt») μειώνει τις ζημιές των εντόμων, αυξάνει την παραγωγή και αυξάνει τα εισοδήματα των αγροτών.
Όμως οι ισχυρισμοί της Monsanto ποτέ δεν έγιναν πραγματικότητα καθώς την πρώτη καλλιεργητική περίοδο το μεταλλαγμένο βαμβάκι απέτυχε δραματικά.
Ένας συνασπισμός αγροτικών οργανώσεων από το Αντρά Πραντές, ένα από τα μεγαλύτερα κρατίδια της Ινδίας όπου καλλιεργούν βαμβάκι, δημοσίευσε την ακόλουθη δήλωση: «παρόλο που προωθούσαν το βαμβάκι Bt ισχυριζόμενοι ότι θα μείωνε το συνολικό κόστος της καλλιέργειας με τη μείωση των ψεκασμών και επομένως του κόστους της κατανάλωσης εντομοκτόνων, αυτό απέτυχε πλήρως.
Στην πραγματικότητα το κόστος της καλλιέργειας αυξήθηκα για όλες τις κατηγορίες αγροτών».Όμως, η Monsanto δεν παραδέχτηκε την αποτυχία των καλλιεργειών, ούτε αποζημίωσε στους αγρότες. Αντιθέτως, αύξησε τις προωθητικές ενέργειες για τη χρήση του βαμβακιού Bt την επόμενη περίοδο.
Το 1999, η Monsanto υποσχέθηκε δημόσια να μην χρησιμοποιήσει για εμπορικούς σκοπούς την «Τεχνολογία Εξολοθρευτής» (φυτά που τροποποιούνται γενετικά για να παράγουν στείρους σπόρους). Τώρα η Monsanto λέει ότι μπορεί τελικά να αναπτύξει ή να χρησιμοποιήσει τους σπόρους που ονομάζονται «αυτοκαταστροφικοί σπόροι».
Η νέα δέσμευση της Monsanto τον Φεβρουάριο του 2006 υπονοεί ότι σκοπεύει να χρησιμοποιήσει σπόρους της «Τεχνολογίας Εξολοθρευτής» σε προϊόντα που δεν προορίζονται για τη διατροφή και δεν αποκλείει και άλλες χρήσεις της «Τεχνολογίας Εξολοθρευτής» στο μέλλον.6Σε απάντηση, περισσότερες από 300 οργανώσεις διακήρυξαν ότι υποστηρίζουν μια παγκόσμια απαγόρευση της «Τεχνολογίας Εξολοθρευτής», ισχυριζόμενοι ότι οι στείροι σπόροι απειλούν τη βιοποικιλότητα και ότι θα καταστρέψουν τα μέσα συντήρησης και τις καλλιέργειες 1,4 δισεκατομμυρίων ανθρώπων που εξαρτώνται από τους σπόρους που συλλέγουν και επανακαλλιεργούν.
Οι σπόροι φυτεύονται, η σοδειά μαζεύεται και οι σπόροι φυτεύονται εκ νέου την επόμενη χρονιά. Οι περισσότεροι αγρότες δεν έχουν τη δυνατότητα να αγοράζουν νέους σπόρους κάθε χρόνο, έτσι η συλλογή και η επανακαλλιέργεια των σπόρων είναι ζωτικής σημασίας για την επιβίωσή τους και τον κύκλο της γεωργίας.
Με αυτό τον τρόπο καλλιεργείται η τροφή για χιλιάδες χρόνια.Με την «Τεχνολογία Εξολοθρευτής» της Monsanto, θα πουλούν σπόρους στους αγρότες για την καλλιέργεια των φυτών. Όμως αυτοί οι σπόροι έχουν τροποποιηθεί γενετικά, με αποτέλεσμα, όταν γίνεται η συγκομιδή της σοδειάς, όλοι οι νέοι σπόροι από αυτές τις καλλιέργειες να είναι στείροι (π.χ. νεκροί, άχρηστοι).
Με αυτόν τον τρόπο οι αγρότες αναγκάζονται να αγοράζουν κάθε χρόνο νέους σπόρους από τη Monsanto, προκειμένου να καλλιεργήσουν τα προϊόντα τους.
Σύμφωνα με τον Alejandro Argumedo της Ένωσης ANDES (Πάρκο της Πατάτας στο Crusco του Περού), «Οι αγρότες και οι ιθαγενείς σε όλο τον κόσμο δεν μπορούν να εμπιστευτούν τη Monsanto».
Η υπόσχεση την οποία δεν τήρησε η Monsanto είναι μια πολύ μεγάλη προδοσία, διότι οι ιθαγενείς και οι αγρότες, κρατώντας τους σπόρους, εξασφαλίζουν τη διατροφική ασφάλεια και την αυτοδιάθεσή τους».
Το 2005 έκθεση του Κέντρου για τη Διατροφική Ασφάλεια παρουσιάζει με τεκμήρια αγωγές της Monsanto κατά Αμερικανών αγροτών, αποκαλύπτοντας χιλιάδες ανακρίσεις, σχεδόν 100 αγωγές και πολυάριθμες πτωχεύσεις. Μετά από εκτεταμένες έρευνες και πολυάριθμες συνεντεύξεις με αγρότες και δικηγόρους, το Κέντρο για τη Διατροφική Ασφάλεια ανακάλυψε ότι η Monsanto έχει κάνει χρήση σκληρών ανακρίσεων και ανηλεών διώξεων που έχουν ουσιαστικά αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο πολλοί Αμερικανοί αγρότες καλλιεργούν τη γη τους.
Το μεγαλύτερο καταγεγραμμένο ποσό που έχει λάβει μέχρι σήμερα η Monsanto με απόφαση του δικαστηρίου είναι 3.052.800 $, ως αποτέλεσμα αγωγής που έγινε σε κάποιον αγρότη.
Τα συνολικά καταγεγραμμένα ποσά που έχει λάβει η Monsanto ανέρχονται
σε 15.253.602,82 $.
Οι αγρότες έχουν πληρώσει κατά μέσο όρο 412.259,54 $ μετά από καταδικαστικές αποφάσεις.
Κανένας αγρότης δεν είναι ασφαλής από τη δύναμη επιρροής της Monsanto.
Έχει γίνει αγωγή σε αγρότες ακόμα και για το γεγονός ότι ο αγρός τους επιμολύνθηκε από τη γύρη ή τον σπόρο μεταλλαγμένης καλλιέργειας άλλου αγρότη˙ από γενετικά μεταλλαγμένους σπόρους της προηγούμενης χρονιάς που ξεπετάχτηκαν, ή «είχαν επιζήσει και φύτρωσαν», σε αγρούς με μη μεταλλαγμένες ποικιλίες την επόμενη χρονιά.
Απειλούσε να κάψει ζωντανή υπάλληλο του Ο.Α.Ε.Ε.
Ένα πρωτοφανές περιστατικό βίας διαδραματίστηκε το πρωί σε κτίριο του Ο.Α.Ε.Ε, οταν 50χρονος σε έξαλλη κατάσταση επιτέθηκε σε υπάλληλο, την έδεσε με σύρμα στην καρέκλα της και απειλούσε να την κάψει ζωντανή.
Ο 50χρονος ζητούσε να μειωθεί το πρόστιμο που του είχε ορισθει απο τον Ο.Α.Ε.Ε. Το περιστατικό έγινε οταν ο δράστης εισέβαλε στο κτίριο που βρισκεται που βρίσκεται στη συμβολή των οδών Τσίλερ και Πατησίων και κατευθύνθηκε στον τρίτο όροφο. Άρπαξε την υπάλληλο υπηρεσίας την έδεσε στην καρέκλα και αφού την την περιέλουσε με βενζίνη, απειλούσε να την κάψει με τον αναπτήρα του.
Το τρομακτικό σκηνικό, πήρε τέλος με την επέμβαση υπάλληλων που συνέλαβαν το δράστη. Ο 50χρονος οδηγήθηκε στην Αστυνομια όπου το θύμα αναμένεται να καταθέσει μήνυση.
http://www.tanea.gr/
Ο 50χρονος ζητούσε να μειωθεί το πρόστιμο που του είχε ορισθει απο τον Ο.Α.Ε.Ε. Το περιστατικό έγινε οταν ο δράστης εισέβαλε στο κτίριο που βρισκεται που βρίσκεται στη συμβολή των οδών Τσίλερ και Πατησίων και κατευθύνθηκε στον τρίτο όροφο. Άρπαξε την υπάλληλο υπηρεσίας την έδεσε στην καρέκλα και αφού την την περιέλουσε με βενζίνη, απειλούσε να την κάψει με τον αναπτήρα του.
Το τρομακτικό σκηνικό, πήρε τέλος με την επέμβαση υπάλληλων που συνέλαβαν το δράστη. Ο 50χρονος οδηγήθηκε στην Αστυνομια όπου το θύμα αναμένεται να καταθέσει μήνυση.
http://www.tanea.gr/
ΣΕΒ: Πρόταση «σοκ» για εργασία και το Σάββατο
Επιστροφή στο καθεστώς εργασίας και το Σάββατο προτείνει ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών, με χορήγηση συμπληρωματικής ανάπαυσης, καθώς και συμψηφισμό των υπερωριών με μείωση του ωραρίου εργασίας, σε ορίζοντα τετραμήνου, με σκοπό «την άρση των εμποδίων στην επιχειρηματικότητα».Ειδικότερα, προτείνει ως λύση το συμψηφισμό της υπέρβασης του ημερήσιου ωραρίου που πραγματοποιείται εντός της εβδομάδας έως δύο ώρες πέραν του οκταώρου και να επιτρέπεται η απασχόληση την έκτη ημέρα με χορήγηση αναπληρωματικής ανάπαυσης.
Στα εργασιακά, οι προτάσεις του ΣΕΒ περιλαμβάνουν ακόμη τη μείωση κατά 50% (από 8% σε 4 %) του ποσοστού των προσλήψεων που καλύπτεται υποχρεωτικά από ειδικές κατηγορίες εργαζομένων (άτομα με ειδικές ανάγκες, πολύτεκνους, κ.ά.), την αναθεώρηση της λίστας των βαρέων και ανθυγιεινών επαγγελμάτων, καθώς και τη μείωση των σφαλιστικών εισφορών.
Ο ΣΕΒ παρέδωσε σήμερα μελέτη για «τα εμπόδια στην επιχειρηματικότητα» στον υπουργό Ανάπτυξης Μ. Χρυσοχοΐδη.Τα εμπόδια που καταγράφονται ξεπερνούν τα 230 (η υποχρέωση από το Μνημόνιο ήταν να καταγραφούν 30) και εκτείνονται σε ολόκληρη τη διάρκεια ζωής της επιχείρησης: από την αδειοδότηση και την καθημερινή λειτουργία μέχρι το κλείσιμο και την εκκαθάριση της εταιρίας.
Είναι χαρακτηριστικό, σύμφωνα με όσα λέει ο ΣΕΒ, ότι το Δημόσιο βάζει εμπόδια ακόμη και στις εξαγωγές προϊόντων ή τις προσλήψεις προσωπικού. Για παράδειγμα, όπως αναφέρει, στις προσλήψεις η διαδικασία προβλέπει τήρηση ειδικού βιβλίου, αναγγελία της πρόσληψης στον ΟΑΕΔ, υποβολή πίνακα προσωπικού στην επιθεώρηση εργασίας κ.ά., ενώ για τις εξαγωγές το κράτος πέρα από την καθυστέρηση επιστροφής του ΦΠΑ, μεταξύ άλλων δεν αναγνωρίζει τις δαπάνες για εμπορικά ταξίδια και δεν επιτρέπει την προσωρινή εξαγωγή προϊόντων που προορίζονται για εκθέσεις στο εξωτερικό.
Σύμφωνα με την έκθεση του ΣΕΒ, στα «περίεργα» των κρατικών παρεμβάσεων στην οικονομία περιλαμβάνονται ακόμη τα όρια στο ύψος των αποθηκών που είναι 11-12 μέτρα και το γεγονός πως το υπουργείο Μεταφορών θεωρεί τα άδεια κοντέινερ ως εμπορεύματα, με αποτέλεσμα να μην επιτρέπεται η μεταφορά τους από τα ΙΧ φορτηγά, ιδιοκτησίας των επιχειρήσεων, αλλά να γίνεται υποχρεωτικά από τα ΔΧ, έναντι κομίστρου.
Ο ΣΕΒ ζητεί, μεταξύ άλλων, να καταργηθούν τα χαρτόσημα, μεγαρόσημα, παράβολα, να παύσει η υποχρεωτική εγγραφή των επιχειρήσεων στα επιμελητήρια και η υποχρεωτική δημοσίευση των ισολογισμών στις εφημερίδες, καθώς και να καταργηθεί το αγγελιόσημο στις διαφημίσεις και το τέλος υπέρ της ΕΡΤ που εισπράττεται μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ. Επίσης, ο ΣΕΒ προτείνει την κατάργηση των επιβαρύνσεων υπέρ τρίτων στις οποίες περιλαμβάνονται το δικαίωμα εκτελωνιστικών εργασιών (ΔΕΤΕ), οι εισφορές σε φάρμακα, δίδακτρα, εισιτήρια πλοίων, καύσιμα, αλεύρια, εισιτήρια θεάτρων και κινηματογράφων, στο ελαιόλαδο (για την καταπολέμηση του δάκου) και στα κεριά (για το ταμείο κληρικών).
Ο σύνδεσμος εισηγείται επιπλέον απελευθέρωση (κατάργηση των ελάχιστων αμοιβών) για δικηγόρους, συμβολαιογράφους και μηχανικούς, καθώς και «εξορθολογισμό» των κομίστρων στις αστικές συγκοινωνίες και τα ταξί. Στο μέτωπο των τιμών, οι επιχειρήσεις ζητούν ακόμη απελευθέρωση των περιθωρίων κέρδους στα οπωροκηπευτικά, αλλαγή του τρόπου τιμολόγησης των φαρμάκων, κατάργηση της διατίμησης στα κυλικεία των πλοίων, κατάργηση της έκδοσης τιμολογίων από τους αγρότες, όπως επίσης και της υποχρέωσης των επιχειρήσεων να ενημερώνουν το υπουργείο Ανάπτυξης για τις αυξήσεις τιμών και την Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις εξαγορές - συγχωνεύσεις.
Ζητεί επίσης «ορθολογική» τιμολόγηση της ηλεκτρικής ενέργειας, του φυσικού αερίου και του νερού, όπως επίσης και των λιμενικών υπηρεσιών.
Προτείνει εξάλλου κατάργηση των περιορισμών για εγκατάσταση-επέκταση-εκσυγχρονισμό βιομηχανιών και αποθηκών στην Αττική, απελευθέρωση των μεταφορών με ελεύθερες άδειες για ΙΧ φορτηγά, απελευθέρωση της παραγωγής ψωμιού από κατεψυγμένη ζύμη (bake off), κατάργηση του περιορισμού τα φαρμακεία να ανήκουν κατά 51% σε φαρμακοποιούς και των περιθωρίων κέρδους των φαρμακείων, κατάργηση της ενιαίας τιμής βιβλίου, μείωση των τελών κινητής τηλεφωνίας και επιβολή ΦΠΑ στα ΕΛΤΑ. Συνολικά, η μελέτη του ΣΕΒ εντοπίζει τις πηγές των εμποδίων στους εξής παράγοντες:
- Συναρμοδιότητες υπουργείων και φορέων (αλληλοεπικαλύψεις).- Έλλειψη συνεργασίας συναρμοδίων υπηρεσιών.- Παρεμβολή Επιμελητηρίων και επαγγελματικών συνδέσμων κυρίως για είσπραξη μη ανταποδοτικών αμοιβών ή υποχρεωτική χρήση των υπηρεσιών τους.
- Άγνοια λειτουργίας της αγοράς. Μη συνεργασία με την επιχειρηματική κοινότητα.- Έλλειψη χωροταξικού σχεδιασμού.
- Πολυνομία.
- Νοοτροπία κρατικού παρεμβατισμού.
Τονίζει ακόμη ότι τα περισσότερα από τα εμπόδια δεν αφορούν ένα υπουργείο ή φορέα, αλλά περισσότερες υπηρεσίες του κράτους.
Για παράδειγμα, η βιομηχανία τροφίμων εποπτεύεται ή ελέγχεται από έξι υπουργεία: Αγροτικής Ανάπτυξης, Ανάπτυξης, Υγείας, Οικονομικών, Θαλασσίων Υποθέσεων και Εργασίας.
http://www.tanea.gr
Στα εργασιακά, οι προτάσεις του ΣΕΒ περιλαμβάνουν ακόμη τη μείωση κατά 50% (από 8% σε 4 %) του ποσοστού των προσλήψεων που καλύπτεται υποχρεωτικά από ειδικές κατηγορίες εργαζομένων (άτομα με ειδικές ανάγκες, πολύτεκνους, κ.ά.), την αναθεώρηση της λίστας των βαρέων και ανθυγιεινών επαγγελμάτων, καθώς και τη μείωση των σφαλιστικών εισφορών.
Ο ΣΕΒ παρέδωσε σήμερα μελέτη για «τα εμπόδια στην επιχειρηματικότητα» στον υπουργό Ανάπτυξης Μ. Χρυσοχοΐδη.Τα εμπόδια που καταγράφονται ξεπερνούν τα 230 (η υποχρέωση από το Μνημόνιο ήταν να καταγραφούν 30) και εκτείνονται σε ολόκληρη τη διάρκεια ζωής της επιχείρησης: από την αδειοδότηση και την καθημερινή λειτουργία μέχρι το κλείσιμο και την εκκαθάριση της εταιρίας.
Είναι χαρακτηριστικό, σύμφωνα με όσα λέει ο ΣΕΒ, ότι το Δημόσιο βάζει εμπόδια ακόμη και στις εξαγωγές προϊόντων ή τις προσλήψεις προσωπικού. Για παράδειγμα, όπως αναφέρει, στις προσλήψεις η διαδικασία προβλέπει τήρηση ειδικού βιβλίου, αναγγελία της πρόσληψης στον ΟΑΕΔ, υποβολή πίνακα προσωπικού στην επιθεώρηση εργασίας κ.ά., ενώ για τις εξαγωγές το κράτος πέρα από την καθυστέρηση επιστροφής του ΦΠΑ, μεταξύ άλλων δεν αναγνωρίζει τις δαπάνες για εμπορικά ταξίδια και δεν επιτρέπει την προσωρινή εξαγωγή προϊόντων που προορίζονται για εκθέσεις στο εξωτερικό.
Σύμφωνα με την έκθεση του ΣΕΒ, στα «περίεργα» των κρατικών παρεμβάσεων στην οικονομία περιλαμβάνονται ακόμη τα όρια στο ύψος των αποθηκών που είναι 11-12 μέτρα και το γεγονός πως το υπουργείο Μεταφορών θεωρεί τα άδεια κοντέινερ ως εμπορεύματα, με αποτέλεσμα να μην επιτρέπεται η μεταφορά τους από τα ΙΧ φορτηγά, ιδιοκτησίας των επιχειρήσεων, αλλά να γίνεται υποχρεωτικά από τα ΔΧ, έναντι κομίστρου.
Ο ΣΕΒ ζητεί, μεταξύ άλλων, να καταργηθούν τα χαρτόσημα, μεγαρόσημα, παράβολα, να παύσει η υποχρεωτική εγγραφή των επιχειρήσεων στα επιμελητήρια και η υποχρεωτική δημοσίευση των ισολογισμών στις εφημερίδες, καθώς και να καταργηθεί το αγγελιόσημο στις διαφημίσεις και το τέλος υπέρ της ΕΡΤ που εισπράττεται μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ. Επίσης, ο ΣΕΒ προτείνει την κατάργηση των επιβαρύνσεων υπέρ τρίτων στις οποίες περιλαμβάνονται το δικαίωμα εκτελωνιστικών εργασιών (ΔΕΤΕ), οι εισφορές σε φάρμακα, δίδακτρα, εισιτήρια πλοίων, καύσιμα, αλεύρια, εισιτήρια θεάτρων και κινηματογράφων, στο ελαιόλαδο (για την καταπολέμηση του δάκου) και στα κεριά (για το ταμείο κληρικών).
Ο σύνδεσμος εισηγείται επιπλέον απελευθέρωση (κατάργηση των ελάχιστων αμοιβών) για δικηγόρους, συμβολαιογράφους και μηχανικούς, καθώς και «εξορθολογισμό» των κομίστρων στις αστικές συγκοινωνίες και τα ταξί. Στο μέτωπο των τιμών, οι επιχειρήσεις ζητούν ακόμη απελευθέρωση των περιθωρίων κέρδους στα οπωροκηπευτικά, αλλαγή του τρόπου τιμολόγησης των φαρμάκων, κατάργηση της διατίμησης στα κυλικεία των πλοίων, κατάργηση της έκδοσης τιμολογίων από τους αγρότες, όπως επίσης και της υποχρέωσης των επιχειρήσεων να ενημερώνουν το υπουργείο Ανάπτυξης για τις αυξήσεις τιμών και την Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις εξαγορές - συγχωνεύσεις.
Ζητεί επίσης «ορθολογική» τιμολόγηση της ηλεκτρικής ενέργειας, του φυσικού αερίου και του νερού, όπως επίσης και των λιμενικών υπηρεσιών.
Προτείνει εξάλλου κατάργηση των περιορισμών για εγκατάσταση-επέκταση-εκσυγχρονισμό βιομηχανιών και αποθηκών στην Αττική, απελευθέρωση των μεταφορών με ελεύθερες άδειες για ΙΧ φορτηγά, απελευθέρωση της παραγωγής ψωμιού από κατεψυγμένη ζύμη (bake off), κατάργηση του περιορισμού τα φαρμακεία να ανήκουν κατά 51% σε φαρμακοποιούς και των περιθωρίων κέρδους των φαρμακείων, κατάργηση της ενιαίας τιμής βιβλίου, μείωση των τελών κινητής τηλεφωνίας και επιβολή ΦΠΑ στα ΕΛΤΑ. Συνολικά, η μελέτη του ΣΕΒ εντοπίζει τις πηγές των εμποδίων στους εξής παράγοντες:
- Συναρμοδιότητες υπουργείων και φορέων (αλληλοεπικαλύψεις).- Έλλειψη συνεργασίας συναρμοδίων υπηρεσιών.- Παρεμβολή Επιμελητηρίων και επαγγελματικών συνδέσμων κυρίως για είσπραξη μη ανταποδοτικών αμοιβών ή υποχρεωτική χρήση των υπηρεσιών τους.
- Άγνοια λειτουργίας της αγοράς. Μη συνεργασία με την επιχειρηματική κοινότητα.- Έλλειψη χωροταξικού σχεδιασμού.
- Πολυνομία.
- Νοοτροπία κρατικού παρεμβατισμού.
Τονίζει ακόμη ότι τα περισσότερα από τα εμπόδια δεν αφορούν ένα υπουργείο ή φορέα, αλλά περισσότερες υπηρεσίες του κράτους.
Για παράδειγμα, η βιομηχανία τροφίμων εποπτεύεται ή ελέγχεται από έξι υπουργεία: Αγροτικής Ανάπτυξης, Ανάπτυξης, Υγείας, Οικονομικών, Θαλασσίων Υποθέσεων και Εργασίας.
http://www.tanea.gr
"Σπίθα» ονομάζεται το κίνημα του Μίκη Θεοδωράκη

Την ίδρυση Κινήματος Ανεξάρτητων Πολιτών με την ονομασία «Σπίθα» ανακοίνωσε την Τετάρτη ο μουσικοσυνθέτης Μίκης Θεοδωράκης.
Ο κ. Θεοδωράκης, στην ομιλία του, κάλεσε τους Έλληνες σε «ανυπακοή» απέναντι στις κυβερνητικές αποφάσεις, οι οποίες, όπως είπε, προέρχονται από τις ΗΠΑ, το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και την Ευρωπαϊκή Ένωση, και «εκχωρούν τα εθνικά μας κυριαρχικά δικαιώματα στις ξένες δυνάμεις».
Στην ομιλία του, που διήρκεσε 2,5 ώρες, ο Μίκης Θεοδωράκης ανέπτυξε τις θέσεις του Κινήματος, το οποίο, όπως ανέφερε, δεν αποσκοπεί να μετατραπεί σε πολιτικό κόμμα.
Ο κ. Θεοδωράκης, στην ομιλία του, κάλεσε τους Έλληνες σε «ανυπακοή» απέναντι στις κυβερνητικές αποφάσεις, οι οποίες, όπως είπε, προέρχονται από τις ΗΠΑ, το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και την Ευρωπαϊκή Ένωση, και «εκχωρούν τα εθνικά μας κυριαρχικά δικαιώματα στις ξένες δυνάμεις».
Στην ομιλία του, που διήρκεσε 2,5 ώρες, ο Μίκης Θεοδωράκης ανέπτυξε τις θέσεις του Κινήματος, το οποίο, όπως ανέφερε, δεν αποσκοπεί να μετατραπεί σε πολιτικό κόμμα.
Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010
Ανακούφιση, αλλά μόνο για την κυβέρνηση, η παράταση αποπληρωμής του δανείου. Αναπότρεπτη η αναδιάρθρωση
Ανάσα ανακούφισης έδωσε οπωσδήποτε στην κυβέρνηση Παπανδρέου η δημοσιοποίηση της από καιρό κυοφορούμενης πρόθεσης της ΕΕ και του ΔΝΤ να παρατείνουν, πιθανότατα από τα 5 στα 11 χρόνια, την περίοδο αποπληρωμής του δανείου των 110 δισεκατομμυρίων ευρώ που προκάλεσε το Μνημόνιο.Κερδίζοντας χρόνο έναντι της καταβολής φυσικά υπερδιπλάσιων τόκων, η κυβέρνηση Παπανδρέου μεταθέτει πρωτίστως το πρόβλημα σε κάποια άλλη, άγνωστη κυβέρνηση του μακρινού μέλλοντος που σίγουρα δεν θα είναι αυτή.
Ενδιαμέσως, χαλαρώνει προσωρινά ο κίνδυνος άμεσης χρεοκοπίας της χώρας, δεν λύνεται όμως κατά κανένα τρόπο το πρόβλημα του δημόσιου χρέους. Δεν αποκλείεται μάλιστα καθόλου να γίνει χειρότερο, μακροπρόθεσμα.
Την επιμήκυνση της αποπληρωμής, η ΕΕ και το ΔΝΤ δεν την έκαναν φυσικά λόγω της καλής τους της καρδιάς, αλλά επειδή αυτή ήταν η μοναδική οδός για να πάρουν τα λεφτά τους.
Χωρίς επιμήκυνση, απλούστατα η Ελλάδα θα είχε ήδη χρεοκοπήσει από το 2013 το αργότερο και θα έχαναν τα λεφτά τους!
Οι αριθμοί είναι αδιάψευστοι και αποτυπώνονται εξαιρετικά σε ένα άκρως αποκαλυπτικό και λεπτομερές ρεπορτάζ του συναδέλφου Κώστα Αντωνάκου στο «Έθνος της Κυριακής».
Το Δημόσιο θα έπρεπε με βάση τους μέχρι τώρα ισχύοντες όρους του δανείου να δανειστεί κατά τη διετία 2013-2014 πάνω από… 160 (!) δισεκατομμύρια ευρώ, με βοήθεια από το «πακέτο στήριξης» μόλις 8 δισεκατομμύρια.
Με δημόσιο χρέος που θα έχει φτάσει το 2013 στο αστρονομικό ύψος του 155% έως 160% του ΑΕΠ λόγω του δανείου του Μνημονίου, η Ελλάδα θα έπρεπε δηλαδή το 2013-2014 να βγει στις αγορές και να αναζητήσει δάνεια ύψους άνω των 150 δισεκατομμυρίων! Ούτε ως ανέκδοτο δεν μπορεί να ισχυριστεί κανείς ότι θα τα έβρισκε, φυσικά…
Τα ποσά αυτά θα επαναπροσδιοριστούν βεβαίως όταν αποφασιστούν, τον Ιανουάριο κατά πάσα πιθανότητα, οι συγκεκριμένοι όροι της επιμήκυνσης – διάρκεια και επιτόκιο. Η άμεση πίεση θα χαλαρώσει, αλλά το συνολικό δανειακό βάρος προφανώς θα γίνει επαχθέστερο αφού παρατείνεται η διάρκεια των δανείων.
Υπάρχουν δύο λύσεις για να μπορέσει να ανταποκριθεί η Ελλάδα στο πρόβλημα. Η πρώτη και ιδανική θα ήταν να σημειωθεί στη χώρα μια έκρηξη ανάπτυξης, η οποία θα επέτρεπε την αποπληρωμή των δανείων. Η λύση αυτή ανήκει για την ώρα στη σφαίρα της φαντασίας, καθώς λόγω των μέτρων λιτότητας του Μνημονίου η χώρα όχι μόνο δεν αναπτύσσεται, αλλά βουλιάζει όλο και βαθύτερα.
Η δεύτερη λύση είναι να αλλάξουν εκ νέου και αυτή τη φορά ριζικά οι όροι του χρέους. Εδώ έχουμε πάλι δύο γενικές υποπεριπτώσεις. Η πρώτη και καλύτερη, η οποία συνιστά καθολική λύση για όλες τις χώρες της ευρωζώνης και της ΕΕ, είναι να αλλάξει γραμμή η Γερμανία και να επιτρέψει στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα να δανείζει απευθείας τα κράτη, με μακροπρόθεσμα δάνεια χαμηλού επιτοκίου (π.χ. 1% ή 2%).
Σε μια τέτοια περίπτωση το δημόσιο χρέος κάθε χώρας θα καταλήξει τελικά σε μεγάλο μέρος στην ΕΚΤ και η εξυπηρέτησή του θα γίνει απολύτως χειρίσιμη, αφού θα υποστεί δραστική μείωση λόγω των χαμηλών επιτοκίων. Αυτή η λύση συναντά τη σφοδρή αντίδραση του Βερολίνου.
Η δεύτερη υποπερίπτωση λύσης που απομένει αναγκαστικά είναι η αναδιάρθρωση του ελληνικού δημόσιου χρέους, όσο και αν την αρνούνται η κυβέρνηση Παπανδρέου και οι ηγέτες και οι αξιωματούχοι της ευρωζώνης και της ΕΕ.
Δεν ωφελεί να κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας. Αποκλείεται η Ελλάδα να αποπληρώσει δάνεια εκατοντάδων δισεκατομμυρίων ευρώ στο ορατό μέλλον. Στο ΔΝΤ συζητούν ήδη να μας δώσουν το 2012 ή το 2013 νέο δάνειο για να αποπληρώσουμε τις δόσεις του δανείου των 110 δισεκατομμυρίων του «πακέτου σωτηρίας». Επί πόσο διάστημα θα μπορεί να συνεχίζεται αυτό;
Αν κάτι δεν αλλάξει ριζικά στο θέμα του δημόσιου χρέους των κρατών της ευρωζώνης και μάλιστα σύντομα, είναι προφανές ότι ο δρόμος αυτός οδηγεί σε αδιέξοδο.
Η λύση: Η χρεοκοπία κρατών σώζει το ευρώ!
Κατηγορηματικοί είναι οι «Τάιμς της Νέας Υόρκης» σε κύριο άρθρο τους: «Αν δεν επιτραπεί στην Ελλάδα και την Ιρλανδία να αναδιαρθρώσουν το χρέος τους, θα χωλαίνουν για χρόνια» τονίζουν απερίφραστα. Έχουν δίκιο, όπως και όλοι εκείνοι οι προοδευτικοί οικονομολόγοι του διεθνούς στερεώματος που υποστηρίζουν την ίδια άποψη.
Το γεγονός ότι ακόμη και οι Γερμανοί αποδίδουν στρατηγική σημασία στο πέρασμα -στη σύνοδο κορυφής της ΕΕ- των διαδικασιών «συντεταγμένης χρεοκοπίας» των κρατών – μελών της, υποδηλώνει ότι όχι μόνο για τη σωτηρία των κρατών, αλλά και για τη διάσωση του ευρώ ο μοναδικός δρόμος είναι η αναδιάρθρωση του χρέους – δηλαδή η χρεοκοπία κρατών!
Γιώργος Δελαστίκ – Έθνος
Οι πρώτες υποχρεωτικές μετατάξεις στο Δημόσιο
Την υποχρεωτική μετάταξη 1.700 υπαλλήλων από τις νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις στους δήμους μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου του 2010, προβλέπει εγκύκλιος του υπουργείου Εσωτερικών που υπογράφει ο αρμόδιος υφυπουργός Γιώργος Ντόλιος.
Θα πραγματοποιηθούν αναγκαστικές μετακινήσεις νομαρχιακών υπαλλήλων, οι οποίοι απασχολούνται στον τομέα της πολεοδομίας και στον τομέα της κοινωνικής αλληλεγγύης και κοινωνικής πρόνοιας, κυρίως στις διευθύνσεις καταβολής προνοιακών επιδομάτων. Επίσης στην αρμοδιότητα των δήμων περιέρχονται και τα νομαρχιακά ΚΕΠ με το προσωπικό που απασχολούν.
Οι μετατάξεις των συγκεκριμένων υπαλλήλων υλοποιούνται στο πλαίσιο της μεταφοράς αρμοδιοτήτων και προσωπικού από τον β’ στον α’ βαθμό αυτοδιοίκησης, που προβλέπει ο «Καλλικράτης». Μετά την ολοκλήρωση των εθελοντικών μετατάξεων, όπου δήλωσαν συμμετοχή 1.500 υπάλληλοι των νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων, πραγματοποιούνται και οι υποχρεωτικές μετακινήσεις προσωπικού, προκειμένου να στελεχωθούν οι υπηρεσίες που μεταφέρονται στους δήμους. Με τη συγκεκριμένη εγκύκλιο ολοκληρώνεται το πρώτο «κύμα» μετατάξεων του «Καλλικράτη» προς τους δήμους, περίπου 3.500 υπαλλήλων για να στελεχωθούν και να λειτουργήσουν με επιτυχία από 1-1-2011 οι μεταφερόμενες υπηρεσίες στον α’ βαθμό τοπικής αυτοδιοίκησης.
Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας των υποχρεωτικών μετατάξεων, υπουργείο και ΟΤΑ θα επισπεύσουν τις διαδικασίες για τη στελέχωση των υπηρεσιών. Το μεγαλύτερο βάρος έχει δοθεί στους δήμους όπου ο «Καλλικράτης» έχει μεταφέρει το σύνολο των αρμοδιοτήτων που έχουν άμεση σχέση με την εξυπηρέτηση του πολίτη. Παράλληλα βρίσκεται σε εξέλιξη η δημοπράτηση 267 έργων για την ενοποίηση των πληροφοριακών συστημάτων στους συνενούμενους ΟΤΑ.
Οι δήμοι προετοιμάζονται πυρετωδώς έτσι ώστε με τον νέο χρόνο να έχουν τη δυνατότητα παροχής περισσότερων υπηρεσιών προς τους δημότες και να αποφύγουν καθυστερήσεις που θα οφείλονται στην έλλειψη προσωπικού ή στη μη συμβατότητα των πληροφοριακών συστημάτων.
Ποιοι, πού και πώς μετατάσσονται. Η διαδικασία
Μέχρι και τις 20-12-2010 θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία μετάταξης του συνόλου των μόνιμων και αορίστου χρόνου υπαλλήλων, οι οποίοι υπηρετούσαν την 1-1-2010 στις υπηρεσιακές μονάδες των νομαρχιών στους τομείς της πολεοδομίας και της κοινωνικής προστασίας. Για παράδειγμα, εάν από τη διεύθυνση πολεοδομίας μίας νομαρχίας όπου υπηρετούσαν 9 υπάλληλοι την 1-1-2010, οι 3 ζήτησαν την εθελοντική τους μετακίνηση σε δήμο, τότε, σύμφωνα με την εγκύκλιο, θα μετακινηθούν υποχρεωτικά και οι υπόλοιποι 6 εργαζόμενοι. Οι διατάξεις δεν αφορούν τους αποσπασμένους υπαλλήλους από άλλες υπηρεσίες. Οι μετατάξεις των νομαρχιακών υπαλλήλων θα πραγματοποιηθούν στον δήμο της έδρας του νομού ή στον δήμο που λειτουργούσε η αποκεντρωμένη νομαρχιακή υπηρεσία.
Αρχικά θα ενημερωθεί ο γενικός γραμματέας της περιφέρειας από τις διευθύνσεις προσωπικού των νομαρχιών για τους υπαλλήλους που υπηρετούσουν την 1-1-2010 στις υπηρεσιακές μονάδες που μεταφέρονται στους δήμους. Οι διευθύνσεις προσωπικού μεταφέρουν τους φακέλους των συγκεκριμένων υπαλλήλων στην περιφέρεια όπου ο γενικός γραμματέας υπογράφει άμεσα τις διαπιστωτικές πράξεις, με τις οποίες μεταφέρονται στους δήμους, σε προσωποπαγείς θέσεις αντίστοιχης κατηγορίας, εκπαιδευτικής βαθμίδας, κλάδου ή ειδικότητας.
Οι μετατασσόμενοι υπάλληλοι στην πλειονότητά τους δεν θα μετακινηθούν σε άλλα γραφεία και θα παραμείνουν στους χώρους όπου είχαν αρχικά εγκατασταθεί.
Υπάλληλοι νομαρχιακών ΚΕΠ: Με την ίδια σχέση εργασίας
Όλοι οι εργαζόμενοι στα νομαρχιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών μετατάσσονται με την ίδια σχέση εργασίας που διαθέτουν στους δήμους όπου λειτουργούν σήμερα οι υπηρεσίες. Οι μετατάξεις προσωπικού αφορούν και τους δόκιμους υπαλλήλους των ΚΕΠ μαζί με το σύνολο των υπαλλήλων αορίστου χρόνου του κλάδου Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών. Τέλος, προβλέπεται ότι θα πραγματοποιηθούν επιπλέον περίπου 300 μετατάξεις υπαλλήλων για την άσκηση μεμονωμένων αρμοδιοτήτων από 1-1-2011, εάν οι νέοι δήμοι αιτηθούν επιπλέον προσωπικό.
Προσωποπαγείς θέσεις
Οι εργαζόμενοι τοποθετούνται αρχικά σε προσωποπαγείς θέσεις και μέχρι τον Ιούνιο του 2011 θα καταλάβουν οργανικές θέσεις στους νέους οργανισμούς υπηρεσιών που θα ψηφίσουν τα δημοτικά συμβούλια.
http://www.pressgr.com/
Θα πραγματοποιηθούν αναγκαστικές μετακινήσεις νομαρχιακών υπαλλήλων, οι οποίοι απασχολούνται στον τομέα της πολεοδομίας και στον τομέα της κοινωνικής αλληλεγγύης και κοινωνικής πρόνοιας, κυρίως στις διευθύνσεις καταβολής προνοιακών επιδομάτων. Επίσης στην αρμοδιότητα των δήμων περιέρχονται και τα νομαρχιακά ΚΕΠ με το προσωπικό που απασχολούν.
Οι μετατάξεις των συγκεκριμένων υπαλλήλων υλοποιούνται στο πλαίσιο της μεταφοράς αρμοδιοτήτων και προσωπικού από τον β’ στον α’ βαθμό αυτοδιοίκησης, που προβλέπει ο «Καλλικράτης». Μετά την ολοκλήρωση των εθελοντικών μετατάξεων, όπου δήλωσαν συμμετοχή 1.500 υπάλληλοι των νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων, πραγματοποιούνται και οι υποχρεωτικές μετακινήσεις προσωπικού, προκειμένου να στελεχωθούν οι υπηρεσίες που μεταφέρονται στους δήμους. Με τη συγκεκριμένη εγκύκλιο ολοκληρώνεται το πρώτο «κύμα» μετατάξεων του «Καλλικράτη» προς τους δήμους, περίπου 3.500 υπαλλήλων για να στελεχωθούν και να λειτουργήσουν με επιτυχία από 1-1-2011 οι μεταφερόμενες υπηρεσίες στον α’ βαθμό τοπικής αυτοδιοίκησης.
Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας των υποχρεωτικών μετατάξεων, υπουργείο και ΟΤΑ θα επισπεύσουν τις διαδικασίες για τη στελέχωση των υπηρεσιών. Το μεγαλύτερο βάρος έχει δοθεί στους δήμους όπου ο «Καλλικράτης» έχει μεταφέρει το σύνολο των αρμοδιοτήτων που έχουν άμεση σχέση με την εξυπηρέτηση του πολίτη. Παράλληλα βρίσκεται σε εξέλιξη η δημοπράτηση 267 έργων για την ενοποίηση των πληροφοριακών συστημάτων στους συνενούμενους ΟΤΑ.
Οι δήμοι προετοιμάζονται πυρετωδώς έτσι ώστε με τον νέο χρόνο να έχουν τη δυνατότητα παροχής περισσότερων υπηρεσιών προς τους δημότες και να αποφύγουν καθυστερήσεις που θα οφείλονται στην έλλειψη προσωπικού ή στη μη συμβατότητα των πληροφοριακών συστημάτων.
Ποιοι, πού και πώς μετατάσσονται. Η διαδικασία
Μέχρι και τις 20-12-2010 θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία μετάταξης του συνόλου των μόνιμων και αορίστου χρόνου υπαλλήλων, οι οποίοι υπηρετούσαν την 1-1-2010 στις υπηρεσιακές μονάδες των νομαρχιών στους τομείς της πολεοδομίας και της κοινωνικής προστασίας. Για παράδειγμα, εάν από τη διεύθυνση πολεοδομίας μίας νομαρχίας όπου υπηρετούσαν 9 υπάλληλοι την 1-1-2010, οι 3 ζήτησαν την εθελοντική τους μετακίνηση σε δήμο, τότε, σύμφωνα με την εγκύκλιο, θα μετακινηθούν υποχρεωτικά και οι υπόλοιποι 6 εργαζόμενοι. Οι διατάξεις δεν αφορούν τους αποσπασμένους υπαλλήλους από άλλες υπηρεσίες. Οι μετατάξεις των νομαρχιακών υπαλλήλων θα πραγματοποιηθούν στον δήμο της έδρας του νομού ή στον δήμο που λειτουργούσε η αποκεντρωμένη νομαρχιακή υπηρεσία.
Αρχικά θα ενημερωθεί ο γενικός γραμματέας της περιφέρειας από τις διευθύνσεις προσωπικού των νομαρχιών για τους υπαλλήλους που υπηρετούσουν την 1-1-2010 στις υπηρεσιακές μονάδες που μεταφέρονται στους δήμους. Οι διευθύνσεις προσωπικού μεταφέρουν τους φακέλους των συγκεκριμένων υπαλλήλων στην περιφέρεια όπου ο γενικός γραμματέας υπογράφει άμεσα τις διαπιστωτικές πράξεις, με τις οποίες μεταφέρονται στους δήμους, σε προσωποπαγείς θέσεις αντίστοιχης κατηγορίας, εκπαιδευτικής βαθμίδας, κλάδου ή ειδικότητας.
Οι μετατασσόμενοι υπάλληλοι στην πλειονότητά τους δεν θα μετακινηθούν σε άλλα γραφεία και θα παραμείνουν στους χώρους όπου είχαν αρχικά εγκατασταθεί.
Υπάλληλοι νομαρχιακών ΚΕΠ: Με την ίδια σχέση εργασίας
Όλοι οι εργαζόμενοι στα νομαρχιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών μετατάσσονται με την ίδια σχέση εργασίας που διαθέτουν στους δήμους όπου λειτουργούν σήμερα οι υπηρεσίες. Οι μετατάξεις προσωπικού αφορούν και τους δόκιμους υπαλλήλους των ΚΕΠ μαζί με το σύνολο των υπαλλήλων αορίστου χρόνου του κλάδου Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών. Τέλος, προβλέπεται ότι θα πραγματοποιηθούν επιπλέον περίπου 300 μετατάξεις υπαλλήλων για την άσκηση μεμονωμένων αρμοδιοτήτων από 1-1-2011, εάν οι νέοι δήμοι αιτηθούν επιπλέον προσωπικό.
Προσωποπαγείς θέσεις
Οι εργαζόμενοι τοποθετούνται αρχικά σε προσωποπαγείς θέσεις και μέχρι τον Ιούνιο του 2011 θα καταλάβουν οργανικές θέσεις στους νέους οργανισμούς υπηρεσιών που θα ψηφίσουν τα δημοτικά συμβούλια.
http://www.pressgr.com/
Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010
Δείξε μου το "Ναό" της, να σου πω τί Δημοκρατία έχεις...
Ο τίτλος είναι απότοκος του αποκαλυπτικού ρεπορτάζ του συνεργάτη της Καθημερινής, κ. Νίκου Βαφειάδη, που δημοσιεύεται στο ένθετο "Κ" του κυριακάτικου φύλλου της εφημερίδας (τευχ, 382, 26 Σεπτεμβρίου 2010, σελ. 28-36). Ο δημοσιογράφος "πέρασε βδομάδες στο ναό της Δημοκρατίας και κατέγραψε πολλά από αυτά που απαξιώνουν το θεσμό και...".προκαλούν το κοινό αίσθημα
"Και οι... διάδρομοι έχουν προνόμια" τιτλοφορεί το άκρως αποκαλυπτικό κείμενό του ο απεσταλμένος της εφημερίδας, το οποίο θα έχανε αν δεν συνοδευόταν από τις κατατοπιστικές φωτογραφίες του Δημ. Μιχαλάκη.
"Και οι... διάδρομοι έχουν προνόμια" τιτλοφορεί το άκρως αποκαλυπτικό κείμενό του ο απεσταλμένος της εφημερίδας, το οποίο θα έχανε αν δεν συνοδευόταν από τις κατατοπιστικές φωτογραφίες του Δημ. Μιχαλάκη.
Παραθέτω τα σημεία εκείνα (καθώς το "Κ" δεν έχει ηλεκτρονική έκδοση/ κακώς) που στη σφαίρα του υποκειμενισμού μου, ξεχωρίζουν για την προκλητικότητά τους και την περιγραφή μιας εικόνας για μια άλλη Ελλάδα.
Εικόνες και στιγμές που αποκαλύπτουν συνοπτικά τους λόγους που φθάσαμε στον πάτο. Στην πτώχευση της οικονομίας και της πολιτικής.
Εικόνες που σκιαγραφούν τα αίτια που οι πολιτικοί απώλεσαν την όποια αξία τους.
Η χαμένη αξιοπρέπεια κάπου χάθηκε μεταξύ εντευκτηρίου και γκαράζ στο ελληνικό κοινοβούλιο.
"Καθυστέρησαν υπερβολικά να μου δώσουν τα στοιχεία που ζήτησα, αφήνοντας μάλιστα κάποια ερωτήματα αναπάντητα, όπως για παράδειγμα πόσοι λαμβάνουν βουλευτική σύνταξη και πόσοι από αυτούς παραμένουν βουλευτές, εισπράττοντας ταυτόχρονα και τη βουλευτική αποζημίωση. /
"Καθυστέρησαν υπερβολικά να μου δώσουν τα στοιχεία που ζήτησα, αφήνοντας μάλιστα κάποια ερωτήματα αναπάντητα, όπως για παράδειγμα πόσοι λαμβάνουν βουλευτική σύνταξη και πόσοι από αυτούς παραμένουν βουλευτές, εισπράττοντας ταυτόχρονα και τη βουλευτική αποζημίωση. /
Ούτε ξέρω, ούτε θέλω να ξέρω/ μου είπε σχετικά ο γεν. γραμ."
"Αναπάντητο έμεινε και το ερώτημα πόσοι από τους δημοσιογράφος που απασχολεί ο τηλεοπτικός σταθμός της Βουλής (με συνολικό προσωπικό περίπου 100 άτομα) καλύπτουν ταυτόχρονα τον κοινοβουλευτικό έλεγχο για λογαριασμό άλλων ΜΜΕ. Είναι χαρακτηριστικό ότι το κόστος του τηλεοπτικού σταθμού της Βουλής πλησιάζει για το 2010 τα 6 εκατ. ευρώ, ενώ η τηλεθέασή του είναι μόλις 0,3 %"
"Περίμενα επί 15 μέρες να συναντήσω τον διευθυντή Ανθρωπίνου Δυναμικού, Κώστα Σταματόπουλο (οι υφιστάμενοί του δεν θυμούνταν καλά αν έλειπε στο εξωτερικό για το γάμο της κόρης του ή για την αποφοίτηση του γιου του).
"Αναπάντητο έμεινε και το ερώτημα πόσοι από τους δημοσιογράφος που απασχολεί ο τηλεοπτικός σταθμός της Βουλής (με συνολικό προσωπικό περίπου 100 άτομα) καλύπτουν ταυτόχρονα τον κοινοβουλευτικό έλεγχο για λογαριασμό άλλων ΜΜΕ. Είναι χαρακτηριστικό ότι το κόστος του τηλεοπτικού σταθμού της Βουλής πλησιάζει για το 2010 τα 6 εκατ. ευρώ, ενώ η τηλεθέασή του είναι μόλις 0,3 %"
"Περίμενα επί 15 μέρες να συναντήσω τον διευθυντή Ανθρωπίνου Δυναμικού, Κώστα Σταματόπουλο (οι υφιστάμενοί του δεν θυμούνταν καλά αν έλειπε στο εξωτερικό για το γάμο της κόρης του ή για την αποφοίτηση του γιου του).
Όταν επιτέλους επέστρεψε και τον συνάντησα, μου έδωσε το χέρι του περιχαρής και μου είπε ότι θα έπρεπε να τον συγχαρώ γιατί είχε μόλις βγει σε πρόωρη σύνταξη και κατά συνέπεια θα έπρεπε να απευθυνθώ στον αντικαταστάτη του.
Όπως και έκανα, χωρίς όμως αποτέλεσμα, αφού τελικά και εκείνος με παρέπεμψε πίσω στον γεν. γραμ."
"Η μεγαλύτερη κίνηση μέσα στο κτίριο παρατηρείται στο καφενείο.. Κάποια κινητικότητα υπάρχει στην αρχή και στην Ολομέλεια, για τα μάτια του κόσμου, όπως και στις συνεδριάσεις των αμειβομένων επιτροπών (246 ευρώ ανά συνεδρίαση)."
"Παρ' όλες δε τις φαινομενικά αγεφύρωτες απόψεις μεταξύ των διαφορετικών συνιστωσών του πολιτικού φάσματος, θα δει κανείς στους διαδρόμους πως όλοι σχεδόν χαριεντίζονται μεταξύ τους.
"Η μεγαλύτερη κίνηση μέσα στο κτίριο παρατηρείται στο καφενείο.. Κάποια κινητικότητα υπάρχει στην αρχή και στην Ολομέλεια, για τα μάτια του κόσμου, όπως και στις συνεδριάσεις των αμειβομένων επιτροπών (246 ευρώ ανά συνεδρίαση)."
"Παρ' όλες δε τις φαινομενικά αγεφύρωτες απόψεις μεταξύ των διαφορετικών συνιστωσών του πολιτικού φάσματος, θα δει κανείς στους διαδρόμους πως όλοι σχεδόν χαριεντίζονται μεταξύ τους.
Άλλωστε, τα πολιτικά κόμματα δεν πλήττοντα οικονομικά από την κρίση, όπως αποδείχτηκε και μετά την πρόσφατη κυβερνητική απόφαση για αύξηση 30% της ετήσιας κρατικής επιχορήγησής τους, η οποία, από τα 37 εκατ. ευρώ που είχε περιοριστεί θα φτάσει τελικά το 2010 στα 49 εκατ. ευρώ. Συνολικά, τα πολιτικά κόμματα χρωστούν 36 εκατ. ευρώ στο ελληνικό Δημόσιο και 245 εκατ. ευρώ στις τράπεζες."
"Επιπλέον, στους πρώην πρωθυπουργούς αλλά και στους πρώην προέδρους της Βουλής παραχωρούνται γραφεία μέσα στο Κοινοβούλιο, ακόμη και στην περίπτωση που δεν έχουν επανεκλεγεί βουλευτές, όπως είναι η περίπτωση του Κώστα Σημίτη.
"Επιπλέον, στους πρώην πρωθυπουργούς αλλά και στους πρώην προέδρους της Βουλής παραχωρούνται γραφεία μέσα στο Κοινοβούλιο, ακόμη και στην περίπτωση που δεν έχουν επανεκλεγεί βουλευτές, όπως είναι η περίπτωση του Κώστα Σημίτη.
Τον πιο ευρύχωρο και ηλιόλουστο χώρο στον δεύτερο όροφο, με εξαιρετική θέα στον Εθνικό Κήπο, εξασφάλισε πρόσφατα ο Κώστας Καραμανλής."
"Όσοι βουλευτές είναι άνω των 65 χρόνων λαμβάνουν ταυτόχρονα και βουλευτική αποζημίωση και βουλευτική σύνταξη.
"Όσοι βουλευτές είναι άνω των 65 χρόνων λαμβάνουν ταυτόχρονα και βουλευτική αποζημίωση και βουλευτική σύνταξη.
Οι συνταξιούχοι βουλευτές είναι οι μοναδικοί Έλληνες που έχουν τη δυνατότητα να λαμβάνουν παράλληλα και δεύτερη σύνταξη από το επάγγελμα που ασκούν ή ασκούσαν, εφόσον δεν εργάζονται στο Δημόσιο, ή και τρίτη στην περίπτωση που ήταν συνδικαλιστές, πρώην δήμαρχοι ή πρώην νομάρχες (χορηγίες).
Μέσα στην τριετία 2010-2012 υπολογίζεται από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους ότι μπορεί να δοθούν στους συνταξιούχους βουλευτές άλλα περίπου 80 εκατ. ευρώ που διεκδικούν αναδρομικά, λόγω των αναδρομικών αυξήσεων που πήραν πρόσφατα οι δικαστές (έχουν πάρει ήδη το 25%, ενώ το υπόλοιπο 75% θα καταβληθεί το Μάιο του 2011). όταν οι τελευταίοι αύξησαν τους μισθούς τους κατά περίπου 80%.
Αποτελεί πάγια μέθοδο η διεκδίκηση εκ μέρους των συνταξιου΄χων βουλευτών των αυξήσεων που λαμβάνουν οι ανώτεροι δικαστικοί, οι οποίες μετά την τελική δικαίωσή τους επεκτείνονται και στους εν ενεργεία βουλευτές."
"Οι βουλευτές δικαιούνται ένα κινητό τηλέφωνο (μέχρι 200 ευρώ μηνιαίως), οκτώ σταθερές γραμμές τηλεφωνίας (μέχρι 12.000 ευρώ), αυτοκίνητο (το μισθώνει η Βουλή με λίζινγκ), δωρεάν διαμονή σε κεντρικό ξενοδοχείο για τους βουλευτές της επαρχίας (70 ευρώ ημερησίως), γραφείο εκτός Βουλής και γραφική ύλη, ταχυδρομική ατέλεια, ατέλεια στις μετακινήσεις με λεωφορεία, σιδηρόδρομο και ακτοπλοΐα, καθώς και 52 αεροπορικά εισιτήρια μετ' επιστροφής για το νομό τους, εφόσον αυτός απέχει περισσότερα από 200 χιλιόμετρα από την Αθήνα. Έχουν επίσης τη δυνατότητα λήψης άτοκων δανείων από τη Βουλή και χαμηλότοκων από τις τράπεζες."
"Εκτός από τους 1.200 αποσπασμένους δημοσίους υπαλλήλους και τους επιστημονικούς συνεργάτες των βουλευτών, άλλοι 1.340, που έχουν προσληφθεί χωρίς διαγωνισμό, ανήκουν στο μόνιμο προσωπικό της Βουλής.
"Οι βουλευτές δικαιούνται ένα κινητό τηλέφωνο (μέχρι 200 ευρώ μηνιαίως), οκτώ σταθερές γραμμές τηλεφωνίας (μέχρι 12.000 ευρώ), αυτοκίνητο (το μισθώνει η Βουλή με λίζινγκ), δωρεάν διαμονή σε κεντρικό ξενοδοχείο για τους βουλευτές της επαρχίας (70 ευρώ ημερησίως), γραφείο εκτός Βουλής και γραφική ύλη, ταχυδρομική ατέλεια, ατέλεια στις μετακινήσεις με λεωφορεία, σιδηρόδρομο και ακτοπλοΐα, καθώς και 52 αεροπορικά εισιτήρια μετ' επιστροφής για το νομό τους, εφόσον αυτός απέχει περισσότερα από 200 χιλιόμετρα από την Αθήνα. Έχουν επίσης τη δυνατότητα λήψης άτοκων δανείων από τη Βουλή και χαμηλότοκων από τις τράπεζες."
"Εκτός από τους 1.200 αποσπασμένους δημοσίους υπαλλήλους και τους επιστημονικούς συνεργάτες των βουλευτών, άλλοι 1.340, που έχουν προσληφθεί χωρίς διαγωνισμό, ανήκουν στο μόνιμο προσωπικό της Βουλής.
Την τελευταία 5ετία, ο αριθμός των μονίμων υπαλλήλων διπλασιάστηκε με διακομματική συναίνεση. Αποτελεί κοινό μυστικό πως δεν προσέρχονται όλοι οι υπάλληλοι στην εργασία τους, διότι, αν έρχονταν όλοι, θα εδημιουργείτο το αδιαχώρητο. Περιμένοντας στον προθάλαμο του γ.γ., είχα την ευκαιρία να διαπιστώσω προσωπικά πως δεν φτάνουν οι καρέκλες. Μόλις έβγαινε κάποιος για τσιγάρο, αμέσως τη θέση του, πάντα πίσω από μια οθόνη κομπιούτερ ακινητοποιημένη στο Facebook, καταλάμβανε ένας άλλος. Οι 1.340 θα στοιχίσουν το 2010 στο ελληνικό Δημόσιο 54 εκατ. ευρώ.
Είναι ενδεικτικό ότι ο νεοπροσλαμβανόμενος στη Βουλή που έχει τελειώσει την υποχρεωτική εκπαίδευση (π.χ. προσωπικό καθαριότητας) λαμβάνει 1.900 ευρώ καθαρά μηνιαίως. Συνολικά, το 2010, οι υπάλληλοι της Βουλής (μόνιμοι, μετακλητοί, εξωτερικοί συνεργάτες) θα κοστίσουν στο ελληνικό Δημόσιο 106 εκατ. ευρώ.
Πέρα από τους 2 επιπλέον μισθούς (15ο και 16ο), που τελευταία ενσωματώθηκαν με τη μορφή επιδόματος στη βασική αποζημίωση, οι υπάλληλοι της Βουλής απολαμβάνουν μια σειρά από άλλα προνόμια, Είναι χαρακτηριστικό ότι την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή εξαιρέθηκαν από την υποχρεωτική υπαγωγή τους στον κλάδο κύριας σύνταξης του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ ακόμα και όσοι θα προσληφθούν από το 2011 και μετά.
Συνταξιοδοτούνται έπειτα από 28,5 χρόνια υπηρεσία και λαμβάνουν από το ταμείο αρωγής υπαλλήλων της Βουλής (ΤΑΥΒ) ένα εφάπαξ ίσο με δύο μηνιαίους μισθούς για κάθε έτος ασφάλισης (100.000-150.000 ευρώ ο καθένας). Επίσης, από τη Βουλή μισθοδοτούνται και 74 ειδικοί φρουροί (άγνωστο πού υπηρετούν), ενώ καταβάλλεται και μηνιαίο επίδομα σε όλους τους αστυνομικούς που φρουρούν το Κοινοβούλιο."
"Εκτός από προσωπικό φρουρούμενο χώρο στάθμευσης, οι διαπιστευμένοι συντάκτες του κοινοβουλευτικού ρεπορτάζ μπορούν να στέλνουν τα παιδιά τους στον εξαιρετικό παιδικό σταθμό που λειτουργεί στο υπόγειο προς τη μεριά του Εθνικού Κήπου (επειδή έχουν αυξηθεί οι ανάγκες, δημιουργείται κι άλλος σε κτίριο που παραχώρησε στη Βουλή το υπουργείο Πολιτισμού στη Πλάκα) αλλά και να γυμνάζονται στο άρτια εξοπλισμένο γυμναστήριο (διαθέτει μέχρι και χαμάμ) με 9 γυμναστές στο ιδιόκτητο πλην του ισογείου κτίριο της οδού Μητροπόλεως."
"Εκτός από προσωπικό φρουρούμενο χώρο στάθμευσης, οι διαπιστευμένοι συντάκτες του κοινοβουλευτικού ρεπορτάζ μπορούν να στέλνουν τα παιδιά τους στον εξαιρετικό παιδικό σταθμό που λειτουργεί στο υπόγειο προς τη μεριά του Εθνικού Κήπου (επειδή έχουν αυξηθεί οι ανάγκες, δημιουργείται κι άλλος σε κτίριο που παραχώρησε στη Βουλή το υπουργείο Πολιτισμού στη Πλάκα) αλλά και να γυμνάζονται στο άρτια εξοπλισμένο γυμναστήριο (διαθέτει μέχρι και χαμάμ) με 9 γυμναστές στο ιδιόκτητο πλην του ισογείου κτίριο της οδού Μητροπόλεως."
Του Αντώνη-Μάριου Παπαγιώτη
Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010
Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010
ΜΕΤΑ ΤΗΝ "ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ" "ΛΟΥΚΕΤΟ" ΚΑΙ ΣΤΟ "ΒΗΜΑ"!

ΜΑΖΙΚΕΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΙ ΓΙΑ «ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΕΣ» ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΙΣΘΩΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΜΜΕ!
ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΣΗΕΑ ΣΤΙΣ 30 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ!
Την απόφαση για οριστικό κλείσιμο της εφημερίδας «Το Βήμα» ανακοίνωσε ο εκδότης Σταύρος Ψυχάρης κατά τη συνάντηση που είχε με το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ, χτες Πέμπτη, σύμφωνα με ρεπορτάζ των εφημερίδων «Ελευθεροτυπία» και "Αυγή"(26/11).
ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΣΗΕΑ ΣΤΙΣ 30 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ!
Την απόφαση για οριστικό κλείσιμο της εφημερίδας «Το Βήμα» ανακοίνωσε ο εκδότης Σταύρος Ψυχάρης κατά τη συνάντηση που είχε με το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ, χτες Πέμπτη, σύμφωνα με ρεπορτάζ των εφημερίδων «Ελευθεροτυπία» και "Αυγή"(26/11).
Κατά τη συνάντηση, η εργοδοσία επικαλέστηκε την ύπαρξη οικονομικών δυσκολιών λόγω μείωσης των πωλήσεων αλλά και των μειωμένων εσόδων από διαφημίσεις.
Το σίγουρο είναι πως οι 163 εργαζόμενοι βρίσκονται υπό απόλυση καθώς η εργοδοσία δεν αναλαμβάνει καμία δέσμευση για τη συνέχιση της εργασίας τους σε άλλες θέσεις, όπως η κυριακάτικη έκδοση της εφημερίδας, (η οποία θα συνεχίσει να εκδίδεται), η διαδικτυακή πύλη της εφημερίδας ή άλλες εκδόσεις του Δημοσιογραφικού Ομίλου Λαμπράκη. Υπενθυμίζουμε, πως πρόσφατα λουκέτο μπήκε και σε άλλη εταιρία του ΔΟΛ, τις εκδόσεις «Ελληνικά Γράμματα», με αποτέλεσμα να χάσουν τη δουλειά τους 95 άνθρωποι.
Σαν να μην έφταναν τα παραπάνω, η εργοδοσία, δια στόματος του διευθυντή της εφημερίδας, Παντελή Καψή, προχώρησε και σε εκβιασμούς προκειμένου οι εναπομείναντες εργαζόμενοι να δεχτούν "εθελοντικές" μειώσεις μισθών από 10% έως και 15%, προκειμένου να μη γίνουν, τάχα μου, απολύσεις. Προφανώς η εργοδοσία εμπαίζει τους εργαζόμενους καθώς, ήδη στη συνάντηση με την ΕΣΗΕΑ, προαναγγέλθηκε ουσιαστικά η διενέργεια απολύσεων!
Οι παραπάνω εξελίξεις είναι προφανές πως δεν αποτελούν μεμονωμένα περιστατικά, αλλά πλήττουν το σύνολο των ΜΜΕ. Σε συνθήκες δεινούς οικονομικής ύφεσης, η εργοδοσία των ΜΜΕ, «βλέπει την κρίση ως ευκαιρία» προκειμένου να προβεί σε μαζικές απολύσεις αλλά κυρίως να εκβιάσει τους εναπομείναντες εργαζόμενους να εργαστούν με μικρότερες αμοιβές και κάτω από χειρότερους όρους!
Έτσι λοιπόν, σύμφωνα πάντα με τα σχετικά ρεπορτάζ , συνάντηση με το ΔΣ της ΕΣΗΕΑ είχε και ο διευθύνων σύμβουλος του ΣΚΑΪ Χρήστος Παναγόπουλος. Στη σχετική συνάντηση, επιβεβαιώθηκε η απόφαση της εργοδοσίας, να προβεί σε μειώσεις μισθών κατά 10% σε όλους τους εργαζόμενους του «συγκροτήματος Αλαφούζου» από τη νέα χρονιά, υπογράφοντας ατομικές συμβάσεις!
Από τη μεριά τους, οι εργαζόμενοι στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ αποφάσισαν στη γενική τους συνέλευση, το πρωί της Παρασκευής, να μην αποδεχτούν κανέναν από τους εκβιασμούς της εργοδοσίας!
Κάτω από το βάρος των εξελίξεων το ΔΣ της ΕΣΗΕΑ, προχώρησε στην απόφαση να κηρύξει γενική απεργία για την Τρίτη 30 Νοεμβρίου.
Το σίγουρο είναι πως οι 163 εργαζόμενοι βρίσκονται υπό απόλυση καθώς η εργοδοσία δεν αναλαμβάνει καμία δέσμευση για τη συνέχιση της εργασίας τους σε άλλες θέσεις, όπως η κυριακάτικη έκδοση της εφημερίδας, (η οποία θα συνεχίσει να εκδίδεται), η διαδικτυακή πύλη της εφημερίδας ή άλλες εκδόσεις του Δημοσιογραφικού Ομίλου Λαμπράκη. Υπενθυμίζουμε, πως πρόσφατα λουκέτο μπήκε και σε άλλη εταιρία του ΔΟΛ, τις εκδόσεις «Ελληνικά Γράμματα», με αποτέλεσμα να χάσουν τη δουλειά τους 95 άνθρωποι.
Σαν να μην έφταναν τα παραπάνω, η εργοδοσία, δια στόματος του διευθυντή της εφημερίδας, Παντελή Καψή, προχώρησε και σε εκβιασμούς προκειμένου οι εναπομείναντες εργαζόμενοι να δεχτούν "εθελοντικές" μειώσεις μισθών από 10% έως και 15%, προκειμένου να μη γίνουν, τάχα μου, απολύσεις. Προφανώς η εργοδοσία εμπαίζει τους εργαζόμενους καθώς, ήδη στη συνάντηση με την ΕΣΗΕΑ, προαναγγέλθηκε ουσιαστικά η διενέργεια απολύσεων!
Οι παραπάνω εξελίξεις είναι προφανές πως δεν αποτελούν μεμονωμένα περιστατικά, αλλά πλήττουν το σύνολο των ΜΜΕ. Σε συνθήκες δεινούς οικονομικής ύφεσης, η εργοδοσία των ΜΜΕ, «βλέπει την κρίση ως ευκαιρία» προκειμένου να προβεί σε μαζικές απολύσεις αλλά κυρίως να εκβιάσει τους εναπομείναντες εργαζόμενους να εργαστούν με μικρότερες αμοιβές και κάτω από χειρότερους όρους!
Έτσι λοιπόν, σύμφωνα πάντα με τα σχετικά ρεπορτάζ , συνάντηση με το ΔΣ της ΕΣΗΕΑ είχε και ο διευθύνων σύμβουλος του ΣΚΑΪ Χρήστος Παναγόπουλος. Στη σχετική συνάντηση, επιβεβαιώθηκε η απόφαση της εργοδοσίας, να προβεί σε μειώσεις μισθών κατά 10% σε όλους τους εργαζόμενους του «συγκροτήματος Αλαφούζου» από τη νέα χρονιά, υπογράφοντας ατομικές συμβάσεις!
Από τη μεριά τους, οι εργαζόμενοι στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ αποφάσισαν στη γενική τους συνέλευση, το πρωί της Παρασκευής, να μην αποδεχτούν κανέναν από τους εκβιασμούς της εργοδοσίας!
Κάτω από το βάρος των εξελίξεων το ΔΣ της ΕΣΗΕΑ, προχώρησε στην απόφαση να κηρύξει γενική απεργία για την Τρίτη 30 Νοεμβρίου.
ΜΕΤΑ ΤΗΝ "ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ" "ΛΟΥΚΕΤΟ" ΚΑΙ ΣΤΟ "ΒΗΜΑ"!
ΜΑΖΙΚΕΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΙ ΓΙΑ «ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΕΣ» ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΙΣΘΩΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΜΜΕ!
ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΣΗΕΑ ΣΤΙΣ 30 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ!
Την απόφαση για οριστικό κλείσιμο της εφημερίδας «Το Βήμα» ανακοίνωσε ο εκδότης Σταύρος Ψυχάρης κατά τη συνάντηση που είχε με το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ, χτες Πέμπτη, σύμφωνα με ρεπορτάζ των εφημερίδων «Ελευθεροτυπία» και "Αυγή"(26/11).
ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΣΗΕΑ ΣΤΙΣ 30 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ!
Την απόφαση για οριστικό κλείσιμο της εφημερίδας «Το Βήμα» ανακοίνωσε ο εκδότης Σταύρος Ψυχάρης κατά τη συνάντηση που είχε με το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ, χτες Πέμπτη, σύμφωνα με ρεπορτάζ των εφημερίδων «Ελευθεροτυπία» και "Αυγή"(26/11).
Κατά τη συνάντηση, η εργοδοσία επικαλέστηκε την ύπαρξη οικονομικών δυσκολιών λόγω μείωσης των πωλήσεων αλλά και των μειωμένων εσόδων από διαφημίσεις.
Το σίγουρο είναι πως οι 163 εργαζόμενοι βρίσκονται υπό απόλυση καθώς η εργοδοσία δεν αναλαμβάνει καμία δέσμευση για τη συνέχιση της εργασίας τους σε άλλες θέσεις, όπως η κυριακάτικη έκδοση της εφημερίδας, (η οποία θα συνεχίσει να εκδίδεται), η διαδικτυακή πύλη της εφημερίδας ή άλλες εκδόσεις του Δημοσιογραφικού Ομίλου Λαμπράκη. Υπενθυμίζουμε, πως πρόσφατα λουκέτο μπήκε και σε άλλη εταιρία του ΔΟΛ, τις εκδόσεις «Ελληνικά Γράμματα», με αποτέλεσμα να χάσουν τη δουλειά τους 95 άνθρωποι.
Σαν να μην έφταναν τα παραπάνω, η εργοδοσία, δια στόματος του διευθυντή της εφημερίδας, Παντελή Καψή, προχώρησε και σε εκβιασμούς προκειμένου οι εναπομείναντες εργαζόμενοι να δεχτούν "εθελοντικές" μειώσεις μισθών από 10% έως και 15%, προκειμένου να μη γίνουν, τάχα μου, απολύσεις. Προφανώς η εργοδοσία εμπαίζει τους εργαζόμενους καθώς, ήδη στη συνάντηση με την ΕΣΗΕΑ, προαναγγέλθηκε ουσιαστικά η διενέργεια απολύσεων!
Οι παραπάνω εξελίξεις είναι προφανές πως δεν αποτελούν μεμονωμένα περιστατικά, αλλά πλήττουν το σύνολο των ΜΜΕ. Σε συνθήκες δεινούς οικονομικής ύφεσης, η εργοδοσία των ΜΜΕ, «βλέπει την κρίση ως ευκαιρία» προκειμένου να προβεί σε μαζικές απολύσεις αλλά κυρίως να εκβιάσει τους εναπομείναντες εργαζόμενους να εργαστούν με μικρότερες αμοιβές και κάτω από χειρότερους όρους!
Έτσι λοιπόν, σύμφωνα πάντα με τα σχετικά ρεπορτάζ , συνάντηση με το ΔΣ της ΕΣΗΕΑ είχε και ο διευθύνων σύμβουλος του ΣΚΑΪ Χρήστος Παναγόπουλος. Στη σχετική συνάντηση, επιβεβαιώθηκε η απόφαση της εργοδοσίας, να προβεί σε μειώσεις μισθών κατά 10% σε όλους τους εργαζόμενους του «συγκροτήματος Αλαφούζου» από τη νέα χρονιά, υπογράφοντας ατομικές συμβάσεις!
Από τη μεριά τους, οι εργαζόμενοι στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ αποφάσισαν στη γενική τους συνέλευση, το πρωί της Παρασκευής, να μην αποδεχτούν κανέναν από τους εκβιασμούς της εργοδοσίας!
Κάτω από το βάρος των εξελίξεων το ΔΣ της ΕΣΗΕΑ, προχώρησε στην απόφαση να κηρύξει γενική απεργία για την Τρίτη 30 Νοεμβρίου.
Το σίγουρο είναι πως οι 163 εργαζόμενοι βρίσκονται υπό απόλυση καθώς η εργοδοσία δεν αναλαμβάνει καμία δέσμευση για τη συνέχιση της εργασίας τους σε άλλες θέσεις, όπως η κυριακάτικη έκδοση της εφημερίδας, (η οποία θα συνεχίσει να εκδίδεται), η διαδικτυακή πύλη της εφημερίδας ή άλλες εκδόσεις του Δημοσιογραφικού Ομίλου Λαμπράκη. Υπενθυμίζουμε, πως πρόσφατα λουκέτο μπήκε και σε άλλη εταιρία του ΔΟΛ, τις εκδόσεις «Ελληνικά Γράμματα», με αποτέλεσμα να χάσουν τη δουλειά τους 95 άνθρωποι.
Σαν να μην έφταναν τα παραπάνω, η εργοδοσία, δια στόματος του διευθυντή της εφημερίδας, Παντελή Καψή, προχώρησε και σε εκβιασμούς προκειμένου οι εναπομείναντες εργαζόμενοι να δεχτούν "εθελοντικές" μειώσεις μισθών από 10% έως και 15%, προκειμένου να μη γίνουν, τάχα μου, απολύσεις. Προφανώς η εργοδοσία εμπαίζει τους εργαζόμενους καθώς, ήδη στη συνάντηση με την ΕΣΗΕΑ, προαναγγέλθηκε ουσιαστικά η διενέργεια απολύσεων!
Οι παραπάνω εξελίξεις είναι προφανές πως δεν αποτελούν μεμονωμένα περιστατικά, αλλά πλήττουν το σύνολο των ΜΜΕ. Σε συνθήκες δεινούς οικονομικής ύφεσης, η εργοδοσία των ΜΜΕ, «βλέπει την κρίση ως ευκαιρία» προκειμένου να προβεί σε μαζικές απολύσεις αλλά κυρίως να εκβιάσει τους εναπομείναντες εργαζόμενους να εργαστούν με μικρότερες αμοιβές και κάτω από χειρότερους όρους!
Έτσι λοιπόν, σύμφωνα πάντα με τα σχετικά ρεπορτάζ , συνάντηση με το ΔΣ της ΕΣΗΕΑ είχε και ο διευθύνων σύμβουλος του ΣΚΑΪ Χρήστος Παναγόπουλος. Στη σχετική συνάντηση, επιβεβαιώθηκε η απόφαση της εργοδοσίας, να προβεί σε μειώσεις μισθών κατά 10% σε όλους τους εργαζόμενους του «συγκροτήματος Αλαφούζου» από τη νέα χρονιά, υπογράφοντας ατομικές συμβάσεις!
Από τη μεριά τους, οι εργαζόμενοι στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ αποφάσισαν στη γενική τους συνέλευση, το πρωί της Παρασκευής, να μην αποδεχτούν κανέναν από τους εκβιασμούς της εργοδοσίας!
Κάτω από το βάρος των εξελίξεων το ΔΣ της ΕΣΗΕΑ, προχώρησε στην απόφαση να κηρύξει γενική απεργία για την Τρίτη 30 Νοεμβρίου.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Τό Ναύπλιον
ΘΕΜΑΤΑ
- Αρχική σελίδα
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΔΑΙΜΟΝΩΝ ΜΕ ΘΕΜΑ: Η ΚΛΟΠΗ ΤΟΥ ...
- Οι Αρβανίτες από ανθρωπολογικής σκοπιάς
- Ο χρόνος και ο κόσμος της φθοράς
- Σταφυλοθεραπεία: Ηλίας Πέτρου
- Οι τοιχογραφίες της Μονής της Χώρας στην Κωνσταντι...
- Η σύγκρουση Διογενών - Κρονίων
- Ο Διαρκής Αντίχριστος: Η πραγματική Δύναμη πίσω απ...
- 1«Όταν λέμε ότι κάποιος γεννιέται ή πεθαίνει, εννοούμε επιστημονικά ότι χάνεται ή εμφανίζεται η δυνατότητα να τον αντιλαμβάνονται οι αισθήσεις μας» ....2 ..David Icke : Η δολοφονική μηχανή … που λέγεται « σύγχρονη ιατρική »......2..ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΚΟΨΤΕ ΤΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΤΣΙΓΑΡΟ! ΤΩΡΑ!! ΤΩΡΑ!!! ΣΟΚ: ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΝΤΟΠΙΣΤΗΚΕ ΣΤΑ ΤΣΙΓΑΡΑ. ΕΝΩ ΟΙ ΚΑΠΝΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΑΝ. ΕΝΙΣΧΥΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΑΓΝΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΠΝΑ ΚΑΙ ΠΕΤΑΞΤΕ ΤΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΑ ΤΣΙΓΑΡΑ ΤΩΝ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΩΝ! .......4..Aποθήκευση τροφίμων...... 1ο Οι Μεγάλες Συμπτώσεις Του Κόσμου ! .... 2οΘεόφραστος: Η Ιστορία της Σφαγής των Ζώων! ....... 3o Το πείραμα του Wörgl... ..... 4o ΖΕΟΛΙΘΟΣ , τι είναι και ποιά η χρήση του
- Earthing (γείωση)
- 1ο..Είχαν θεραπεύσει τον καρκίνο από το 1934;
- 0...Το Ενεργειακό Πλέγμα της Γης και ο Μυστικός πόλεμος για τον έλεγχό του. ...1ο... Εξωγήινη ζωή: Ένα αρχαίο Ελληνικό ερώτημα......2ο Επαγγελματα που χανονται στο χρονο
- Βιταμίνη D3: το καλύτερα κρυμμένο μυστικό της φαρμακοβιομηχανίας;... 2ο H καλύτερη επιλογή τροφών ........3ο..Iceman: Τα μυστικά του άνθρώπου από τους πάγους.
- 1.Ἡ κοιλάδα τῶν Ρόδων 4.ΟΟΟ μΧ...2 Η ΑΠΟΚΡΥΨΗ ΜΙΑΣ ΣΠΟΥΔΑΙΑΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ .....Ήταν λευκοί και ήταν σκλάβοι .........Dimona 1ο ... Η Διαθήκη των Illuminati "...Θα κρατάμε σύντομη τη διάρκεια ζωής τους και το μυαλό τους ασθενές και αδύναμο" ... ....2o Μας ψεκάζουν με RFID τσιπάκια μέσα σε Νανο-ίνες για να μας κάνουν ΜΕΤΑΝΘΡΩΠΟΥΣ! ........ 3o...ΝΑΥΠΛΙΟΣ Ο ΤΟΥ ΠΟΣΕΙΔΩΝΟΣ ΚΑΙ ΑΜΥΜΩΝΗΣ
- Όλη η αλήθεια και οι απαντήσεις που ψάχνατε για το φαινόμενο της λαθρομετανάστευσης..Το κείμενο που απέκρυπταν επιμελώς τα Μμε και "αριστεροί ιδεολόγοι" της συμφοράς!! ......1ο... Μια Ελλάδα παγκόσμιος γίγαντας που την ...χαρίζουν.....2ο... ΜΥΣΤΙΚΑ ΜΑΚΡΟΖΩΙΑΣ. 7 τροφές που μας χαρίζουν μακροζωία
- 1ο.. .Σκόρδο, ένα όπλο κατά πάντων..............2o Γιατρέψου με... ΛΑΧΑΝΙΚΑ!!! ..Απίστευτες ΑΓΝΩΣΤΕΣ σε πολλούς θεραπευτικές ιδιότητες..........3o... Μέλι και κανέλα....θεραπεύει τις περισσότερες ασθένειες.
- 1ον: Τα 2 ακραία είδη ανθρωπότυπων, ο εβραϊκός και ο ελληνικός.... 2ον: ΔΙΩΓΜΟΙ ΑΡΧΑΙΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ
- 1o... "Η θεραπευτική δύναμη της θρησκευτικής πίστης"....... 2ο HO’OPONOPONO Μια τεχνική Θεραπείας που ανατρέπει τα πάντα. Ο καθένας μπορεί να την κάνει. ...3ο...Ο 256 Ετών Κινέζος Βοτανολόγος Ολιστικής Ιατρικής Li Ching-Yuen Και Οι 15 Συμπεριφορές Που Προκαλούν Ασθένειες
- 1ο.. Λάδι: Ιατρικές ιδιότητες και χρήσεις ..... 2ο.. Η ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΑΠΑΤΗ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
- Ποιά η Σχέση της Ραδιενέργειας με την Αντικαπνιστική Εκστρατεία; 1o..Πιπέρι Καγιέν-Χρήσεις επειγούσης ανάγκης...2ο Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΚΑΙ Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΆΝΘΡΩΠΟΣ 3ο Αμερικανικό και Γερμανικό σχέδιο η κρίση στην Ελλάδα
- ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ... ΑΠΟ ΕΝΑΝ ...ΠΑΘΩΝ....
- 1o.. 17 Απίστευτα κόλπα που κάνει το... σώμα μας! .....2o Η ΑΠΟΚΡΥΨΗ ΜΙΑΣ ΣΠΟΥΔΑΙΑΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ
- 1o ... ΑΓΙΟΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΤΩΝ ΑΣΘΕΝΕΙΩΝ ...... 2o.. Η σύγχρονη βιομηχανία του καρκίνου
- 1ο .. ΚΑΘΑΡΟ ΤΟ DNA ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!..... 2ο.... Γενετική Μνήμη: Γνώση μέσα στα Κύτταρά σου
- 1o.. Όταν οι εφιάλτες γίνονται πραγματικότητα: Ανθρώπινη κλωνοποίηση ...... 2o.. Αποκρυφιστική ιστορία του δολλαρίου
- Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ.........1ο.. Το 2009 είναι το 1o έτος της ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.
- Περιοχή 51 Η κορυφή του παγόβουνου.. 2οΜΑΝΙΦΕΣΤΟ: Προς επίδοξους προφήτες της "Νέας Εποχής"...
- 1..Οξυζενέ: Η άγνωστη θαυματουργή θεραπεία ....2..Ζειά = "αλεύρι ντινγκελ"..."φάρμακο σου είναι ή τροφή σου"
- «Όταν λέμε ότι κάποιος γεννιέται ή πεθαίνει, εννοούμε επιστημονικά ότι χάνεται ή εμφανίζεται η δυνατότητα να τον αντιλαμβάνονται οι αισθήσεις μας» ....1ο ..ΤΙ ΕΛΛΑΔΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ;.....2ο.. Αλήθειες και ψέματα για την δραχμή.....3ο...Το κεφάλι της άπληστης Μέδουσας που παρέλυσε ένα κράτος ...4ο... ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ «ΘΑΒΟΥΝ» ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ -«Οι εβραίοι είναι οι αρχιληστές των σύγχρονων καιρών. Είναι τα ψοφίμια της ανθρωπότητας». Μέγας Ναπολέων
- 1oΤο κάπνισμα βλάπτει σοβαρά την υγεία. Σίγουρα;..3οΟυσία σε σαμπουάν και καλλυντικά, μπλοκάρει τα νευρικά κύτταρα. Όλη η λίστα των προιόντων!
- ΟΥΝΙΑ. Ο Δούρειος ίππος του παπισμού.
- Αυτό είναι το "Συμβόλαιο Θανάτου" ενός Έθνους
- Συνηθισμένα λάθη στη χρήση της Γλώσσας
- Η Ομηρική Ελληνική Γλώσσα: αποτελεί τη βάση επάνω ...
- Λόγιες φράσεις - Αρχαίες - Βυζαντινές - Νεοελληνικ...
- Τα ΠΟΛΥΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΑ σκευάσματα ΚΟΛΛΑΓΟΝΟΥ είναι ω...
- ΜΕΤΡΟΝ ΑΧΡΗΣΤΟΝ
- Tὸ ψευτοημερολόγιο τῆς ʺ Anna Frank ἦταν γραμμ...
- ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ. ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ!!!
- Ζίγκμουντ Μπάουμαν: «Δεν είναι κρίση, είναι αναδια...
- Μπορούμε να προβλέψουμε το μέλλον μας με επιστημον...
- ΤΑ 4 ΒΑΣΙΚΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ...
- Η μαγεία της Ελληνικής γλώσσας
- Μαζική Κουλτούρα
- “The Live” ("Ζουν Ανάμεσά μας") – Η ανατριχιαστικά...
- Οἱ Ἀνίεροι Ἱππότες τῆς «Κόκκινης Ἀσπίδος».
- "Η δυστυχία να είσαι Τούρκος"...Η έννοια της λέξης Τούρκος σημαίνει χωριάτης και Ογούζος (Oğuz), η φυλή της καταγωγής των Τούρκων, σημαίνει ηλίθιος, ..
- ΜΟΝΟ Ο ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ; ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΙ ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΡΩ...
- Ο υπολογιστής ήταν από την αρχή ένα όργανο πολέμου...
- Οι 50 πιο ενεργειακοί τόποι της Ελλάδας
- Πυθαγορικά σύμβολα και ρητά
- ΟΙ ΣΑΤΑΝΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΤΩΝ ΥΠΟΧΘΟΝΙΩΝ ΑΤΛΑΝΤΩΝ ΠΑΡ...
- Η Ασθένεια Δεν Υπάρχει
- Το αλάτι: το «ψυγείο» της αρχαιότητας.
- Επικίνδυνα για την υγεία μας γυαλιά ηλίου και αντ...
- ..Σύμβολο της Τριμερούς Επιτροπής το... 666!
- ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ ΣΙΚΑΓΟΥ
- Η Τουρκική επεκτακτικότητα χρηματοδοτείται με Ελλη...
- Ἐσεῖς πόσο παραθεῖο φάγατε σήμερα;
- Θυμάρι: εξολοθρεύει τα μικρόβια σε λιγότερο από μί...
- Η ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΗ ΠΗΓΗ ΒΙΤΑΜΙΝΗΣ C
- Το θαύμα των Ελλήνων του Σαράντα.
- ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΣΠΗΛΑΙΟ ΤΟΥ ΜΑΡΜΑΡΩΜΕΝΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ ΙΩΑΝΝΗ!
- Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΦΑΝΕΡΩΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ! Ο...
- Θεάγης - Περὶ Ἀρετῆς & ψυχικῶν χαρακτηριστικῶν
- Τὸ ἐπόμενον Τσέρνομπιλ πλησιάζει!!!
- 666: ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΗΡΙΟΥ
- Μέλι: τι πρέπει να γνωρίζουμε προτού το αγοράσουμε...
- «ΧΡΩΠΕΙ» Σωτήριος Σοφιανόπουλος...Μας διοικούν με την τράπεζα και την εφορία. ..
- Η Μορφή είναι το Παν
- BIS: Τράπεζα διεθνών διακανονισμών
- Οἱ μυστικὲς κοινωνίες, ἡ Νέα Παγκόσμια Τάξις καὶ ἡ...
- ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΑΟΡΙΣΤΟΤΗΤΟΣ...
- ΤΟΞΙΚΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ, ΤΟΞΙΚΟΙ ΟΥΡΑΝΟΙ
- Βίλχελμ Ράιχ -Συγκινησιακή Πανούκλα
- Αναβίωση της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας
- Ο Ρουφιάνος και «εθνικός» τοκογλύφος Μακρυγιάννης
- Πλάτων - Μενέξενος
- ....Η Εθνική ιδρύθηκε το 1841 από τον Γεώργιο Σταύ...
- ΠΙΝΑΞ ΤΟΥ ΚΕΒΗΤΟΣ
- ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙ ΤΟ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ
- H AΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ Η ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΦΥΛΟΥ
- «Βάτραχος στὴν κατσαρόλα» καὶ ὁ ἐθισμός στὸ ἀδιανό...
- Θεραπεία μέ ελαιοκάθαρση
- ΟΛΟΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑ.
- Οι Αληθινοί Αίτιοι του Λιμού στην Κατοχή...Οι «ήρω...
- «Η Ανάσταση είναι Επανάσταση»
- Ο Αιθέρας- Η Μύγα “Ενα Θαύμα της Δημιουργίας”
- Νίκος Καζαντζάκης: Ακόμη ένας μπολσεβίκος καθοδηγη...
- Κώστας Δούκας: «Πρώτος ο Όμηρος μίλησε για τον τρι...
- ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΩΣ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΣΑΣ ΟΠΩΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΗΚΕΤΕ ΣΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΠΟΥ ΕΞΟΥΣΙΑΖΕΙ Ο ΠΑΠΑΣ ΣΤΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ; ...!!!!
- Ἡ κοιλάδα τῶν Ρόδων 4.ΟΟΟ μΧ..
- Θα εξοντώσουν πάλι τους «μικρούς μασόνους»;
- ΟΙ ΚΑΤΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΝ ΑΣΘΕΝΕΙΣ
- Βρεφοφαγία - ανθρωποφαγία , αρχαία ιστορία...
Χρονοχάρτης τῶν πυρηνικῶν δοκιμῶν ἀπὸ τὸ τέλος τοῦ Β’ΠΠ μέχρι τὸ 2000
.
ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ





