Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΛΗ , ΟΥΤΕ ΧΩΡΟΣ, ΔΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΟΥΝ. ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟΝ , ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟΝ , ΤΟ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑ , ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΟΥΤΕ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΑΠΟΘΝΗΣΚΕΙ.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΣΣΑΣ



Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2020

Πώς θά πάω στόν Πόλεμο μέ τ’ αδέρφια μου...Πώς συνταιριάζεται μωρέ τό Θείο μέ τ' Ανθρώπινο;

 


Κι αν έρθει η Θεία Χάρις; Κι αν μαζί της κουβαλάει – καθώς λένε – την Αγάπη, την Ειρήνη, την Συμπόνοια; Πως θα πάω στον Πόλεμο με τ’ αδέρφια μου, τους συμπολεμιστές μου; Τι θα τους πω; Ότι με πλημμύρισε το Άγιο Φως του Θαβώρ και δεν μπορώ να σκοτώσω τον οπλισμένο αντίπαλο που σκοτώνει τα αδέρφια μου, τις οικογένειές μας γιατί κι αυτός είναι αδελφός μου; Πως συνταιριάζεται μωρέ το Θείο με το Ανθρώπινο; (υπάρχει - κατά την ταπεινή μου γνώμη - ένα "λάθος" στην εικόνα...κάτι "αταίριαστο"...στον "σταυροφόρο"...το ότι έχει ως "οδηγό" και "βασικό ωθητή" (πίσω θέση) στη λαβή του ξίφους το δεξί χέρι δείχνει πως είναι "δεξιόχειρας"...η θέση της θήκης του ξίφους όμως - στα δεξιά του - δείχνει πως είναι "αριστερόχειρας"...αβλεψία του καλιτέχνη, θα πει κανείς...σαφέστατα...δεν παύει όμως να απεικονίζει - και δη ΑΡΙΣΤΑ - αυτό το "παράδοξο", το "αταίριαστο" που περιγράφεται και στο κείμενο...)

Γ. Ανεστόπουλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τό Ναύπλιον

ΠΛΑΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΑ

Χρονοχάρτης τῶν πυρηνικῶν δοκιμῶν ἀπὸ τὸ τέλος τοῦ Β’ΠΠ μέχρι τὸ 2000

.

.

ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ