Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΛΗ , ΟΥΤΕ ΧΩΡΟΣ, ΔΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΟΥΝ. ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟΝ , ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟΝ , ΤΟ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑ , ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΟΥΤΕ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΑΠΟΘΝΗΣΚΕΙ.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΣΣΑΣ



Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Η σφαγή της Χίου υπό αναθεώρηση: Δεν εσφάγησαν, αλλά αυτοκτόνησαν!!!


(Φωτό-Μερικά από τα οστά των σφαγιασθέντων στη Χίου, 
όπως φυλάσσονται στη Μεγάλη Μονή)
Του Τάσου Κ. Κοντογιαννίδη
akontogiannidis@yahoo.gr


Η σημερινή εθνική επέτειος, της Επαναστάσεως του ‘21, μας  καλεί να αντισταθούμε στην μεθοδευμένη προσπάθεια χειραγώγησης και απάλειψης της ιστορικής αλήθειας που υπαγορεύουν και επιβάλουν  γνωστά κέντρα, με καθηγητές και λέκτορες και με συμμάχους παράγοντες στα υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού.
Οι εν λόγω ιστορικοί αναθεωρητές, ισχυρίσθηκαν προσφάτως, ότι ο πίνακας του διάσημου Γάλλου ζωγράφου Ευγενίου Ντελακρουά « η σφαγή της Χίου»  αποτελεί υπερβολική απεικόνιση εκ μέρους του καλλιτέχνη και ξεπερνάει την πραγματικότητα. Μπορεί και να αυτοκτόνησαν και έτσι, ο πίνακας αφαιρέθηκε προ διετίας από το Βυζαντινό μουσείο Χίου, κατ’ απαίτηση των Tούρκων!
Σύμφωνα με τον χιώτικο Τύπο, υπάρχει μία μυστική προφορική συμφωνία προκειμένου να καθαιρεθεί ο πίνακας, ως… ένδειξη απάλειψης του ιστορικού χάσματος που χωρίζει τους δύο λαούς!.. Η Τουρκία, επεδίωξε και αφαιρέθηκαν οι ταμπέλες με την επιγραφή: « Έργα Οθωμανών», από τις οστεοθήκες των θυμάτων της Σφαγής στη Νέα Μονή και του Αγίου Μηνά.
Οι Τούρκοι απαιτούν και οι ημέτεροι με δουλικότητα υπακούουν! Ποτέ δεν αφαίρεσαν όμως οι Τούρκοι τον αναρτημένο πίνακα στο μουσείο Ντολμά Μπαχτσέ στην Κωνσταντινούπολη, όπου  παριστά τούρκο πολεμιστή να πατά πάνω στο νεκρό κορμί ΄Ελληνα φουστανελοφόρου με το λάβαρό μας, σκόρπια κορμιά Ελλήνων και ο … ήρωας αυτός με το χέρι στο μέτωπο, κοιτά  μακριά,  ψάχνει να δει τους Έλληνες που τόβαλαν στα πόδια…
 Ο πίνακας του Ντελακρουά,  που τους ενόχλησε, δεν περιλαμβάνει τη διαταγή   του Σουλτάνου το 1822,   να σφάξουν βρέφη έως 3 ετών , αγόρια και άνδρες άνω των 12 ετών, γυναίκες άνω των 40, να αιχμαλωτίσουν κορίτσια και γυναίκες από 3 έως 40 ετών και αγόρια από 3 έως 12 ετών. Γλίτωναν μόνο όσοι ασπάζονταν το μωαμεθανισμό. Από τις 117.000 χριστιανούς του νησιού, κατέσφαξαν  50.000,  αιχμαλώτισαν 52.000, διέφυγαν και σώθηκαν  21.000, επέζησαν μόνο 1800… Δεν περιλαμβάνει τα γυναικόπαιδα που πουλήθηκαν σκλάβοι ή βιάστηκαν ούτε τη Χίο που μετετράπη σε στάχτη, ούτε ακούγονται οι γοερές κραυγές των θυμάτων. Γι αυτούς τους φωστήρες που σβήνουν με το σφουγγάρι, δεν πρέπει να μιλάμε για γενοκτονία  γιατί δυσαρεστούνται οι Τούρκοι… Δεν πρέπει να μιλάμε για γενοκτονία των Ποντίων  γιατί θα μας πουν οι προοδευτικοί τενεκέδες καθυστερημένους και γραφικούς. Έτσι πετυχαίνουν το στόχο τους. Τον εξαγνισμό των ενόχων!
Απάντηση στους θλιβερούς αναθεωρητές της ιστορίας για τη σφαγή δίνουν οι «Τάϊμς» του Λονδίνου, ( αρ. φύλ. 11661 σελ. 2, της 11-9-1822). Ιδού τι έγραψε:
« Πολλές λεπτομέρειες από τις  τρομερές  βαρβαρότητες που διέπραξαν οι Τούρκοι στη Χίο έχουν ήδη  γίνει γνωστές.  Ακόμα και Γερμανικές εφημερίδες περιέγραψαν τις βαρβαρότητες. Από τις 120.000 Έλληνες απέμειναν περί τους 900 από τους οποίους πολλοί πεθαίνουν από ασθένειες που προκαλούνται από τα άταφα πτώματα. Το πιο ωραίο και ανεπτυγμένο νησί του Αρχιπελάγους ερημώθηκε. Οι πιο πολιτισμένοι, δυναμικοί και έγκριτοι κάτοικοι του νησιού, το άνθος της Ελλάδος, έχουν οι περισσότεροι εξοντωθεί, εκπατρισθεί ή πουληθεί ως σκλάβοι από τους απίστευτους σφαγείς τους. Εν τούτοις, τέτοιες πράξεις έχουν αμβλυνθεί από Άγγλους και σχεδόν δικαιολογήθηκαν στον Αγγλικό Κοινοβούλιο, αποδιδόμενες σε ελληνικές προκλήσεις. Πότε οι Έλληνες προμελετημένα σφαγίασαν αδιακρίτως ολόκληρο τον ανδρικό πληθυσμό μιας επαρχίας; Πότε οι Έλληνες απήγαγαν δεκάδες χιλιάδες ανυπεράσπιστες γυναίκες και αθώα παιδιά για να ικανοποιήσουν ακόλαστες ορέξεις και πάθη; Θα εξισωθεί η πλήρης καταστροφή της Χίου, που μετετράπη σε στάχτες και ο ενταφιασμός 50.000 ανδρών στα συντρίμμια των φιλήσυχων σπιτιών τους, προς την καταστροφή μιας φρουράς μετά από προδοτική συμπεριφορά της;»
«Το Ελληνόπουλο» του Βίκτωρος Ουγκώ 
Ο Βίκτωρ Ουγκώ  καταθέτει την ψυχική του οδύνη για το ολοκαύτωμα της Χίου με το ποίημα « Ελληνόπουλο» (μετάφραση Κωστή Παλαμά):  «Τούρκοι διαβήκαν, χαλασμός, θάνατος πέρα ως πέρα./Η Χίο, τ’ όμορφο νησί, μαύρη απομένει ξέρα,/με τα κρασιά, με τα δεντρά τ’ αρχοντονήσι, που βουνά/ και σπίτια και λαγκάδια/ και στο χορό τις λυγερές καμιά φορά τα βράδια/καθρέφτιζε μεσ’ τα νερά./Ερμιά παντού. Μα κοίταξε κι απάνου εκεί στο βράχο,/στου κάστρου τα χαλάσματα κάποιο παιδί μονάχο/κάθεται, σκύβει θλιβερά το κεφαλάκι, στήριγμα και σκέπη του απομένει/μόνο μιαν άσπρη αγράμπελη σαν αυτό ξεχασμένη/ μεσ’ την αφάνταστη φθορά…»
*Το άρθρο δημοσιεύτηκε στην Real News από Ινφογνώμων Πολιτικά/
άπό

Συγκλονιστική μαρτυρία: Τελικά ἡ κρίση μᾶς ΕΝΩΝΕΙ!

"Πρίν ἀπό λίγο στά ΑΒ Ἁγίας Παρασκευῆς, στό ταμεῖο ἦταν ἕνα γηραιός ρακένδυτος κύριος μέ 3-4 κονσέρβες κι ἕνα γκαζάκι. Ἡ νεαρή ταμίας τόν κοιτάει καί τοῦ λέει "Φύγετε  κύριε, ἡ ἑταιρεία μᾶς δικαιολογεῖ κάποια δωρεάν καλάθια". Τίς δίνει 1000 εὐχές. Μόλις ἐκεῖνος ἀπομακρύνεται, ἀνοίγει τήν τσάντα της καί βάζει τά χρήματα στό ταμεῖο ἀπό τό πορτοφόλι της. Πεταγόμαστε 2-3 πού ἔχουμε μείνει κάγκελο καί τῆς λέμε νά τά πληρώσουμε ἐμεῖς. Μᾶς κοιτάζει αὐστηρά:
"Ἐγώ τό ἀποφάσισα, ἐγώ θά τά πληρώσω. Ἐλᾶτε, παρακαλῶ, μήν δημιουργεῖτε οὐρά". Ἕνα κοριτσάκι τόσο δά. Πόσα νά παίρνει; 500 ευρώ; Πολλά λέω. Ἀλληλεγγύη, ρέ."
συγκλητική

Ἡ φιλοπατρία μας, ὁ φόβος τους!

Να σώσουμε τον ελληνικό λαό απο τους σωτήρες του!Save the Greek People from their Saviours! / Sauvons le peuple grec de ses sauveurs! / Retten wir das griechische Volk vor seinen Rettern ! /



 


Koρυφαίοι Γάλλοι διανοούμενοι μεταξύ των οποίων οι  Alain Badiou, Etienne Balibar , Jean-Luc Nancy μαζί με εκατοντάδες Ευρωπαίους στοχαστές υπογράφουν κείμενο υποστήριξης του ελληνικού λαού, το οποίο δημοσίευσε (21/2/2012) η διαδικτυακή έκδοση της Liberation και αργότερα η έντυπη. Το κείμενο υποστήριξης βρίσκεται σε διάφορες γλώσσες στην ιστοσελίδα http://www.editions-lignes.com/Save-The-Greek-People.html  και μέχρι σήμερα (20/3/2012) το έχουν υπογράψει περισσότεροι από 1.400 διανοούμενοι και στοχαστές από διάφορες  χώρες .  Παρακάτω ακολουθεί το κείμενο υποστήριξης  στην Ελληνική γλώσσα:

Τη στιγμή που ένας στους δύο Έλληνες νέους είναι άνεργος, 25.000 άστεγοι περιπλανώνται στους δρόμους της Αθήνας, το 30% του πληθυσμού βρίσκεται κάτω από το όριο της φτώχιας, χιλιάδες οικογένειες υποχρεούνται να βάλουν τα παιδιά τους σε ιδρύματα προκειμένου να μην πεθάνουν από την πείνα και το κρύο, νεόφτωχοι και πρόσφυγες δίνουν μάχες για τους σκουπιδοτενεκέδες στους δημόσιους χώρους, οι «σωτήρες» της Ελλάδας, υπό το πρόσχημα ότι οι Έλληνες «δεν καταβάλουν αρκετές προσπάθειες», επιβάλλουν ένα νέο σχέδιο βοήθειας που διπλασιάζει τη χορηγούμενη θανατηφόρα δόση. Ένα σχέδιο που καταργεί το εργατικό Δίκαιο  και καταδικάζει τους φτωχούς σε ακραία ένδεια, εξαφανίζοντας παράλληλα τις μεσαίες τάξεις. 
Ο στόχος δεν είναι σε καμία περίπτωση η «σωτηρία» της Ελλάδας: όλοι οι οικονομολόγοι που είναι  άξιοι του ονόματός τους συμφωνούν επ’ αυτού. Το ζητούμενο  είναι να κερδηθεί  χρόνος προκειμένου να σωθούν  οι πιστωτές ενώ παράλληλα η χώρα οδηγείται σε μια προδιαγεγραμμένη  χρεοκοπία.  Πρωτίστως, το ζητούμενο είναι να μετατραπεί η   Ελλάδα σε  εργαστήριο μιας κοινωνικής μεταλλαγής που θα γενικευθεί, σε έναν δεύτερο χρόνο, σε ολόκληρη την Ευρώπη. Το μοντέλο που δοκιμάζεται πάνω στους Έλληνες είναι εκείνο μιας κοινωνίας χωρίς δημόσιες υπηρεσίες, στο πλαίσιο της οποίας τα σχολεία, τα νοσοκομεία και τα ιατρικά κέντρα κατεδαφίζονται, η υγεία καθίσταται προνόμιο των πλουσίων, οι ευπαθείς πληθυσμοί προορίζονται για μια προγραμματισμένη εξόντωση, ενώ όσοι εξακολουθούν  να έχουν μια εργασία  καταδικάζονται σε ακραίες μορφές εργασιακής επισφάλειας και οικονομικής εξαθλίωσης.        
Προκειμένου όμως αυτή η αντεπίθεση του νεοφιλελευθερισμού να πετύχει τον στόχο της χρειάζεται να εγκαθιδρύσει ένα καθεστώς που καταργεί τα πλέον στοιχειώδη δημοκρατικά δικαιώματα. Με διαταγή των σωτήρων, βλέπουμε λοιπόν να εγκαθίστανται στην Ευρώπη κυβερνήσεις τεχνοκρατών που περιφρονούν τη λαϊκή κυριαρχία. Πρόκειται για ένα σημείο καμπής όσον αφορά στα κοινοβουλευτικά καθεστώτα στο πλαίσιο των οποίων βλέπουμε τους «αντιπροσώπους του λαού» να εξουσιοδοτούν εν λευκώ τους ειδικούς και τους τραπεζίτες, απαρνούμενοι την υποτιθέμενη εξουσία τους να αποφασίζουν. Ένα είδος κοινοβουλευτικού πραξικοπήματος, το οποίο προσφεύγει, μεταξύ άλλων, και σε ένα διευρυμένο κατασταλτικό οπλοστάσιο απέναντι στις λαϊκές διαμαρτυρίες. Έτσι, από τη στιγμή που οι βουλευτές επικύρωσαν την διαμετρικά αντίθετη με την εντολή που είχαν λάβει σύμβαση που τους υπαγόρευσε η Τρόικα (Ευρωπαϊκή Ένωση, Κεντρική Ευρωπαϊκή Τράπεζα, Διεθνές Νομισματικό Ταμείο), μια εξουσία στερούμενη δημοκρατικής νομιμότητας υποθήκευσε το μέλλον της χώρας για τα επόμενα τριάντα ή σαράντα χρόνια.
Παράλληλα, η Ευρωπαϊκή Ένωση ετοιμάζεται να δημιουργήσει έναν δεσμευμένο τραπεζικό λογαριασμό στον οποίον θα κατατίθεται απευθείας η βοήθεια προς την Ελλάδα προκειμένου να χρησιμοποιείται αποκλειστικά προς όφελος του χρέους. Τα έσοδα της χώρας οφείλουν να αφιερώνονται κατά «απόλυτη προτεραιότητα» στην εξόφληση των πιστωτών και, εφόσον παραστεί ανάγκη, να κατατίθενται απευθείας σε αυτόν τον λογαριασμό την διαχείριση του οποίου έχει αναλάβει η Ευρωπαϊκή Ένωση. Η Σύμβαση υπαγορεύει ρητά  ότι κάθε νέα υποχρέωση που θα προκύπτει στο πλαίσιό της θα διέπεται  από το αγγλικό δίκαιο, το οποίο απαιτεί υλικές εγγυήσεις, ενώ οι διενέξεις θα εκδικάζονται από τα δικαστήρια του Λουξεμβούργου, με την   Ελλάδα να έχει αποποιηθεί εκ των προτέρων κάθε δικαίωμα προσφυγής ενάντια σε όποια κατάσχεση αποφασίσουν οι πιστωτές της. Για να ολοκληρωθεί η εικόνα, οι  ιδιωτικοποιήσεις έχουν ανατεθεί  σε ένα Ταμείο υπό τη διαχείριση της Τρόικας  στο οποίο θα κατατίθενται οι τίτλοι ιδιοκτησίας των δημοσίων αγαθών. Εν συντομία, έχουμε να κάνουμε με μια γενικευμένη λεηλασία, χαρακτηριστικό γνώρισμα του χρηματοπιστωτικού  καπιταλισμού που προσφέρει εν προκειμένω στον εαυτό του μια  θεσμική καθοσίωση. Στο βαθμό που πωλητές και αγοραστές θα κάθονται στην ίδια πλευρά του τραπεζιού, δεν έχουμε την παραμικρή αμφιβολία ότι το  εν λόγω εγχείρημα ιδιωτικοποιήσεων  αποτελεί πραγματικό συμπόσιο για τους αγοραστές.
Όλα τα μέτρα που έχουν ληφθεί έως τώρα είχαν ως μοναδικό  αποτέλεσμα την εμβάθυνση του ελληνικού εθνικού χρέους το οποίο, με τη βοήθεια των σωτήρων που δανείζουν με τοκογλυφικά επιτόκια, έχει κυριολεκτικά εκτοξευθεί στα ύψη προσεγγίζοντας το 170%  ενός  ακαθάριστου εθνικού προϊόντος σε ελεύθερη πτώση, ενώ το 2009 δεν αντιπροσώπευε παρά το 120%. Μπορεί κανείς να στοιχηματίσει ότι αυτός ο εσμός  σχεδίων σωτηρίας -τα οποία παρουσιάζονται κάθε φορά ως «τελικά»- δεν στόχευε παρά στο να εξασθενίσει ολοένα και περισσότερο τη θέση της Ελλάδας ούτως ώστε, στερούμενη κάθε δυνατότητας να προτείνει από μόνη της τους όρους μιας ανασυγκρότησης, να εξαναγκαστεί να εκχωρήσει τα πάντα στους πιστωτές της υπό τον εκβιασμό «καταστροφή ή λιτότητα». Η τεχνητή και καταναγκαστική επιδείνωση του προβλήματος του χρέους χρησιμοποιήθηκε σαν όπλο εφόδου  για την άλωση  μιας κοινωνίας στο σύνολό της. 
Σκόπιμα χρησιμοποιούμε εδώ όρους που ανήκουν στη στρατιωτική ορολογία: πρόκειται σαφώς για έναν πόλεμο που διεξάγεται με τα μέσα της οικονομίας, της πολιτικής και του δικαίου, έναν πόλεμο ταξικό εναντίον ολόκληρης της κοινωνίας. Και τα λάφυρα που η χρηματοπιστωτική  τάξη υπολογίζει να αποσπάσει από «τον εχθρό» είναι τα κοινωνικά κεκτημένα και τα δημοκρατικά δικαιώματα, αλλά αυτό που διακυβεύεται σε τελική ανάλυση είναι η δυνατότητα για  μια ανθρώπινη ζωή. Και η ζωή εκείνων που δεν παράγουν ή δεν καταναλώνουν αρκετά σε σύγκριση με τις στρατηγικές μεγιστοποίησης του κέρδους, δεν πρέπει να διατηρηθεί.
Έτσι, η αδυναμία μιας χώρας πιασμένης στη μέγγενη της χωρίς  όρια κερδοσκοπίας και των καταστροφικών σχεδίων σωτηρίας, γίνεται η μυστική πόρτα από την οποία εισβάλλει βίαια ένα μοντέλο κοινωνίας σύμφωνο προς τις απαιτήσεις του νέο-φιλελεύθερου φονταμενταλισμού. Μοντέλο που προορίζεται για ολόκληρη την Ευρώπη και πέραν αυτής. Αυτό είναι το πραγματικό διακύβευμα, και γι αυτό η υπεράσπιση του ελληνικού λαού δεν είναι συρρικνώσιμη  σε μια χειρονομία  αλληλεγγύης ή  αφηρημένης ανθρωπιάς: διακυβεύεται το μέλλον της δημοκρατίας και η τύχη των ευρωπαϊκών λαών. Παντού η «επιτακτική αναγκαιότητα» μιας «οδυνηρής αλλά σωτήριας» λιτότητας θα μας παρουσιαστεί ως το μέσον για να αποφύγουμε τη μοίρα της Ελλάδας, ενώ οδηγεί κατευθείαν σε αυτήν. 
Μπροστά σε αυτή την οργανωμένη επίθεση ενάντια στην κοινωνία, μπροστά στην καταστροφή και των τελευταίων νησίδων της δημοκρατίας, καλούμε τους συμπολίτες μας, τους γάλλους και ευρωπαίους φίλους μας να εκφρασθούν σθεναρά. Δεν πρέπει να αφήσουμε το μονοπώλιο του λόγου στους ειδήμονες και στους πολιτικάντηδες. Το γεγονός ότι το αίτημα κυρίως των γερμανών και των γάλλων ιθυνόντων είναι η απαγόρευση πλέον των εκλογών στην Ελλάδα μπορεί να  μάς αφήνει άραγε αδιάφορους; Ο στιγματισμός και η συστηματική δυσφήμηση ενός λαού δεν θα άξιζε άραγε μια απάντηση; Είναι δυνατόν να μην υψώσουμε την φωνή μας ενάντια στη θεσμική δολοφονία του ελληνικού λαού; Και μπορούμε άραγε να σιωπούμε μπροστά στην καταναγκαστική εγκαθίδρυση ενός συστήματος που θέτει εκτός νόμου ακόμη και την ίδια την ιδέα της κοινωνικής αλληλεγγύης;
Βρισκόμαστε σε ένα σημείο μη επιστροφής. Είναι επείγον να δώσουμε  τη μάχη των αριθμών και τον πόλεμο των λέξεων για να αναχαιτίσουμε  την ακραίο-φιλελεύθερη ρητορική του φόβου και της παραπληροφόρησης. Είναι επείγον να αποδομήσουμε τα μαθήματα ηθικής που συσκοτίζουν  την πραγματική διαδικασία που εκτυλίσσεται μέσα στην κοινωνία. Είναι κάτι περισσότερο από επείγον να απομυθοποιήσουμε τη ρατσιστική εμμονή περί  ελληνικής «ιδιαιτερότητας»  που φιλοδοξεί να αναγάγει  τον υποτιθέμενο εθνικό χαρακτήρα ενός λαού (τεμπελιά ή κατά βούληση πονηριά) σε  πρωταρχική  αιτία μιας κρίσης η οποία στην πραγματικότητα είναι παγκόσμια. Αυτό που μετρά σήμερα δεν είναι οι ιδιαιτερότητες, πραγματικές ή φαντασιακές, αλλά τα κοινά: η τύχη ενός λαού που θα επηρεάσει και τους άλλους. 
Πολλές τεχνικές λύσεις έχουν προταθεί για να βγούμε από το δίλημμα «ή  καταστροφή της κοινωνίας ή  πτώχευση» (πράγμα που σημαίνει, το βλέπουμε σήμερα: «και καταστροφή και πτώχευση»). Όλες οι λύσεις πρέπει να εξεταστούν  σαν στοιχεία στοχασμού προκειμένου να οικοδομήσουμε μιαν άλλη Ευρώπη. Αλλά κατ’ αρχάς πρέπει να καταγγείλουμε το έγκλημα, να αναδείξουμε την κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο ελληνικός λαός, εξ αιτίας των «σχεδίων βοήθειας» τα οποία έχουν συλληφθεί από και για τους κερδοσκόπους και τους πιστωτές. Τη στιγμή που ένα κίνημα υποστήριξης υφαίνεται σε όλο τον κόσμο, όπου τα δίκτυα Ιντερνέτ βουίζουν από πρωτοβουλίες αλληλεγγύης, οι γάλλοι διανοούμενοι θα ήταν άραγε οι τελευταίοι που θα ύψωναν τη φωνή τους υπέρ της Ελλάδας; Χωρίς να περιμένουμε περισσότερο, ας πολλαπλασιάσουμε τα άρθρα, τις παρεμβάσεις στα μέσα, τις συζητήσεις, τις εκκλήσεις, τις διαδηλώσεις. Γιατί κάθε πρωτοβουλία είναι καλοδεχούμενη, κάθε πρωτοβουλία είναι επείγουσα. Σε ό,τι  μας αφορά, ιδού τι προτείνουμε: να προχωρήσουμε τάχιστα στη δημιουργία μιας ευρωπαϊκής επιτροπής διανοουμένων και καλλιτεχνών για την αλληλεγγύη προς  τον ελληνικό λαό  που αντιστέκεται.
Αν δεν είμαστε εμείς, ποιος θα είναι;
Αν δεν είναι τώρα, πότε θα είναι;
K & B Analysis


Ότι έχει σχέση με Ελλάδα το εξαφανίζουν κάποιοι υπάλληλοι με θέση πρωθυπουργού

Ούτε τα προσχήματα δεν μπορούν να κρατήσουν οι διεθνείς πολιτικοί υπάλληλοι, προφανώς γιατί σε αυτή τη νέα τάξη πολιτικών μετράει ακόμα και ο συμβολισμός της Εθνικής Κυριαρχίας ενός ανεξάρτητου κράτους ή στην προκειμένη περίπτωση η Ελληνική σημαία. Μόλις ο πρώτος υπάλληλος ολοκλήρωσε το σχεδιασμένο του έργο μέχρι κεραίας και αφαίρεσε τον πίνακα " Η Ελλάς ευγνωμονούσα" ήρθε και ο δεύτερος να εξαλείψει την Ελληνική σημαία.  Ενοχλεί ότι παραπέμπει σε Ελλάδα, Χριστό, ανεξαρτησία, πατριωτισμό . Απολυταρχικού τύπου καθεστώτα στην πλειάδα των περιπτώσεων είχαν όλα το ίδιο τέλος γιατί ακριβώς σφετερίστηκαν τη λαϊκή βούληση για δημοκρατία και στη θέση της εγκαθίδρυσαν μια ανατολικού τύπου διακυβέρνηση.
Αυτοί που νομοθετούν κατά το δοκούν για να μην τους αγγίζει η δικαιοσύνη θα έπρεπε καλύτερα να ξέρουν ότι όσο καλός υπάλληλος κι αν είσαι κάποια στιγμή θα συνταξιοδοτηθείς.
Και ο συνταξιούχος έχει δύο απολαβές. Την υλική και την ηθική για τον πολυετή αγώνα του στην εργασία. Οι πολιτικοί ίσως να εξασφάλισαν το υλικό μέρος. Το μέτωπο καθαρό όμως δεν θα το έχουν ποτέ. Και αν ποτέ αφήσουν τη δικαιοσύνη να λειτουργήσει όπως αρμόζει, τότε θα δούμε μαύρα δάκρυα. Ως τότε υπομονή.

Αντι-μαγνήτης κάνει αόρατα τα αντικείμενα


Οι ερευνητές του Τμήματος Φυσικής του Αυτόνομου Πανεπιστημίου της Βαρκελώνης και του Ινστιτούτου Ηλεκτρολόγων Μηχανικών της Ακαδημίας Επιστημών της Σλοβακίας, με επικεφαλής τον Άλβαρ Σάντσεθ και τον Φεντόρ Γκομόρι αντίστοιχα, που δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο περιοδικό "Science", δημιούργησαν ένα αντι-μαγνητικό μανδύα αορατότητας που καθιστά μαγνητικά «αόρατο» ή «ανύπαρκτο» οποιοδήποτε αντικείμενο μέσα ή κάτω από αυτόν.

Ο αντι-μαγνήτης (μανδύας) απαγορεύει σε οποιοδήποτε μαγνητικό πεδίο μέσα σε αυτόν να διαρρεύσει προς τα έξω, ενώ παράλληλα
δεν γίνεται αντιληπτός από τα εξωτερικά στατικά μαγνητικά πεδία.

Ο μανδύας αποτελείται από δύο ομόκεντρα επίπεδα, ένα εσωτερικό υπεραγώγιμο υλικό (που απωθεί τα μαγνητικά πεδία) και ένα εξωτερικό σιδηρομαγνητικό στρώμα αποτελούμενο από σίδηρο, νικέλιο και χρώμιο (που ελκύει τα μαγνητικά πεδία), με τελικό αποτέλεσμα την αλληλοεξουδετέρωση των δύο επιδράσεων και, έτσι, την εξαφάνιση οποιουδήποτε ίχνους της συσκευής σε ένα εξωτερικό μαγνητικό πεδίο.


Οι θεωρητικοί υπολογισμοί για τη δημιουργία του μανδύα βασίζονται στις περίφημες εξισώσεις του Μάξγουελ για τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία, οι οποίες είχαν διατυπωθεί πριν από περίπου 160 χρόνια.


Οι αντι-μαγνήτες βασίζονται στους πιο γνωστούς μανδύες οπτικής αορατότητας, τους οποίους πρώτος πρότεινε ο βρετανός φυσικός Τζον Πέντρι του Imperial College του Λονδίνου το 2006 και έκτοτε η σχετική έρευνα έχει γνωρίσει μεγάλη ανάπτυξη διεθνώς, με συνεχείς προόδους. Ο Πέντρι, ο οποίος πάλι ήταν ο πρώτος που το 2008 παρουσίασε μια θεωρητική εργασία για τη δημιουργία ενός αντιμαγνητικού μανδύα, χαιρέτισε ως «ορόσημο» το νέο επίτευγμα.

Ισπανοί και Σλοβάκοι ερευνητές δημιούργησαν έναν «αντιμαγνήτη», συγκεκριμένα ένα κύλινδρο που καθιστά το περιεχόμενό του αόρατο στα μαγνητικά πεδία. Έτσι, μετά από τους μανδύες που κρύβουν αντικείμενα από το φως, τον ήχο, τα κύματα των σεισμών και του νερού, έρχονται να προστεθούν και τα μαγνητικά πεδία.

Ο νέος μαγνητικός μανδύας αποτελείται από σχετικά φθηνά υλικά που είναι διαθέσιμα στην αγορά (υπεραγώγιμα και σιδηρομαγνητικά), γι' αυτό η παραγωγή του, που εκτιμάται ότι κοστίζει μόλις 1.000 ευρώ, δεν θεωρείται δύσκολη.

Είναι ο πρώτος τέτοιου είδους μανδύας που φαίνεται δυνατό να κατασκευαστεί με σχετική πρακτική ευκολία.
Οι ισπανοί και σλοβάκοι ερευνητές δοκίμασαν με επιτυχία τον αντι-μαγνήτη τους σε στατικό μαγνητικό πεδίο ισχύος 40 mT (milliTesla). Προς το παρόν, ο μανδύας είναι μικρός (12,5 επί 12 χιλιοστά), όμως στο μέλλον, κατά τους επιστήμονες, θα μπορούσε να φθάσει σε μέγεθος αρκετά μέτρα, αντίθετα με άλλους μανδύες.

Τα μαγνητικά πεδία είναι θεμελιώδη για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.
Το 99% της ηλεκτρικής ενέργειας που καταναλώνεται σήμερα, παράγεται με τη βοήθεια μαγνητών στους ηλεκτρικούς σταθμούς. Επίσης αξιοποιούνται στην πληροφορική, στην ηλεκτρονική κ.α.

Οι επιστήμονες εδώ και πολλά χρόνια γνωρίζουν πολύ καλά να δημιουργούν μαγνητισμό, όχι όμως το αντίστροφο, δηλαδή να ακυρώνουν τα μαγνητικά πεδία κατά βούληση. Ο νέος μανδύας ανοίγει το δρόμο ακριβώς γι' αυτό.


Μεταξύ άλλων,
μπορεί να υπάρξουν εφαρμογές του στην ιατρική και στην ασφάλεια, καθώς τα στατικά μαγνητικά πεδία χρησιμοποιούνται σε εφαρμογές όπως οι μαγνητικές τομογραφίες (ένας βηματοδότης στην καρδιά ενός ασθενούς θα ήταν πλέον «αόρατος» και δεν θα αντιμετώπιζε κίνδυνο).

Ακόμα, υπάρχουν δυνητικές στρατιωτικές εφαρμογές, ιδίως στο ναυτικό (π.χ. τα υποβρύχια θα είναι μαγνητικά αόρατα).


Από την άλλη όμως, θα προέκυπτε πρόβλημα με τα μαγνητικά μηχανήματα σάρωσης στις πύλες επιβίβασης των αεροδρομίων, αφού κάποιος με τον αντι-μαγνήτη πάνω του θα μπορούσε να περάσει ένα μεταλλικό όπλο από τον έλεγχο χωρίς να εντοπιστεί.


Πηγή: ΑΜΠΕ

άπό

Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

ΔΙΑΣ καί ΑΦΡΟΔΙΤΗ σέ συζυγία= Τύχη καί Αισιοδοξία

Δυο πλανήτες χορεύουν «ταγκό»
Η Αφροδίτη και ο Δίας, οι δυο φωτεινότεροι πλανήτες του νυχτερινού ουρανού, μάς έχουν ετοιμάσει ένα φαντασμαγορικό θέαμα αυτές τις μέρες. Τα δυο λαμπρά αστέρια έχουν πλησιάσει πολύ κοντά το ένα το άλλο και είναι πολύ καλά ορατά στο δυτικό ουρανό, λίγο πριν το ηλιοβασίλεμα αλλά και μετά από αυτό. Χτες, Τρίτη, Δίας και Αφροδίτη απείχαν μεταξύ τους μόνο 3 μοίρες (αν τεντώσετε το χέρι σας και ενώσετε δυο δάχτυλα, η απόσταση που καλύπτουν στον ουρανό αυτά τα ενωμένα δάχτυλα, είναι ίση με 3 μοίρες). Όμως, και σήμερα Τετάρτη, αλλά και τις επόμενες βραδιές μπορείτε να απολαύσετε το «χορό των πλανητών». Εννοείται βεβαίως πως στην πραγματικότητα οι πλανήτες απέχουν μεταξύ τους εκατοντάδες εκατομμύρια χιλιόμετρα, φαινομενικά όμως μοιάζουν σαν να κοντεύουν να αλληλοαγγιχτούν. Το θέαμα του «υπέρλαμπρου ζεύγους» είναι πιο απόκοσμο όταν το δίδυμο πλησιάσει τον ορίζοντα, οπότε ίσως προκαλέσει το έναυσμα για τηλεφωνήματα σε αστεροσκοπεία και τηλεοπτικούς σταθμούς που θα αναφέρουν… θεάσεις UFO! Το φαινόμενο της προσέγγισης αυτής ονομάζεται συζυγία και δεν είναι σπάνιο, αφού συμβαίνει κάθε κατά μέσο όρο κάθε 13 μήνες. Όμως η πολύ κοντινή συζυγία λαμβάνει χώρα κάθε περίπου 24 χρόνια. Η επόμενη στενή σύγκλιση προβλέπεται για το Μάρτιο του 2036 (η προηγούμενη ήταν το Μάρτιο του 1988). Όταν οι δυο πλανήτες είναι στην «στενότερη επαφή» τους η Αφροδίτη θα λάμπει με φαινομενικό μέγεθος -4,3 ενώ ο Δίας με -2,1 (η κλίμακα είναι λογαριθμική, κι αυτό σημαίνει πως η Αφροδίτη είναι οκτώ και όχι δύο φορές λαμπρότερη από το Δία). Και μια μικρή λεπτομέρεια: όσο και να φαίνεται απίστευτο, ανάμεσα σε Δία και Αφροδίτη χωράνε έξι πανσέληνοι (διάμετρος 0,5ο). 

Θανάσης Βέμπος
www.vembos.gr

άπό 





 Η συζυγία Αφροδίτης-Δία σε time-lapse video του αστεροσκοπείου των Καναρίων.

Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Ανακαλύφθηκε ένας σπάνιος γαλαξίας με ορθογώνιο σχήμα σαν διαμάντι



Ο γαλαξίας ονομάζεται LEDA 074886
Μία διεθνής ομάδα αστρονόμων ανακάλυψε έναν πολύ ασυνήθιστο και λαμπερό γαλαξία, το σπάνιο σχήμα ορθογωνίου του οποίου μοιάζει εντυπωσιακά με διαμάντι.
Οι ερευνητές από την Αυστραλία, τη Γερμανία, την Ελβετία και τη Φινλανδία, που θα δημοσιεύσουν τη σχετική μελέτη στο περιοδικό αστροφυσικής «Τhe Αstrophysical Journal» και έκαναν ήδη τη σχετική προδημοσίευση στο arxiv.org, ανακάλυψαν τον ορθογώνιο γαλαξία ανάμεσα σε άλλους 250 γαλαξίες, σε απόσταση περίπου 70 εκατ. ετών φωτός από τη Γη.
Στο σύμπαν οι περισσότεροι γαλαξίες, τουλάχιστον από τις μέχρι σήμερα αστρονομικές παρατηρήσεις, έχουν τρία σχήματα: κυκλικού δίσκου με σπειροειδείς βραχίονες (όπως ο δικός μας), ελλειπτικό ή είναι άμορφοι και ακανόνιστου σχήματος. Όμως ένας ορθογώνιος γαλαξίας, που μοιάζει με κομμένο διαμάντι, είναι ένα σπάνιο θέαμα. «Είναι από αυτά τα πράγματα που είτε δεν θα έπρεπε να υπάρχουν, είτε δεν περιμένεις να υπάρχουν. Είναι λίγο σαν τον Πύργο της Πίζας ή κάποιο εξωτικό νέο είδος, που εκ πρώτης όψεως φαίνεται να αψηφούν τους νόμους της φύσης», δήλωσε ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Τεχνολογίας Σουίνμπερν Άλιστερ Γκράχαμ.
Ο γαλαξίας ανιχνεύτηκε με το ιαπωνικό τηλεσκόπιο Σουμπαρού και το τηλεσκόπιο Κεκ, στη Χαβάη. Οι αστρονόμοι υποπτεύονται ότι ο γαλαξίας είναι απίθανο να έχει όντως σχήμα κύβου και πιστεύουν ότι από άλλη οπτική γωνία μπορεί να έχει σχήμα δίσκου. Οι πρώτες εκτιμήσεις δείχνουν ότι τα εξωτερικά όρια του γαλαξία περιστρέφονται με ταχύτητα πάνω από 100.000 χιλιόμετρα την ώρα, πράγμα που παραπέμπει σε δίσκο.
Μία εκτίμηση που κάνουν οι επιστήμονες, είναι ότι ο γαλαξίας έχει σχηματιστεί από τη σύγκρουση δύο σπειροειδών γαλαξιών, με συνέπεια τα προϋπάρχοντα άστρα από τους αρχικούς γαλαξίες να αποκτήσουν τέτοιες τροχιές που δίνουν το τωρινό σχήμα κύβου- διαμαντιού.
Ο περίεργος γαλαξίας έχει 50 φορές λιγότερα άστρα από τον δικό μας. Μάλιστα οι αστρονόμοι δεν αποκλείουν ότι, όταν κάποτε, μετά από περίπου τρία δισεκατομμύρια χρόνια, ο γαλαξίας μας συγκρουστεί με τον γαλαξία της Ανδρομέδας, μπορεί πάλι να δημιουργηθεί ένας νέος γαλαξίας που από μακριά θα μοιάζει με διαμάντι.
kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ -
 physicsforme.wordpress.com

ΠΟΥ "ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ" ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΘΗΤΕΙΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ; ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΦΡΙΞΤΕ!

Ψάχνοντας πληροφορίες για την "θητεία" Βενιζέλου - καθώς είχαμε βάσιμες πηγές πως είναι ΑΣΤΡΑΤΕΥΤΟΣ ή υπηρέτησε για ελάχιστους μήνες - ανακαλύψαμε το παρακάτω βίντεο που δημοσιεύουμε, καθώς είναι...αδικία να μην θαυμάσουμε (!) την...αγάπη για την πατρίδα των εθνοσωτήρων:




Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

«Θέλουμε νά ζήσουμε ἑλληνικά!» Ἑλλάδα χωρίς ζωή ἑλληνική, εἶναι Ἑλλάδα πεθαμένη.

Χωρίς λληνικότητα - ξευρωπαϊσμός τς λλάδας
το Φώτη Κόντογλου
Λένε πολλοί πώς παράδοση πέθανε, πώς μάταια κοπιάζουμε σοι πιστεύουμε σ' ατή κι γωνιζόμαστε γιά νά μήν πεθάνει, καί πώς πρέπει νά τό πάρουμε πόφαση, πώς θά ζε στήν λλάδα μοναχά τό κορμί μας, ν τό πνεμα, ψυχή μας, καρδιά μας, θά ζονε μέ ξένα διανοήματα καί μέ ξένα ασθήματα. 
Μ' να λόγο, πώς πνευματικά, θά 'μαστε πεθαμένοι, γιατί τί τό φελος νά ζε κανένας στήν λλάδα καί νά μήν χει στή ζωή το τίποτα λληνικό; 
Τί τό φελος νά μή σέ βάλουνε στό κοιμητήριο λλά νά σέ βαστνε μέ τή νεκροκάσσα στό σπίτι σου, ν εσαι πεθαμένος καί συγχωρεμένος;...
Κατά καλή τύχη, τά πράγματα δέν εναι τσι, πο τά λογαριάζουνε ατοί πο δέν πιστεύουνε στήν παράδοση, πως δείχνουνε πολλά σημάδια, καί να νάμεσα σ' ατά εναι τό μέ πόσον νθουσιασμό διαβάζονται κάποια ρθρα, πως ατό πο γραψα τίς προάλλες στήν «λευθερία», « Παντοκράτωρ».
Ατοί πο λένε, πώς δέ μπορομε παρά νά χάσουμε τόν πνευματικό χαρακτήρα μας καί νά γίνουμε πνευματική ποικία τς Δύσεως, ατοί δέν πιστεύουνε τόσο σ' ατή τήν...
 νάγκη, σο θέλουνε κ’ πιθυμονε νά φομοιωθομε μέ τούς ξένους. Ατό εναι τό δεδες τους. 
Εναι σάν κείνους πο λέγει Πασκάλ, πώς λένε πς δέν πιστεύουνε στόν Χριστό πειδή τούς μποδίζει τό λογικό τους, ν κατά βάθος δέν θέλουνε νά βγονε ληθινά σα επε Χριστός, δηλαδή καρδιά τους δέν χει τή θέρμη πο χρειάζεται γιά νά χαρε κανένας γιά τήν ξαίσια παγγελία πο μς φερε Χριστός. Ψυχές μικρολόγες, μικρόχαρες, ποθερμικές, θέλουνε νά ζονε πως-πως, μέ συμβιβασμούς, βολεύοντας τά πράγματα, χωρίς εθύνες πνευματικές, χωρίς βάθος, χωρίς μεράκι —λλη λέξη δέν βρίσκω.
Ατοί πο θέλουνε νά ερωπαϊσθομε, μολογονε, χωρίς νά τό θέλουνε, πώς λογαριάζονται νάμεσα στά λλα τόσα καί τόσα νεύθυνα ντα, πο δέν χουνε καμμιά ατοβουλία στή ζωή, λλά φήνονται νά τούς κυλ τό ρεμα, χωρίς νά κολυμπνε παλληκαρίσια καταπάνω σ' ατό, γιά νά πιάσουνε πάνω στήν γαπημένη στεριά, στή γ τς παγγελίας. 
Δέν εναι δά καμμιά νάγκη νά 'σαι γραμματισμένος καί πολυδιαβασμένος, γιά νά κάνεις ατή τή δουλειά. 
Ατό τό διο πο κάνεις, τό κάνει καί τό μοδιστράκι, καί κάθε πλάσμα πο χει δουλειά τή μόδα. Ατά τά νύποπτα ντα, εναι κι ατά «φορες το πολιτισμο», το διου πολιτισμο πο θέλουνε νά μς φορέσουνε τό νεκρικό του φράκο τοτοι ο «προοδευτικοί». Μάλιστα ο μοδίστρες, ο κινηματογραφιτζδες κ' ο λλοι μοντερνοποιοί τς λλάδος, κάνουνε περισσότερη δουλειά γιά τόν ξευρωπαϊσμό μας, παρά τά βαθυστόχαστα ρθρα κ' ο θεωρίες τν σπουδασμένων, πο, χουνε τό διο δεδες μ' ατούς.
Λοιπόν, δέν εναι καμμιά σπουδαία φεύρεση κι νακάλυψη το Δυτικο Πόλου, ατό πο διατυμπανίζουνε σάν «γώνα» ο τέτοιοι πνευματικοί συγχρονιστές. 
 κενο πο θέλουνε νά φέρουνε πό τό ξωτερικό, «πολιτισμός», μόδα, μοντερνισμός ρχεται δά μοναχός του. 
Εναι σάν τή γρίπη, σάν τήν πανούκλα, πο ρχεται θελά μας καί μς πιάνει. Κοιτάξετε γύρω σας, καί θά δετε.
Τό χρέος, μως, το νθρώπου πο ληθινά γαπ τόν τόπο του, —χι τίς πέτρες καί τά δέντρα το τόπου του, λλά τόν χαρακτήρα τόν πνευματικό της πατρίδας τού— εναι νά γωνιστε καταπάνω σ' ατό τό ρεμα, πο πάει νά σαρώσει τά θεμέλιά μας καί νά μς πνίξει, νά μς φήσει γυμνούς. 
  μοντερνισμός εναι επρόσδεκτος σέ σους δέν χουνε οτε θεμέλιο γιά νά τό χάσουνε, οτε ροχο, γουν πο δέν χουνε παράδοση νά τούς δένει μέ τόν τόπο τους, οτε χαρακτήρα καί χρμα δικό τους. 
Ατοί μπορονε νά ζήσουνε καί μέσα σέ μία σκάφη πο τήν πηγαίνει πό δ κι πό κε τό ρεμα, καί μάλιστα καυχιονται, πώς τσι ζε νθρωπος πιό καλά καί χαρισάμενα, παρά μέσα στό σπίτι του, μέ τούς δικούς του, μέ τίς συνήθειές του, μέ τίς πίκρες καί μέ τίς χαρές του.
 Ο κήρυκες το ξευρωπαϊσμο, ,τι εναι λληνικό τό βλέπουνε σάν φτωχό, τιποτένιο, κι ,τι ρχεται πό ξω τό θεωρονε θαυμαστό, ξαίσιο.  
κόμα καί τόν γαλάζιον ορανό μας, βάλανε μαρα γυαλιά καί τόν βλέπουνε σταχτύν, συννεφιασμένον, κατά τή μόδα, μ' λο πο παινεύουνε τόν «αθριο ορανόν μας», στούς διους, πο χουνε γιά πνευματικά φεντικά τους. 
 λλά, ο δυστυχες, πού νά πάρουνε εδηση τί εναι λλάδα! λλάδα κονε, κ' λλάδα δέν βλέπουνε! 
 σον λληνικόν ορανόν βλέπουνε μέ τά μαρα τά γυαλιά, λλη τόση λλάδα νοιώθουνε μέ τήν ντάρα πο χει τό πνεμα τούς κ' καρδιά τους. 
  λλάδα εναι πλοτος τς γής, κ' σες εσαστε ο φτωχοί, ο σαρακοστιανοί, ο νθρωποι μέ τά στενά κολλάρα καί μέ τίς μπανέλλες, κ' δανεική ρχοντιά σς εναι κάποια ραχνιασμένα σκοτεινά σπίτια, μέ σκονισμένα σερβίτσια, πολυκατοικίες «ρτιφισιέλ» στενές σάν ποντικόφακες, μούχλα, νόητες κουβέντες, θεατρινίστικο φος, νεκδοτάκια γιά τήν Πομπαντούρ, γιά τόν Μεττερνιχ καί γιά τούς σκηνοθετημένους Βολταίρους γιά τούς κρονόληρους Μπερνάρ Σ, πο τούς χετε γιά μοντέλα τς μικρολογίας σας. 
  λλάδα δέν βγάζει μανιτάρια καί ζαμπόνια καί τυριά βρώμικα. λλάδα γενν μηρους, σιόδους, Ασχύλους, Πίνδαρους, Πολυκλειτους, κτίνους, Χρυσόστομους, Βασιλείους, νθέμιους, Πανσελήνους, Φερραίους, ποιητές τν δροσερν βουνν, Παπαδιαμάντηδες, νθρώπους πο μοσκοβολνε σάν τό τίμιο ξύλο. 
Μικρολογίες, νεκδοτάκια σάν ατά πο λένε στίς παρέες τούς ο μοντέρνοι κ' ο ερωπαϊσμένοι, «σπιρτόζες» βλακοσυζητήσεις καί τέτοια, ατά εναι τά πλούτη πο φέρνετε στήν λλάδα; 
Τίς ξιομνημόνευτες νοησίες το τάδε καί τάδε κφυλου μποέμ τς Μονμάρτρης καί τς Σάντα Λουτσίας; 
Καί τίς περες μέ τίς γριοφωνάρες πο ξεταβανώνουνε τό σπίτι, σκούζοντας σάν τρελοί «Πεθαίνω πελπισμένος!»; 
Μ ' ατά, καί μάλιστα μέ τά ποφάγια τους, θέλετε νά θραφε χώρα πο θράφηκε καί θρέφεται μέ τήν μβροσία καί μέ τό πρόσφορο, καί πο πιε καί πίνει τό νέκταρ καί τό αμα το Χριστο πό τό δισκοπότηρο τς ρθοδοξίας; 
Ατόν τόν τιμημένον ρχοντα, τόν λληνα, θέλετε νά τόν ξεγυμνώσετε πό τήν βασιλικιά στολή του, καί νά τόν ντύσετε μέ τά μουχλιασμένα ποφόρια τν ξένων, πως ντύνονται κάποιοι νέγροι τς φρικς, μέ ξεθωριασμένες ρεντιγκότες, μέ μαδημένα μιραμπ, καί μέ πωλέττες το Νέλσον καί μέ τρικαντά το Ναπολέοντα!
 φστε τόν νά πεθάνει ρχοντας, σάν τόν Παλαιολόγο, κι χι μασκαρεμένος.
 Νά 'χει τουλάχιστον πάνω του δυό-τρες παλιές πατρογονικές διαμαντόπετρες, κι χι νά 'ναι στολισμένος μέ χάντρες πο βάζουνε στ' λογα, φτάνει νά εναι βγαλμένες πό κάποια φάμπρικα τς Ερώπης.
 Ατά εναι τά ψηλά δεώδη γιά τά ποια γωνίζονται σοι δέν τούς ρέσει Θανάσης Διάκος, λλά Πάολο Μαλατέστα, πο δέν τούς ρέσει γιά Σοφιά, τό μέγα μοναστήρι, λλά τό τέρας το γίου Πέτρου, πο δέν τούς ρέσει γιασμένος καί μοσχοβολημένος Παπαδιαμάντης, λλά φανφαρόνος Ντ' ννούτσιο.
στόσο, λογαριάζουνε χωρίς τόν νοικοκύρη. 
 πό στεριά κι πό θάλασσα βγαίνει φωνή καί βόγγος «θέλουμε νά ζήσουμε λληνικά!» λλάδα χωρίς ζωή λληνική, εναι λλάδα πεθαμένη. 
Γιά πρώτη φορά νεότητα κατάλαβε, πώς χει χρέος νά σώσει τόν πνευματικό χαρακτήρα τς φυλς της, καί νά μήν τήν φήσει στά νύχια τν νόητων καί κούφιων, πο θέλουνε μία λλάδα χωρίς τίποτα λληνικό, οτε καί τή γλώσσα τς τήν δια.
 λα νά γίνουνε «ερωπαϊκά», τς μόδας, κ' μες κάτι νθρωπάκια, σάν ατά πο βλέπουμε πώς φτάσαμε σ' ατό τό δεδες, μέ τό ατοκινητάκι, μς, τήν περά μας, τήν περετίτσα μας, τήν ξυπνη παρεούλα μας, τά σόκιν μας, τίς φιλεναδίτσες μας, τά μπαίν-μίξτ μας, τήν γκαρσονιέρα μας, τά ξυπνα νεκδοτάκιά μας, τό κουτσομπολιό μας, τά χαρτάκια μας, τό τσιγαράκι μας, τό 'να πόδι πάνω στ' λλο καί τό χέρι μας στή μέση, πως π.χ. κάνει Μωρίς Σεβαλιέ κ' Χαίϋγουορθ, κι λλα τέτοια.
μες ο λλοι ο μαγκούφηδες, ο καθυστηρημένοι παρχιτες, ο παληοημερολογίτες το πνεύματος, δέν θέλουμε, λλοίμονο, νά καταλάβουμε τήν πρόοδο, τήν ξέλιξη! 
Μά λα πο θρεφόμαστε μέ τά ντόπια καί θρέφουμε κι λλους, καί τούς συγκινμε μέ τά πατροπαράδοτα, πο δέν εναι μικρολογίες φράγκικες, μά κάποια πράγματα «μέγεθος χοντα»!
Σοβαρόν, ψηλόν, λάβε τόνον, Λύρα!
Ναί ψηλόν σοβαρόν τόνο ς πάρει λύρα τς ζως μας, κι ς φήσουμε τούς «νεκρούς θάπτειν τούς αυτν νεκρούς».
Ρωμιοσύνη εν' φυλή συνόκαιρη το κόσμου, κανένας δέν ερέθηκε γιά νά τήν ξαλείψει. 
Κανένας, γιατί σκέπει τήν π' τάψη, Θεός μου.
Ρωμιοσύνη θά χαθε ντας κόσμος λείψει.

Τό Ναύπλιον

ΠΛΑΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΑ

Χρονοχάρτης τῶν πυρηνικῶν δοκιμῶν ἀπὸ τὸ τέλος τοῦ Β’ΠΠ μέχρι τὸ 2000

.

.

ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ