Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΛΗ , ΟΥΤΕ ΧΩΡΟΣ, ΔΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΟΥΝ. ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟΝ , ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟΝ , ΤΟ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑ , ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΟΥΤΕ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΑΠΟΘΝΗΣΚΕΙ.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΣΣΑΣ



Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΗΣ ΜΕ 20ΕΥΡΩ!


1Ένας καθηγητής κρατούσε ένα χαρτονόμισμα των 20 ευρώ και ρώτησε τους μαθητές «Ποιός θέλει αυτό το χαρτονόμισμα των 20 ευρώ;» Όλοι στην αίθουσα σήκωσαν πάνω το χέρι.
Τότε ο καθηγητής το τσαλάκωσε και ξαναρώτησε… «Υπάρχει κάποιος που θέλει ακόμη αυτό το τσαλακωμένο χαρτονόμισμα;»
Όλοι στην αίθουσα σήκωσαν πάλι πάνω το χέρι.
Έπειτα έριξε το χαρτονόμισμα στο πάτωμα και άρχισε να το κλωτσά και να χοροπηδά πάνω στο 20ευρω με τα παπούτσια του.
Το μάζεψε από το πάτωμα τσαλακωμένο, λερωμένο, λασπωμένο. Και τους ξανάκανε την ίδια ερώτηση: «Ποιός θέλει αυτό το τσαλακωμένο, λερωμένο, λασπωμένο, χαρτονόμισμα των 20 ευρώ;»Όλοι ξανά στην αίθουσα σήκωσαν πάνω το χέρι.
«Παιδιά μου» τους είπε «Σήμερα θα πάρετε ένα μεγάλο μάθημα. «Ότι και να έκανα στο χαρτονόμισμα εσείς πάλι το θέλατε γιατί δεν έχασε την αξία του. Ακόμη αξίζει 20 Ευρώ!!
Πολλές φορές στην ζωή, μας τσαλακώνουν, μας κτυπούν, μας ρίχνουν κάτω στο πάτωμα, μας ποδοπατούν, άνθρωποι και γεγονότα. Έτσι, πιστεύετε πως πλέον δεν έχετε καμία αξία, αλλά η πραγματική σας αξία δε θα έχει αλλάξει στα μάτια αυτών που σας αγαπούν πραγματικά. Ακόμη και τις μέρες που δεν είμαστε στα καλύτερα μας, η αξία μας παραμένει». 
 orthodoxianpress.com 
πηγή

Η διατροφική επιρροή τής γαίας στους γηγενής και ειδικά τής Ελιάς


Δείτε την διατροφική επιρροή της γαίας στους γηγενής και συγκεκριμένα η Ελιά, σύμβολο της Αθηνάς...





Ελληνική Μυθολογία και Διατροφή






Ελληνική Γλώσσα και Διατροφή






 πηγή

Το "θερμότερο" Καλοκαίρι μετά τον Β! Παγκόσμιο Πόλεμο.

Στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2008, η Γεωργία εισέβαλε στην αποσχισθείσα επαρχία της Νότιας Οσετίας και η Ρωσία απάντησε δυναμικά καταλαμβάνοντας μια περιοχή της. 
Στους φετινούς Ολυμπιακούς Χειμερινούς Αγώνες, άναψαν τα επεισόδια στην Ουκρανία με τις γνωστές σε όλους συνέπειες. Δεν θα εξετάσουμε ποιοι έχουν δίκιο και ποιοι έχουν άδικο. 
Το σίγουρο είναι ότι βρισκόμαστε μπροστά στην εξέλιξη σημαντικών γεωπολιτικών παιχνιδιών που στόχο έχουν να αλλάξουν τα δεδομένα στην περιοχή επιρροής της Ρωσίας. Και η Ρωσία δείχνει έτοιμη να αντιδράσει χρησιμοποιώντας το χαρτί της "αποσχισθείσας Ρωσόφωνης περιοχής της Ουκρανίας". Μα πότε έγινε η απόσχιση για να επέμβει η Ρωσία; Παρομοίως οι Ρώσοι θα διατύπωναν
ένα άλλο ερώτημα....Αρκεί μια μειοψηφία Ουκρανών να ρίξει μια Κυβέρνηση νομίμως εκλεγμένη;;; και αρκεί μια μειοψηφία να επαναφέρει στην Πολιτική την καταδικασμένη για Οικονομικά Σκάνδαλα Τιμοσένκο; ...
Είναι προφανές ότι ούτε η Δυτική Συμμαχία ενδιαφέρεται για τα δικαιώματα των Ουκρανών, και ούτε η Ρωσία ενδιαφέρεται για τα δικαιώματα των Ρωσόφωνων. Το παιχνίδι είναι καθαρά γεωστρατηγικό. Αν η Ρωσία χάσει την Ουκρανία, τότε στην πραγματικότητα θα γειτνιάζει με την ΕΕ. Και μετά;;; Μετά με μια καλά στημένη εξέγερση στην Ρωσία, θα τελειώσουν και με τον Πούτιν για να βάλουν ανδρείκελα τύπου Σαμαρά, Τιμοσένκο. Και μετά;;; τέλος στο γεωστρατηγικό πάρτυ σε βάρος της Ρωσίας. 
Η Ρωσία θα αντιδράσει. Και αν χρειαστεί θα αντιδράσει και στρατιωτικά. Γνωρίζει ότι δύσκολα θα αντιμετωπίσει αντίσταση από τους Δυτικούς και το ΝΑΤΟ. 
Όμως ανεξάρτητα από την αντίδραση της Ρωσίας σε αυτή τη φάση, όλη η γεωστρατηγική ζώνη έχει πάρει "φωτιά". Στην Τουρκία, ο Ερντογάν περνάει δύσκολες μέρες. Οι Πολιτικοί μας Προδότες, έχουν ετοιμάσει προς παράδοση την Κύπρο, την Μακεδονία, την Θράκη και μερικά νησιά. Και μάλιστα με γρήγορα βήματα για να προλάβουν τις εξελίξεις που θα ακολουθήσουν τις ερχόμενες εκλογές. 
Στην Συρία, ο πόλεμος δείχνει να τελειώνει, αλλά ξεκινούν προβλήματα με Κούρδους που προσπαθούν να ανακηρύξουν Κράτος...
Και το κερασάκι στην "τούρτα";
Σε λίγους μήνες έρχονται Ευρωεκλογές. Αναμένεται άνοδος των ευρωσκεπτικιστών και ενδεχομένως άνοδος των εθνικιστικών κομμάτων. Στην Ελλάδα της τυραννίας Σαμαρά-Βενιζέλου-Τρόϊκας, η Χρυσή Αυγή μπαίνει φυλακή. Στην υπόλοιπη Ευρώπη της Δημοκρατίας είναι αδιανόητο να συμβεί κάτι παρόμοιο. 
Κατά συνέπεια, βαδίζουμε σε ένα πολύ θερμό καλοκαίρι. Γεμάτο με πολλές εξελίξεις. Να θυμίσω μερικές προφητείες..
Είχε ειπωθεί ότι θα συμβεί μια πρόκληση στην Ουκρανία και θα εισβάλλει η Ρωσία. Να που είμαστε στα πρόθυρα....Μετά, είχε επίσης ειπωθεί, ότι θα συμβεί μια πρόκληση από την Γεωργία και η Ρωσία θα εισβάλλει προκαλώντας εκατόμβες άμαχων θυμάτων...Τελικά μήπως το Πρακτορείο των Αγίων της Ορθοδοξίας είναι πολύ πιο ενημερωμένο; Μήπως είναι καιρός για όλους τους άθεους και ολιγόπιστους να αρχίσουν να ξεσκονίζουν τις γραφές και να τις μελετούν;
Βαδίζουμε με ταχύτητα στα γραφόμενα...Το Έθνος μας έχει μοναδική ευκαιρία να μεγαλουργήσει...Ας είμαστε όλοι έτοιμοι. 

Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Εβραικής καταγωγής και η Τιμοσένκο που ετοιμάζεται να πάρει την εξουσία στην Ουκρανία

4
καταπληκτικό αυτί!!!!
ΣΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΗΣ ΒΕΝΕΤΙΑΣ
μια μικρή βόλτα να κάνει κανείς στο διαδίκτυο καταλαβαίνει αμέσως τι παίζει…..
Εγγονή  ενός περίεργου τύπου που τον λέγαν Αβραάμ η Τιμοσένκο….και ο οποίος ήταν διευθυντής εβραικού σχολείου…
Εσείς τι λέτε ;;; ήταν ορθόδοξος η καθολικός….
απόσπασμα απο την ελέυθερη εγκυκλοπαίδεια
Yulia Tymoshenko (born Hrihyan[4][35][36]) was born 27 November 1960, in DnipropetrovskSoviet Ukraine (then part of the Soviet Union).[37] Her mother, Lyudmila Telehina (née Nelepova), was born 11 August 1937, in Dnipropetrovsk.[38] Her father, Volodymyr Abramovych Hrihyan— who abandoned Lyudmila Telehina and his daughter when Yulia was three years old[39]—was born December 3, 1937, in Dnipropetrovsk and was according to his Soviet passport Latvian.[38] 
 His mother was Maria Yosypivna Hrihyan, born in 1909.[38] His father was Abram Kelmanovych Kapitelman (Ukrainian: Абрам Кельманович Капітельман, born in 1914); after graduating fromDnipropetrovsk State University in 1940 Kapitalman was sent to work in Western Ukraine, where he worked «one academic quarter» as the director of a public Jewish school in the city Sniatyn

«Ρωσίδα Προφήτισσα» μιλάει γιά τόν Γ΄ παγκόσμιο πόλεμο στα τέλη του 2014 καί ό χρονοταξιδιώτης Τζον Τιτορ γιά τό 2015.

Η Ταμάρα Γκλόμπα είναι στην Ρωσία ιδιαίτερα δημοφιλής. Γνωστή ως «προφήτισσα» στους κύκλους που ασχολούνται με την μεταφυσική. Η επίσημη Ορθοδοξία την αρνείται, αν και πολλές φορές οι Ρώσοι Ορθόδοξοι απορούν για την σύμπτωση ανάμεσα σε προβλέψεις της και γεγονότα που συμβαίνουν. Οι Ρωσικές Αρχές αναζητούν τις «πηγές» των πληροφοριών της, που θεωρούνται αρκετές φορές ως αξιόλογες. Όπως και να έχει το θέμα, η Ταμάρα Γκλόμπα, με την βοήθεια και του άντρα της, του Πάβελ Γκλόμπα, έχει καταφέρει να γίνει διάσημη, πολύ διάσημη, στην Ρωσία και στις χώρες που απάρτιζαν κάποτε την Σοβιετική Ένωση!
Τώρα, η Ταμάρα Γκλόμπα ήρθε ξανά στην επικαιρότητα. Με την βοήθεια των «άστρων» προέβλεψε να συμβούν πολλά δεινά στον κόσμο εντός του τρέχοντος έτους, του 2014! Πολλοί πιστεύουν πως θέλησε να «προειδοποιήσει» για κάτι, πως οι «προφητείες» της είναι σχέδιο της εξουσίας για έλεγχο των μαζών και διασπορά φόβου... Είναι όμως εξαιρετικά ενδιαφέρον σαν «φαινόμενο». Το πώς δηλαδή μπορεί και επηρεάζει εκατομμύρια ανθρώπους με λίγα και μόνο λόγια της.
Η πρόγνωση-σοκ της Ταμάρα Γκλόμπα έκανε λόγο, ούτε λίγο ούτε πολύ, για το ξέσπασμα ενός νέου παγκοσμίου πολέμου μέσα στο τρέχον έτος, το 2014! Η άσχημη πρόγνωση της Ρωσίδας «προφήτισσας» είναι συγκεκριμένα η ακόλουθη: «Το έτος 2014 είναι επικίνδυνο, λόγω του ότι ο Ουρανός βρίσκεται στον Κριό, κάτι που είναι ένας πολεμικός συνδυασμός... Φοβάμαι πως θα ξεσπάσει μόνιμος πόλεμος στην Ανατολή! Προσεύχομαι στον Θεό να μην έχει καμία σχέση αυτό με το Ιράν, γιατί τότε -ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα του πολέμου- τα επακόλουθα θα είναι τρομακτικά. Θα έχουμε το ξέσπασμα μίας απολύτως ανεξέλεγκτης παγκόσμιας τρομοκρατίας! Αναμένω ακόμα την χρήση ενός φοβερού πυρηνικού όπλου στα τέλη του 2014. Το όπλο αυτό θα φέρει την απόλυτη συμφορά. Θα ερημώσει μεγάλο μέρος της Γης, θα σκοτωθούν άδικα πολλά εκατομμύρια ψυχές... Ο αέρας θα μολυνθεί πολύ επικίνδυνα και θα εμφανιστούν κάποιες καινούριες, άγνωστες σήμερα, αρρώστιες που θα ταλαιπωρούν τους ανθρώπους»!
Στην Ρωσία αρκετοί παρατήρησαν πως τα όσα φοβερά είπε η Ταμάρα Γκλόμπα δεν είναι εντελώς αστήρικτα. Το 1937, δύο χρόνια προτού ξεσπάσει ο Β΄ παγκόσμιος πόλεμος, υπήρξαν επίσης παρόμοιες «αστρολογικές» προβλέψεις. Τότε και πάλι ο πλανήτης Ουρανός εισήλθε στο ζώδιο του Κριού, κάτι που σημαίνει -κατά τους «αστρολόγους»- συνδυασμό που φέρνει πολέμους... Θα σήμαινε κάτι τέτοιο πως η «προφητεία» της Ταμάρα Γκλόμπα θα πραγματοποιηθεί και θα οδηγηθούμε σε Γ΄ παγκόσμιο πόλεμο;
Αυτά θα πρέπει να συνδεθούν και με κάτι ακόμα. Στις ΗΠΑ υπάρχει η κίνηση των «Χριστιανών Σιωνιστών», που αναμένουν τον «Μεσσία» τους! Οι «Χριστιανοί Σιωνιστές» είναι μία φοβερή αίρεση, κατά την οποία πρέπει να γίνει ένα μεγάλο «ολοκαύτωμα», για να νικηθεί ο εχθρός, το Ισλάμ, και να εμφανιστεί ο «νέος Χριστός». Μάλιστα, πιστεύουν πως η δράση των τρομοκρατών ισλαμιστών είναι «θετική», γιατί σκοτώνοντας ανθρώπους φέρνουν πιο κοντά τα «αποκαλυπτικά γεγονότα». Ρώσοι συγγραφείς, μελετητές και δημοσιογράφοι παρατηρούν την ομοιότητα αυτής της αντίληψης με αυτά που είπε η Ταμάρα Γκλόμπα για Γ΄ παγκόσμιο πόλεμο. Η τάση που κυριαρχεί αυτή την εποχή στην Ρωσία είναι μία: ο φόβος, πως «άρρωστοι εγκέφαλοι» οδηγούν τον κόσμο σε καταστροφή, συνειδητά, για να εκπληρωθούν έτσι κάποιες «προφητείες» τους...
Παρθένα Τσαμουρίδου
 JOHN TITOR, Ο ΧΡΟΝΟΤΑΞΙΔΙΩΤΗΣ 
Ο Τιτορ υποστηριζει οτι ειναι ενας 38χρονος στρατιωτικος που ζει το 2036 στην περιοχη της Καλιφορνια της Αμερκης. Υπηρετει σ΄ ενα στρατιωτικο σωμα που ονομαζεται 'χρονική αναγνωριση' (Τemporal recon) και ο δικος του ρολος σ΄αυτο το σωμα ειναι 'οδηγος χρονικης μετατοπισης' (Temporal Displacement Driver) κατι που πανω-κατω πρεπει να σημαινει 'χειριστης χρονομηχανης'
"Εμφανίσθηκε" τό 2000  καί  είπε "ο πολιτισμος υπεστη ενα τρομακτικο χτυπημα το 2015 οταν συνεβη ο τριτος παγκοσμιος πολεμος. Η Ρωσια βομβαρδισε εκεινη την χρονια τις Η.Π.Α με πυρινικους πυραυλους. Αυτος ο βομβαρδισμος ηταν συνεπεια της βαθιας πολιτικης αναταραχης που εχε δημιουργηθει σε ολοκληρο τον κοσμο εξαιτιας της σταδιακης μετατροπης τν Η.Π.Α σε ενα απανθρωπο 'αστυνομικο κρατος'.
 'Νομιζω οτι ο πολεμος θα ειναι καλος για εσας και την κοινωνια σας. Δεν θελω να τον σταματησω'. 'Το ζωικο βασιλειο ειναι ζωντανο και μια χαρα. Ειμαι σιγουρος οτι υπεφερε αλλα υπαρχουν λιγοτεροι ανθρωποι για να περιθωριοποιουν τους βιοτοπους των ζωων τωρα. Ο πυρηνικος πολεμος ειναι ενα πολυ απευκταιο πραγμα αλλα δεν ειναι και το τελος του κοσμου. Υπαρχουν περιοχες και πολεις που δεν μπορουμε να πλησιασουμε και το περιβαλλον δεχτηκε μεγαλη ζημια αλλα αναρωνουμε. Δεν ειναι η Χιροσιμα μια ακμαζουσα πολη σημερα? Οι μεγαλες πληγες μας περιλαμβανουν τον καρκινο του δερματος, την στειροτητα, μολυνσεις κτλ. Σχεδον ολοι εχουμε καποιο σωματικο απομειναρι απο τον πολεμο......' Απο τον πυρηνικο πολεμο του 2015 χτυπηθηκαν εκτος απο τις ΗΠ.Α και μεγαλα κομματια τως Ευρωπης της Αφρικης και της Αυστραλιας. Ολες οι μεγαλες αστικες περιοχες καταστραφηκαν και το αποτελεσμα ηταν να πεθανουν περιπου 3 δισεκατομμυρια ανθρωποι. Το νερο του του πλανητη μολυνθηκε ανεπανορθωτα ενω η ραδιενεργεια σε πολλες περιοχες ηταν θανατηφορα. Ο πολιτισμος οπως τον ξερουμε σημερα σταματησε να υπαρχει και μαζι του καταστραφηκε και η παγκοσμιοποιηση κι η νεα ταξη πραγματων."

Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

Όταν τα έχουμε όλα άφθονα, ξεχνάμε το Θεό

- Η στέρηση, Γέροντα, τονώνει την εμπιστοσύνη μας στο Θεό; Ρώτησε ένας ακόμα επισκέπτης.
- Βοηθάει πολύ. Βοηθάει και στη δοξολογία του Θεού. Όταν τα έχουμε όλα άφθονα, ξεχνάμε το Θεό.

Στο Σινά το νερό ήταν ελάχιστο. Από ένα βράχο έτρεχε σταγόνα – σταγόνα και μάζευα τρία κιλά νερό το εικοσιτετράωρο. Το λίγο αυτό νερό το εκτιμούσα πολύ κι ευχαριστούσα συνέχεια το Θεό, πού μου το έδινε. Μ’ αυτό έκανα όλες τις δουλειές. Έπινα, πλενόμουν, έπλυνα τα ρούχα και κρατούσα λίγο και για τα πουλάκια και τα ποντικάκια, πού με συντρόφευαν. Ένιωθα ευγνωμοσύνη για αυτό το νερό. Αργότερα, όταν ήρθα στο Άγιο Όρος, στη σκήτη των Ιβήρων, άλλαξαν τα πράγματα. Εκεί υπήρχε άφθονο νερό. Η στέρνα ξεχείλιζε. Όμως, έχασα κάτι πολύ σημαντικό. Δεν αισθανόμουν την ανάγκη να ευχαριστήσω το Θεό.

Στο Σινά βούρκωναν τα μάτια μου από ευγνωμοσύνη για το λίγο νερό, ενώ στη σκήτη ξεχάστηκα απ’ την αφθονία του νερού.


xristianos.gr
Πηγή

Στρατὴς Μυριβήλης - Τὸ «Τῇ ὑπερμάχῳ» ὡς Ἐθνικὸς Ὕμνος

Πρὸς τὴν Παναγία, πρὸς τὴν Ὑπέρμαχο Στρατηγό, ἀποτείνεται τὸ θαυμάσιο βυζαντινὸ τροπάρι «Τὴ ὑπερμάχω Στρατηγῷ», ποὺ στὴν πραγματικότητα εἶναι ὁ ἐθνικὸς ὕμνος τοῦ ἀγωνιστικοῦ Βυζαντίου. Καὶ σὰν ἐθνικό μας ὕμνο ἔπρεπε νὰ τὸ κρατήσει καὶ ἢ ἀπελευθερωμένη Ἑλλάδα τοῦ 21, ἂν οἱ λόγιοι καὶ οἱ πολιτικοὶ τῆς ἐποχῆς ἐκείνης εἶχαν τὴν ὀξυδέρκεια νὰ καταλάβουν τὴ σημασία ποὺ παίρνει ἡ Παράδοση στὴ ζωὴ τῶν ἐθνῶν καὶ δὲν ἔβλεπαν τὴν κλασικὴ Ἑλλάδα νὰ ἑνώνεται ἠθικὰ καὶ ἱστορικὰ μὲ τὸ ἀπελευθερωμένο Ἔθνος, δίχως τὴν ἔνδοξη καὶ μεγαλόπρεπη περίοδο τῆς Βυζαντινῆς χιλιετίας ποὺ μεσολάβησε καὶ σφυρηλάτησε τὴ νέα μας Ἑλληνοχριστιανικὴ συνείδηση. Δῆτε ὅμως. Αὐτὸ ποὺ δὲν ἔκαμε τὸ μεταεπαναστατικὸ κράτος τὸ ἔκαμε μόνος του ὁ Ἑλληνικὸς Λαός. Ἔτσι κάθε φορὰ ποὺ ἕνα μεγάλο γεγονὸς τρικυμίζει τὴ ψυχή μας, τὸ βυζαντινὸ τροπάρι αὐθόρμητα ἀνεβαίνει στὰ χείλη μας καὶ σμίγει μὲ τοὺς στίχους τοῦ Σολωμοῦ. Καὶ πάλι αὐθόρμητα κάθε φορὰ ποὺ ἕνα ὑπόδουλο τμῆμα τοῦ Ἑλληνισμοῦ ἑνώνεται μὲ τὴν ἑνιαία ἐλεύθερη πατρίδα, ὁ Ἑλληνικὸς Λαὸς ἀλληλοχαιρετᾶται μὲ τὴ θρησκευτικὴ φράση «Χριστὸς Ἀνέστη».
πηγή

Κοντάκιον τοῦ Ἀκαθίστου Ὕμνου. Ἦχος πλ. δ´. Αὐτόμελον.


Τῇ ὑπερμάχῳ Στρατηγῷ τὰ νικητήρια,
Ὡς λυτρωθεῖσα τῶν δεινῶν εὐχαριστήρια,
Ἀναγράφω σοι ἡ Πόλις σου Θεοτόκε.
Ἀλλ᾿ ὡς ἔχουσα τὸ κράτος ἀπροσμάχητον,
Ἐκ παντοίων με κινδύνων ἐλευθέρωσον,
Ἵνα κράζω σοι· Χαῖρε, Νύμφη ἀνύμφευτε.




Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Η Ιατρική των Ελλήνων: Αυθεντική διαχρονική επιστήμη

«Αν δεν υπάρχει υγεία, όλα τα υπόλοιπα αγαθά σε τίποτα δεν ωφελούν» Ιπποκράτης.
Αυτό ήταν το «μότο» των αρχαίων Ελλήνων γι αυτό και έδιναν βαρύνουσα σημασία στην υγεία αλλά και στον καλύτερο δυνατό τρόπο θεραπείας σε περίπτωση ασθενείας.
Οι Έλληνες γιατροί έχουν μείνει στην ιστορία χάριν της ακεραιότητας, του καινοτομικού χαρακτήρα του έργου τους και του σεβασμού τους προς τον άνθρωπο.
Εκμεταλλεύονταν αυτά που  η φύση  προσέφερε και έτσι θεράπευαν ανιδιοτελώς πάσης φύσης ασθένεια.
Παραπλήσια σε αυτό το είδος επιστήμης είναι η σύγχρονη μέθοδος της ομοιοπαθητικής, της οποίας το όνομα απαντά για πρώτη φορά στον Ιπποκράτη, και η οποία εντοπίζει και καταπολεμά με φυσικό τρόπο την ρίζα της εκάστοτε ασθένειας, φέροντας τα συμπτώματά της σε έξαρση, προκειμένου να εξαλειφθούν τελείως.
Το αντίθετό της είναι η αλλοπαθητική ιατρική, η κυριαρχούσα, δηλαδή, μέθοδος των ημερών, η οποία πολλάκις περιορίζεται στην καταπολέμηση των συμπτωμάτων και όχι της αιτίας.
Ήδη από την πανάρχαια εποχή του Ερμή του Τρισμέγιστου η ιατρική επιστήμη βρισκόταν σε ένα διόλου ευκαταφρόνητο επίπεδο, καθώς και ο ίδιος ασχολήθηκε, μεταξύ των άλλων, και με τον εν λόγω κλάδο, αντλώντας υλικά από την φύση και μετατρέποντάς τα σε φάρμακα.
Αλλά και από τις περιγραφές του Ομήρου συμπεραίνουμε πως οι άνθρωποι τότε γνώριζαν πώς να περιποιούνται μόνοι τους και αποτελεσματικά τραύματα, πληγές και ελαφριές ασθένειες. Ο Όμηρος, ακόμη, αναφέρει τα γνωστά σε όλους μας αγχολυτικά!
Μερικοί από τις σημαντικότερους Έλληνες ιατρούς, οι οποίοι με τις μεθόδους επέφεραν ριζική τομή όχι μόνο στην εγχώρια αλλά στην παγκόσμια ιατρική είναι οι ακόλουθοι:
Αυτό που κρατά ο Ασκληπιός παραπέμπει στο σημερινό σύμβολο της Ιατρικής
- Ασκληπιός: Τιμούνταν ως «θεός» της ιατρικής και της υγείας γενικότερα και ιερά προς τιμήν του, στα οποία κατέφευγαν ασθενείς από όλα τα μέρη του κόσμου, υπήρχαν διάσπαρτα παντού. (π.χ. Ασκληπιείο δίπλα στο θέατρο της Επιδαύρου).
- Μελάμπους: Σύμφωνα με τον Καθηγητή Πανεπιστημίου Δ. Κουρέτη, θεωρείται ο πρώτος Ψυχοσωματιστής Ιατρός, καθώς κατά την παράδοση θεράπευσε την μανία (τρέλλα) των Προιτίδων, κορών του αρχαίου βασιλιά της Τίρυνθας, Προίτου.
- Κωκυτός: Ιατρός, μαθητής του Κενταύρου Χείρωνος που επισκέφθηκε τον τραυματία Άδωνη.
- Εύμηλος ο Θηβαίος: συνέγραψε το έργο «Ιππιατρικόν».
- Γόργασος: Προς τιμήν του υπήρχε ιερό στην Μεσσηνία, στο οποίο προσέτρεχαν ασθενείς, προκειμένου να βρουν ίαση στις ασθένειές τους.
- Αισχρίων: Ιατρός από την Πέργαμο. Ήταν αυτός που δίδαξε στον Γαληνό Φαρμακολογία και ο τελευταίος, με την σειρά του, τον χαρακτήρισε «φαρμάκων εμπειρικότατον». Χαρακτηριστική ήταν η θεραπεία του για δάγκωμα λυσσασμένου ζώου, την οποία αναφέρει ο Γαληνός. Έβαζε στάχτη από καβούρια, τους ποτάμιους καρκίνους, όπως τους αποκαλεί.
- Απολλώνιος ο Κιτιεύς: Ο σημαντικότερος Κύπριος Ιατρός, που συνέγραψε τα «περί Επιληψίας» και «Περί Άρθρων Πραγματεία», όπου περιγράφει την ανάταξη εξαρθρωμένων μελών του ανθρωπίνου σώματος με τεράστια ακρίβεια (τον αναφέρει και ο Ιπποκράτης).
- Δάρδανος: Έφερε το παρανόμι Ασκληπιάδης και θεωρούνταν πρόγονος του Ιπποκράτη.
- Αρεταίος: Από αυτόν έλαβε το όνομά του ο «Διαβήτης».
- Ηρόφιλος: Πρώτος διατύπωσε την θεωρία ότι τα συναισθήματα πηγάζουν από τον εγκέφαλο και όχι από την καρδιά.
- Ηρακλείδης ο Ταραντίνος: Στρατιωτικός ιατρός, ο οποίος ασχολήθηκε κυρίως με την χειρουργική αλλά και με την παθολογία, την οφθαλμολογία και την φαρμακολογία.
- Φίλιππος ο Ακαρνάν: Προσωπικός ιατρός του Μ. Αλεξάνδρου, όπως και οι Αλέξιππος, Ανδροκίδης, Παυσανίας, κ.α.
- Ευήνωρ: Περίφημος γυναικολόγος.
- Δημήτριος Απαμεύς: Εισήγαγε τους όρους: «μανία, πριαπισμός, φρενίτις, ληθαργία».
- Ξενοφών ο Αλεξανδρινός: Ασχολήθηκε με την θεραπεία του καρκίνου.
- Σωρανός: διάσημος γυναικολόγος, γνωστός και ως «πρίγκηψ των ιατρών», όπως τον αποκαλούσαν.
- Ασκληπιάδης: Ψυχίατρος που θεράπευε τους ψυχασθενείς με διάφορα είδη λουτρών και κατάλληλη μουσική.
- Ερασίστρατος: Αυτός έκανε την διάκριση των νεύρων σε κινητικά και αισθητικά. Την ανακάλυψη αυτή, βέβαια, την έχουν αποδώσει στους Μπελ και Μαγκέντι.
- Αγαθίας ο Σχολαστικός: Μιλά για την αύρα του σώματος «Σώμα φέρων σκιοειδές αδερκέι σύμπνοον αύρη». Τέτοιες θεωρίες σφετερίστηκαν πολύ αργότερα διάφορες θρησκείες της Ανατολής, με αποτέλεσμα σήμερα να χαρακτηρίζονται ως Παραϊατρική!
Φυσικά οι αρχαίοι Έλληνες ιατροί και φαραμακολόγοι (πατέρας της Φαρμακολογίας θεωρείται ο Διοσκορίδης, ο οποίος επισκέφθηκε πολλά μέρη στον κόσμο προς αναζήτηση  βοτάνων)είναι τόσοι πολλοί που ένα άρθρο δεν δύναται να περικλύσει τον αριθμό και το έργο τους.
Δεν μπορούμε, όμως, να μην αναφερθούμε σε δύο μεγάλες προσωπικότητες της ελληνικής ιατρικής, οι μέθοδοι των οποίων χρησιμοποιούνται μέχρι σήμερα σε όλον τον κόσμο, και αυτοί δεν είναι άλλοι από τους Ιπποκράτη και Γαληνό. Αυτό, ωστόσο, δεν σημαίνει πως οι γιατροί, στους οποίους δεν αναφερθήκαμε διεξοδικά, είναι ήσσονος σημασίας.
Εξίσου σημαντικοί είναι και οι Έλληνες Φαρμακολόγοι ή Φαρμακοποιοί, οι οποίοι, όπως λέει και το όνομά τους, ποιούσαν, έφτιαχναν φαρμακα, στηριζόμενοι στην φύση, σε αντίθεση με την σύγχρονη εποχή που περιορίζονται σε απλή μεταπώλησή τους από τις Φαρμακοβιομηχανίες.
Τέτοιοι ήταν ο Διοσκορίδης, όπως προαναφέραμε, ο φιλόσοφος Αριστοτέλης, που γνώριζε πολλά από ριζοτομία και βοτανολογία και ο μαθητής του Θεόφραστος αλλά και πολλοί άλλοι…
Ο Ιπποκράτης, «ο πατέρας της Ορθολογικής Ιατρικής», όπως τον αποκαλούν παγκοσμίως, μιλά ξεκάθαρα και κατονομάζει την Ομοιοπαθητική Ιατρική: «Τα όμοια των ομοίων εισίν ιάματα».
Ο όρκος του απαγγέλλεται μέχρι σήμερα στις Ιατρικές Σχολές, στον οποίον συνοψίζει για κάθε μελλοντικό γιατρό τα εξής:
«Να τιμά σαν τους γονείς του αυτόν που του δίδαξε την ιατρική
Να διδάσκει αφιλοκερδώς την τέχνη του σε όποιον θέλει να την ακολουθήσει, με την προϋπόθεση να τηρήσει και αυτός με την σειρά του τον όρκο.
Να προσφέρει ΜΟΝΟ ζωή και όχι θάνατο, ακόμα και αν του το ζητήσει ο ίδιος ο ασθενής (αυτό ισχύει και στην περίπτωση της έκτρωσης – «άμβλωσης», όπως ρητά αναφέρει)
Να τηρεί το ιατρικό απόρρητο και να μην μεταφέρει ό,τι συναντά στο κάθε σπίτι
Να είναι εγκρατής».
Το περιοδικό «Ιέραξ» της Ελληνικής Ακαδημίας της Βασκωνίας-Μπιλμπάο αναφέρει:
Ο Ιπποκράτης είναι ο πατέρας του όρκου, τον οποίον, όποιος έμελλε να αφιερωθεί στην Ιατρική, έπρεπε να απαγγείλει».
Αλλά και η Γαλλίδα ελληνίστρια Jacqueline de Romilly περιγράφοντας το έργο του Ιπποκράτη, καταγράφει (Emile Baulieu, Collège de France, Pour l’ Amour du Grec): «Τι κείμενο! Τι πολιτισμός!»
Ο Γ. Κρύκας στο περιοδικό «Ιστορία (τ. 52)» αναφέρει: «Ο Ιπποκράτης επιχειρούσε επεμβάσεις που και σήμερα είναι δυσκολότατες (π.χ. διάνοιξη κρανίου με τρυπάνι). Επανέφερε στην θέση τους εξαρθρωμένα μέλη , έκοβε τα σεσηπότα, πραγματοποιούσε πλευρεκτομές, παρακεντήσεις στον θώρακα και στην κοιλιά, άνοιγε περινεφρικά αποστήματα, χειρουργούσε αιμορροΐδες και συρίγγια, χρησιμοποιούσε καθετήρα για να αφαιρέσει λίθους από την κύστη, πραγματοποιούσε δύσκολες επεμβάσεις στο κρανίο με χαλύβδινα εργαλεία και χρησιμοποιούσε στο χειρουργείο του φλεβοτόμους, οστεολαβίδες, μηχανήματα, πριόνια, μαχαίρια, βελόνες, τρυπάνια, μητροσκόπια και τόσα άλλα».
Αναπαράσταση της μεθόδου, με την οποία ο Γαληνός προέβαινε σε κρανιοανατρήσεις.
Συνεχιστής της Ιπποκρατικής Ιατρικής θεωρείται ο Γαληνός, ο οποίος αναγνωρίζεται και ως ο Ιδρυτής της Πειραματικής Φυσιολογίας και της Ανατομικής.
Το περιοδικό Halcon αναφέρει:
«Είναι ο συνεχιστής του Ιπποκράτη. Υπήρξε κατά την διάρκεια ολόκληρου του Μεσαίωνα ο κατ’ εξοχήν γιατρός της Οικουμένης, με τρόπο ώστε και το όνομά του να χαρακτηρίζει κάποιον ως γιατρό(…) Για τον Γαληνό η φύση διαθέτει δύναμη δημιουργική.
Τον χαρακτηρίζει, όπως και τον Ιπποκράτη, βαθύτατη ηθική. Εκτιμούσε ότι αυτό που ο γιατρός εξετάζει είναι πάνω απ’ όλα ο άνθρωπος και όχι μία ακόμη κλινική περίπτωση. Για να θεραπεύσεις την ασθένεια πρέπει να εκτιμήσεις τον ασθενή ως ανθρώπινη αξία».
Επιτελούσε και αυτός με την σειρά του δυσχερείς επεμβάσεις, όπως η εκτομή στέρνου για να θεραπεύσει παθήσεις της καρδιάς, και περιέγραψε την θεραπεία των νευρικών παθήσεων εξαιτίας πυρετού, για την οποία βραβεύτηκε αργότερα με νόμπελ ο Αυστριακός Wagner.
Η ιατρική των Ελλήνων, σεβόμενη πάνω και πέρα απ’ όλα τον άνθρωπο, έφτασε σε πολύ υψηλό επίπεδο τόσο εξέλιξης όσο και αποτελεσματικότητας και έδωσε τα «φώτα» της σε όλη την οικουμένη!
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ιατρικών όρων σε όλον τον κόσμο έχει ρίζες Ελληνικές, κάτι που θα αναλύσουμε στο επόμενο άρθρο μας.

Ο θρυλικός Έλληνας διανοητής I.Πασσάς: "Τα δεινά που έρχονται για τον Ελληνισμό"

Από το... 1945 (!) προειδοποιούσε ο Ιωάννης Πασσάς για τα ΔΕΙΝΑ που έρχονται για τον ελληνισμό!!!
Ο Ιωάννης Πασσάς υπήρξε πράγματι ένας από τους μεγαλύτερους σύγχρονους μύστες του ελληνισμού! Από εκείνους που πρόσφεραν πάρα πολλά στο έθνος και την πατρίδα, εργαζόμενοι υπέρ των συμφερόντων της Ελλάδας και της Ορθοδοξίας. Πολλοί τον ταύτισαν με την Ομάδα Έψιλον, μάλιστα υπήρξαν και σχετικές μαρτυρίες συγγραφέων και δημοσίων προσώπων κατά το παρελθόν που έκαναν σχετικό λόγο.
Όπως και να έχει το πράγμα, εντυπωσιάζουν σίγουρα τον σημερινό αναγνώστη του 2014 οι αναφορές του Ιωάννη Πασσά (δημιουργού, μεταξύ άλλων, και της εκπληκτικής Εγκυκλοπαίδειας του Ηλίου) στα όσα έχουν συμβεί τα τελευταία χρόνια και σε όσα πρόκειται τούδε και στο εξής να σημειωθούν γύρω από την τύχη του ελληνισμού! Και όχι μόνο στα όσα ο Πασσάς έγραψε ή είπε στις δεκαετίες του 1970 και του 1980, αλλά ακόμα και το... 1945!
Ήταν το έτος 1945. Η Ελλάδα είχε μόλις απελευθερωθεί από την τριπλή κατοχή του Β΄ παγκοσμίου πολέμου. Ο πλέον αιματηρός πόλεμος όλων των εποχών για την ανθρωπότητα όδευε προς το τέλος του, μετά την παράδοση της Γερμανίας τον Απρίλιο του 1945 και την καταστροφή της Ιαπωνίας τον Αύγουστο του ιδίου έτους. Τότε ο Ιωάννης Πασσάς συνέγραψε και εξέδωσε ένα βιβλίο-δραματική προειδοποίηση για τον ελληνισμό με τον πολύ χαρακτηριστικό τίτλο «S.O.S.»! Το έργο αυτό, μεγάλης πράγματι αξίας, εξεδόθη το 1945 στην Αθήνα και στο εξώφυλλό του διαβάζουμε:
«- Ποίοι κίνδυνοι μάς απειλούν και ως άτομα και ως Έθνος. – Διατί ο Βενιζέλος επανέφερε τον Γεώργιον το 1935. – Διατί έγινε η Δικτατορία και ο Μεταξάς Πρωθυπουργός. – Διατί και πώς ενεπλάκη η Ελλάς εις τον παρόντα πόλεμον. – Διατί οι κομμουνισταί απέκτησαν εσχάτως τόσην δύναμιν. – Διατί οι αριστεροί έκαμαν το κίνημα του Δεκεμβρίου 1944. – Διατί οι πολιτικοί ηγέται οφείλουν να συνεργασθούν. – Διατί πρέπει ο Βασιλεύς να παραμείνη επικεφαλής του Έθνους. – Και διατί είναι ανάγκη να αφυπνισθώμεν αμέσως, να συνέλθωμεν, να οργανωθώμεν όλοι οι Έλληνες και να γίνουμε, βενιζελικοί και αντιβενιζελικοί, μια παράταξις Εθνικοφρόνων».
Αυτά αναγράφονται στο εξώφυλλο του ιστορικού αυτού έργου, ένα μόλις έτος προτού ξεσπάσει στην Ελλάδα ο τραγικός εμφύλιος πόλεμος (κατ’ άλλους: συμμοριτοπόλεμος) και η χώρα μπει εκ νέου σε δραματικές περιπέτειες... Όμως ο Ιωάννης Πασσάς προειδοποίησε, αλλά (όπως φαίνεται και από τα διαχρονικά αποτελέσματα)... «στου κουφού την πόρτα»! Ακολούθησε η εμφύλια σύρραξη (1946-1949), η πολιτειακή ανωμαλία της περιόδου 1965-1967, η στρατιωτική επανάσταση της 21ης Απριλίου του 1967, η τραγωδία στην Κύπρο το 1974 και η αθλιότερη περίοδος που γνώρισε δυστυχώς ποτέ αυτός ο τόπος: η καταραμένη Μεταπολίτευση των Καραμανλήδων και των Παπανδρέηδων, που οδήγησε τον ελληνισμό στα πρόθυρα της βιολογικής εξαφάνισης...
Ιδού όμως τι γράφει ο ίδιος ο Ιωάννης Πασσάς στο κλασικό βιβλίο του «S.O.S.», με υπέρτιτλο στην αρχή του έργου του τα εξής δραματικά λόγια «Μπροστά στο χάος που ευρισκόμεθα... Πρέπει πρωτίστως να υπάρξη και να ζήση η Ελλάς! Ο Λαός προετοιμάζεται να αναλάβη το έργον που εγκατέλειψαν οι ηγέται του». Διαβάζει κάποιος τα όσα γράφει ο αείμνηστος Πασσάς και... θαρρεί πως αυτά γράφτηκαν μόλις χθες! Διότι και πάλι ο ελληνισμός περνά στιγμές κρίσιμες και θλιβερές... Ακολουθεί λοιπόν ένα απόσπασμα από το ως άνω έργο του Ιωάννη Πασσα:
«Ιστορική αλλά κρίσιμος είναι η περίοδος που διερχόμεθα σήμερον και ως Λαός και ως Έθνος. Ζήτημα είναι εάν εις την μακραίωνα Ιστορίαν μας υπάρχη μία ακόμη περίοδος ομοία με την σημερινήν. Θα ηδύνατο ίσως να λεχθή, ότι από την εποχήν που οι Πέρσαι επήλθον εξ ανατολών δια να υποδουλώσουν την Ελλάδα, ποτέ άλλοτε η φυλή δεν διέτρεξε σοβαρώτερον κίνδυνον από την επιδρομήν που υπέστη εσχάτως εκ δυσμών παρά των δύο καταφράκτων αυτοκρατοριών, των συγχρόνων βαρβάρων. Η πραγματικότης εν τούτοις σήμερον είναι κάπως διάφορος. Διότι εάν η Ελλάς, χάρις εις την υπέροχον αυτοθυσίαν και αυταπάρνησιν των τέκνων της, αντιμετώπισε νικηφόρως και απέφυγε τον μέγιστον εκείνον κίνδυνον, οι κίνδυνοι που εξακολουθούν να την απειλούν και σήμερον ακόμη δεν είναι μικρότεροι. Δυστυχώς δια τον τόπον, η κατάστασις που εδημιουργήθη από την επομένην της υποδουλώσεως και μετά την απελευθέρωσίν του, τόσον εσωτερικώς, όσον και εξωτερικώς, δεν είναι διόλου ευχάριστος.
Άπειρα και πυκνά και μαύρα είναι τα νέφη που καλύπτουν τον εθνικόν ορίζοντα και διάχυτος είναι η ανησυχία που συνέχει την ψυχήν του Λαού δια την αύριον, δια το μέλλον της Χώρας. Η διαπίστωσις αύτη δεν είναι υπερβολή, ούτε αποτέλεσμα νοσηράς και αδικαιολογήτου απαισιοδοξίας. Είναι μία πραγματικότης έκδηλος, σαφής, καθαρά, αναμφισβήτητος και την οποίαν, ενώ εννοεί και την αντιλαμβάνεται, την βλέπει και την διαισθάνεται ο Λαός με το αλάθητον αισθητήριόν του, μόνον οι ηγέται του, οι πολιτικοί αρχηγοί, οι πολιτευόμενοι και η ηγέτις λεγομένη τάξις της Χώρας δεν την αντιλαμβάνονται και δεν φαίνεται να συγκινούνται σοβαρώς από τους κινδύνους που διατρέχομεν και ως άτομα και ως Έθνος.
Παρά το αλβανικόν έπος και τους τόσους ωραίους αγώνας της φυλής, παρά την απερίγραπτον και τρομεράν περιπέτειαν της δουλείας που διήλθομεν, παρά την φρικιαστικήν τραγωδίαν της εσωτερικής διαμάχης και της εθνοκτόνου Στάσεως που εζήσαμεν, παρά πάντα ταύτα, φαίνεται δυστυχώς, ότι ελάχιστα μετεβλήθημεν ή μάλλον από όλα αυτά ουδέν εδιδάχθημεν και εξακολουθούμεν, ή μάλλον οι ηγέται της Χώρας εξακολουθούν να ζουν και να κινούνται με την νοοτροπίαν της προπολεμικής εποχής και να ενδιαφέρωνται περισσότερον δια τα κομματικά των συμφέροντα, δια τας πολιτικάς και πολιτειακάς αντιθέσεις που μας χωρίζουν και έκτοτε μας εχώριζαν, και ολιγώτερον δια τα σημερινά, τα ύψιστα συμφέροντα του Λαού και του Έθνους, που έπρεπε και μόνον να τους απασχολούν.
Ατυχώς οι πολιτικοί ηγέται του τόπου πολιτεύονται, σκέπτονται, δρουν και κινούνται σαν να αγνοούν την αλήθειαν, ότι πρέπει πρωτίστως να υπάρξη Κράτος και Έθνος, δια να υπάρξουν αρχηγοί και κόμματα. Οι λεγόμενοι πολιτικοί ηγέται θα έπρεπε τουλάχιστον να είχον αντιληφθή την βαθυτέραν σημασίαν των υπαινιγμών που έκαμε περί αυτών, εις ένα από τους τελευταίους λόγους του, ο μέγας προστάτης της Ελλάδος, ο Άγγλος Πρωθυπουργός, όταν ωμίλησε με τόσην δηκτικότητα δια την απειρίαν των κομμάτων που έχει η Χώρα. Θα έπρεπε να είχον αντιληφθή πρώτον ότι το Έθνος δεν το συγκροτούν και ούτε το δημιουργούν οι αρχηγοί και τα κόμματα, δεύτερον να έχουν εννοήσει ότι η Ελλάς εδοκιμάσθη εις το παρελθόν και κινδυνεύει και σήμερον να αφανισθή από τας διενέξεις ακριβώς των κομμάτων.
Διότι τι άλλο δύναται να λεχθή με το φαινόμενον που παρουσιάζει και πάλιν η Χώρα εξ αφορμής της αφροσύνης και της ακατανοήτου σπουδής ωρισμένων πολιτικών ηγετών, που επιδιώκουν να επιλύσουν το πολιτειακόν ζήτημα του τόπου πριν έτι ικανοποιηθούν και πραγματοποιηθούν αι δίκαιαι απαιτήσεις του Έθνους και αξιοποιηθούν αι τόσαι θυσίαι του; Τι άλλο δύναται να λεχθή όταν η λεγομένη ηγέτις τάξις της Χώρας, αντί να έχη αφυπνισθή από τα προ και μετά την Στάσιν γενόμενα και να εξεγερθή, αδιαφορεί δια τα συμβαίνοντα και, αντί να συσσωματωθή και να βοηθήση και να καθοδηγήση τον Λαόν να αντιμετωπίση τας ανοησίας, τας αθλιότητας και τας τάσεις των αδιαλλάκτων αριστερών, αλλά και τας καταστρεπτικάς δια τον τόπον φροντίδας των δήθεν Δημοκρατικών, κρύπτει την κεφαλήν της εις την άμμον, όπως η στρουθοκάμηλος, ενώπιον του κινδύνου που διατρέχουν και αυτή και ο Λαός και το Έθνος»;

Δρ. Ησαΐας Κωνσταντινίδης

master-lista

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΤΩΝ ΓΕΩΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ ΡΕΥΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΩΝ "ΜΗ ΚΥΝΩΝ"

Το 1870 ο Ερίκος Σλήμαν ανεκάλυψε την αρχαία Τροία και κατόπιν  τις Μυκήνες (1876), την Τίρυνθα (1884) και άλλες αρχαίες πόλεις, απέδειξε ότι η Ιλιάδα και η Οδύσσεια του Ομήρου βασίζονταν σε ιστορικά γεγονότα μιας άγνωστης, ιστορικά περιόδου.

Το γεγονός αυτό ανεβίωσε τη μυθολογική ΄΄Ηρωική Εποχή΄΄, που φαίνεται ότι πράγματι υπήρξε, πολύ πριν κατασκευαστεί ο Παρθενώνας στην Ακρόπολη των Αθηνών.

Από τις ανακαλύψεις του γεννήθηκαν πολλά ερωτήματα.

Πότε και από ποιούς κατασκευάστηκαν τα αρχαία ανάκτορα και οι πόλεις;

Ποιά ήταν η λειτουργία των διαφόρων μνημείων;

Ποιά η προέλευση αυτών των αρχαίων «Ελλήνων»;

Ποια θεική λατρεία είχαν ;

 Ερωτήματα  που δεν έχουν εισέτι απαντηθεί.

Σήμερα γνωρίζουμε ότι τα ανάκτορα, οι οικίες, τα οχυρά τείχη, οι θαλαμοειδείς τάφοι, οι ταφικοί περίβολοι και οι κυψελοειδείς θάλαμοι σε Μυκήνες, ’ργος, Τίρυνθα,  Κόρινθο και αλλαχού, κατασκευάσθηκαν από τους Αχαιούς, φυλή των οποίων είναι οι  Μυκηναίοι. Πριν από τον 20ο αιώνα αυτοί οι λαοί ονομάζονταν Πελασγοί. (Π + ΕΛ + ΑΣΓΟΙ = Π + ΕΛ + ΑΓΟΙΣ = αυτοί που Πέρασαν – το ΄Π΄΄ έχει να κάνει με τη διέλευση πνεύματος , από την πνευματική, άνω, κατάσταση , δηλαδή τον ουρανό, στην κάτω υλική κατάσταση, τον κόσμο και τη γη- οι ΕΛ ,δηλα δή οι άγγΕΛοι  , το ρήμα άγω σημαίνει οδηγώ. ΠΕΛΑΣΓΟΙ ήσαν πνεύματα (ψυχές ανθρώπων προφανώς)  που κάποιοι άγγελοι οδήγησαν μέσα από χωροχρονικά περάσματα. Οι επιστήμονες τοποθετούν χρονικά πολλά αρχαιολογικά ερείπια που αποκαλύφθηκαν στις Μυκήνες, στην Τίρυνθα και αλλού περί το 1600-1100 π. Χ., περίοδος που την ονομάζουν  ΄΄ Μυκηναϊκή εποχή΄΄ . Όμως, οι μαρτυρίες πάνω στις οποίες βασίζεται αυτή η χρονική περίοδος δεν είναι ασφαλής. Δεν διαθέτουμε καταγραφές μιας συγκεκριμένης χρονολόγησης ή καταλόγους βασιλέων ή δυναστειών με καταγεγραμμένη τη διάρκεια της βασιλείας τους από όπου θα μπορούσαμε να δούμε ένα σύστημα χρονολόγησης.
 Η χρονολόγηση με τη μέθοδο του ΄΄ ραδιοάνθρακα  ΄΄ βοηθάει τους αρχαιολόγους να χρονολογούν ευρήματα όχι αρχαιότερα των 40.000 ετών, αλλά αντιμετωπίζει προβλήματα ως προς την εύρεση κατάλληλων δειγμάτων και την ακρίβεια αυτής της ίδιας της μεθόδου που έχει περιθώριο λάθους συν-πλην 40- 150 χρόνια. Ένα άλλο ζήτημα είναι η ποικιλία αναλογίας άνθρακα -14 κατά την παραγωγή και αποσύνθεση την οποία ποικιλία οι ερευνητές προσπαθούν τώρα να αντισταθμίσουν χρησιμοποιώντας άλλες μεθόδους επανεκτίμησης των χρονολογήσεων με βάση τον άνθρακα -14.
Η σύντομη γνωριμία μου με τον Σπηλαιολόγο – ανθρωπολόγο κο Αρη Πουλιανό, και οι συχνές επισκέψεις τα έτη 1998 – 2001 στα Πετράλωνα της Χαλκιδικής, μου δίδαξε πολλά πάνω στην χρονολόγηση.  Ο κος Πουλιανός απευθύνθηκε σε Ιάπωνες επιστήμονες που χρησιμοποιούν ως μέθοδο χρονολόγησης όχι τον άνθρακα 14, αλλά την ηλεκτρονική στροφορμή του σπιν. Ετσι τα ευρήματα στο σπήλαιο των Πετραλώνων μας δείχνουν ύπαρξη γηγενών ανθρώπων 11.000.000 ετών…  Πολλά εκατομμύρια χρόνια πριν την γένεση του νοήμονος ΑΔΑΜ (7.500 χρόνια).
Οι αρχαιολόγοι προσπαθούν να ΄΄παρακάμψουν΄΄ τα προβλήματα χρονολόγησης συγκρίνοντας και συνδυάζοντας ορισμένα Μυκηναϊκά πήλινα σκεύη με παρόμοια ευρήματα ή απεικονίσεις ταφικών παραστάσεων της Αιγύπτου ή Μεσοποταμίας που θεωρούν ότι μπορούν να χρονολογηθούν επακριβώς. Τα δείγματα, όμως, πάνω στα οποία βασίζουν τα συμπεράσματά τους είναι ελάχιστα και αποδεικνύουν μόνο ότι ένα ορισμένο είδος πήλινων σκευών υπήρχε κατά μια συγκεκριμένη περίοδο, παραγνωρίζοντας ότι θα μπορούσε να είχε υπάρξει και πολύ νωρίτερα. Αυτές οι παρατηρήσεις πρέπει να μας κάνουν προσεκτικούς στο να θεωρούμε ότι οι χρονολογήσεις των αρχαιολόγων βασίζονται σε αδιάψευστες μαρτυρίες. Η χρονολόγηση πολλών τοποθεσιών μετατίθεται όλο και παλαιότερα μέσω νέων ευρημάτων. Για παράδειγμα, κατά τον Σλήμαν η Τίρυνθα ιδρύθηκε το 1400 π. Χ. αλλά οι σημερινοί μελετητές θεωρούν ότι η πρώτη εγκατάσταση ανθρώπων στον λόφο της Τίρυνθας ανάγεται στη Νεολιθική Εποχή (7η – 4η χιλιετία π. Χ. ) και ότι υπήρξε έντονη οικοδομική δραστηριότητα στην περιοχή κατά την πρώιμη Εποχή του Χαλκού περί το 3000 π.Χ. Συνεχιζόμενες ανασκαφές καθιστούν σαφές ότι η περιοχή κατοικήθηκε κατ’ επανάληψη και πέρασε από διάφορες οικοδομικές φάσεις. Λίγα μόνο πήλινα σκεύη αποδίδονται στη Νεολιθική Εποχή ενώ τα αρχαιότερα αρχιτεκτονικά ερείπια ανάγονται στην Εποχή του Χαλκού. Στην αρχή του 20ου αι. βρέθηκαν τα ερείπια ενός μοναδικού κυκλικού κτηρίου (27,7 – 27,9 μ. διαμέτρου, πλινθόκτιστου) στην κορυφή του λόφου κάτω από το μεταγενέστερο Μυκηναϊκό ανάκτορο. Περιλαμβάνει έναν κυκλικό χώρο, διαμέτρου 12,2 μέτρων, που περιβάλλεται από ομόκεντρα τοιχώματα, τεμνόμενα από τοίχους εκτεινόμενους από το κέντρο. Οι θεωρίες διίστανται ως προς την λειτουργία αυτού του κτίσματος που ανάγεται στην Πρώιμη Ελλαδική περίοδο (περί το 2400-2300 π. Χ.) Μερικοί θεωρούν ότι πρόκειται για οχυρωμένο ανάκτορο, άλλοι ότι πρόκειται για μνημειακό νεκροθάλαμο ή ιερό χώρο. Ένα είναι βέβαιο: αποδεικνύει ότι η «αρχή» της σειράς των αρχαίων πολιτισμών στην Ελλάδα είναι πολύ αρχαιότερη από όσο εθεωρείτο παλαιότερα και ότι οι Μυκηναίοι δεν είναι παρά ένας μόνο κρίκος αυτής της σειράς. Δεν έχω, δυστυχώς , εικόνα από το κτίσμα αυτό. Και μόνο το ότι ευρίσκεται μέσα σε κυκλώπεια κατασκευή και ότι είναι κυκλικό, με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι μάλλον πρόκειται για κάποιο ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΟ , ένα ΚΥΚΛΟΤΡΟΝ ή ένα ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΗ,  ΣΠΕΙΡΟΕΙΔΗ η μη, γεωενεργειακών ρευστών.
Ας μεταφερθούμε τώρα στην Ακρόπολη των Μυκηνών. Εικόνα - Σκαρίφημα  ( αναπαράσταση ) της οποίας παραθέτουμε.
Εκείνο που κεντρίζει άμεσα τον επισκέπτη της ακροπόλεως αυτής, είναι το περίεργο κυκλικό κτίσμα που υπάρχει δεξιά  (κάτω δεξιά εικόνα ) από την είσοδο της ακροπόλεως , όπου δεσπόζουν οι δύο αντικριστοί λέοντες (κάτω αριστερά εικόνα) ,  που ατενίζουν τον ουρανό . Στην ορθοδοξία βέβαια οι λέοντες συμβολίζουν τον εγωισμό, την κακή δηλαδή χρήση του αυτεξούσιου του ανθρώπου που τον οδήγησε στην έξοδο από την πνευματική υπόσταση (ουρανό) και τον έφερε στην βαριά κατάσταση της ύλης (γη) και την πτώση.  Ας παρατηρήσουμε ότι τα πόδια των λεόντων ευρίσκονται κάτω από το επίπεδο της γης.. ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ  ΤΗ ΧΘΟΝΑ , δήλα δη.  Η χθών, είναι βέβαια η βάση του κίονα, που συμβολίζει την απόσταση ουρανού (πνευματικού κόσμου) και ύλης (γαίας).   Στο επίπεδο της γαίας ευρίσκονται - ΚΑΙ ΑΚΟΥΜΠΟΥΝ - τα άνω άκρα των λεόντων. Η όλη παράσταση - που είναι τοποθετημένη στο πιό περίοπτο σημείο για τον κάθε επισκέπτη η κάτοικο της πόλεως- είναι ΤΡΙΓΩΝΙΚΗ. (*)


  

 

Το περίεργο αυτό κυκλικό κτίσμα , φέρει όπως διακρίνετε, 72 λίθινες πλάκες σε δύο σειρές, αντικριστές. Ο αριθμός 72 μας θυμίζει τους 72 μεσημβρινούς (κύκλους) που περιβάλουν (θεωρητικά) τον πλανήτη μας. Στην περίπτωση αυτή είναι βέβαιο ότι οι ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΚΗΣ ΔΟΜΗΣ αυτές ΛΙΘΙΝΕΣ πέτρες, μάλλον έχουν κάποια σχέση με τη λειτουργία του γήινου μαγνητικού πεδίου.

 


 

Επίσης το 72 έχει να κάνει και με  τα 72 μιαρά βασίλεια, που φυλάκισε ο Μ.Αλέξανδρος στην Αορνο Πέτρα. (**)  Αλλοι θεωρούν 72 τους Τιτάνες (***).


Η ακρόπολη είναι κτισμένη πάνω σε ένα λόφο, που περιβάλλεται από δύο άλλους λόφους με βραχώδη ( άρα λίθινη, άρα ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΚΗ ΔΟΜΗ). Οι λόφοι αυτοί  (Δ1 και Δ2 στις παρακάτω εικόνες ) σχηματίζουν λίθινα κάτοπτρα ( Κ1,Κ2, Κ3,Κ4) τα οποία έχουν την ιδιότητα να αντανακλούν - όπως αναλυτικά θα δούμε παρακάτω - τα γεωενεργειακά ρευστά (κόκκινες γραμμές).

 



 

λίθινα κάτοπτρα ( Κ1, δεξιά και Κ2 αριστερά ) που αντανακλούν  τα γεωενεργειακά ρευστά (κόκκινες γραμμές) και τα ΟΔΗΓΟΥΝ στο κυκλικό κτίσμα (κίτρινος κύκλος). Στην περιοχή του κόκκινου κύκλου υπάρχει μία μεγάλη , λίθινη, προμηθεική βραχομορφή.



 

 

                                λίθινo  κάτοπτρΚ2                                                                           
 λίθινo  κάτοπτρΚ4

 


 

Το περίεργο στην παραπάνω εικόνα είναι ότι η περίμετρος του τείχους της ακροπόλεως, σχηματίζει ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ (λευκή γραμμή).  Το κυκλικό κτίσμα ευρίσκεται στο μέρος της κεφαλής όπου λέγεται ότι εστιάζεται ο νους (ή Αδάμ ή συνείδηση ή Λόγος ή οφθαλμός της ψυχής) , η Πύλη των λεόντων στο άνω μέρος της κεφαλής (το πρώτο ενεργειακό κέντρο κατά την ΄΄ανατολική ΄΄ φιλοσοφία , ή τέχνη του Ασκληπιού για εμάς , απ΄ όπου προσλαμβάνονται όλες οι πληροφορίες από το νου εκ του έξω κόσμου, η επικοινωνιακή εξωστρέφεια του ανθρωπίνου πνεύματος δήλα δη) και στο άλλο ενεργειακό κέντρο που συγκεντρώνεται το αίμα, το λαιμό , ευρίσκεται μιά τεράστια βραχομορφή, που μάλλον παριστά τον Προμηθέα δεσμώτη.    
Ο βράχος που έχει σκαλισθεί η βασιλική -  προμηθεική μορφή, χωρίζει το βραχώδες ύψωμα, σε δύο τέλεια φυσικά (αυτό δε μπορούμε με σιγουριά να το ισχυρισθούμε, μιας και ο κατακλυσμός έθαψε το λόφο των ΜΗΚΥΝΩΝ 40 μέτρα κάτω από τη σημερινή επιφάνεια του εδάφους.  Μπορεί δηλαδή να είναι και τεχνητό έργο της εποχής εκείνης )  αμφι - θεα -τρα.  Ενα αμφι-θέατρον , είναι ανατολικά του βράχου, το Κ2, και ένα δυτικά του, το Κ1.  Παρατηρούμε δήλα δη , ότι τα βράχια στο λόφο αυτό (Δ1)  δρουν σαν  κατοπτρικός συγκεντρωτής (μαύρη γραμμή) της ενέργειας (τελλούριο) που έρχεται  ( κόκκινες γραμμές) και περνά μπροστά από το χώρο της Ακροπόλεως των Μυκηνών.  Μάλιστα αν παρατηρήσουμε καλλίτερα, θα δούμε ότι και από την άλλη πλευρά ΤΑ ΓΕΩΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΡΕΥΣΤΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΚΠΕΜΠΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΜΗΚΥΝΩΝ , ΕΥΕΡΓΕΤΩΝΤΑΣ  (;)  ΙΣΩΣ,  ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ.  ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΗ ΤΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΡΕΥΣΤΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΛΙΘΙΝΗ ΚΥΚΛΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΟΥ ΔΕΣΠΟΖΕΙ ΣΗΜΕΡΑ (ΚΑΙ ΠΟΥ  ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΡΟΛΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣΕ  ..)  ΣΤΗ ΔΙΑΣΩΣΜΕΝΗ ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΤΩΝ ΜΗ - ΚΥΝΩΝ.  Ιδιο ακριβώς ρόλο , επιτελεί και το άλλο λίθινο ύψωμα (Δ2). Τα βράχια και στο λόφο αυτό (Δ2)  δρουν σαν  κατοπτρικός συγκεντρωτής (μαύρη γραμμή) της ενέργειας (τελλούριο) που έρχεται  ( άσπρες γραμμές).  
  ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΑΥΤΟ ΚΥΚΛΙΚΟ ΚΤΙΣΜΑ ΠΟΥ ΦΕΡΕΙ ΛΙΘΙΝΕΣ ΠΛΑΚΕΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ, ΣΗΜΕΡΑ,  ΕΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕ ΣΑΝ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΥΚΝΩΤΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ.  Οι πυκνωτές στα ηλεκΤΡΟΝικά   (ΑΝΤΙΠΑΡΑΒΑΛΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΘΕΑ - ΤΡΟΝ  < -- >  ΗΛΕΚ - ΤΡΟΝ ) είναι στοιχειώδη ηλεκτρονικά κυκλώματα που συσσωρεύουν ηλεκτρική ενέργεια και κατόπιν την αποδεσμεύουν σε ελάχιστο χρόνο μαζικά...     Μάλλον,  λοιπόν, αυτό το κτίσμα έχει αυτή την ιδιότητα, μόνο που δε συγκεντρώνει αμιγώς  ηλεκτρικά φορτία, αλλά τα γεωενεργειακά ρευστά, στα οποία συμπεριλαμβάνουμε και τη γήινη (θετική και αρνητική ) και την κοσμική (θετική και αρνητική ) ακτινοβολία και τα τελλουριακά ρεύματα.
H λειτουργία του λίθινου πυκνωτή της ακροπόλεως των ΜΗ ΚΥΝΩΝ προφανώς έχει να κάνει με την ομαλοποίηση της ενέργειας των γεωενεργειακών ρευστών στην περιοχή αυτή.  Πιθανότατα δρα δήλα δη, σαν ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΕΞΙΣΟΡΡΟΠΗΤΗΣ.

Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγουμε  :

          1.  Aπό την όλη χωροταξική διάταξη της ακρόπολης των ΜΗ ΚΥΝΩΝ , ως προς την ΚΟΡΙΝΘΙΑ, το όρος ΚΥΛΙΝΗ ( KY = KEI = εκεί που ΛΥΝΕΙ , δηλα δή , εκεί που τα γεωενεργειακά ρευστά ΛΥΝΟΥΝ κάτι .. Η θέση του όρους ΚΥΛΙΝΗ είνι φανερό ότι είναι κατοπτρική , ενεργειακά, ως προς την ακρόπολη των ΜΗ ΚΥΝΩΝ ) και την ευρεία περιοχή ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ (ΕΠΙ - Δ- ΑΥΡΟΣ = πάνω στην αύρα που έχει σχήμα ΄Δ΄ , δηλαδή , ισοπλεύρου τριγώνου , που σημαίνει ενεργειακή ισορροπία τριών καταστάσεων... Η ΤΡΙΩΝ ΥΠΟΣΤΑΣΕΩΝ, ΚΑΘΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΘΕΙΚΗΣ ΤΡΙΑΔΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ).

          2. Τη θέση του κυκλικού λίθινου κτίσματος απέναντι από τους δύο φυσικούς,  λίθινους, ΑΜΦΙ - ΘΕΑ - ΤΡΙΚΟΥΣ , κατοπτρικούς ( = διώχνουν την ενέργεια που λαμβάνουν , εστιάζοντάς την κάπου αλλού )  ΛΟΦΙΣΚΟΥΣ.

         3. Την ύπαρξη συγκεκριμένης, χαρακτηριστικής, ΒΡΑΧΟΜΟΡΦΗΣ που παριστά βασιλέα δεσμώτη, ή ΠΡΟ ΜΗ ΘΕΙΚΗ (ο Προμηθέας ήταν πιθανότατα ένας παραβάτης άγγελος από αυτούς τους 201 που φύλαγαν τα περάσματα στη γη ...) μορφή εάν προτιμάτε.    


Ο ελλαδικός χώρος δέχεται έντονες επιδράσεις γεωμαγνητικών ακτινοβολιών, και αυτό είναι φυσικό, καθώς φαίνεται να είναι η πρώτη ξηρά που δημιουργήθηκε στον πλανήτη. Τέτοιες , θετικές γεωμαγνητικές ακτινοβολίες που εκπέμπονται και στο  χώρο, των Μηκυνών και φαίνεται ότι είναι από τις ισχυρότερες στον κόσμο.

Παρακάτω παραθέτουμε μερικές εικόνες από δορυφόρο , που αφορούν μια πρώτη εκτίμησή μας για την λειτουργία των γεωενεργειακών ρευστών στην περιοχή των ΜΗ ΚΥΝΩΝ. 
  Φαίνεται ότι το περίεργο  κυκλικό κτίσμα που δεσπόζει στην Ακρόπολη των Μη κυνών και που περιβάλλεται από λίθινες ορθογώνιες πλάκες (κάτω), φαίνεται να λειτουργεί  σαν ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΗΣ  ΓΕΩΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ ΡΕΥΣΤΩΝ.
     ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΤΙΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ   ΔΙΠΛΗΣ ΡΟΗΣ ΚΥΚΛΟΤΡΟΝ
  Κων/νος Ε. Στρωματιάς      Πρόεδρος Ινστιτούτου Γεωπαθητικών Ερευνών  Κύπρου

Τό Ναύπλιον

ΠΛΑΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΑ

Χρονοχάρτης τῶν πυρηνικῶν δοκιμῶν ἀπὸ τὸ τέλος τοῦ Β’ΠΠ μέχρι τὸ 2000

.

.

ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ