του Χρήστου Δερμοσονιάδη (Δικαστή)
Είναι δυνατόν όμως η ανθρώπινη Δικαιοσύνη να έφθασε σε τέτοια αντίθεση προς τη Θεία Δικαιοσύνη ώστε να καταδικάσει σε θάνατο τον ίδιο το Θεό και εν ονόματι του Νόμου να θανατώσει το Δημιουργό;
Το βασικό λοιπόν
ερώτημα είναι αν η δίκη του Χριστού ήτανε μία δίκαιη δίκη, κατά το
ανθρώπινο μέτρο, αν δηλαδή έγινε σύμφωνα με το νόμο και τη δικονομία.
...Ο Πιλάτος αθώωσε το Χριστό για άλλη μια φορά, αλλά πάλε δεν τον απέλυσε.
Και οι Ιουδαίοι παραδέχθηκαν ότι ο κατηγορούμενος βρέθηκε από το Μέγα
Συνέδριο ένοχος θανάτου κατά το Μωσαϊκό δήθεν Νόμο γιατί απεκάλεσε τον
εαυτό του υιό Θεού, πράγμα που απέκρυψαν από τον Πιλάτο μέχρι τη στιγμή
αυτή.
...Ο Πιλάτος παρέβη τη βασική νομική αρχή του Ρωμαϊκού Δικαίου «non bis in
idem» (όχι δις επί της αυτής υποθέσεως) και ξαναμπήκε στο Πραιτώριο για
να ανακρίνει και πάλε τον Ιησούν.
...Εάν θεωρηθεί ότι η πράξη του Πιλάτου να νήψει τα χέρια του και να
επιτρέψει στους Εβραίους να σταυρώσουν το Χριστό ισοδυναμεί με θανατική
καταδίκη τότε ...
διαβάστε τό θέμα ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου