ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ;
ΟΙ ΖΩΝΕΣ VAN ALLEN, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΜΑΔΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΩΝ [ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΦΟΡΤΙΟΥ 10 ME V ] ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΝΙΩΝ [10 – 100 ME V ], ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ «ΠΑΓΙΔΕΥΤΕΙ» ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΓΗΣ
ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΑΣΠΙΔΑ ;
Ο ΟΦΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΛΕΓΧΕΙ;
ΣΑΝ ΤΟΝ ΟΦΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΤΥΛΙΓΕΤΑΙ ΓΥΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΝΗΤΑ ΤΟΥ ΟΡΦΙΚΟΥ ΩΟΥ;
ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ Ο ΑΤΛΑΝΤΑΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ;
ΠΟΥ ΑΝΑΠΑΡΙΣΤΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ;
ΤΟΤΕ….ΔΕΝ ΠΑΤΗΣΑΜΕ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΗΝΗ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΑΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΥΡΑ
ΟΜΩΣ……..
ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ….ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΠΕΡΑΤΟ….ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ….
ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ
Πράγματι δε και _κατά τόν Ίππαρχον_ επί του πόλου ούδέ__είς _Αστήρ κείται, αλλά .κενός _έστι τόπος, ώ _παράκεινται τρείς Άστέρες, μεθ' ών τό Σημείον τό κατά τόν Πόλον, τετράγωνον σχή μα περιέχει, καθάπερ και Πυθέαs φησίν ό Mασσαλιώτης»
Ένώ τα πάντα περιστρέφονται και μεταλλάσσουν , ύπάρχει όντως εν σημείον , το όποιον _διαφεύγει τον γεννικόν σάλov και χαίρει αίωνίας ασφαλείας περί τής όπoiας ό__Όμηρος ανωτέρω κάμνει λόγον. Πρόκειται όμως περί ΣΗΜΕΙΟΥ και ουχί περί τού Πολικού Άστέρος. Ούτος είναι αίσθητός δια τού όφθαλμού: το Σημείον εκείνο νοητόν ύπό τού όμματος της ψυχής. Μόνον το σημεϊον εκείvo, τού όποίου ουδέν μέρος υπάρχει , παραμένει ΑΚΙΝΗΤΟΝ από όλην τήν όρατήν . κτήσιν, ένώ τουναντίον αϋτη εύρίσκεται είς αίωνίαν περιφοράν, ροήν και μεταβολήν.
ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ
Πράγματι δε και _κατά τόν Ίππαρχον_ επί του πόλου ούδέ__είς _Αστήρ κείται, αλλά .κενός _έστι τόπος, ώ _παράκεινται τρείς Άστέρες, μεθ' ών τό Σημείον τό κατά τόν Πόλον, τετράγωνον σχή μα περιέχει, καθάπερ και Πυθέαs φησίν ό Mασσαλιώτης»
Ένώ τα πάντα περιστρέφονται και μεταλλάσσουν , ύπάρχει όντως εν σημείον , το όποιον _διαφεύγει τον γεννικόν σάλov και χαίρει αίωνίας ασφαλείας περί τής όπoiας ό__Όμηρος ανωτέρω κάμνει λόγον. Πρόκειται όμως περί ΣΗΜΕΙΟΥ και ουχί περί τού Πολικού Άστέρος. Ούτος είναι αίσθητός δια τού όφθαλμού: το Σημείον εκείνο νοητόν ύπό τού όμματος της ψυχής. Μόνον το σημεϊον εκείvo, τού όποίου ουδέν μέρος υπάρχει , παραμένει ΑΚΙΝΗΤΟΝ από όλην τήν όρατήν . κτήσιν, ένώ τουναντίον αϋτη εύρίσκεται είς αίωνίαν περιφοράν, ροήν και μεταβολήν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου