Ακούστε το προσεκτικά καί παρατηρήστε πόσο δεξιοτεχνικώς, μέσω τής λογοτεχνικής διασκευής τού μύθου τού φόνου τού Μινώταυρου από τόν Αθηναίο Ήρωα Θησέα, παρουσιάζεται ή επικράτηση τών (Μυκηναίων) Πρωτο-Ελλήνων, κατακτητών τής Κρήτης, επί τών (Προελλήνων) Μινωιτών καί έκ παραλλήλου αποκαλύπτεται ή νίκη τού ηλιακού πατριαρχικού πνεύματος επί τού χθονίου μητριαρχικού μεσογειακού κόσμου.
Ολοι οι ηθοποιοι,απο την κατοχη και μετα,ειναι αριστεροι.Μην ξεχνας,οτι υπηρχε και ΕΑΜ ηθοποιων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυσικα,σκοπος τους δεν ηταν η "λευτερια",αλλα κατι αλλο.
Και ενω οι εν λογω "αγωνιστες" λειτουργουσαν μεθοδικα,υπερ του σκοπου τους,οι "καλοι θεοσεβουμενοι",πιεζαν και τιμωρουσαν τα παιδια τους(και τους μαθητες),διοτι δεν ηξεραν τα...δωδεκα παιδια του Ιακωβ,και διοτι δεν τηρουσαν "ευλαβικως" τις νηστειες(καθαρος ψυχαναγκασμος η νηστεια).
Το αποτελεσμα;Ανοικτο πεδιο δρασεως για τους αριστερους,πεδιο δρασεως χωρις πνευματικο αντιπαλο.
Το θεατρο στα χερια των αριστερων,οπως ολη η κοινωνια.
Και το αποτελεσμα μετραει,τιποτε αλλο.
Η ελληνική πραγματικότητα "απο την κατοχη και μετα".
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς έτσι είναι.
Να συμπληρώσω:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατράκης στο ΕΑΜ
Τσαγανέας στο ΕΑΜ - μάλιστα σκότωσε με τσεκούρι την ηθοποιό Ελένη Παπαδάκη.
Η ΟΠΛΑ είχε, εκτός από ακαδημαϊκούς, σκοτώσει και πολλούς ηθοποιούς τότε, για να βάλει στο κύκλωμα δικούς της.