Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΛΗ , ΟΥΤΕ ΧΩΡΟΣ, ΔΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΟΥΝ. ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟΝ , ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟΝ , ΤΟ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑ , ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΟΥΤΕ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΑΠΟΘΝΗΣΚΕΙ.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΣΣΑΣ



Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2009

Kινδυνεύουμε από τα εμβόλια!

Σύμφωνα με την "Hμερησία" η Ελλάδα έχει παραγγείλει:
· 2.000.000 εμβόλια από την εταιρεία Glaxo. Η παραλαβή τους θα ξεκινήσει από τα μέσα Σεπτεμβρίου και θα ολοκληρωθεί εντός του Δεκεμβρίου.
· 3.000.000 εμβόλια από την εταιρεία Novartis. Η παραλαβή των 2.000.000 δόσεων θα γίνει μέχρι τις 15 Νοεμβρίου και θα ακολουθήσουν στις αρχές Ιανουαρίου ακόμη 1.000.000 δόσεις.
· 3.000.000 εμβόλια από την εταιρεία Sanofi Pasteur. Η παραλαβή θα ξεκινήσει 15 Δεκεμβρίου και θα ολοκληρωθεί αρχές Ιανουαρίου.

Το θέμα είναι πως αυτές οι εταιρίες είναι συγκατηγορούμενες σε αγωγές και μηνύσεις που τρέχουν κατά αυτών και κατά της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας (Παγκόσμιο Κίνημα ενάντια στον υποχρεωτικό εμβολιασμό! ) σε διάφορες χώρες με την κατηγορία συνωμοσίας για γενοκτονία (Διεθνής "συμμορία" σχεδιάζει μαζική γενοκτονία )

Είναι αδιαμφισβήτητο πως τόσο εμείς όσο και τα παιδιά μας διατρέχουμε τον ίδιο κίνδυνο σε περίπτωση έναρξης του προγράμματος μαζικών εμβολιασμών τον Οκτώβρη στα σχολεία -όπως εξήγγειλε η κυβέρνηση... !
Ο κόσμος πρέπει να αρνηθεί τον εμβολιασμό πάση θυσία! -γιατί αυτοί που θα εμβολιάζονται θα διασπείρουν στην πραγματικότητα τον τεχνητό ιό στις κοινότητες τους!
Το 1918 η Ελλάδα είχε γλιτώσει το "μαύρο θάνατο" επειδή οι κάτοικοι δεν είχαν εμβολιαστεί -περίπτωση που αποτελεί παράδειγμα σε πολλές χώρες στο εξωτερικό αυτή την περίοδο! Σήμερα όμως κινδυνεύουμε από τα εμβόλια!
Στην Νέα Ζηλανδία ήδη κάνουν έρευνες σχετικά με τις εταιρίες παραγωγής των εμβολίων και ΔΕΝ θα παραδώσουν τους κατοίκους της χώρας τους στα νύχια της ΠΟΥ όπως αναφέρουν άνθρωποι εκεί που αγωνίζονται για το παγκόσμιο κίνημα ενάντια στους αναγκαστικούς εμβολιασμούς!
Με την ελπίδα να μετρήσει ΠΡΩΤΑ η ΑΛΗΘΕΙΑ και η ουσιαστική έγνοια για τον άνθρωπο και τον ΈΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ και να σταματήσουμε την πρόθεση εμβολιασμών!
Για το σκοπό αυτό πρέπει να ακυρωθούν οι άδειες λειτουργίας των παραπάνω εταιριών στη χώρα και να ξεκινήσουν δικαστικοί αγώνες και έρευνες της αστυνομίας και στην ΕΛΛΑΔΑ.

Ενημερώστε όσους συνεργάτες και φίλους σας μπορείτε.
ΤΩΡΑ και όχι όταν θα κυριαρχεί ΠΑΝΙΚΟΣ... γιατί τότε ΔΕΝ θα ακούει κανείς!
Ενημερωθείτε και υπογράψτε στο Παγκόσμιο Κίνημα ενάντια στους υποχρεωτικούς εμβολιασμούς.

Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2009

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ


Όλη η δοµή της Πολιτείας του Πλάτωνος όπως περιγράφεται στον διάλογο προσοµοιάζει µε το
Αριστοκρατικό πολίτευµα.

Η αρχή της φθοράς µπορεί να οφείλεται σε κάποιους απογόνους που δεν θα έπρεπε να έχουν γεννηθεί την συγκεκριµένη χρονική στιγµή ή έχουν γεννηθεί από “λάθος” γονείς.

Έτσι ο κακός αυτός υπολογισµός ή η άτυχη συγκυρία γίνεται αιτία να
υπάρξουν φύλακες, και στη συνέχεια άρχοντες, οι οποίοι θα παραµελήσουν την εκπαίδευσή
τους. Αυτοί οι άνθρωποι δεν θα µπορούν, λόγω της µέτριας εκπαίδευσης που δέχθηκαν, να
ξεχωρίσουν τα γένη των ανθρώπων και έτσι θα προέλθει ένα ανακάτεµα που θα
προξενεί ανοµοιογένεια και ανωµαλία στη λειτουργία και τις δοµές της Πολιτείας .
Είναι χαρακτηριστικό ότι η άµβλυνση της διάκρισης των αρχόντων

αποτελεί το σηµείο αρχής της παρακµής. Τελικά, το χρυσό και το αργυρό
γένος θα προσπαθούν ενδεχοµένως να επανέλθουν στην πρότερη κατάσταση, ενώ το σιδερένιο και το χάλκινο γένος θα ρέπουν περισσότερο προς το χρήµα και την απόκτηση αγαθών.

Τα δύο πρώτα γένη βλέποντας και αναγνωρίζοντας τη κατάσταση που έχει
δηµιουργηθεί θα αναγκάζονται να συµβιβαστούν και από προστάτες να γίνουνε αφέντες των
υπόλοιπων. Μην ξεχνάµε εδώ ότι οι άνθρωποι που έχουν δύναµη µέσα τους είναι ικανοί τόσο
για το µεγάλο καλό όσο και για το µεγάλο κακό. Το νέο υβριδικό πολίτευµα που θα προκύψει θα είναι κάτι ανάµεσα στην Αριστοκρατία και την Ολιγαρχία.
Στην ολιγαρχία κυβερνούν οι πλούσιοι ενώ οι φτωχοί δεν έχουν µερίδιο στην εξουσία και
έτσι το πολίτευµα θα βασίζεται στην εκτίµηση των περιουσιών . Είναι χαρακτηριστικό
ότι οι πλούσιοι θα βάζουν ένα χρηµατικό ποσό ως απαραίτητο όριο για την είσοδό τους στο
χώρο της εξουσίας .

∆ηµοκρατία

Η µετάβαση από το ολιγαρχικό στο δηµοκρατικό πολίτευµα γίνεται εξαιτίας της αυξηµένης απληστίας για χρήµα και την ανάγκη να είναι κανείς πιο πλούσιος . Ξεκινώντας από
την επιδίωξη των πλουσίων να γίνουν πιο πλούσιοι, αυτοί θα βρουν πρόσφορο έδαφος στη
τοκογλυφία δανείζοντας τους φτωχούς που έχουν και αυτοί τις δικές του ανάγκες, που
δηµιουργήθηκαν όµως µε την συγκαλυµµένη παρότρυνση και µε ύπουλο τρόπο από τους
ίδιους τους πλούσιους. ∆ηµιουργούνται λοιπόν οµάδες κερδοσκόπων από τη µια και
δυστυχισµένων φτωχών από την άλλη που λαχταρούν κάποια στιγµή να ξεσηκωθούν,
εναντίον των πλουσίων. Για να µπορέσει να υπάρξει µια στοιχειώδης τάξη και να αποφευχθεί
αυτό το µίσος µεταξύ των δύο οµάδων θα έπρεπε οι πλούσιοι να απαγορεύουν στον καθένα
να διαθέτει την περιουσία του όπως αυτός θέλει, ενώ οι ιδιωτικές συναλλαγές θα έπρεπε να
γίνονται επ’ ιδίω κινδύνω του δανειστή.
Τέλος πάντων, κάποια στιγµή οι εξαθλιωµένοι φτωχοί θα διαπιστώσουν την αδυναµία των
πλουσίων µέσα στην ασθενικότητα και τρυφηλότητα που ζουν και θα συνειδητοποιήσουν ότι
µπορούν εύκολα να τους αποµακρύνουν µε βοήθεια από άλλες δηµοκρατικές πόλεις . Εδώ
αναπτύσσεται ο εσωτερικός διχασµός στην Πολιτεία (που είχε όµως εγερθεί στην
προηγούµενη κατάσταση), κι έτσι ξεκινούν οι έριδες και οι πόλεµοι. Όταν οι φτωχοί έχουν
υπερισχύσει και εφόσον έχουν υποφέρει ακριβώς λόγω της κατάστασης που είχε
δηµιουργηθεί, “µαθαίνοντας” από το “πάθηµά” τους, θα δώσουν τα ίδια δικαιώµατα και
συµµετοχή σε αξιώµατα σε όλους τους πολίτες στη βάση της ισότητας (τα αξιώµατα τα
αναθέτουν µε κλήρο).

Οι άνθρωποι σε αυτό το πολίτευµα θα είναι όλοι “ελεύθεροι”, η πολιτεία είναι ξέχειλη από ελευθερία και αδέσµευτη έκφραση γνώµης και ο καθένας, έχοντας εξουσία, φτιάχνει τη ζωή του όπως του αρέσει.

Σε αυτήν την πόλη θα έχει µαζευτεί κάθε καρυδιάς καρύδι, κι η πόλη θα µοιάζει σαν ένα ρούχο παρδαλό, καταστόλιστη όπως θα είναι.
Όµως, στην ίδια δηµοκρατική πόλη κανείς δε θα νοιάζεται για όσους έχουν καταδικασθεί, θα υπάρχει συγκαταβατικότητα και µαζί και περιφρόνηση για αληθινές αρχές. Θα αρκεί απλά κάποιος να δηλώνει ότι είναι µε το λαό και η πόλη θα τον εµπιστεύεται αµέσως για να τη κυβερνήσει. Οι πάντες, ίσοι και µη ίσοι, θα αντιµετωπίζονται µε ένα είδος εκφυλισµένης ισότητας. Οι κηφήνες τώρα αποτελούν ένα σηµαντικό ποσοστό της πόλης.

Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2009

ΨΗΦΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ

Ψηφοφορία ονομάζεται η διαδικασία κατά την οποία τα μέλη ενός συνόλου καταθέτουν τη γνώμη τους, με διάφορους τρόπους, εκδηλώνοντας την επιδοκιμασία ή αποδοκιμασία του για ένα πρόσωπο ή μία πρόταση, με κύριο σκοπό την επικράτηση της γνώμης των περισσοτέρων (πλειοψηφίας). Η ψηφοφορία είναι το βασικό εργαλείο λήψης αποφάσεων σε μια δημοκρατία. Η δημοκρατία είναι το πολίτευμα όπου η εξουσία πηγάζει και εξασκείται από το λαό. Η ετυμολογία της λέξεως βρίσκεται στα συνθετικά «δήμος» (το σύνολο ή η συνέλευση των ανθρώπων που έχουν πολιτικά δικαιώματα) και «κράτος» (δύναμη, εξουσία, κυριαρχία).
Ανάλογα με τον τρόπο διεξαγωγής, η ψηφοφορία διακρίνεται σε
μερική
καθολική
ανάλογα αν ψηφίζουν όλοι ή όχι,
φανερή
μυστική
ανάλογα αν αποκαλύπτεται η ψήφος καθενός στους άλλους.
Η μυστική ψηφοφορία διεξάγεται συνήθως με τη ρίψη της ψήφου σε μια κάλπη και στο τέλος καταμέτρηση όλων των ανώνυμων ψήφων. Η φανερή ψηφοφορία μπορεί να είναι «δι' ανατάσεως της χειρός» ή δια βοής. Η αλλοίωση του εκλογικού αποτελέσματος, ώστε να μην ανταποκρίνεται στη βούληση των ψηφοφόρων, ονομάζεται νοθεία.


Η Αθήνα ήταν η πρώτη γνωστή δημοκρατία και ίσως η πιο σημαντική κατά την αρχαιότητα. Και άλλες αρχαιοελληνικές πόλεις είχαν δημοκρατικό πολίτευμα αλλά κανένα από αυτά δεν ήταν εξίσου ισχυρό και σταθερό με αυτό των Αθηνών. Παραμένει ένα μοναδικό και εξαιρετικού ενδιαφέροντος πείραμα άμεσης δημοκρατίας, όπου οι άνθρωποι δεν εξέλεγαν αντιπροσώπους για να αποφασίζουν στο όνομά τους, αλλά έπαιρναν οι ίδιοι αποφάσεις νομοθετικού και εκτελεστικού περιεχομένου. Δε συμμετείχε, ωστόσο, το σύνολο του πληθυσμού της πόλης, αλλά το σύνολο αυτών που είχαν πολιτικά δικαιώματα συγκροτούνταν ανεξαρτήτως από οικονομικά θέματα και οι πολίτες συμμετείχαν σε πρωτοφανή κλίμακα. Ποτέ μέχρι τότε τόσο πολλοί άνθρωποι δεν είχαν περάσει τόσο χρόνο αυτοκυβερνώμενοι.





Η δύναμη της ψήφου για τις ανθρώπινες κοινωνίες είναι μεγάλη και εκφράζει το δημοκρατικό πολίτευμα κάθε Πολιτείας, με την οποία αναδεικνύονται οι ηγέτες.


Προσθήκη  εικόνας


Σίγουρα η ψήφος είναι έκφραση των ιδεολογιών, των προσδοκιών και των οραμάτων κάθε ανθρώπου, αλλά συγχρόνως είναι και έκφραση αντίστασης και δυσαρέσκειας. Έτσι, η ψήφος μέσα της έχει και θετικά και αρνητικά στοιχεία και εξαρτάται κάθε φορά από την νοοτροπία του ψηφοφόρου. Ενώ είναι μια ψήφος που εκφράζεται με σταυρό η με λευκό ψηφοδέλτιο, εντός της κρύβει μία προσωπική ιστορία κάθε ψηφοφόρου. Τι θα μπορούσαμε να ακούσουμε αν υπήρχε δυνατότητα να κάνουμε ένα «ψυχογράφημα της ψήφου»! Βεβαίως, μερικοί σύγχρονοι επιστήμονες εκλογολόγοι αναλυτές έχουν τις προϋποθέσεις και τους τρόπους να ανιχνεύουν αυτά τα μύχια των ψήφων και τις προθέσεις των ψηφοφόρων, αλλ' αυτό δεν μπορεί να γίνει με ακρίβεια.










Πέρα από αυτό η ψήφος στα διάφορα πολιτεύματα και ομάδες ανθρώπων δίδεται με πολλούς τρόπους, ήτοι δια βοής, δι’ ανατάσεως της χειρός, δι’ ονομαστικής ψηφοφορίας και δια μυστικής ψηφοφορίας. Κάθε είδος ψηφοφορίας εξαρτάται από τον χρόνο και τον τόπο, από τις νοοτροπίες και τις καταστάσεις που επικρατούν. Θα πρέπει σε όλες αυτές τις περιπτώσεις να εξασκείται με προσωπική ελευθερία, δηλαδή ο ψηφοφόρος να ενεργή ως πρόσωπο, που σημαίνει, εκτός των άλλων, να έχει την δυνατότητα ελεύθερης επιλογής και έκφρασης.













Όμως, τα πρώτα είδη ψηφοφορίας, ήτοι δια βοής, ανατάσεως της χειρός και ονομαστικής ψηφοφορίας, είναι ενδεχόμενο να ερμηνευθούν ως έκφραση ανδρείας και δημοκρατικής ευαισθησίας και συνειδήσεως, αλλά είναι ενδεχόμενο και να εκφράζουν πίεση, εξαναγκασμό και φόβο. Αντίθετα, η μυστική ψηφοφορία διασώζει περισσότερα στοιχεία ελευθερίας, χωρίς όμως να απαλλάσσεται από την αίσθηση του φόβου. Τα θετικά στοιχεία είναι περισσότερα από τα αρνητικά. Με την μυστική ψηφοφορία διασώζονται τα προσωπικά στοιχεία της ελευθερίας, της αποδέσμευσης από ποικίλες εξαρτήσεις, της αποφυγής συγκροτήσεως ιδιαίτερων ομάδων και σχηματισμών.
Συμπέρασμα, η ψηφοφορία απαιτεί ώριμους πολίτες, πέρα από προσωπικές ανάγκες και καταπιέσεις , και με το βλέμμα και την σκέψη στραμμένη στο σύνολο μιάς πολιτείας – κοινωνίας και το κοινό καλό αυτής. Εντούτοις ενίοτε το αποτέλεσμα είναι αρνητικό λόγο της ανασφάλειας και του φόβου του εκλογικού σώματος μέσα από τά οποία λειτουργούν σήμερα οι «Δημοκρατίες» .

Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

το ντιμπέιτ


ΟΙ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ




Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΒΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΑ ΜΑΝΙΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΣΦΟΥΓΓΑΡΙΣΤΡΑ






ΑΠΟ ΠΑΤΕΡΑ ΣΑΝΟΠΩΛΗ , ΚΑΤΙ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΒΑΡΗ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ










Η ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΤΟ ΒΙΟΛΙ ΤΗΣ













Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ

Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2009

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΗΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ

Κάποια νησιά του Αιγαίου, λέγεται πώς είναι λίθοι από τον ουρανό.
Δηλαδή μετεωρίτες.
Ήρθαν και στάθηκαν στον χώρο του Ελληνικού πελάγους και δημιουργήθηκαν οι γαίες εκείνες που τα πετρώματά τους έχουν την ιδιαιτερότητα και την σύσταση από κάποιο άλλο αστρικό σύστημα.
Ως εκ τούτου όλος ό χώρος του Αιγαίου, ειδικά δε οι Κυκλάδες, καθώς και μέρη της υπόλοιπης Ελλάδος έχουν ξεχωριστά χαρακτηριστικά τά οποία της έδωσαν και της δίνουν μια ιερή υπόσταση πάνω στον πλανήτη.
Παράδειγμα η Νάξος. Από την αρχαιότητα η Νάξος ήταν ονομαστή για την ευφορία της γης της και τη μοναδική ποιότητα των προϊόντων της.
Ο Όμηρος την ονομάζει 'Δίαν', δηλαδή θεϊκή, και ο Πίνδαρος 'λιπαρά', δηλαδή εύφορη. Ήταν ξακουστή για το μέλι και τα αμύγδαλά της αλλά προπάντων για το κρασί της το οποίο αρχαίοι συγγραφείς, όπως ο Αθηναίος και ο Αρχίλοχος ο Πάριος, συγκρίνουν με το νέκταρ.




Τι ήταν αυτό πού της δίνει αυτήν την πλούσια ευφορία; Είναι οι από τον ήλιο ιδιαίτερες ακτινοβολίες πού περιλούουν όλη την χώρα οι οποίες πουθενά σε κανένα άλλο σημείο του πλανήτη δεν έλκονται παρά μόνο στην Ελλάδα και ειδικά από τους τόπους όπου υπάρχουν μαγνητικά στοιχεία πού δημιουργούν αυτήν την ελκτική δύναμη όπως η Σμύριδα της Νάξου.







Το μοναδικό μέρος του κόσμου , στο οποίο απαντάται το συγκεκριμένο πέτρωμα, η σμύριδα σε εκμεταλλεύσιμη ποσότητα, είναι το νησί της Νάξου και θεωρείται υψηλής ποιότητας. Όλα τά άλλα ανά τον κόσμο παρόμοια σμυροειδή κοιτάσματα είναι διαφορετικής υφής και ποιότητας πού αποτελούν μια απλή απομίμηση της καθαρής σμύριδας.

Η σμύριδα της Νάξου ήταν γνωστή στους αρχαίους Έλληνες ως 'λίθος η τας ψήφους οι δακτυλιόγλυφοι σμήχουσι...'.







Είναι ορυκτό που συνίσταται από κορούνδιο (Al2O3) με ανάμιξη μαγνητίτη, και προϊόντων χημικής αποσάθρωσης του τελευταίου δηλαδή αιματίτη και λειμωνίτη. Ως επουσιώδη συστατικά μπορεί να περιέχει χαλαζία, σιδηροπυρίτη, μοσχοβίτη, τουρμαλίνη, βιστίτη κ.ά.




Το χρώμα της σμύριδας είναι κυανόμαυρο ή κατάμαυρο με πολλή μεγάλη σκληρότητα που πλησιάζει τον αριθμό 9 (εκ του κορουνδίου που περιέχει). Απαντάται σε κρυσταλλοσχιστώδεις περιοχές συνήθως σε μορφή κοίτης (λεκάνης), φωλιάς ή και φλέβας. Τα κοιτάσματά της ως επί το πλείστον εντοπίζονται εντός στρωμάτων μαρμάρου και δολομίτη.

Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2009

Να ξαναγίνουμε φτωχοί

Του ΓΙΑΝΝΗ ΞΑΝΘΟΥΛΗ...


Να ξαναγίνουμε φτωχοί.

Οπως ήμασταν πάντα. Οπως οι ήρωες των παλιών αναγνωστικών που οι γιαγιάδες έμοιαζαν με γιαγιάδες κι όχι με συνταξιούχες πόρνες.
Οπου οι μπαμπάδες επέστρεφαν το μεσημέρι για να καθήσει ΟΛΗ η ελληνική οικογένεια στο τραπέζι και να φάει το σεμνό φαγητό -όσπρια πεντανόστιμα και ζαρζαβατικά με μαύρο ψωμί μοσχοβολιστό- ενώ η γάτα και οσκύλος περίμεναν στωικά να 'ρθει η σειρά τους...
Να ξαναγίνουμε φτωχοί όπως ήμασταν πριν σαράντα και πενήντα χρόνια. Τότε που ονειρευόμασταν εν μέσω γκρι, μπλε και μπεζ χρωμάτων, τότε που καμιά Ελληνίδα δεν φιλοδοξούσε να γίνει ψευδοξανθιά, τότε που η λάσπη κολλούσε συμπαθητικά στα παπούτσια μας και οι αυθεντικοί ζήτουλες βρίσκονταν έξω απ' τις εκκλησιές περιμένοντας το τέλος της λειτουργίας και του μνημόσυνου.
Να ξαναγίνουμε φτωχοί πλην τίμιοι, χωρίς κινδύνους να ξεστρατίσουν οι αρχιμανδρίτες προς την ψηφιακή παιδοφιλία. Να βρούμε ξανά τις σωστές μας κλίμακες χωρίς αγωνία παρκαρίσματος και παχυσαρκίας. Να ξαναβρούμε τη γεύση του «μπατιρόσπορου»,των ελαχιστοποιημένων αναγκών, να ανακαλύψουμε εκ νέου τον ποδαρόδρομο και το συγκινητικό μοντέλο της «γυναίκας της Πίνδου».
Μόνο με τέτοιες ηρωικές διαδρομές ενδεχομένως να ακυρώσουμε το κόμπλεξ μας έναντι του Μπραντ Πιτ και της Ναόμι Κάμπελ.





Να ξαναβρούμε -γιατί όχι- και τους παλιούς καλούς εχθρούς (κυρίως από ταβόρεια) που σήμερα τους έχουμε σκλάβους στα παβιγιόν μας. Να ξετρελαθούμε από την επικοινωνιακή μας υστερία με τα σιχαμένα κινητά τηλέφωνα που κατάργησαν κάθε έννοια ιδιωτικής ζωής. Να σκάψουμε στις αυλές -όσοι έχουν αυλές- και να κάνουμε παραδοσιακούς ασβεστόλακκους για να ασπρίζουμε τα δέντρα έτσι για καλαισθησία και υγεία.
Να βρούμε πάλι τη σημασία του χώματος καταργώντας το καυσαέριο του επάρατου τρέχοντος πολιτισμού.Να εφεύρουμε τις παλιές νοσοκόμες που σέρνονταν από σπίτι σε σπίτιρίχνοντας ενέσεις πενικιλίνης στα οπίσθια ολόκληρου του Έθνους. Να προσδιορίσουμε ξανά την ντροπή και τον «σεβασμό» προσέχοντας το βλακώδες λεξιλόγιο των τέκνων μας. Επιτέλους, όποιο τέρας βρίζει ή χρησιμοποιεί την πάνδημη και πολυμορφική λέξη «ΜΑΛΑΚΑΣ» πάνω από εκατό φορές την ημέρα να τον μπουκώνουμε με «κόκκινο πιπέρι εξόχως καυτερό», όπως τον καιρό της εξαίρετης φτώχειας μας.









Να μάθουμε να χρησιμοποιούμε τα κουλά μας χέρια σε δουλειές που σήμεραδίνουμε του κόσμου τα λεφτά, όπως μεταποίηση ρούχων, αλλαγές γιακάδων σταπουκάμισα, καρικώματα στις κάλτσες, υδραυλικές και σχετικές εργασίες.
Να απαγορευτεί διά ροπάλου το γκαζόν που για μας τους πρώην φτωχούς δενσημαίνει απολύτως τίποτα.
Στη θέση του να φυτευτούν λαχανικά ή και οπωροφόρα για να μην καλοσυνηθίζουμε την κάστα των μανάβηδων. Κάποτε ομαϊντανός, τα κρεμμύδια και τα σκόρδα ήταν τα βασικά καλλωπιστικά των κήπωνμας. Να επανακτήσουμε το κύρος μας, χρησιμοποιώντας βέργες και,ότι τέλος πάντων απαιτούσε ο βασικός σωφρονιστικός κώδικας τα χρόνια της περήφανης ανέχειας..Σταματήστε τις ψυχολογίες και τις παραφιλολογίες για τα «τραύματα» των παιδιών. Μόνο λύσεις γήινες και πρακτικές -χωρίς ενστάσεις από τον Ρομπέν της ευαισθησίας, τον ΣΥΡΙΖΑ- θα αποκαταστήσουν την τρέλα και το χάος που υπαινίσσονται οι στατιστικές.













Να θυμηθούν οι Νεοέλληνες πως προέρχονται απ' τον Μεγαλέξανδρο, από τονΜιλτιάδη, τον Αριστείδη και προφανώς απ' τον... Αλκιβιάδη, πράγμα πουσημαίνει ότι μπορούν να βάλουν σε ενέργεια τον «δίκαιο θυμό» αν συμπέσουνμε ληστές τραπεζών, περιπτέρων, σούπερ μάρκετ και κοσμηματοπωλείων. Κανέναςδισταγμός. Τα παλιά χρόνια για ψύλλου πήδημα σε μπαγλάρωναν.
Θυμήσου και κόψ' τους τα χέρια ή και τα αχαμνά.
Επιτέλους ας σταματήσουμε την ευρωπαϊκήμας ψυχοπάθεια.
ΠΟΤΕ κανένας Έλληνας δεν έγινε σωστός Ευρωπαίος. Ούτε καν οΑβραμόπουλος ούτε καν ο Σημίτης και άλλοι τέτοιοι που μου διαφεύγουν. Απ'τον καιρό που σταματήσαμε να θυμώνουμε σωστά, την πατήσαμε. Σταματήστε το«ντόπινγκ» με το τσουλαριό των λαϊκών ασματομουλάρων. ΠΟΣΟΥΣ ΠΙΑΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΧΩΡΑ Η ΕΛΛΑΣ, κύριοι καναλάρχες της πλάκας; Δεν είναι καιρόςνα ξεβρωμίσει ο τόπος απ' τους εκφραστές του τραγουδιστικού Κάμα Σούτρα;
ΠΟΙΟΣ θα μαζέψει τις ελιές στα περιβόλια όταν ο κάθε πικραμένος ονειρεύεταινα γίνει αφίσα στη Συγγρού; ΠΟΙΟΣ θα καθαρίσει τη Συγγρού απ' το αίσχος τηςκαψουρικής ταπετσαρίας, κύριοι δήμαρχοι; Οι τραβεστί; Οι καημένες οιτραβεστί έχουν άλλες υποχρεώσεις...Μη φοβάστε τη φτώχεια. Η πατρίδα μας είναι ευλογημένη έστω κι αν δενπαράγει λαμαρίνες αυτοκινήτων ή καλής ποιότητας νάρκες και όπλα για τουςτριτοκοσμικούς..Θυμηθείτε την ευλογία του ελαιόλαδου, της κορινθιακής σταφίδας, του χαλβάΦαρσάλων, των εσπεριδοειδών, της σαρδέλας και των λατρεμένων ραδικιών.Λάδι, χόρτα, ελίτσες, λίγο τυρί και ψωμί ζεστό, να φρεσκάρουμε στομνημονικό μας το παλιό αναγνωστικό του Δημοτικού. Το ξέρω πως είναι ζόρι νακόψουμε το σούσι απότομα, όμως ήρθε ο καιρός να αναβιώσουμε την όπερα της πεντάρας, της δεκάρας και των άλλων χρηστικών μας αξεσουάρ.
Μια δοκιμή νομίζω πως θα μας πείσει... ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ και ο θεός των μικρών πραγμάτωνμαζί μας. *

ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ :ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΔΕΘ


Η παγκόσμια οικονομία έπεσε έξω μετά την εφαρμογή των νόμων και των κανόνων του Μπους, μετά την επίθεση στους δίδυμους πύργους, όπου υπήρχε ένας αυστηρός έλεγχος καταθέσεων.

Οι Αμερικανικές τράπεζες είχαν ανοιχτεί σε δανειοδοτήσεις έχοντας υπόψη μια ροή καταθέσεων. Όταν αυτή η ροή καταθέσεων κόπηκε γιατί έπρεπε ο καθένας να δικαιολογεί με σοβαρότατες αποδείξεις που βρήκε τα χρήματα, αυτή η ροή σταμάτησε και ως εκ τούτου οι τράπεζες έπεσαν έξω.

Αυτή είναι η πραγματικότητα. Για να αντιμετωπίσει την τρομοκρατία. Δεν ξέρω πόσο αντιμετωπίστηκε η τρομοκρατία με αυτό το μέτρο το οποίο επεβλήθη εις τις Ηνωμένες Πολιτείες και δια της επικυριαρχίας της παγκόσμιας της Αμερικής σε όλο τον κόσμο, αλλά εγώ λοιπόν λέω για ένα χρονικό διάστημα και μέχρι να βγούμε από την κρίση, - τρία χρόνια; τέσσερα χρόνια; πέντε χρόνια; - να ανοίξουν οι τράπεζες. Να δώσουν την δυνατότητα ο οποιοσδήποτε κατέχει χρήματα να μπορεί να τα καταθέτει. Για να βγούμε από την κρίση χρειαζόμαστε λεφτά.

Και η πρότασή μου είναι: όποιος, όπως και αν έχει καταθέσεις στο εξωτερικό, τις φέρνει στην Ελλάδα, δεν φορολογούνται για τρία χρόνια. Εάν έρθουν τα χρήματα τα οποία έχουμε στο εξωτερικό, γιατί ελπίζω να έχετε διαβάσει ότι η χώρα μας είναι μέσα στις τρεις πρώτες χώρες σε καταθέσεις σε Ελβετικές Τράπεζες, εάν αυτά τα χρήματα έρθουν στην Ελλάδα και καταργήσουμε για αυτά τα χρονικά διαστήματα τους σκοπέλους, δηλαδή το πόθεν έσχες, και έρθουν στην Ελλάδα και χτιστούν σπίτια, αυτομάτως η οικοδομή θα αναπνεύσει όλη την οικονομία….

Πρέπει να βρούμε τρόπους να ανταποκριθούμε σε αυτό που λέγετε εξαγωγές.

Με άλλα λόγια πρέπει να φέρουμε μέσα συνάλλαγμα.

Εμείς κάνουμε πρόταση.

Όποια Ελληνική επιχείρηση, το παραγόμενο προϊόν το εξάγει 100% στο εξωτερικό, απαλλάσσεται το ΙΚΑ, το αναλαμβάνει το κράτος.

Όσους εργαζόμενους και να έχει. Αυτό αυτομάτως, την εξαγωγική επιχείρηση την κάνει ανταγωνιστική των γειτονικών χωρών που όπως γνωρίζετε έχουν πολύ χαμηλότερα μεροκάματα….Έχουμε ανάγκη χρημάτων. Δεν χρειάζεται να επιβάλλουμε φορολογίες. Το αντίθετο. Πρέπει να έχουμε την δύναμη και την οικονομική ευταξία να αφαιρέσουμε φόρους γιατί κάθε φορά που αφαιρούμε ένα φόρο, θα πηγαίνει το προϊόν που μένει στον πολίτη, στην κατανάλωση.

Εάν κάποιος φορολογείται με τον τρόπο που τον φορολογεί ο κ. Καραμανλής, δεν του μένει να αγοράσει ένα πουκάμισο. Αν αγοράσει τι πουκάμισο, το κράτος θα κερδίσει 19% από την αγορά του. Έτσι αν βρει ο αγοραστής τα χρήματα να αγοράσει, εγώ το κράτος κερδίζω δεκαεννιάρια. Ο κ. Καραμανλής κάνει ακριβώς το αντίθετο. Περιορίζει τα δεκαεννιάρια, περιορίζει την αγοραστική δύναμη, και όλα αυτά έχουν οδυνηρά αποτελέσματα.

Γνωρίζετε δε ότι οι περισσότερες χώρες έχουν φύγει από την ύφεση. Και μάλιστα κάποιες έχουν και αύξηση. Εμείς μένουμε σταθερά σε μια διαρκώς κλιμακούμενη ύφεση. Έχουμε ένα χρηματιστήριο το οποίοι άντεξε, σε σχέση με άλλα χρηματιστήρια που λέει «αντέχω, βρες τρόπους να με βοηθήσεις».

Είμαστε αντίθετοι με τα 28 δις προς τις τράπεζες. Δεν μπορεί να δίνεις 28 δις σε ένα φορέα της αγοράς ο οποίος τον προηγούμενο ακριβώς χρόνο έδινε κέρδη 7 δις κέρδη. Τα κέρδη των τραπεζών την τελευταία πενταετία αγγίζουν τα 20 δις. Για ποιον λόγο τα έδωσε; Τι τον φόβισε τον κ. Καραμανλή. Ναι, γνωρίζω ότι 2 τράπεζες είχανε πρόβλημα ρευστότητας. Τους καλείς και τους λες «αν δεν μπορείτε να αντεπεξέλθετε, θα σας αγοράσει η εθνική, ή το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, ή η Αγροτική». Που κινδύνευε η κατάθεση του πολίτη;
Αυτή τη στιγμή το 80 % του εμπορίου βρίσκεται σε πολυεθνικές εταιρείες. Εσείς όλοι εδώ ψωνίζετε απ΄ το Lidl ή το Carrefour ʼντε να υπάρχει ένας, η εξαίρεση, που δεν ψωνίζει. Τι σημαίνει αυτό για να καταλάβει η ελληνική οικονομία. Όταν ψωνίζετε απ΄ το μπακάλικο του κυρ - Μιχάλη, ο κυρ - Μιχάλης μάζευε τα λεφτά, πάντρευε το κορίτσι του και τα ξαναέδινε στην αγορά αγοράζοντας ένα σπίτι και έπιπλα. Τώρα το ταμείο του Carrefour και του Lidl κάθε Παρασκευή πάει στη Σουηδία και τη Γαλλία. Κάθε βδομάδα φεύγουν χρήματα. Ο δικός μας ιδρώτας, το προϊόν το δικό μας πηγαίνει εκεί.
Φεύγουν λεφτά, χωρίς να βάζουμε άλλα μέσα. Γιατί τίποτα σχεδόν δεν πωλείται σήμερα στο εξωτερικό. Δεν έχουμε ένα επώνυμο προϊόν. Δεν φρόντισε έξι χρόνια ο κ. Καραμανλής η Ελλάδα να γίνει επώνυμη σε ένα προϊόν. Τί παράγει η Ελλάδα; Τη στιγμή που υπάρχει χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης που μόνο με ένα προϊόν έχει εκπληκτικό ισοζύγιο. Είναι δυνατόν ένα προϊόν να φτιάχνει το ισοζύγιο μιας χώρας; Βεβαίως. Η Φιλανδία με τα Νokia τα τηλέφωνα. Εμείς εδώ τι έχουμε; Δεν φτιάξαμε παραγωγή. Δεν εξειδικευθήκαμε σε έναν τομέα. Βγάζαμε αυτοκίνητα το 1974/5 και τώρα δεν συναρμολογούμε τίποτα.
Όσο αναφορά τους μετανάστες, πιστεύω στη ποσόστωση. Η ποσόστωση είναι εκείνη που θα μας επιτρέψει να βοηθήσουμε και αυτούς και την πατρίδα μας. Η Ελλάδα αυτό το οποίο έπαθε είναι ότι μας ήρθαν πάρα πολλοί. Δεν μπορούμε να τους βοηθήσουμε. Θέλουμε να τους βοηθήσουμε. Ξέρετε, εμείς τον πρώτο μας Θεό, τον λέγαμε «Ξένιο Δία». Αυτό διαλέξαμε από όλα τα επίθετα, γιατί έχουμε την φιλοξενία σύμφυτη, αλλά δεν μπορούμε. Ήρθαν πολλοί περισσότεροι από όσους αντέχουμε. Δεν μπορούμε να τους βοηθήσουμε και δεν μπορούμε βεβαίως να ανταπεξέλθουμε.

Ξέρετε ότι το 20% των εμβολίων που θα ακριβοπληρώσει ο Έλληνας φορολογούμενος πολίτης θα πάει στους μετανάστες; Και μπορούμε να τους αφήσουμε έξω και ανθρώπινα και ιατρικά; Αλλά ο Έλληνας πολίτης όμως πληρώνει. Και πληρώνει για ποιο λόγο; Γιατί έχουμε αυτή τη μετανάστευση τα τελευταία χρόνια, ξέρετε; Γιατί όλοι εμείς στο σπίτι μας έχουμε ηλεκτρικό ψυγείο, ηλεκτρική κουζίνα, έχουμε πάρει air condiτion. Έχουμε πλυντήριο, πλυντήριο πιάτων. Αλλά επειδή πρέπει η General Electric και η κάθε General Electric να δουλεύει και επειδή δεν πρόκειται αυτός ο φουκαράς που έρχεται ο μετανάστης ποτέ να πάρει εκεί στο χωριό του στο Αφγανιστάν ψυγείο και κουζίνα, τον εντάσσει στη δική μας κοινωνία για να μεγαλώσει την πελατεία της. Και γι’ αυτό βλέπετε μας επιβάλλει εμάς αυτό, αλλά στην Αμερική απαγορεύεται να μπει. Δεν θα ήθελα να πέσω θύμα αυτής της ακραίας πολιτικής των Η.Π.Α., που προκειμένου να κινηθεί η δική της η αγορά πρέπει όλοι οι άλλοι οι λαοί να βρίσκονται σε μία ταλαιπωρία.
Εμείς λέμε, έχουμε ένα πρόγραμμα συγκεκριμένο, έχουμε αρχές συγκεκριμένες, όποιος μας δώσει την ευκαιρία να υπηρετήσουμε αυτές τις αρχές, τον ευχαριστούμε πάρα πολύ.

Τι θέλουμε;

Θέλουμε εξωτερική πολιτική που να υφαίνεται στην Αθήνα.

Σήμερα, η εξωτερική πολιτική της Ελλάδας δεν υφαίνεται στην Αθήνα.

Εμείς θέλουμε μια ψήφο παραπάνω από αυτές που πήραμε στις τελευταίες εθνικές εκλογές.

Πιστεύω να την βρω.

Θα γυρίσω όλη την Ελλάδα, διεκδικώντας αυτήν την ψήφο.

Βερμπαλισμοί μακριά από το ΛΑΟΣ.

Γνωρίζω ότι οι εκλογές αυτές γίνονται με καλύτερη αφετηρία από το 2004 ή το 2007, ελπίζω να το έχετε αντιληφθεί και εσείς. Εμείς κρατάμε χαμηλά την σημαία της ματαιοδοξίας.

Πιστεύω ότι Με μεγάλη προσπάθεια θα μπορέσουμε να αυξήσουμε τον αριθμό των βουλευτών μας. Παρακολουθώ τις αναλύσεις στις οποίες μιλάνε από 18-25 βουλευτές.

Εγώ θα είμαι ευχαριστημένος να γίνουν 11.

Ελπίζω όμως ότι μπορούν να γίνουν περισσότεροι.

Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2009

CIA - Ελληνική κυβέρνηση

Η CIA εκτιμά ότι η ελληνική κυβέρνηση θα πέσει, έγραψε σερβική εφημερίδα.
Η CIA τα σχέδια της τα πλασάρει μέσω του διεθνή τύπου, ως δήθεν προβλέψεις!


Επικαλούμενη πηγές της CIA, η γνωστή εφημερίδα του Βελιγραδίου Vecerni Novosti αναφέρει την Ελλάδα ανάμεσα στις χώρες όπου ενδεχομένως θα σημειωθεί «πρόωρη κυβερνητική αλλαγή». Το σχετικό άρθρο έχει τίτλο «Θα πέσουν 40 κυβερνήσεις».
Στις 40 χώρες περιλαμβάνονται ακόμη η Αλβανία, η Γεωργία, το Βέλγιο, η Λιθουανία, η Εσθονία, η Βουλγαρία, η Σερβία, η Κροατία, η Ρουμανία, η Μολδαβία, η Ισπανία και η Πορτογαλία.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις της CIA που η εφημερίδα επικαλείται, η Ευρωπαϊκή Ενωση θα διαλυθεί μέχρι το 2020 και η Ευρώπη θα χωρισθεί σε τρεις ενώσεις:
στο Δυτικό Μπλοκ,
στη «Νέα Ευρώπη»
και στην «Ορθόδοξη Ένωση».
Η Ελλάδα θα προσχωρήσει στην «Ορθόδοξη Ένωση», της οποίας θα ηγείται η Ρωσία.
Στην κατηγορία αυτή θα προσχωρήσουν επίσης η Ουκρανία, η Λευκορωσία, η Γεωργία, η Μολδαβία, η Ρουμανία, η Βουλγαρία, η ΠΓΔΜ, η Σερβία, το Μαυροβούνιο, η Βοσνία, αλλά και η Αλβανία.

ἀπό ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΔΗΜΟΘΟΙΝΙΑ
http://www.fourakis-kea.com/forum/index.php

Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2009

ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ

Πού θα μπορούσαμε να εντάξουμε μια εκλογική αναμέτρηση; Στην φιλοσοφία της πολιτικής ή την φιλοσοφία της κουζίνας; Η ανθρώπινη φιλοσοφία πάντως ξεκινά από την ανάγκη για τροφή. Μετά έρχεται η ανάγκη για εξασφάλιση αυτής τής τροφής.


Η τροφή ως ανάγκη έκανε τον άνθρωπο κυνηγό.



Μετά η ανάγκη του για εξασφάλιση τον έκανε καλλιεργητή και κτηνοτρόφο. Από αυτά προέκυψε η μαγειρική







Όταν ο άνθρωπος χόρτασε, η μαγειρική εντάχθηκε ανάμεσα στις τέχνες. Και ήρθε ο χρόνος της φιλοσοφίας και το «κυνήγι» των ιδεών, και η «καλλιέργεια» του πνεύματος. Ήρθε δηλαδή ό χρόνος να χορτάσει την «πείνα» του για μάθηση. Οι πιο χορτάτοι από φαΐ χόρτασαν πιο γρήγορα και το μυαλό τους από ιδέες. Από αυτούς προέκυψαν οι εξουσίες. Έτσι ενώ οι ιδέες ακούμπησαν ανάμεσα στην φωτιά και το τσουκάλι , και το πνεύμα ενέπνευσε συνταγές , ήρθε και η πολιτική. Ώριμη σαν φρούτο, έπεσε στό στόμα των εξουσιαστών και τους χόρτασε από νέες ιδέες.




Η πιο νόστιμη συνταγή ήταν ο έλεγχος του λαού. Ο έλεγχο μεταφράσθηκε στις μερίδες που θα έτρωγε ο καθένας. Για τον εαυτό τους βέβαια κράτησαν το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας.




Η όρεξη τώρα έχει ανοίξει για τα καλά στους εξουσιαστές και τά μαγειρέματά τους ονομάστηκαν πολιτικά συστήματα. Το μενού περιέχει αρκετά.












Σήμερα , πάνω στον πλανήτη υπάρχουν οι χορτάτοι δυτικοί και βόρειοι λαοί ,




και οι πεινασμένοι της ανατολής και του νότου





Στους πρώτους, η εξασφάλιση της ψήφου για τον κάθε εξουσιαστή , εξαρτάτε από το μαγείρεμα της οικονομίας. Γιατί εκεί , από την οικονομία ελέγχετε το τσουκάλι των νοικοκυριών.



Στους δεύτερους , από την εξασφάλιση του ίδιου του μαγειρέματος.


Γιατί εκεί δεν είναι σίγουρο ούτε κάν’ το τσουκάλι.




ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ

Η ανθρώπινη φιλοσοφία πάντως ξεκινά από την ανάγκη για τροφή. Μετά έρχεται η ανάγκη για εξασφάλιση τροφής. Η τροφή ως ανάγκη έκανε τον άνθρωπο κυνηγό.



Μετά η ανάγκη του για εξασφάλιση τον έκανε καλλιεργητή και κτηνοτρόφο. Από αυτά προέκυψε η μαγειρική . Όταν ο άνθρωπος χόρτασε, η μαγειρική εντάχθηκε ανάμεσα στις τέχνες.











Και ήρθε ο χρόνος της φιλοσοφίας και το «κυνήγι» των ιδεών, και η «καλλιέργεια» του πνεύματος. Ήρθε δηλαδή ό χρόνος να χορτάσει την «πείνα» του για μάθηση. Οι πιο χορτάτοι από φαΐ χόρτασαν και πιο γρήγορα και το μυαλό τους από ιδέες. Από αυτούς προέκυψαν οι εξουσίες. Έτσι ενώ οι ιδέες ακούμπησαν ανάμεσα στην φωτιά και το τσουκάλι , και το πνεύμα ενέπνευσε συνταγές , ήρθε και η πολιτική. Ώριμη σαν φρούτο, έπεσε στό στόμα των εξουσιαστών και τους χόρτασε από νέες ιδέες.









Η πιο νόστιμη συνταγή ήταν ο έλεγχος του λαού. Ο έλεγχο μεταφράσθηκε στις μερίδες που θα έτρωγε ο καθένας. Για τον εαυτό τους βέβαια κράτησαν το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας. Η όρεξη τώρα έχει ανοίξει για τα καλά στους εξουσιαστές και τά μαγειρέματά τους ονομάστηκαν πολιτικά συστήματα. Το μενού περιέχει αρκετά.











Σήμερα , πάνω στον πλανήτη υπάρχουν οι χορτάτοι δυτικοί και βόρειοι λαοί ,



















και οι πεινασμένοι της ανατολής και του νότου.






















Στους πρώτους, η εξασφάλιση της ψήφου για τον κάθε εξουσιαστή , εξαρτάτε από το μαγείρεμα της οικονομίας. Γιατί εκεί , από την οικονομία ελέγχετε το τσουκάλι των νοικοκυριών.








Στους δεύτερους , από την εξασφάλιση του ίδιου του μαγειρέματος.

























Γιατί εκεί δεν είναι σίγουρο ούτε κάν’ το τσουκάλι.




























Τό Ναύπλιον

ΠΛΑΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΑ

Χρονοχάρτης τῶν πυρηνικῶν δοκιμῶν ἀπὸ τὸ τέλος τοῦ Β’ΠΠ μέχρι τὸ 2000

.

.

ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ